
Beste evenementenlocaties in Sint-Niklaas

QC Events
Kies voor QC Events als u eens weg wil. Weg van de standaard hotel- of feestzalen, correct en verzorgd, maar vaak dertien-in-een-dozijn. QC Stables is een eventlocatie die warmte en gezelligheid uitstraalt en de gasten zal charmeren.

't Bau-huis Sint-Niklaas
't Bau-huis is de ideale evenementen locatie gelegen in centrum Sint-Niklaas. Deze oude loods in bevindt zich tussen Antwerpen en Gent is het makkelijk bereikbaar met de auto (gratis parking).

Zilte Zoen
De Zilte Zoen biedt u de perfecte combinatie van een top locatie. En misschien wel een van de mooiste feestlocaties dat ons land bezit.

VBDCK Brewery
VBDCK features an enjoyable event room with a magnificent terrace and garden where you can welcome up to 120 guests.

Cafe Local
Café Local is dé plek in het bruisende Antwerpen waar je business event of private party gegarandeerd een succes wordt. Je kan van 20 tot 1000 gasten ontvangen.

The Market
A combination of multiple spaces and expertise in hospitality result in great events. The Market aims to be Antwerp’s number one high-end venue.

Platform by Bernaerts
De veilingzaal heeft een unieke uitstraling en is voorzien van een auditorium voor 300 personen (met 150 plaatsen op de tribune). Daarnaast zijn er 5 multifunctionele ruimtes beschikbaar.

Memory Lane
Memory Lane is jouw slimme, pasklare oplossing voor pop-up eet– en drinkgelegenheden. Aan de hand van ons modulaire bouwsysteem bouw je in minder dan 48 uur een volledig functionele bar, bistro of restaurant.

KAS
KAS is een multifunctionele evenementenzaal die uitermate geschikt is om bedrijfsevents te organiseren zoals: personeelsfeesten, vergaderingen, seminaries, productvoorstellingen, beurzen, etc.

Avenue
Sinds midden december 2019 is Antwerpen een venue rijker: Avenue. Deze gloednieuwe evenementenlocatie van 2000 m² bevindt zich op de site van Antwerp Expo.

Antwerp Expo
Antwerp Expo Meeting Center, ruimte voor zaken... en zoveel meer. Hier worden ideeën werkelijkheid. Wij bieden u een sfeervol kader dat zich perfect leent voor zowel zakelijke als ontspannende activiteiten.

Eventroom
De Eventroom biedt u een state-of-the-art infrastructuur in een modern en trendy interieur. Eventroom is een modulaire zaal tot 800 m2 met een ruime patio, een open en een gesloten keuken, 2 togen, klankinstallatie en een ruime parking.

JJ House
Een event en meeting hub in het hart van Antwerpen waar iedereen welkom is. Een historisch pand waar je kan hangen met zicht op de toekomst. Inspiratie.

DIVA Diamant Museum
Verwelkom je gasten in DIVA, het nieuwe diamantmuseum te Antwerpen. Deze exclusieve toplocatie in de historische binnenstad baadt letterlijk en figuurlijk in een schitterend kader van diamant, goud en zilverwerk.

Hilton Antwerp Old Town
Hilton hotel Antwerpen is gelegen in het hartje van de stad Antwerpen. Het hotel beschikt over diverse zalen en mogelijkheden voor feesten, evenementen, seminaries, vergaderingen,...

Wijndomein Valke Vleug
Een unieke belevenis op Wijndomein Valke Vleug, te midden van de wijngaarden en aardse architectuur van Vincent Van Duysen. Verschillende ruimtes voor een invulling op maat en van de hoogste kwaliteit.

Cargo Club Antwerp
Cargo Club Antwerp is een evenementenlocatie die voor verschillende soorten events van toepassing kan zijn. Doordat het Industriële van vroeger behouden is zorgt dit voor een unieke ervaring. Alsook parking en bereikbaarheid zijn ideaal.

Sporting Lokeren
Sporting Lokeren beschikt over een 7-tal verschillende ruimtes die kunnen gehuurd worden. Naargelang de aard van uw event en het aantal mensen kan u genieten van een uniek kader tegen de achtergrond van het Daknamstadion.

San Marco Village
Bent u op zoek naar een unieke locatie voor uw bedrijfsevent of personeelsfeest? San Marco Village biedt u bovenop de gethematiseerde zalen een perfecte service en een verzorgde catering voor uw evenement.

De Serre
De Serre is een prachtige, groene eventlocatie die geschikt is voor huwelijksfeesten, bedrijfs- en productpresentaties, seminaries en meetings tot 180 personen.

Zaal Barcelona
Zaal Barcelona is een unieke eventlocatie in Hangar 26, een prachtig stuk Antwerps erfgoed aan de Rijnkaai. Het sublieme Scheldezicht dat deze locatie biedt, is een troef voor elk evenement.

Botanic Sanctuary Antwerp
Voor uw event, seminar of congres hebben we een vijftien - tal karakteristieke meeting-ruimtes ter beschikking; van een intiem salon tot een stijlvolle, royale, diner- & eventruimte.
No Photo Available
Handelsbeurs Antwerpen
De prachtig gerenoveerde Handelsbeurs Antwerpen is een internationale toplocatie voor bijzondere bedrijfs- en publieksevenementen, congressen en beurzen.

Bocadero
De coolste zomerbar en warmste winterbeleving vindt u op (Aspen) Bocadero. Deze pop-up bars vormen de ideale locatie voor al uw grote en kleine evenementen.

Waagnatie Expo & Events
Waagnatie Expo & Events is een karaktervolle oude opslagloods die oneindig veel mogelijkheden biedt: een ideaal blanco canvas voor uw event!

Antwerp Dollhouse
Antwerp Dollhouse staat voor zalenverhuur voor ieders budget vanaf 20€ per uur. Een plaats gebouwd door en voor dansende zielen en creatieve geesten.

Raapstraat20
In de Antwerpse Raapstraat, vlak bij de Academie voor Schone Kunsten, bevindt zich een verborgen plekje in de historische binnenstad.

One Eighty MAS
Onze meeting- en eventroom bevinden zich aan de noordkant van de 9de verdieping van het MAS te Antwerpen.

KADE14
KADE14 is een multifunctionele venue aan de Rijnkaai op het trendy Eilandje van Antwerpen, gehuisvest in een iconisch en geklasseerd gebouw, De Shop.

Horta grand café & art nouveau zaal
Voor de opbouw zijn de ijzeren spanten van het vroegere volkshuis te Brussel van de architect Horta gebruikt. Horta bestaat uit een Grand Cafe en een Art Nouveau zaal. Op het gelijkvloers en in de kelderverdieping bevindt zich het Grand Café.
Meest recente reviews
Eventroom
Op 13 juli 2019 vierden we onze 20ste huwelijksverjaardag. We wouden een groot feest geven want dat hadden we 20 jaar geleden niet kunnen doen. En wat een feest werd het. Marijke en Tom begrepen perfect wat we wouden. De decoratie was alles wat we wouden en meer. De ceremonie voor de hernieuwing van ons geloften werd buiten gehouden en ook daar was alles tot in de puntjes verzorgd en helemaal naar ons gedacht! Echt geweldig. En toen het begon te druppelen stond alles vliegensvlug binnen klaar om ons op te vangen.
De DJ die ze ons aanbevolen hadden sloot mooi aan met wat we zochten en er werd gedanst tot we er bijna bij neervielen. Nooit tekort aan drank. En alles perfect in goede banen geleid door Tom & Marijke! Echt magnifiek. Ze namen vooraf ook ruim de tijd om te luisteren naar onze wensen en ideeën, om ons de zaal te laten bezichtigen en alles uit te leggen. Ik had het niet beter kunnen dromen! Tom & Marijke & Eventroom zijn top! Doe zo voort. Nu 2,5 jaar later dromen we nog terug naar deze mooie dag.Peter & Ellen De Smet - Van Kersschaver - 02/03/2021
Eventroom
Beste Tom en Marijke,
Wij willen jullie langs deze weg nogmaals hartelijk danken voor de fantastische service die wij bij onze georganiseerde feesten van jullie mochten ontvangen.
Wij hebben reeds mogen genieten van een super coole sweet sixteen party in bijhorende stijl, een super-de-luxe verjaardagsbrunch voor ons valentijnskindje en een hyper modern nieuwjaarsfeest met onze familie waar tot op vandaag nog steeds over wordt gesproken.
Elk feest met jullie was een pareltje, tot in de kleinste puntjes verzorgd, geen vraag te veel en steeds geleverd en georganiseerd volgens de regels van de kunst!
Wat kijken wij uit naar de periode dat wij opnieuw met jullie kunnen samenwerken aan een van onze volgende projecten!
Wij hopen dan ook van harte dat jullie de moed houden zodat we vanaf het weer kan en mag een fantastisch feest kunnen organiseren, samen met jullie, een onvergetelijk feest want we hebben wat in te halen…..
Fam. Peeters-TeugelsLuc Peeters - 15/02/2021
Eventroom
Wij hebben ons 50ste verjaardag gevierd in Eventroom. Super organisatie! Vriendelijke mensen om mee samen te werken. Samen wordt er overlegd om er een topfeest van te maken. Heel professioneel team die tot alles in de puntjes in orde zetten! Dikke dank je wel Tom!
Filip Verbelen - BVBA Verbelen Filip - 15/02/2021
Eventroom
Bijna vier jaar later denken we nog steeds met plezier terug aan een geweldig huwelijksfeest, mogelijk gemaakt door Tom en Marijke van de Eventroom. Alles werd tot in de puntjes geregeld door hen en op de dag zelf verliep alles ook heel vlot. Goede locatie, mooi aangeklede zaal, heel lekker eten, maar ook een fantastisch dansfeest achteraf! Onze gasten zijn nog steeds laaiend enthousiast over het feest zelf, maar ook over de DJ die Eventroom geboekt had voor ons.
Dank je wel aan Tom en Marijke!Stefanie Van der Jeugt - / - 14/02/2021
Top evenementenlocaties in Sint-Niklaas
De locatie van je feest of evenement bepaalt voor een groot deel de uitstraling en sfeer van je evenement, en dus de beleving die je voor je gasten wil creëren. Je kunt dus rustig stellen dat de evenementenlocatie een event kan maken of kraken. Ben je op zoek naar de mooiste evenementenlocaties in het centrum van Sint-Niklaas? Op eventplanner.be vind je inspiratie voor de beste locaties voor het organiseren van elk bedrijfsfeest, huwelijksfeest, productlancering, trouwfeest, ... in België of in elke gewenste regio. We tonen je een up-to-date selectie van originele eventlocaties voor elk type event.
Vergelijk eenvoudig alle evenementenlocaties in Sint-Niklaas dankzij de reviews van onze gebruikers. Bekijk de verbluffende (360°) foto's. Filter snel op het aantal personen, bereikbaarheid, ligging en faciliteiten zoals wifi, catering, airco, parking, ... Maak gebruik van de filters om het aanbod te reduceren en selecteer zo de feestlocatie die voldoet aan al je wensen.
Huur de perfecte evenementenlocatie in het centrum van Sint-Niklaas
In de eventplanner.be database vind je snel de meest geschikte zaal, die helemaal aansluit bij jouw wensen en voorkeuren, voor al je evenementen in de buurt van Sint-Niklaas. En er kan nog meer! Vraag eenvoudig een offerte of prijzen aan bij verschillende zalen, plan een locatiebezoek in om de multifunctionele ruimtes te ontdekken, check de beschikbaarheid en reserveer meteen online. Een evenementenlocatie boeken in het centrum van Sint-Niklaas was nog nooit zo makkelijk. Heb je vragen over de organisatie in deze evenementenlocaties? Neem dan rechtstreeks contact op via de contactgegevens van elke locatie.
Relevante links: Evenementenlocatiesin de provincieOost-Vlaanderen, Congreslocatie in Sint-Niklaas, Feestzalen in Sint-Niklaas, Trouwlocaties in Sint-Niklaas, Vergaderzalen in Sint-Niklaas
Jouw evenementenlocatie in Sint-Niklaas toevoegen
Goed nieuws! Baat je zelf een eventlocatie uit? Voeg jouw evenementenlocatie toe aan dit overzicht met evenementenlocaties in Sint-Niklaas. In slechts enkele minuten maak je een gratis bedrijfspagina aan en vergroot je de bekendheid van jouw eventlocatie: