Concertorganisatie
Concertorganisatie? Daar komt heel wat bij kijken! In onderstaande lijst vind je de concertorganisatiepartners die je nodig hebt om jouw concert puik te organiseren. Deze bedrijven begeleiden je van begin tot einde, van concept tot schoonmaak.
Double MP bv
Wij van Music Maestro Please stappen graag met jou in een unieke wereld. Een wereld die je misschien een beetje, juist heel goed of net helemaal niet kent. Een wondere wereld die wij jou graag beter leren kennen.
Sylvester
Verhalen vertellen. Dat is wat we bij Sylvester doen. We combineren twee kernactiviteiten: televisie en filmpjes enerzijds, events anderzijds.
Cum Laude Events
Cum Laude barst van de ideeën om van uw event, hoe klein of hoe groot ook, een ongelooflijke en onvergetelijke gebeurtenis te maken.
Concreat bvba
Concreat Events is een creatief en dynamisch evenementenbureau, dat uitblinkt in het produceren van unieke events voor interessante en trouwe klanten.
Lucky Lemon
Lucky Lemon is een jong en citroenfris bureau gevestigd in Gent. We hebben een hart voor branding, popmuziek en originele feestconcepten.
The WoW Company
Welkom in de kleurrijke wereld van The WoW Company! Wij zijn een ambitieus evenementenbureau met een zeer enthousiast, creatief en ervaren team voor wie de eventsector geen geheimen geeft.
Creative Star Full Service Corporate Event Agency
Waar een ander event agency stopt, komt Creative Star pas goed op dreef voor het organiseren van uw incentive reis, corporate event, teambuilding, personeelsfeest, het charteren van een privéjet, enz.
TVB Productions
TVB Productions is een evenementenbureau voor zowel B2B events als privé feesten.
Fast Forward
Fast Forward Events, uw organisatie bureau en evenementenbureau.
TaskoMania - Event production & Support
TaskoMania richt zich op de organisatie en/of ondersteuning van alle mogelijke evenementen, dit gaande van bedrijfsevenementen tot huwelijken, familiefeesten tot festivals, bedenk het zo gek maar en wij gaan de uitdaging aan. TaskoMania zot van uw event.
Studio Unboxed
Studio Unboxed is een full-service evenementenbureau. Ons team levert steeds creatieve en originele concepten af. Organisatie van bepaalde onderdelen of een uitwerking van A tot Z.
TheaTech
TheaTech is je ideale partner bij het organiseren van je event. Gaande van technische ondersteuning tot de volledige organisatie van je evenement.
Conrad Consulting nv
Special Events Engineering - incentives, seminaries, congressen, job-events, animatie, themafeesten, jubilea, beurzen, personeelsfeesten, overheidsopdrachten, teambuilding, opendeurdagen, trouwfeesten, ...
Partyfun by kwadraad
Party-Fun is het meest actieve artiestenbureau op vlak van animaties en artiesten voor bedrijfsfeesten, shoppingcentra, evenementen en privéfeesten. Party-Fun is een erkend artiestenbureau met een zeer groot aanbod.
Step in Live
Step in Live's missie is om uw event ideeën volledig in handen te nemen zodat u zich geen zorgen meer moet maken over het technisch en logistiek aspect.
Musical Evasion srl
Musical Evasion (by Hacienda Projects Bvba) is een dynamisch en meertalig bedrijf, gespecialiseerd in de creatie, de organisatie en de realisatie van muzikale evenementen op maat.
Creationz
Wij zijn een full-service evenementenbureau, dat organiseert met passie, knowhow en strategie. We creëren een unieke en vooral creatieve toegevoegde waarde voor kleine, middelgrote en grote bedrijfs- of B2B-evenementen, expo’s, beurzen, lanceringen enz...
Idoneo events
ComEmotion
Evenementenkantoor voor evenementiële COMmunicatie en bedrijfsevenementen. Eén doel EMOTION: events die emoties opwekken bij bezoekers, genodigden, … Specialiteit creativiteit, logistieke ondersteuning, algemene event services.
TC Productions
TC Productions transformeert de manier waarop evenementen worden georganiseerd, uitgevoerd en ervaren. Ons getalenteerde en creatieve team creëert unieke en onvergetelijke ervaringen.
Koning K
Muziek? Events? Materiaal? Koning K is gespecialiseerd in het organiseren van evenementen op maat en zorgt voor u en uw evenement van A tot Z.
Philippe Draps BV
prestagency
Het Parijse evenementenbureau ontwerpt elk nieuw evenement, virtueel, hybride of fysiek, als een onvergetelijke ervaring.
Festor
Wij zijn een event management & productie studio. We produceren evenementen, maar bovenal creëren we evenementen met betekenis.
The Music Office BV
The Music Office is een een full-service entertainmentbedrijf dat gespecialiseerd is in de ondersteuning en ontwikkeling van de creatieve carrières van artiesten en producties.
Beat Venues
be•at faciliteert elk jaar meer dan 750 concerten, shows en voorstellingen in haar 4 arena’s en 3 theaters in België.
Groep Arthur
Bij Groep Arthur zijn we elke dag met veel goesting in de weer om strategieën van organisaties te vertalen in onvergetelijke belevingen.
Eleven3
Onze creatieve concepten zijn ontworpen om rekening te houden met alle wensen van de klant.
International Artists Holland
Management en boekingen van nationale & internationale artisten.
Beo
Beurzen, Events en On-field communicatie
Jouw eventbedrijf aan deze lijst toevoegen?
Wist je dat je jouw eventbedrijf gratis aan deze pagina kunt toevoegen? Bereik duizenden organisatoren die op zoek zijn naar een leverancier zoals jij.
Bedrijf toevoegenMeest recente reviews
Gemiddelde review score 9.6/10. Gebaseerd op 134 reviews over bedrijven in de categorie 'Concertorganisatie'.
Sylvester
Personeelsevent
We deden beroep op Sylvester voor de organisatie van ons personeelsevent voor 650 deelnemers. Hendrik en Lune hebben ons hier zeer goed in begeleid: we kregen duidelijke feedback op onze vragen, ze dachten constructief en proactief mee na over de opzet en deden ook voorstellen tot verbetering/aanpassing. Daarbij bekeken ze ook wat er mogelijk was om alles binnen ons budget te voorzien en zochten ze daarvoor naar alternatieven waar nodig. Bij de opbouw en tijdens het event hebben ze alles goed opgevolgd en hebben ze naar ons teruggekoppeld over de stand van zaken. Enkele praktische problemen met de catering hebben ze professioneel opgelost en nadien ook besproken met de cateraar. Het was een fijne samenwerking met een geslaagd event als resultaat.
Sylvester
Flexibel en proactief!
We werkten samen met Sylvester voor de organisatie van een symposium rond de overgang/menopauze. Het moest snel gaan! De collega's Shannon en Gelein schakelden op flexibele en proactieve manier om al onze wensen te realiseren. Op zeer korte termijn een heel leuk event in elkaar gestoken, met niets dan felicitaties achteraf! Tot de volgende keer!
Sylvester
Bedankt, Sylvester!
We hebben met Sylvester samengewerkt voor de organisatie van onze Smart Shipping Conference in Antwerpen (16 mei 2024), die kaderde binnen het Belgische EU-voorzitterschap. Het event was van A tot Z in de puntjes uitgewerkt en voorbereid. De conferentie vond plaats aan boord van het schip 'Blue Rhapsody', wat heel wat logistieke en technische uitdagingen met zich meebrengt. En daar kwam Sylvester perfect in beeld. Niet alleen werden we als organisatie maximaal ontzorgd in de voorbereidingen, ook de communicatie voorafgaand aan het event en de dag zelf verliepen vlekkeloos en professioneel. Het contact met Femke, Randy en Jason van Sylvester was erg fijn, waardoor het op het einde echt aanvoelde alsof we één team waren. Dankjewel daarvoor!
Sylvester
Europees event in goede banen met Sylvester
In het kader van het Europese Voorzitterschap van de Raad van de Europese Unie organiseerde PMV samen met Wallonie Entreprendre, SFPIM en finance&invest.brussels een event in de Brusselse Bozar. Daarvoor deden we een beroep op Sylvester, die dit voortreffelijk heeft uitgevoerd: zeer hands on en altijd luisterbereid en zoekend naar oplossingen.
Omdat het een event in co-organisatie was met 4 partijen, was dit communicatief niet altijd een even gemakkelijke opgave, maar gezien de goede meertaligheid van het team hebben ze dit ook op een uitstekende manier in goede bane geleid. Aanbevelenswaardig!
Concertorganisatie
Er komt heel wat kijken bij concerten organiseren. Lijst al maar op: je moet rekening houden met het boeken van bands, de zangers en zangeressen, een buitenlocatie of de concertzaal, alle nodige technische infrastructuur, audiovisueel materiaal, catering, vergunningen voor je concert gig, verzekeringen, de verkoop van je kaartjes organiseren, ticket templates aanmaken en nog veel meer. Gelukkig kun je rekenen op onderstaande bedrijven. Zij zorgen ervoor dat je concertorganisatie een fluitje van een cent wordt en jouw concert er eentje zal zijn met een blijvende impact.
Hoe pak je dat aan, een concert organiseren?
Natuurlijk start je met na te denken over wanneer en waar jouw concert gaat plaatsvinden. Verder weet je best wie je publiek is, welke muziek zij verwachten en hoe lang je custom concert duurt.
Op tijd plannen is cruciaal bij de organisatie van een concert, zeker als je een event in een tent of de openlucht organiseert, reserveer je best extra voorbereidingstijd. Je moet de noodzakelijke vergunningen aanvragen en misschien wil je ook wel wat subsidies scoren. Je hebt ook tijd nodig voor het opzetten van de productie, de repetitie en voor de nodige online en offline reclame en public relations. Na je concert reserveer je best je agenda voor administratie en het verspreiden van foto's en opnames, je aftermovie. Een overzicht over je totale planningsproces behoud je met professionele eventplanningsoftware.
Om ook over na te denken ruim op voorhand: heeft de door jou gekozen concertlocatie medewerkers of moet jij je eigen team samenstellen? Denk daarbij bijvoorbeeld aan een ervaren team voor licht en geluid, mensen voor de catering en drank, security, een poetsploeg, de fotoreportage door een eventfotograaf, een videoreportage door een ervaren videograaf, ...
En dan is er ook nog het financiële plaatje bij een concertorganisatie. Hou je budget bij het organiseren van een concert goed in de gaten. En zet de inkomsten (verwachte aantal betalende gasten op jouw evenement, sponsoring, merchandise opbrengsten en opbrengsten uit voeding en drank) ten opzichte van de kosten (zoals zaalhuur, gages van de muzikanten, security, techniek, verzekeringen, reclame- en publiciteitskosten en andere productiekosten).
Je concert afgelopen, je werk klaar? Helaas! Naast de schoonmaak staat er nog het een en ander op je agenda. Vergeet zeker je muzikanten, je publiek en je team niet te bedanken. Na afloop van het optreden is het belangrijk om jouw evenement goed te evalueren. Hoeveel deelnemers had je, is je bereik op je sociale media vergroot, hebben meer mensen zich ingeschreven voor je nieuwsbrief en communicatie? Gebruik je foto's, filmpjes en andere content en bewaar ze ook allemaal zodat je deze op een later moment opnieuw kunt gebruiken. Haal ook je rekenmachine boven. Klopte je budget, wat was duurder en wat goedkoper?
Jij zoekt een concertorganisator of festivalorganisator?
Je gaat een concert of festival op maat organiseren? Hoe selecteer je de juiste partner in concertorganisatie voor jouw evenement, of dit nu een indoor of outdoor concert is? Simpel: je consulteert onderstaande lijst als je een optreden gaat organiseren. Met de filters vind je nog sneller een bedrijf dat je kan helpen. Hoe ben je dan zeker dat het een betrouwbare partner is? Daarvoor lees je de reviews. Uren het internet afspeuren en al je contacten opbellen voor een referentie is daardoor verleden tijd.
Jouw bedrijf in concertorganisatie in deze lijst?
No time to waste! Zou je graag jouw bedrijf in dit overzicht terugzien? Dat kan kosteloos! Maak snel je bedrijfspagina aan. Een paar drukken op de knoppen, sprekende beelden en overtuigende teksten opladen en je bent vertrokken. Waarom zou je dat doen? Simpel, dagelijks doorspitten talloze mensen die een optreden gaan organiseren deze lijst.
En ben je op zoek naar nog meer marketingoplossingen die jouw doelgroep naadloos bereiken, bijvoorbeeld via social media? We bieden allerlei oplossingen aan om jouw onderneming in de kijker te zetten en zo genereer jij eenvoudig nieuwe leads!
Tags: concertorganisatie, concerten organiseren, concert organiseren, concert op maat, ...