AI en ChatGPT benutten: de toekomst van eventplanning

AI en ChatGPT benutten: de toekomst van eventplanning

In het midden van de digitale revolutie zijn er maar weinig industrieën die niet geraakt worden door de transformerende kracht van kunstmatige intelligentie (AI). Dus ook de eventsector.

TIP! - Haal meer uit de sprekers op je event

TIP! - Haal meer uit de sprekers op je event

Een goede spreker tilt je evenement naar een hoger niveau. Maar hoe haal je nu het maximum uit de sprekers die je inhuurt? Enkele aandachtspunten specifiek voor sprekers.

Gebruik één QR-code voor een optimale event beleving

Gebruik één QR-code voor een optimale event beleving

QR-codes zijn niet meer weg te denken bij events. In eerste instantie denk je aan de toegangscontrole, maar dat is vaak niet de enige plaats waar QR-codes worden gebruikt.

Nieuwe regels voor wegwerpbekers en -bakjes op evenementen

Nieuwe regels voor wegwerpbekers en -bakjes op evenementen

De Nederlandse regelgeving omtrent het gebruik van wegwerpbekers en -bakjes op evenementen heeft een duurzame koers gezet.

TIP! - Hoeveel vierkante meter voor je event? Zaalopstelling?

TIP! - Hoeveel vierkante meter voor je event? Zaalopstelling?

In je zoektocht naar een geschikte locatie dien je rekening te houden met de zaaloppervlakte nodig voor jouw evenement. Maar hoeveel vierkante meter (m2) voorzie je per genodigde?

Ontdek 10 eventlocaties om de summer-vibes aan te wakkeren

Ontdek 10 eventlocaties om de summer-vibes aan te wakkeren

Nu het kwik begint te stijgen, is er geen betere manier om de seizoenswisseling te omarmen dan door heerlijke zomerevenementen te plannen. Of je nu een bedrijfsevenement, bruiloft of festival organiseert, we hebben tien uitzonderlijke locaties uitgekozen om de perfecte zomerse toon te zetten.

TTPE aan de slag met 'Sustainable Development Goals' (SDG's)

TTPE aan de slag met 'Sustainable Development Goals' (SDG's)

To The Point Events zet volop in op duurzaamheid. Bart Koninckx vertelt: "Sowieso hebben wij de allerleukste job omdat wij elke dag medewerkers en klanten mogen verbinden"

Evenement organiseren in Amerika? Vergeet de Visa niet te regelen

Evenement organiseren in Amerika? Vergeet de Visa niet te regelen

Plan je een evenement in Amerika, dan brengt dat natuurlijk al het nodige geregel met zich mee. Je wilt bovenal dat alles tot in de puntjes geregeld is, en dat alles in goede banen wordt geleid. Waar je dan minder op zit te wachten...

Nieuwe, betaalbare eventlocatie op 't Zuid in Antwerpen

Nieuwe, betaalbare eventlocatie op 't Zuid in Antwerpen

Dinner & Dance. Dat is Sei-Otto, de nieuwe eventlocatie op 't Zuid in Antwerpen. Perfect voor recepties, verjaardagen, huwelijken, bedrijfsfeesten of awardshows tot 200 personen.

3 goede redenen om reviews te plaatsen

3 goede redenen om reviews te plaatsen

Ben jij een tevreden klant van een eventbureau, cateraar, eventlocatie, …? Laat dat dan weten via een review op eventplanner.be /.nl. Bedank jij de helden van jouw evenement?

How to: giveaways en promotiemateriaal op evenementen

How to: giveaways en promotiemateriaal op evenementen

De zomer komt eraan. Het festivalseizoen draait al op volle toeren. Ook evenementen zijn talrijk. Je hebt heel wat organisationele to do’s...

De sleutel tot werkplek-geluk: creatieve strategieën voor 'happy' werknemers

De sleutel tot werkplek-geluk: creatieve strategieën voor 'happy' werknemers

Weet jij op welke knoppen je moet drukken om je werknemers gelukkig te houden? Een prangende vraag, nu veel indicatoren in België en Nederland wijzen op een verminderd welzijn op de werkvloer. Hoe pak je dat (creatief) aan?

Showbizzleverancier AED Group zoekt overnemer voor mondiale groeisprong

Showbizzleverancier AED Group zoekt overnemer voor mondiale groeisprong

AED Group staat te koop. Om de stap te zetten van de Europese naar de wereldtop zoekt de specialist in audiovisueel materiaal een sterke partij om de ambities te helpen financieren.

Nieuw: beveilig je eventplanner.net account met 2FA ?

Nieuw: beveilig je eventplanner.net account met 2FA ?

Bij eventplanner.net is de veiligheid van jouw gegevens onze hoogste prioriteit! Een betere accountbescherming is noodzakelijk in het huidige digitale landschap. Daarom zijn we blij de introductie van een robuuste beveiligingsupgrade aan te kondigen: Two-Factor Authentication (2FA).

Bruisend evenementenseizoen voor Easyfairs

Bruisend evenementenseizoen voor Easyfairs

"Na een uitdagende periode is de evenementenindustrie weer volop in beweging, en onze locaties hebben een succesvol seizoen achter de rug", vertelt Alain D'Haese, COO van Easyfairs België. Een terugblik.

Fletcher Hotels kiest met 50+ eventlocaties voor eventplanner.net

Fletcher Hotels kiest met 50+ eventlocaties voor eventplanner.net

Hotelketen Fletcher Hotels kiest voor eventplanner.net voor de marketing van meer dan 50 van haar eventlocaties in Nederland. De hotelketen onderscheidt zich met authentieke hotel-restaurants die vaak gevestigd zijn in unieke gebouwen of in een bijzondere omgeving.

Vakantiestemming op kantoor? Yes, met de mobiele barconcepten van Grunewald.bar

Vakantiestemming op kantoor? Yes, met de mobiele barconcepten van Grunewald.bar

Summer is coming! Veel bedrijven organiseren een drink om het eerste deel van het zakelijk jaar feestelijk af te sluiten.

InviteDesk en Halito! bundelen krachten

InviteDesk en Halito! bundelen krachten

InviteDesk en Halito! die beide evenementensoftware ontwikkelen, fuseren. Met deze overname door InviteDesk wordt de groep de grootste speler in de Benelux en staat ze sterker voor internationale groei.

De échte reden waarom je business events moet organiseren

De échte reden waarom je business events moet organiseren

Waarom zou jouw bedrijf of merk een bedrijfsevent organiseren? Volstaat het niet te investeren in content marketing of social media marketing om zo te connecteren met je prospecten en klanten? Waarom zou je nog meer geld steken in iets dat je niet zo goed kent?

TTPE gaat 'full force' & groen

TTPE gaat 'full force' & groen

Na een jaar van extreme groei volgt een jaar van de bevestiging én van de juiste keuzes maken voor het team van To The Point Events. Bart Koninckx vertelt "We zijn Corona niet alleen zeer goed doorgekomen, maar hebben toen - tegen de stroom in - gelukkig een aantal nieuwe mensen aangeworven."