
Beste feestzalen in Sint-Niklaas

't Bau-huis Sint-Niklaas

Van der Valk Hotel Beveren

VBDCK Brewery
No Photo Available
Hofke van Bazel

Kasteel d'Ursel

Outfort
No Photo Available
Zuiderkroon

Cafe Local
Café Local is dé plek in het bruisende Antwerpen waar je business event of private party gegarandeerd een succes wordt. Je kan van 20 tot 1000 gasten ontvangen.
No Photo Available
The Lounge by Divani

The Market
A combination of multiple spaces and expertise in hospitality result in great events. The Market aims to be Antwerp’s number one high-end venue.

Platform by Bernaerts

Memory Lane

KAS

Avenue
Sinds midden december 2019 is Antwerpen een venue rijker: Avenue. Deze gloednieuwe evenementenlocatie van 2000 m² bevindt zich op de site van Antwerp Expo.

Antwerp Expo
Antwerp Expo Meeting Center, ruimte voor zaken... en zoveel meer. Hier worden ideeën werkelijkheid. Wij bieden u een sfeervol kader dat zich perfect leent voor zowel zakelijke als ontspannende activiteiten.

Eventroom
De Eventroom biedt u een state-of-the-art infrastructuur in een modern en trendy interieur. Eventroom is een modulaire zaal tot 800 m2 met een ruime patio, een open en een gesloten keuken, 2 togen, klankinstallatie en een ruime parking.
No Photo Available
Restaurant Huis De Colvenier

JJ House

DIVA Diamant Museum
Verwelkom je gasten in DIVA, het nieuwe diamantmuseum te Antwerpen. Deze exclusieve toplocatie in de historische binnenstad baadt letterlijk en figuurlijk in een schitterend kader van diamant, goud en zilverwerk.
No Photo Available
De Grootte Witte Arend
No Photo Available
Restaurant Sir Anthony Van Dijck
No Photo Available
Club Cabane

AMUZ (Festival van Vlaanderen - Antwerpen) vzw
No Photo Available
Restaurant Loncin
No Photo Available
Crowne Plaza Antwerpen
No Photo Available
Antwerp Piano Bar (A.P.B. BVBA)

Hilton Antwerp Old Town

Hard Rock Cafe Antwerp

Wijndomein Valke Vleug
Een unieke belevenis op Wijndomein Valke Vleug, te midden van de wijngaarden en aardse architectuur van Vincent Van Duysen. Verschillende ruimtes voor een invulling op maat en van de hoogste kwaliteit.

Cargo Club Antwerp
Meest recente reviews
Eventroom
Beste Tom en Marijke,
Wij willen jullie langs deze weg nogmaals hartelijk danken voor de fantastische service die wij bij onze georganiseerde feesten van jullie mochten ontvangen.
Wij hebben reeds mogen genieten van een super coole sweet sixteen party in bijhorende stijl, een super-de-luxe verjaardagsbrunch voor ons valentijnskindje en een hyper modern nieuwjaarsfeest met onze familie waar tot op vandaag nog steeds over wordt gesproken.
Elk feest met jullie was een pareltje, tot in de kleinste puntjes verzorgd, geen vraag te veel en steeds geleverd en georganiseerd volgens de regels van de kunst!
Wat kijken wij uit naar de periode dat wij opnieuw met jullie kunnen samenwerken aan een van onze volgende projecten!
Wij hopen dan ook van harte dat jullie de moed houden zodat we vanaf het weer kan en mag een fantastisch feest kunnen organiseren, samen met jullie, een onvergetelijk feest want we hebben wat in te halen…..
Fam. Peeters-TeugelsLuc Peeters - 15/02/2021
Eventroom
Wij hebben ons 50ste verjaardag gevierd in Eventroom. Super organisatie! Vriendelijke mensen om mee samen te werken. Samen wordt er overlegd om er een topfeest van te maken. Heel professioneel team die tot alles in de puntjes in orde zetten! Dikke dank je wel Tom!
Filip Verbelen - BVBA Verbelen Filip - 15/02/2021
Eventroom
Bijna vier jaar later denken we nog steeds met plezier terug aan een geweldig huwelijksfeest, mogelijk gemaakt door Tom en Marijke van de Eventroom. Alles werd tot in de puntjes geregeld door hen en op de dag zelf verliep alles ook heel vlot. Goede locatie, mooi aangeklede zaal, heel lekker eten, maar ook een fantastisch dansfeest achteraf! Onze gasten zijn nog steeds laaiend enthousiast over het feest zelf, maar ook over de DJ die Eventroom geboekt had voor ons.
Dank je wel aan Tom en Marijke!Stefanie Van der Jeugt - / - 14/02/2021
Eventroom
Top locatie
Top service
Top in decoractie op maat
Top teamMarleen De Ridder - 10/02/2021
Top feestzalen in Sint-Niklaas
De locatie van je feest of evenement bepaalt voor een groot deel de uitstraling en sfeer van je evenement, en dus de beleving die je voor je gasten wil creëren. Je kunt dus rustig stellen dat de feestzaal een event kan maken of kraken. Ben je op zoek naar de mooiste feestzalen in het centrum van Sint-Niklaas? Op eventplanner.be vind je inspiratie voor de beste locaties voor het organiseren van elk bedrijfsfeest, huwelijksfeest, productlancering, trouwfeest, ... in België of in elke gewenste regio. We tonen je een up-to-date selectie van originele eventlocaties voor elk type event.
Vergelijk eenvoudig alle feestzalen in Sint-Niklaas dankzij de reviews van onze gebruikers. Bekijk de verbluffende (360°) foto's. Filter snel op het aantal personen, bereikbaarheid, ligging en faciliteiten zoals wifi, catering, airco, parking, ... Maak gebruik van de filters om het aanbod te reduceren en selecteer zo de feestlocatie die voldoet aan al je wensen.
Huur de perfecte feestzaal in het centrum van Sint-Niklaas
In de eventplanner.be database vind je snel de meest geschikte zaal, die helemaal aansluit bij jouw wensen en voorkeuren, voor al je evenementen in de buurt van Sint-Niklaas. En er kan nog meer! Vraag eenvoudig een offerte of prijzen aan bij verschillende zalen, plan een locatiebezoek in om de multifunctionele ruimtes te ontdekken, check de beschikbaarheid en reserveer meteen online. Een feestzaal boeken in het centrum van Sint-Niklaas was nog nooit zo makkelijk. Heb je vragen over de organisatie in deze feestzalen? Neem dan rechtstreeks contact op via de contactgegevens van elke locatie.
Relevante links: Feestzalenin de provincieOost-Vlaanderen, Congreslocatie in Sint-Niklaas, Evenementenlocaties in Sint-Niklaas, Trouwlocaties in Sint-Niklaas, Vergaderzalen in Sint-Niklaas
Jouw feestzaal in Sint-Niklaas toevoegen
Goed nieuws! Baad je zelf een eventlocatie uit? Voeg jouw feestzaal toe aan dit overzicht met feestzalen in Sint-Niklaas. In slechts enkele minuten maak je een gratis bedrijfspagina aan en vergroot je de bekendheid van jouw eventlocatie: