
Evenementenlocatie huren
Een evenementenlocatie huren? Op deze pagina ontdek je onze partners die de mooiste evenementlocaties verhuren om van jouw event een onvergetelijke ervaring te maken. Handig op een rij gezet, speciaal voor jou!

AED Studios
Welkom bij AED Studios, de ideale locatie voor uw volgende business event. AED Studios biedt alle faciliteiten om uw gasten te entertainen in het meest complete mediacenter van Europa.

Avenue
Sinds midden december 2019 is Antwerpen een venue rijker: Avenue. Deze gloednieuwe evenementenlocatie van 2000 m² bevindt zich op de site van Antwerp Expo.

Antwerp Expo
Antwerp Expo Meeting Center, ruimte voor zaken... en zoveel meer. Hier worden ideeën werkelijkheid. Wij bieden u een sfeervol kader dat zich perfect leent voor zowel zakelijke als ontspannende activiteiten.

Namur Expo
Namur Expo, aux cœur de la région Wallonne.

Flanders Expo
Organiseert u een seminarie of bedrijfsfeest? Of beide? Welkom in FLEX Meeting Center. Een hypermodern, superflexibel ontmoetingscentrum in Gent. Uw trendy platform voor business, training & entertainment.

Nekkerhal - Brussels North
Nekkerhal Brussels North is een multifunctionele beurshal met een oppervlakte van meer dan 18.000 m².

OCEANDIVA
De twee bijzondere varende evenementenlocaties van OCEANDIVA vragen om de meest creatieve ideeën, die het varen met 75 tot 1.500 gasten niet alleen spectaculair, maar ook onvergetelijk maken.

BluePoint Antwerpen
BluePoint - Dé seminarie- en eventlocatie in Antwerpen. BluePoint, verhuurt al jaren functionele vergaderzalen en comfortabele ruimtes voor congressen, beurzen, events, opleidingen, seminaries, workshops enzovoort.

BluePoint Liège
BluePoint Liège is uw partner bij uitstek voor vergaderingen, opleidingen, seminaries, congressen en evenementen.

BluePoint Brussels
BluePoint Brussels Conference & Business Centre is de ideale locatie voor seminaries, vergaderingen, presentaties, opleidingen en bedrijfsevenementen: 25 aanpasbare zalen van 2 tot 350 personen, eigen audiovisueel materiaal, ...

Kursaal Oostende
Business en entertainment met zicht op zee.

Eventroom
De Eventroom biedt u een state-of-the-art infrastructuur in een modern en trendy interieur. Eventroom is een modulaire zaal tot 800 m2 met een ruime patio, een open en een gesloten keuken, 2 togen, klankinstallatie en een ruime parking.

ICC international convention center ghent
ICC ghent gelegen in het Citadelpark heeft vele troeven. Met een auditorium tot 1000 personen en nog 25 polyvalente zalen liggen zowel kleine als grote evenementen voor de hand: congressen, meetings, persconferenties, seminaries, happenings, ...

Bocadero
De coolste zomerbar en warmste winterbeleving vindt u op (Aspen) Bocadero. Deze pop-up bars vormen de ideale locatie voor al uw grote en kleine evenementen.

Waagnatie Expo & Events
Waagnatie Expo & Events is een karaktervolle oude opslagloods die oneindig veel mogelijkheden biedt: een ideaal blanco canvas voor uw event!

Stayen nv
Stayen is het multifunctionele stadion van voetbalclub Sint-Truiden. Met meer dan 4000m² aan polyvalente zalen, 77 hotelkamers en 1000 parkeerplaatsen is het dé locatie voor kleine of grote bedrijfsevents.

Brussels Kart
Brussels Kart Expo is de ideale Event&Expo locatie, strategisch perfect gelegen naast E40 èn Brusselse ring met een grote aanpalende parking (2500pl). De combinatie van enerzijds meeting en expohallen voor uw company events en personeelsfeesten (klein en

Proximus Lounge
Proximus lounge is een professionele evennementenlocatie in de regio Brussel.

Watt17
De mijn van Heusden-Zolder. In de schaduw van de statige schachtbok ligt een geklasseerd industrieel gebouw: de voormalige elektriciteitscentrale die ooit de hele mijnsite in beweging zette. Vandaag hangt er nog altijd elektriciteit in de lucht.

Kloster Heidberg
'Kloster Heidberg': nieuwe vergadertopper in de Duitstalige Gemeenschap van België.

The EGG Brussels
The Egg Brussels is een unieke en volledig modulair infrastructuur die ongetwijfeld uw project zal transformeren in een originele en succesvolle ervaring, vanaf 2 tot 999 personen.

De Koninck - Antwerp City Brewery
Stadsbrouwerij De Koninck opent graag haar deuren voor jouw business-events. Onze verrassend ruimtes lenen zich uitstekend tot alle soorten gelegenheden: presentaties, cocktails, walking dinners, ...

De Montil
De Montil is reeds meer dan 35 jaar de ideale locatie voor grote en kleine evenementen. Mensen delen hier hun vreugde en enthousiasme binnen de context van hun bedrijf of van privé-aangelegenheden.

Qubiz - Business center en events
Het unieke auditorium biedt plaats aan 200 personen en biedt door de oplopende structuur, perfect zicht aan iedere deelnemer. Een indrukwekkende Bose klankinstallatie staat garant voor een perfecte geluidsoverdracht.

ibis Styles Nieuwpoort
Bij ibis Styles Nieuwpoort koppel je het aangename aan het nuttige: vergaderen aan zee. De seminariefaciliteiten bieden alle comfort en verzekeren een zorgeloos verblijf. Het hotel beschikt over 2 vergaderzalen.

ibis De Haan
Bij ibis De Haan koppel je het aangename aan het nuttige: vergaderen aan zee. De seminariefaciliteiten bieden alle comfort en verzekeren een zorgeloos verblijf. Het hotel beschikt over 1 vergaderzaal.

Ibis Styles Zeebrugge
Ibis Styles Zeebrugge ligt in een prachtige maritieme omgeving, en beschikt over diverse vergaderruitmes. Dankzij de Business Arragenementen combineer je jouw seminarie met een originele teambuilding aan zee!

Crowne Plaza Brussels Airport
Crowne Plaza Brussels Airport biedt een groot aantal vergaderzalen met een uniek uitzicht! Met 315 kamers en 17 vergaderzalen is dit de ideale uitvalsbasis voor uw volgende meeting, congres of event.

Event Lounge
Event Lounge biedt een uniek en modern decor voor al uw evenementen van 50 tot 1150 gasten. Volledig vernieuwd, de ruime ontvangstruimte baadt in daglicht. Met het vallen van de avond wordt ook de sfeer van de ruimte aangepast.

Kinepolis Brussel
Op zoek naar dé perfecte eventlocatie in Brussel, ideaal gelegen en makkelijk bereikbaar met wagen en openbaar vervoer? Zoek dan niet verder en ontdek hier wat Kinepolis Brussel te bieden heeft.
Jouw eventbedrijf aan deze lijst toevoegen?
Wist je dat je jouw eventbedrijf gratis aan deze pagina kunt toevoegen? Bereik duizenden organisatoren die op zoek zijn naar een leverancier zoals jij.
Bedrijf toevoegenMeest recente reviews
Gemiddelde review score 9.63/10. Gebaseerd op 393 reviews over bedrijven in de categorie 'Evenementenlocatie huren'.

BluePoint Brussels
Erg goed
Ik organiseerde een Algemene Vergadering bij BluePoint Brussel.
Alles was in orde en ging zoals gepland.
Veel dank aan Rany Ayoub van BluePoint voor zijn geweldige hulp en beschikbaarheid.

BluePoint Brussels
Ideale locatie om een conferentie te houden met uitzonderlijke technische mogelijkheden en projectondersteuning.
BluePoint Venue overtrof onze verwachtingen als conferentielocatie. Hun team toonde uitzonderlijke professionaliteit en technische expertise die het evenement tot een doorslaand succes maakten. De technische opzet was indrukwekkend en droeg in belangrijke mate bij aan de vlekkeloze uitvoering van de conferentie. We waarderen vooral de projectondersteuning van het personeel, die uitstekend was tijdens de plannings- en uitvoeringsfasen. BluePoint Venue is zonder twijfel de go-to-locatie voor iedereen die op zoek is naar een congreslocatie met een hoog technisch niveau en uitstekende projectondersteuning. We zouden deze locatie ten zeerste aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar een eersteklas ervaring. Bedankt, BluePoint Venue!

Rent-A-Willys
Geslaagde verrassing!
Wat een dag:
voor de verjaardag van papa (95j) hadden we het idee om hem als verrassing te laten oppikken met een legerjeep. Zo kwamen we terecht bij Rent-a-Willy’s. Philippe was direct mee in het verhaal en zorgde voor de juiste formule.
De ochtend van het evenement kregen we nog een attent telefoontje van hem met de vraag of papa wel de geschikte kledij had om in een open jeep (en bij 2°C) mee te rijden. Gepaste jack en dekens werden meegebracht zodat hij zeker geen kou zou lijden.
De verrassing was compleet en de rit naar de feestzaal een succes. Hij genoot met volle teugen net zoals de genodigden die allemaal eens een toertje mochten meerijden. Het enthousiasme waarmee Philippe dit telkens opnieuw deed was geweldig.
Bedankt voor deze mooie ervaring en interessante verhalen!

Kinepolis Brussel
Efficiëntie en premium kwaliteit in gelijke mate
We namen contact op met Kinepolis Brussel voor een preview gevolgd door een vertoning van de film en catering. We werden overweldigd door de kwaliteit van de service: niet alleen reactief maar ook flexibel om ons 100% aan te passen aan onze specifieke behoeften en verzoeken. Een echte meerwaarde voor bedrijfsevents! De teams ter plaatse tonen een professionaliteit die we bijzonder op prijs stelden. Daarom zouden we hun diensten zeker aanbevelen.
Evenementenlocatie huren
Waarom een geschikte evenementenlocatie huren
Je plant een evenement en je bent op zoek naar een evenementenlocatie? Een locatie voor een business event, personeelsfeest, trouwfeest, communiefeest of ander familiefeest? De locatie is super belangrijk want het is dé plek waar je gasten gaan samenkomen.
Je zoekt een originele en aangename omgeving waar je bezoekers elkaar leren kennen, plezier maken, ideeën delen of nieuwe dingen leren. Je zoekt een sfeervolle en aantrekkelijke plek, de locatie van jouw evenementen is een van de belangrijkste onderdelen van de beleving die jouw gasten gaan ervaren. Je zoekt dus een perfecte evenementenlocatie die een onvergetelijke indruk nalaat en jouw gasten in staat stelt om het maximale uit jouw evenement te halen.
Best een uitdaging dus als je zoekt naar de ideale locatie voor jouw evenement. Hoe reduceer je het aanbod als je gaat kiezen? In grote lijnen zijn er twee belangrijke zaken waar je best op let, de sfeer die de evenementenlocatie uitstraalt en een hele lijst praktische zaken.
De sfeer van de event locatie
Roept de evenementenlocatie de juiste sfeer op? Past die bij het doel dat je met je evenement wil bereiken: dat is het antwoord op de vraag ‘voor wie organiseer je je event (het gezelschap) en wat moet het opleveren (het doel).’
Kun en mag je op de locatie aanpassingen doorvoeren om de juiste uitstraling te bereiken? Sfeer is een heel breed begrip. De keuze is ruim: van een industriële eventlocatie tot een klassieke, zakelijke omgeving. Misschien verkies je een romantische plek, een locatie in een natuuromgeving of juist in het hart van een bruisende stad. Een belangrijke tip: wanneer je een event locatie zoekt, doe een locatiebezoek. Ga een kijkje nemen als er een evenement plaatsvindt zodat je een goed beeld krijgt van de mogelijkheden én de beperkingen van de eventlocatie. Nog een best practice: betrek het management van de evenementen locatie van je keuze al vroeg in je plannen. Zij kunnen ideeën en oplossingen aanreiken waar jij nog niet aan had gedacht!
Waar hou je praktisch rekening mee?
Dit is een korte lijst van de belangrijkste punten die je best checkt als je evenementenlocaties gaat vergelijken.
Om te beginnen: wat is de capaciteit van de event locatie? Zijn er voldoende zalen voor eventuele parallelsessies? Als je gasten zich met elkaar kunnen mengen op verschillende plekken, hebben ze meer kansen om nieuwe connecties te leggen, potentiële klanten of businesspartners te ontdekken of privérelaties op te bouwen met andere enthousiastelingen die een gedeelde passie of interesse hebben. Als er stilte- of relaxruimtes zijn, dan kunnen ze zich even terugtrekken en voelen ze zich geruster en minder opgejaagd. Is het nodige meubilair aanwezig om dit alles te ondersteunen? Kan de opbouw en afbouw vlot verlopen en laat de evenementenlocatie vlotte logistieke operaties toe? Is er voldoende stockageruimte?
Vervolgens check je best ook de bereikbaarheid van de plek voor je (internationale) bezoekers. Ligt de event locatie voldoende centraal? Is er parkeergelegenheid aanwezig? Is de locatie voor evenementen toegankelijk voor mensen met een beperking?
Aangezien de liefde van de man én de vrouw door de maag gaat, ga ook na welke catering faciliteiten er aanwezig zijn. Moet je samenwerken met een inhouse cateraar of kies je er zelf een? Voldoende eet- en drinkmomenten op je evenement worden altijd gewaardeerd. Ook belangrijk: hoe is het met de veiligheid en de milieunormen gesteld. Zijn er nooduitgangen, brandblusapparaten en EHBO-voorzieningen? Biedt deze locatie voor evenementen voldoende technische uitrusting zoals audiovisuele voorzieningen en natuurlijk ook internet en wifi. Heeft de zaal voldoende lichtinval? Als er voldoende natuurlijk licht is, voelen je gasten zich gelukkiger en energieker. Is er ook verduistering, een podium, verwarming en airconditioning?
Verschillende soorten unieke evenementen locaties
Voor elk evenement is er een eventlocatie die er helemaal bij past. Van feestzalen, trouwlocaties, congreslocaties, vergaderzalen, beurshallen tot een concertzaal. Waarom geen hippe buitenlocatie. Of attractieparken, theaters, clubs of discotheken. Trek het water op met schepen en rederijen. Go all the way in kastelen, land- en herenhuizen en klassevolle hotels. In het onderstaande overzicht vind je vast en zeker de geschikte eventlocatie!
Een evenementenlocatie nodig?
Contacteer deze unieke event locaties. De mooiste evenementenlocaties die zeer geschikt zijn voor jouw evenement, van locaties met industriële looks tot klassieke omgevingen en ook kleine sfeervolle plekken. Welke soort locatie je ook nodig hebt voor jouw event, je vindt ze bij deze professionele bedrijven. Zoek een ervaren partner die kan inspelen op wat jij nodig hebt voor jouw evenement, van het puur verhuren van de locatie tot volledig maatwerk. Kortom, de passende formule voor jouw evenement.
Een eventlocatie toevoegen
Baad jij een evenementenlocatie uit? Wist je al dat je gratis je evenementen locatie kunt toevoegen aan deze pagina? Via onderstaande link doe je dat eenvoudig en snel. No time to waste want door jouw bedrijf te registreren in deze lijst, komt het in de picture te staan bij duizenden event organisatoren die heel dringend op zoek zijn naar evenementenlocaties voor hun volgende business events of privéfeesten.
Tags: evenementenlocatie, evenementlocatie, locatie huren, locaties, verhuur locatie, locatie verhuur, eventlocatie, locatie, evenementen locatie, unieke locatie, event locatie, evenement locatie, events locatie, locatie evenementen, locatie evenement, locatie events, exclusieve locatie, evenementenlocaties, evenementen locaties, exclusieve locaties, businessevents locatie, locaties evenementen, evenementenlocatie huren, evenementlocaties, inspirerende locatie, bedrijfsevent locatie, business event locatie, bijzondere locatie, lokatie, zakelijke evenementen locatie, locatie zakelijke evenementen, locatieevenement, bijzondere locaties, inspirerende evenementenlocatie, locatie zakelijk evenement, locatie businessevents, locatie zakelijk event, lokalen, evenementenlocatie hoofddorp, inspirerende locaties, eventlocatie benelux, toplocatie, evenementencentrum, randstad, inspirerende omgeving, eventlocatie vilvoorde, authentieke locatie, unieke eventlocatie, unieke evenementenlocatie, evenementenlocatie orsmaal, ...
Evenementenlocatie huren in Aalst, Evenementenlocatie huren in Alkmaar, Evenementenlocatie huren in Almere, Evenementenlocatie huren in Alphen aan den Rijn, Evenementenlocatie huren in Amersfoort, Evenementenlocatie huren in Amsterdam, Evenementenlocatie huren in Antwerpen, Evenementenlocatie huren in Apeldoorn, Evenementenlocatie huren in Arnhem, Evenementenlocatie huren in Austin, Evenementenlocatie huren in Belfast, Evenementenlocatie huren in Beringen, Evenementenlocatie huren in Bilzen, Evenementenlocatie huren in Birmingham, Evenementenlocatie huren in Boston, Evenementenlocatie huren in Bradford, Evenementenlocatie huren in Breda, Evenementenlocatie huren in Bristol, Evenementenlocatie huren in Brugge, Evenementenlocatie huren in Brussel, Evenementenlocatie huren in Charleroi, Evenementenlocatie huren in Charlotte, Evenementenlocatie huren in Chicago, Evenementenlocatie huren in Columbus, Evenementenlocatie huren in Cork, Evenementenlocatie huren in Dallas, Evenementenlocatie huren in Deinze, Evenementenlocatie huren in Delft, Evenementenlocatie huren in Den Haag, Evenementenlocatie huren in Dendermonde, Evenementenlocatie huren in Denver, Evenementenlocatie huren in Dordrecht, Evenementenlocatie huren in Dublin, Evenementenlocatie huren in Ede, Evenementenlocatie huren in Edinburgh, Evenementenlocatie huren in Eindhoven, Evenementenlocatie huren in Emmen, Evenementenlocatie huren in Enschede, Evenementenlocatie huren in Fort Worth, Evenementenlocatie huren in Geel, Evenementenlocatie huren in Genk, Evenementenlocatie huren in Gent, Evenementenlocatie huren in Geraardsbergen, Evenementenlocatie huren in Glasgow, Evenementenlocatie huren in Groningen, Evenementenlocatie huren in Haarlem, Evenementenlocatie huren in Halle, Evenementenlocatie huren in Hasselt, Evenementenlocatie huren in Herentals, Evenementenlocatie huren in Hoofddorp, Evenementenlocatie huren in Houston, Evenementenlocatie huren in Ieper, Evenementenlocatie huren in Indianapolis, Evenementenlocatie huren in Jacksonville, Evenementenlocatie huren in Kortrijk, Evenementenlocatie huren in Leeds, Evenementenlocatie huren in Leeuwarden, Evenementenlocatie huren in Leicester, Evenementenlocatie huren in Leiden, Evenementenlocatie huren in Leuven, Evenementenlocatie huren in Liège, Evenementenlocatie huren in Lier, Evenementenlocatie huren in Liverpool, Evenementenlocatie huren in Lokeren, Evenementenlocatie huren in Lommel, Evenementenlocatie huren in Londen, Evenementenlocatie huren in Los Angeles, Evenementenlocatie huren in Luxemburg, Evenementenlocatie huren in Maastricht, Evenementenlocatie huren in Manchester, Evenementenlocatie huren in Mechelen, Evenementenlocatie huren in Menen, Evenementenlocatie huren in Naaldwijk, Evenementenlocatie huren in Namur, Evenementenlocatie huren in Nashville, Evenementenlocatie huren in New York, Evenementenlocatie huren in Newcastle upon Tyne, Evenementenlocatie huren in Nijmegen, Evenementenlocatie huren in Ninove, Evenementenlocatie huren in Nottingham, Evenementenlocatie huren in Oostende, Evenementenlocatie huren in Oudenaarde, Evenementenlocatie huren in Philadelphia, Evenementenlocatie huren in Phoenix, Evenementenlocatie huren in Roeselare, Evenementenlocatie huren in Rotterdam, Evenementenlocatie huren in s-Hertogenbosch, Evenementenlocatie huren in San Antonio, Evenementenlocatie huren in San Diego, Evenementenlocatie huren in San Francisco, Evenementenlocatie huren in San José, Evenementenlocatie huren in Seattle, Evenementenlocatie huren in Sheffield, Evenementenlocatie huren in Sint-Niklaas, Evenementenlocatie huren in Sint-Truiden, Evenementenlocatie huren in Southampton, Evenementenlocatie huren in Sunderland, Evenementenlocatie huren in Tienen, Evenementenlocatie huren in Tilburg, Evenementenlocatie huren in Tongeren, Evenementenlocatie huren in Turnhout, Evenementenlocatie huren in Utrecht, Evenementenlocatie huren in Venlo, Evenementenlocatie huren in Vilvoorde, Evenementenlocatie huren in Waregem, Evenementenlocatie huren in Washington, Evenementenlocatie huren in Wolverhampton, Evenementenlocatie huren in Zaandam, Evenementenlocatie huren in Zoetermeer, Evenementenlocatie huren in Zwolle
Evenementenlocatie huren in Antwerpen, Evenementenlocatie huren in Henegouwen, Evenementenlocatie huren in Limburg, Evenementenlocatie huren in Luik, Evenementenlocatie huren in Luxemburg, Evenementenlocatie huren in Namen, Evenementenlocatie huren in Oost-Vlaanderen, Evenementenlocatie huren in Vlaams-Brabant [+Brussel], Evenementenlocatie huren in Waals-Brabant [+Bruxelles], Evenementenlocatie huren in West-Vlaanderen
Artikels

TIP! - Eventlocatie kiezen: CHECKLIST
De locatie bepaalt voor een groot deel de uitstraling en sfeer van je evenement. Ze kan een evenement maken of kraken. Checklist!

TIP! - Hoeveel vierkante meter voor je event? Zaalopstelling?
In je zoektocht naar een geschikte locatie dien je rekening te houden met de zaaloppervlakte nodig voor jouw evenement. Maar hoeveel vierkante meter (m2) voorzie je per genodigde?

13 originele evenementenlocaties in Antwerpen
Ben je nog op zoek naar die ene perfecte eventementenlocatie in Antwerpen?