Kinepolis Luik
- Chaussée de Tongres 200, B-4000 Luik, België
- Certificate of Excellence 2024
9.7/10
Plan je een congres, bedrijfsfeest, presentatie? Dan heb je wellicht een waslijst aan wensen. De eventlocatie moet vlot bereikbaar zijn voor alle gasten en voldoende parkeerruimte bieden, maar ook de nodige infrastructuur, audiovisuele voorzieningen, voldoende ruimte voor ontspanning en networking, catering à la carte, net zoveel ondersteuning als je wenst, … Eigenlijk alles wat Kinepolis Luik te bieden heeft!
Denk je bij Kinepolis spontaan aan cinema? Dat klopt. Maar er is ook zoveel méér mogelijk. Dat maakt Kinepolis tot de ideale locatie voor allerlei evenementen, van een exclusieve presentatie voor vips tot een grootschalig meerdaags congres voor honderden deelnemers - en alles daar tussenin. Ontdek onze formules:
Bedrijfsevenement
Congres, seminarie, vergadering, productlancering, beurs, ...
Evenement met film
Avant-première, première, privé-vertoning, filmklassieker, Watch after Work, ... Je kunt ook aansluiten bij officiële avant-premières mét acteurs die de zaal komen toespreken en glamoureus rode-lopermoment.
Spektakel in de Cinema
Stand-up comedy, opera, concert, balletvoorstelling, Kunst in de Cinema (musea achter de schermen).
Voor elk event kun je gebruik maken van een combinatie op maat van cinemazalen, vergaderruimtes, netwerk- en cateringruimtes mét bijhorende faciliteiten en services.
Kinepolis Luik: eventlocatie met luxe uitstraling
Voor een kleinschalige receptie voor een select publiek of een prestigieuze presentatie met walking dinner voor honderden genodigden: van harte welkom bij Kinepolis Luik.
- Gelegen in Rocourt nabij Luik, vlakbij de snelwegen E40 (Brussel) en E313 (Antwerpen Aachen). Makkelijk te bereiken, ook met de bus.
- Ruime gratis parkeergelegenheid aan het complex zelf.
- Zestien goed uitgeruste zalen voor 209 tot 699 gasten met luxe zitcomfort, upto-date projectie-infrastructuur en uitstekende beeld- en geluidskwaliteit.
- Drie multifunctionele receptieruimtes: Mezzanine tot 699 gasten, Privilège tot 499 gasten en Lumière tot 110 gasten, alle drie ook geschikt voor walking dinners e.d.m.
- Onze ervaren catering partner maakt een voorstel op maat, van selecte receptie tot walking dinner voor enkele 100den gasten.
Zoek je een eventlocatie in Luik, vlot bereikbaar en met voldoende parkeerruimte, die geavanceerde audiovisuele voorzieningen biedt, inclusief mogelijkheid tot live streaming, waar catering op maat voorhanden is en professionele omkadering, dan zal Kinepolis Luik je overtuigen met zijn troeven.
23 reviews over Kinepolis Luik - 9.7/10
Schrijf een reviewBezoek van Sinterklaas voor de brave kinderen van Belfius Luik Cité Ardente
Bedankt aan Cynthia en het hele team van Kinépolis Luik voor het organiseren van ons evenement.
Dank ook aan de cateraar, topteam!
Vergaderen en lunchen
Met de hulp van Cynthia en haar team organiseerden we in mei 2024 een bijeenkomst en lunch voor 200 personen in de Kinepolis in Luik. Goede organisatie, zeer professioneel. Dank ook aan het personeel! We zullen niet aarzelen om terug te komen.
Éditions Plantyn-evenement in Kinépolis
Hartelijk dank aan Cynthia en het hele Kinépolis-team, evenals de cateraar voor hun uitstekende werk! Ons team en onze klanten waren opgetogen.
Dankjewel :-)
Bedankt Cynthia voor je voortdurende steun! Ook dank aan het Luikse team.
Evenement januari 2023 John Cockerill
De organisatie was perfect en de begeleiding van de medewerkers van Kinépolis Luik verliep vlekkeloos. Gezellig, efficiënt en ten dienste van de klant om het evenement vlot te laten verlopen. Hartelijk dank aan Cynthia en haar team.
Slechts één punt ter verbetering: ontvangstruimte niet genoeg verwarmd voor de lunch.
Niet voor niets een geslaagd evenement
We organiseerden een “Family Event” in de Kinépolis in Luik en alles verliep heel goed. Speciale vermelding voor de spelletjes die beschikbaar zijn gesteld voor kinderen, het was geweldig om ze bezig te houden vóór de filmvertoning. Dank aan het hele team, dat ter plaatse beschikbaar was vanaf de voorbereiding van het evenement tot aan D-Day.
Een succesvolle productlancering
We gaven een voorproefje van de lancering van onze nieuwe 100% elektrische Ford Explorer in de Kinepolis in Luik op 1 december en hadden nog maar heel weinig tijd om het evenement te organiseren.
Alles werd op een zeer professionele manier afgehandeld, van het onthaal tot de catering en de beschikbaarheid van het volledige team van Kinépolis de Liège!
Het was een groot succes, bedankt!
Een zorgeloze Sinterklaas
We hielden onze medewerkers Sinterklaas in Kinépolis en alles verliep prima.
Goed ontbijt in een comfortabele ruimte, gemakkelijk te bereiken en gemakkelijk te parkeren.
Het is een garantie voor een succesvol evenement.
Bedankt voor dit geweldige evenement!
Deze zondag organiseerde Patria voor het eerst Sinterklaas voor personeelskinderen bij Kinepolis en het was een succes. Goede organisatie, prima logistiek en aanwezigheid van Sinterklaas. We hebben er allemaal erg van genoten.
Niet verwonderlijk ... erg goed en zeer professioneel
Alles ging zoals gepland. Niets te zeggen over de logistiek en de ondersteuning van het technische team. Niet verwonderlijk... zeer goed en zeer professioneel in termen van technische ondersteuning
Onberispelijk welkom
Kinépolis Liège biedt een onberispelijk onthaal en perfect uitgeruste ruimtes voor het houden van bedrijfsevenementen.
Zeer professioneel en vriendelijk
We organiseerden al verschillende filmpremières met receptie in Kinepolis Luik en die waren telkens zeer succesvol.
We konden rekenen op zeer professionele ondersteuning van de B2B-manager en de medewerkers ter plaatse, met een glimlach op de top.
Ik raad deze locatie aan iedereen aan!
Organisatie van een filmdebat
We hebben een zaal met 175 zitplaatsen gereserveerd in Kinepolis de Rocourt om er een filmdebat te organiseren. We werden zeer goed ondersteund door Cynthia stroomopwaarts van het project en vervolgens dezelfde dag door het team ter plaatse. We profiteerden van een bureau om onze gasten te verwelkomen, geluidsapparatuur voor de animatie van het debat, een tafel om onze brochures, gereedschappen, boeken enz. De operateur was erg vriendelijk; hij was bereikbaar via walkietalkie. Dank aan het hele team.
Kenmerken Kinepolis Luik
- Aantal personen
50 - 5600
- Bereikbaarheid
parking - gratis
- Omgeving
vlakbij snelweg
- Cateringlocatie
vaste cateraar(s)
- Faciliteiten
airco
geluidsinstallatie
projectie
Activiteiten Kinepolis Luik
- Activiteiten:
- Vergaderzaal huren in Liège | Vergaderzaal huren | Feestzaal huren in Liège | Feestzaal huren | Schouwburg en theater | Congreslocatie huren in Liège | Congreslocatie huren | Evenementenlocatie huren in Liège | Evenementenlocatie huren
- Trefwoorden:
- zaal verhuur | feestzaal huren | seminarie ruimte | partycentra | verhuur feestzaal | eventlocatie | feestzalen | verhuur zaal | feestruimte | feestlocatie | verhuur locatie | locatiebedrijfsevenementen | beurslocatie | zaalverhuur | zaal huren | verhuur zalen | locatie huren | bedrijfspresentatie | locatie beurs | partycentrum | feestzaal verhuur | evenementen locatie | evenement locatie | feestzaal | zalenverhuur | congreslocatie | verhuur feestzalen | locatie events | evenementenlocatie | locaties | zalen huren | theater huren | locatie verhuur | locatie productlancering | seminarieruimte | auditorium | zalen verhuur | evenementlocatie | vergaderruimte | seminarie locatie | locatie personeelsfeest luik | infobeurs ruimte | advertising | bioscoopcheques | zaal receptie | roadshow | filmevenement | meetingrooms | business event locatie | event locatie luik | schouwburg | feestzalen verhuur | seminarie center | congreszaal luik | zaal met catering | theaters | avant premiere | theater | theaters huren | verhuur schouwburg | locaties verhuur | schouwburgen verhuur | dealermeeting zaal | luik | locaties huren | schouwburgen huren | feestzalen huren | verhuur theaters | schouwburg verhuur | projectieruimte | gifts | theater verhuur | schouwburg huren | verhuur locaties | verhuur schouwburgen | theaters verhuur | filmklassieker | schouwburgen | filmzaal rocourt | evenement locatie wallonië | congrescentrum euregio | zaalhuur rocourt | meeting locatie wallonie
Geslaagde Sinterklaas John Cockerill ochtend!
Ons evenement verliep heel goed, de magie van Disney en die van de grote Sint werkte goed en de kinderen van het personeel waren opgetogen en vertrokken met sterren in hun ogen. Julien en Cinthia hebben ons geholpen om dit familie-evenement tot een succes te maken, waar we nooit genoeg van krijgen. Goed functionerende organisatie en attent personeel.
Tot volgend jaar?
bekijk origineel
frMatinée Saint Nicolas John Cockerill réussie!
Notre évènement s'est très bien déroulé, la magie Disney et celle du grand Saint ont bien opéré et les enfants du personnel étaient ravis et sont repartis avec des étoiles dans les yeux. Julien et Cinthia nous bien aidés à réussir cet évènement familial dont on ne se lasse pas. Organisation bien rôdée et personnel à l'écoute.
Rendez-vous l'an prochain