BluePoint Antwerpen

BluePoint Antwerpen

BluePoint - Dé seminarie- en eventlocatie in Antwerpen

BluePoint, verhuurt al jaren functionele vergaderzalen en comfortabele ruimtes voor congressen, beurzen, events, opleidingen, seminaries, workshops enzovoort. Ook seminariepakketten en residentiële seminaries inclusief shuttleservice van en naar het hotel maken deel uit van het BluePoint aanbod.


Het ruime aanbod van BluePoint is uniek in de regio

  • 25 multifunctionele en modern uitgeruste zalen met een capaciteit van 2 tot 500 personen
  • een imposante foyer, een multifunctionele eventruimte met orangerie annex tuin, een spectaculair dakterras
  • gratis draadloos Internet tot 250 gelijktijdige gebruikers, hightech presentatie- & communicatiemateriaal en technische ondersteuning
  • kwalitatieve dienstverlening en duidelijke prijsafspraken
  • zeer vlot bereikbaar, ook vanuit Nederland, en met uitgebreide parkeergelegenheid voor de deur en ondergronds.

Een team van toegewijde medewerkers neemt u tijdens uw aanwezigheid alle zorg uit handen. En de catering passen we volledig aan uw wensen aan, van ontbijt tot viparrangement.


Laat ons weten wat u organiseert. Wij maken graag een offerte op uw maat.

BluePoint Antwerpen
GO!esting, innoveren, delen & leren - Go Scholengroep Antwerpen
15 January 2020

Tijdens deze allereerste GO!esting-beurs waren er zo’n 30-tal workshops voor en door leraren en kon je kennismaken met meer dan 50 innovatieve, goede praktijkvoorbeelden van collega’s uit onze andere GO! scholen. Pedro De Bruyckere (onderzoeker en pedagoog) en Dian Fluijt (onderzoeker en docent) gingen tijdens een keynote dieper in op innovatief onderwijs. Trainer Frederik Imbo leerde ons beter communiceren. Het ...

Lees meer

Like Comment

58 reviews over BluePoint Antwerpen - 9.1/10

Peter Govaert
New|Michelin belux|

Michelin Partnerconventie

Zelf ervaarde ik BluePoint als een toplokatie met tal van state of the art mogelijkheden. Via de genodigden op ons event kregen we een vergelijkbare feedback. De samenwerking met de medewerkers voor en tijdens het event was doorgaans zeer vlot en men hield rekening met onze wensen. Eén minpuntje: doordat er meerdere events plaatsvonden was het in de inkomsthal voor onze gasten niet meteen duidelijk waar ons event precies doorging. Dit kwam doordat er op het moment waarop wij onze gasten ontvingen net een lunch van een ander plaatsvond in de buurt van de inkomsthall.

Like0 likes
Lode Courtois
New|Vlaamse overheid - Departement Mobiliteit en Openb|

Het neusje van de zalm!

We hebben hier al een paar evenementen georganiseerd. En dat verloopt altijd heel vlot. Bluepoint Antwerpen kan bogen op een team op en top professionals die ruim de tijd en gelegenheid bieden om af te stemmen. En daarbovenop heel flexibel zijn mbt last minute wijzigingen. Voeg daar nog een paar prachtige zalen en state-of-the art technologie aan toe en je weet dat je goed zit. Tot nog toe altijd positieve feedback gekregen van deelnemers aan onze events hier. Bluepoint Antwerpen is een blijver!

Like0 likes
GO!  Antwerpen
New|GO! scholengroep Antwerpen|

GO!esting innovatiebeurs 15/1/2020

Meer dan 700 collega's van onze GO! scholengroep werden tijdens onze GO!esting innovatiebeurs ontvangen in BluePoint Antwerpen. Mede door de professionele ondersteuning van het BluePoint-team werd ons evenement een succes. Wat ons betreft: voor herhaling vatbaar!

Like0 likes
Iris Demaecker
New|Use It Group|

Klantenavond

We kozen voor BluePoint Antwerpen als locatie voor onze klantenavond.
Alles was prima geregeld: organisatie, zaalindeling, catering,...
Hele goede ondersteuning van de organisatie om het event uit te werken.
We komen hier zeker terug!

Like0 likes
Elise Ryvers
New|Markant vzw|

Een geslaagde professionale avond voor een vrijetijdsnetwerk voor vrouwen

Een tijdje terug kreeg ik als regiomanager van het netwerk Markant vzw een rondleiding in BluePoint Antwerpen. Voor een vrijwilligersacademie rond geweldloos communiceren was Bluepoint de ideale locatie.
Centraal gelegen in onze regio, nabij Berchem station, veel parkeergelegenheid en een stijlvolle locatie. De sessie was ideaal in zaal Sacagawea en de Brug was gezellig om ervoor en erna te netwerken met de vrijwilligers. De communicatie vooraf en nadien is ook vlot verlopen. Voor ons waren de flesjes water een leuke verrassing in de zaal en dit zorgde voor een korte, verfrissende pauze. In de toekomst zou een duurzamer alternatief wel aan te raden zijn gezien meer en meer personen hier toch oog voor hebben.
Bedankt aan het team van BluePoint Antwerpen en een volgende boeking staat bijna gepland.

Like0 likes
Guy van der Marlière
New|Harden vzw|

FEEST !

Na een zeer geslaagd feest met 424 (!) genodigden, waaronder delegaties uit 12 landen, was iedereen het erover eens dat dit een toplocatie is, mét standing.
De bereidwilligheid en de technische steun, voorafgaand aan het evenement, het vriendelijke personeel en de professionele afhandeling overtuigden ons.
Ook de lunch, met 370 personen, werd zeer gesmaakt.
In voorkomend geval zullen we ongetwijfeld van deze kwalitatief hoge locatie nog gebruik maken.

Like0 likes
Rene de Wit
New|Archermedia/Vakbladen.com|

Single Use event 2019

Prettige samenwerking ervaren met de BluePoint organisatie. Flexibiliteit en ondersteuning tijdens Single Use event 2019.

Like0 likes
Vicky Beyers
New|AG Kinderopvang|

Dag van de kindbegeleidster AG Kinderopvang

Net zoals vorig jaar organiseerden we onze dag van de kindbegeleider in Blue Point. We zijn zeer tevreden over de mogelijkheden van deze locatie en de samenwerking die we hadden.
Zeker een aanrader voor grote events!

Like1 like
Hanne Van de Velde
Expert|HLB|

Toplocatie

Bluepoint Antwerpen is een toplocatie. Goed gelegen, ruime parking, mooie verzorgde zalen, aangenaam personeel, goede catering. Ook goede afspraken en deze maken goede vrienden! Wij komen terug!

Like1 like
Céline Milcent
New|Cegelec N.V.|

Blue Point Antwerpen - Toplocatie

Wij zijn zeer tevreden over de warme ontvangst en de technische ondersteuning. Er zijn meerdere positieve punten : mooie zalen, een aangename locatie, een zeer goede catering, …
Toch een kleine kanttekening : er was een tekort aan parking. Dit kan opgelost worden door parkeerplaatsen te voorzien aan de luchthaven en vervoer te organiseren per shuttle.
Over het algemeen waren we zeer tevreden over de organisatie van ons evenement.

Like1 like
Rebecca van den Berg
New|

Goede service!

Bluepoint Antwerpen heeft binnen een heel korte deadline onze bedrijfsevent kunnen regelen. 3 zalen, catering en receptie waren helemaal in orde!

Like1 like
Johan Van hove
New|Manus|

Geslaagd event

Dankzij de flexibiliteit en professionaliteit van de medewerkers werd onze avond een succes. Bedankt!

Like1 like
Erik Peeters
New|Leo Stevens & Cie|

Zeer tevreden

Wij zijn al enkele jaren gebruiker van de diensten van BluePoint Antwerpen. Dit jaar hadden we drie feestavonden met voordrachten gespreid doorheen het jaar en dit naar aanleiding van het 70 jarige bestaan van onze vennootschap Leo Stevens & Cie - puur en persoonlijk vermogensbeheer. We maakten gebruik van de professioneel uitgeruste conferentiezalen Marco Polo A&B en hielden onze feestelijke receptie/ walking dinner in de ruime James Cook-zaal. Met een 230 genodigden was de capaciteit van de zalen helemaal op maat.
De beschikbaarheid en de bereidheid van de medewerkers van Bluepoint is top. De catering was zeer verzorgd en goed gevarieerd over de drie avonden heen.

Like1 like
Kristof Diddens
Expert|Vlaams Welzijnsverbond VZW|

Goede locatie voor alle events

We organiseerden al enkele events bij BluePoint Antwerpen . Alles was geregeld zoals afgesproken en was er toch iets mis, dan werd alles in het werk gesteld om dit in orde te brengen.

Like1 like
Stijn Vansteenhuyse
New|Use It Group|

Professionele aanpak

Wij hebben met ons bedrijf een klantenavond georganiseerd bij Blue Point Antwerpen. De communicatie verliep zeer vlot en ook ter plaatse is er steeds een aanspreekpunt. Snelle feedback en manier van handelen ook op de avond zelf.

Like1 like
Sam Jespers
New|Stream Software|

Stream Software's blik op de toekomst!

Enkel positieve woorden voor de eventplanning bij Bluepoint. Ze hebben zich steeds flexibel opgesteld naar ons steeds stijgend aantal bezoekers, en telkens zonder probleem voor een passende zaal gezorgd. Tevens erg verzorgde catering tijdens het netwerkmoment na ons event!

Like1 like
Zeno Verschaeve
New|Online Grafics - Lab9|

After Adobe MAX op een top locatie

BluePoint is een fantastische locatie als je oa. meerdere zalen nodig hebt zoals op ons event After Adobe MAX. Mensen van BluePoint denken ook mee aan de organisatie van je event en geven je ook voldoende ondersteuning tijdens de event dag. Verder is de ondergrondse parking en catering een grote meerwaarde!

Like1 like
Maikel Van Geert
Expert|Jobat Media|

Onze Jobbeurs Antwerpen is altijd een succes via BluePoint!

Wij organiseren sinds 3 jaar onze jaarlijkse jobbeurs in BluePoint, en sinds die eerste samenwerking is ons event enkel maar gegroeid. Het aangename aan werken met BluePoint is dat zij meegroeien met je event, en dus ook meegroeien met de vraag, de faciliteiten en praktische zaken, een kwaliteit die ons erg aanspreekt en motiveert om elk jaar beter te gaan doen. De functionaliteit van de zalen, de vlekkeloze eenvoud in voorbereiding en uiteraard het professionele contact (met bijzondere dank aan Elke & Steven) geven ons echt het gevoel dat we een vlotter en minder belastend parcours afleggen in de race naar het event toe, en dat geeft vertrouwen. Zonder twijfel elk jaar opnieuw onze voorkeurspartner bij dergelijke events in het Antwerpse!

Like0 likes
Camille Blairon
New|DDMC nv|

Happy client

The Blue Point's services & venue met our expectations. Our client was a happy one and therefore we, as an agency, too.

Like1 like
Quenis Gino
New|Lean Lead|

Smart Production Day : Top event

Een top event dankzij de zeer aangename en professionele samenwerking. De zaal was prima in orde, gastvrije ontvangst en de catering was heel lekker. Onze deelnemers waren meer dan tevreden!
TOP !!!!

Like1 like
Nancy De Vleeschouwer
New|Brouwerijen Alken-Maes|

Geslaagd event

Vanaf de aanvraag tot en met de facturatie verliep alles efficiënt. Elke en haar team staan voor je klaar en op de dag van het event zelf verliep alles heel vlot. Het personeel was vriendelijk, effciënt en flexibel. En vooral het overdekte terras viel erg in de smaak. Een aanrader!

Like1 like
barbara castermans
New|Confocus bvba|

Ons Confocus-congres bij BluePoint Berchem

Ons congres ("Confocus Rechtsdag") bij BluePoint Berchem is perfect verlopen: de catering viel op in positieve zin (met een erg uitgebreid warm en koud buffet) en werd erg gewaardeerd door onze klanten. Ook de zalen waren prima in orde! Een hele geruststelling! We komen zeker terug! Van ons krijgen jullie een 10/10!

Like1 like
Laure Bultinck
New|Vereniging Vlaamse Reisbureaus|

Super ervaring

Van het begin af aan staat Elke en haar collega's je bij met raad en daad. Ze helpen je meedenken wat er voor jou event belangrijk zou zijn. De offerte en factuur zijn dan ook heel helder en transparant opgesteld. Zelfs op de dag zelf last-minute verandering doen is voor hen geen enkel probleem. Ik doe zeker nog meer beroep op BluePoint voor onze evenement. En zeker en vast een aanrader bij mooi weer kan je genieten op hun dakterras.
Bedankt Elke voor de goede zorgen!

Like1 like
Dirk Verlee
New|Flanders Investment & Trade|

Tevreden klanten

Vlamingen en Nederlanders die elkaar ontmoeten om zaken te doen of ten minste te leren hoe die te doen, dat was de doelstelling. Wij kozen voor deze activiteit Bluepoint Antwerpen. Dat bleek de juiste keuze te zijn: niet alleen waren de ruimtes de juiste, ook het team van Bluepoint dat ons ontving was uit het goed hout gesneden. van bij de aanvang dachten zij met ons mee en alles verliep vlotjes. Er werd soepel omgesprongen met vragen of noden die tijdens de dag opdoken. Wij hadden 200 tevereden klanten in de zaal, mede dankzij Bluepoint.

Like2 likes
Dries De Roeck
New|Studio Dott|

Duidelijk, meedenkend en flexibel

In samenwerking met BluePoint organiseerde ik een publiek event en workshop. Tijdens het voorbereidende traject en offertefase was het steeds duidelijk wat de mogelijkheden waren, en op welke manier er invulling gegeven kon worden aan de vraag. Het BluePoint team stelde zich enorm flexibel op, en sloeg er in dit in een zeer heldere offerte om te zetten. De locatie zelf is prima omdat het net buiten de stad ligt, zeer rustig en groene omgeving. Hierdoor is het een klein beetje moeilijker om er met het openbaar vervoer te geraken, maar zo lang iedereen op de hoogte is van de mogelijkheden vormde dat eigenlijk geen probleem.

Like2 likes
Bernard Eeman
Expert|Keep in Touch|

Vlotte samenwerking tussen 'Blue Point' en 'Keep in Touch'

Top locatie met heel wat faciliteiten met name : bereikbaarheid, parking, technische ondersteuning, ...
Een heel vlotte en aangename samenwerking
Alles was op tijd klaar (opstelling zaal, catering) en dit alles met een vriendelijk personeel
Bernard Eeman - Keep in Touch - Event agency

Like2 likes
Chasey Lai
New|AXA Belgium|

Aangename samenwerking

Eind februari heb ik het genoegen gehad om twee evenemten te organiseren te Bluepoint Antwerpen.Toplocatie en een ruim aanbod aan faciliteiten! Samenwerking verliep vlot en eventuele problemen werden meteen opgelost. Zeker voor herhaling vatbaar!

Like2 likes
Sven
New|d-side|

Reactiviteit ten top

Top verloop van een roadshow. Ondanks vele (last-minute) veranderingen, was geen verzoek te veel. Volledig uitgeruste zalen, nette catering en vriendelijk personeel! Deze gaan we nog voorstellen voor zowel feest als de meer serieuzere events. Bedankt Elke!

Like2 likes
New|N-VA|

Perfect in orde

Zeer vriendelijk personeel, zaal was tip top in orde.
Erg mooie en goed ingerichte infrastructuur!
Top adresje in omgeving Antwerpen!

Like2 likes
Niels Niels Devisch
New|Werfen NV|

Event

Zeer tevreden over onze gebruikersdag.
Dit bleek ook uit de enquete die achteraf werd gesteld aan onze deelnemers.

Like2 likes
Sylvie De Caluwé
New|Software Advies|

Aangename en vlotte samenwerking

In no time een werd er voor ons een op maat gemaakte receptie uitgedokterd. Van offerte tot factuur een zeer aangename samenwerking met duidelijke en snelle communicatie.
Mooie locatie waar je niet op uitgekeken raakt, lekkere hapjes en zeer vriendelijke bediening.

Like2 likes
Kärcher Belux nv/sa
New|Kärcher|

Dealerevent

Goede ruimtes beschikbaar voor grote groepen, mogelijkheid to het huren van meerder zalen.
Service en Catering was perfect op elkaar afgestemd. Wifi en ondergrondse parking beschikbaar.

Like1 like
Lieselot Vercammen
New|VAL-I-PAC|

Zeer goed verzorgd!

Alles was zeer goed verzorgd, lekkere lunch en er werd meteen geholpen bij een probleem. Ze hebben veel verchillende zalen ter beschikking, dus een ruime keuze, voor ieder wat wils.

Like1 like
Tine Coekaerts
Expert|Stork Technical Services Belgium N.V.|

Eerste kennismaking met BluePoint Antwerpen - een echt succes !

Onze eerste kennismaking met BluePoint was meteen een succes. Zeer aangename en professionele samenwerking met Elke Waterschoot. De zaal was prima in orde, gastvrije ontvangst en de catering was origineel en heel lekker. Onze directie en medewerkers waren meer dan tevreden! TOP !!!!

Like1 like
Eddy Deneckere
New|vzw NET&MEN Kanker België|

Een dikke pluim

Alles is prima verlopen zondag. We werden goed ontvangen kregen de nodige hulp als we die vroegen.
Het onthaal met de koffie en de koeken was heel verzorgd en het middageten was superl lekker.
De opvolging door jullie mensen was heel nauwgezet.
Het dessertbuffet en de receptie waren feestelijk maar van het dessertbuffet was er wel heel veel over.
In iedere geval een dikke pluim voor jullie mensen.
Over onze samenwerking ben ik ook zeer tevreden.
Bluepoint zullen we zeker aanbevelen bij andere verenigingen!

Like2 likes
A. Nuytten
New|

Bezoek zonder zorgen

Een heel aangenaam bezoek waarbij ik mij als organisator geen zorgen hoefde te maken: alles was in orde. Alles stond mooi klaar en de vriendelijke zaalmedewerkers waren continu ter beschikking. Voor herhaling vatbaar!

Like2 likes
Elfi Goesaert
New|Domus Medica|

Succesvolle ICT-dag met de hulp van Bluepoint Antwerpen

Voor onze eerste ICT-dag zochten we een locatie met voldoende ruimte voor standhouders, en verschillende multifunctionele. De omkadering en ondersteuning vanuit Bluepoint Antwerpen zorgden mee voor het succes van deze eerste editie. De organisatie speelde goed in op onze noden en vragen, en zorgde ook de dag zelf voor ondersteuning.

Like2 likes
Maikel Van Geert
Expert|Jobat Media|

Jobbeurs Antwerpen: een succes door een veelzijdige locatie

De veelzijdigheid van de locatie, de prima ondersteuning van BluePoint uit en de cateringvoorzieningen zorgden ervoor dat wij onze derde editie van de Jobbeurs Antwerpen opnieuw als een succesvolle editie mogen beschouwen. De communicatie tussen onze organisatie en BluePoint verliep zeer vlot en stelde ons in staat een foutloos parcours af te leggen in de voorbereidingen rond de beurs.

Like2 likes
Karen Broeckaert
New|Visit Antwerpen|

Sectoroverleg Visit Antwerpen

We organiseerden in BluePoint een netwerkmoment voor toeristische partners en konden rekenen op de professionele medewerking van Steven Schotte en zijn team. De zaal was perfect, het ontvangst was gastvrij, de catering was origineel en lekker. Onze gasten en wijzelf waren tevreden!

Like2 likes
Ellen Verduyn
New|Yuki|

Excellente service

Ons evenement in BluePoint Antwerpen was prima georganiseerd. Er werd actief met ons meegedacht om aan onze wensen tegemoet te komen.
Wegens de hitte hadden we last minute een grotere zal nodig en dit was geen probleem. Er werd begrip getoond en alles hieromtrent werd zeer goed geregeld.

Like2 likes
Ellen Jacobs
New|Centrum Basiseducatie Antwerpen|

Jaarlijkse centrumdag bij Blue Point

Wij hebben reeds twee keren onze jaarlijkse centrumdag georganiseerd in Bluepoint. Omdat we zo tevreden zijn over de samenwerking, ligt de volgende datum alweer vast. Zowel het voorbereidend mee-denken (Vera Rovins) als de locatie als de catering verdienen lof.

Like2 likes
Evelien Bulteel
New|Nutrisan bv|

Fijne samenwerking

We hebben al verscheidene seminaries georganiseerd bij ALM en alles verliep altijd heel vlot. Goede samenwerking, vlotte communicatie en service en verzorgde catering. Kortom een vast adres voor onze seminaries regio Antwerpen!

Like2 likes
Louis De Troij
New|Orde van Den Prince|

Nieuwjaarsreceptie bij BluePoint

Perfecte ligging met schitterende accommodaties voor bijeenkomsten en evenementen zowel voor kleine als grote groepen met ruime parking buiten én ondergronds. De inkomhal oogt uitnodigend en de ontvangst met de bevoegde personen, in casu mevr. Vanessa Weymans, was hoogst aangenaam en geruststellend met oog voor details, een ware hulp bij het organiseren van de nieuwjaarsreceptie voor +/- 200 personen in de moderne comfortabele moduleerbare zalen. Geen moeite was teveel en de opvolging voor, tijdens en na het gebeuren verdient alle lof. De catering kan misschien iets beter, hoewel dit is afhankelijk van de bestelling. De diensten bij de catering waren prima, en met zeer vriendelijk personeel wordt het dan een feest. Kortom: een 5-sterrenadres!
Louis De Troij, namens de Antwerpse Orde van den Prince.

Like2 likes
Kristof Diddens
Expert|Vlaams Welzijnsverbond VZW|

Prachtige locatie voor alle soorten evenementen

Door de grote infrastructuur en het behulpzaam personeel is ALM in Antwerpen een perfecte locatie voor alle gelegenheden. Hetzij voor een kleine vergadering als ook voor een groot event.

Like2 likes
Jan Van Looy
New|Pythagoras BVBA|

Wat een toplocatie...

Pythagoras BVBA raadt ALM Antwerpen aan iedereen aan! ALM Antwerpen denkt met je mee bij de organisatie van je event. Wat heb je wel en niet nodig, hoe pak je de dingen aan. Een leuk gevoel als je niet vaak evenementen moet organiseren. De technische apparatuur is state-of-the-art. Een must voor een presentatie maar niet overal een evidentie. ALM Antwerpen laat op dit vlak niets aan het toeval over. De catering is top en flexibel en past zich aan aan de timing van het event. Ben je wat vroeger of later, dan is dit geen probleem. Wil je vooraf even gaan testen of alles goed komt? Geen probleem. De warme ontvangst maakt dat je met een goed gevoel je event kunt aanvangen. Kort: een toplocatie!!!

Like2 likes
Liliane De Becker
New|PAD - Ecover/Method|

Wat een organisatie! Wat een feest! Onze EU PAD All Hands Meeting van 17 en 18 januari 2017 was top!

De buitengewoon correcte manier van regelen, opvolgen, maar ook begrijpen van onze wensen, ideeën en thema. De maître, catering, keukenpersoneel, bediening, klaarzetten van de zaal, vestiaire, receptie, bewaking, opvang en oplossing van elke vraag, ... het was klasse, echt wat we voor ogen hadden!
Het professionalisme, de klasse, de vriendelijkheid, behulpzaamheid, inleven in ons thema siert ALM over de ganse lijn! Bedankt aan de ganse crew!

Like2 likes
Noëlla Hermans
New|HistoGeneX nv|

Bij ALM zit je prima!

Een teamevent, een stafvergadering, een nieuwjaarsdrink, ... Het sympathieke en uiterst competente personeel zet je op de juiste weg. Ze zorgen voor een warm onthaal en maken van je feest/vergadering/symposium een topevent! Dankjewel ALM voor de fantastische samenwerking!

Like1 like
Heidi Van Waes
New|Agoria|

Fijne dienstverlening

ALM is Vlot bereikbaar zowel met de auto, als met de trein. Zalen staan piekfijn in orde zoals gevraagd. Onthaalmedewerkers staan de lesgevers steeds met raad en daad bij. Kortom, fijn om er les te geven!

Like2 likes
Jeroen Vits
New|Agoria|

Opleiding Hygienisch ontwerp van installaties voor de voedingsindustrie

Ik organiseerde op 26 en 27/09 een opleiding voor een 10 tal deelnemers in ALM. De opleiding verliep vlekkeloos dankzij de uitstekende faciliteiten en dienstverlening van ALM.

Like2 likes
Hanne Lewyllie
New|Oxfam-Wereldwinkels vzw|

ALM

Professionele zaal met dito personeel. Veel licht, veel mogelijkheden qua zaalindelingen en het gebruik ervan. Goede afspraken qua catering. Personeel is behulpzaam, pro-actief en flexibel bij het maken van afspraken. Kortom een fijne samenwerking.

Like2 likes
Kitty Van Doorn
Expert|tec Alliance|

fijne samenwerking met ALM

Wij werken al enkele jaren regelmatig samen met ALM voor opleidingen en events. ALM is een goede partner: kwalitatief, betrouwbaar en zeer professioneel.

Like2 likes
Lut Lambert
New|Pelckmans uitgevers|

ALM

Zeer aan te bevelen, zowel voor kleinere meetings als grotere evenementen. Mooie locatie, voldoende parkeergelegenheid, professionele ondersteuning, vriendelijke en behulpzame medewerkers, correcte prijzen.

Like2 likes
Caroline De Volder
New|Vinçotte Academy|

Goede service

Al jaren werk ik samen met ALM.
Goede lokatie en zeer vriendelijke medewerkers. Catering is correct.
Alleen spijtig dat er geen gratis parking is.

Like2 likes
Nicolle Raven
New|UNIZO|

Toplocatie

Het is niet makkelijk om in Antwerpen een locatie te vinden met zoveel mogelijkheden en voldoende parkeerplaats. De catering is prima. De service is perfect: er wordt meegedacht en ze zijn erg flexibel. De zalen zijn licht en comfortabel, en er is altijd voldoende beschikbaarheid.

Like2 likes
Jeroen Arnouts
New|VIB - Vereniging voor Inkoop en Logistiek|

ALM - Moderne eventlocatie met een prima service

Met VIB organiseren we enorm veel opleidingen/seminars alsook grotere events onder andere in het ALM Center. Het congrescentrum is goed gelegen, modern, proper en oogt professioneel.
Je wordt steeds onthaald met een glimlach en bij de planning denkt ALM samen met cateraar ISS graag mee aan een originele uitwerking.
Niet onbelangrijk in Antwerpen is ook de gratis en nieuwe parking voor en rondom het gebouw alsook de (betalende) ondergrondse parking.
ALM is zowel voor klanten met een grote als kleine portefeuille toegankelijk, ze maken steeds iets op maat.

Like2 likes
Karine Van Hoegaerden
New|BCCL|

Samenwerking met ALM

BCCL werkt reeds lange jaren met ALM. Dit alleen al is een indicator dat we over de jarenzeer tevreden zijn van ALM. Kwaliteit/prijs is een goede verhouding. Flexibiliteit is een zeer waardevol aspect!
Het personeel is steeds vriendelijk en behulpzaam. Verder doen zo zou ik zeggen!
Karine

Like2 likes
Martine Heiremans
Expert|Centrum ZitStil vzw|

Prachtige locatie voor studiedagen en eventen

Frisse, aangename vergaderzalen. Men kan hier zowel terecht voor een lokaal voor een vergadering met beperkt aantal mensen als voor een groot event. ALM denkt klantvriendelijk en flexibel mee met de klant. Goede catering. Ruime parkeergelegenheid in de buurt en in de ondergrondse garage.

Like2 likes
Chris Cailliau
New|Nationale Bank van België|

Schitterende locatie voor de organisatie van een manifestatie !

We waren zeer tevreden over de vlotte samenwerking met ALM, goeie planning en samenspraak. Dit congrescentrum heeft tal van mogelijkheden, veel ruimte om mensen goed te ontvangen, grote ontvangsthal, ruime, lichte zalen, goed voorzien van de nodige infrastructuur om presentaties te geven, recepties te organiseren e.d. Ondergrondse parking is een pluspunt!

Like2 likes

Kenmerken BluePoint Antwerpen

Wifi

gratis 

Aantal personen

2 - 500 

Bereikbaarheid

auto 

openbaar vervoer 

parking - betalend 

Omgeving

groen (bos, ...) 

vlakbij snelweg 

stad (centrum) 

Catering locatie

eigen catering locatie 

vaste cateraar(s) 

Faciliteiten

airco 

blackbox 

geluidsinstallatie 

projectie 

BluePoint Antwerpen
AZ Klina event - organized by New Balls Please
24 January 2020

AZ Klina Keukengeheimen 

Like Comment
Kevin V.
Leader |

Erg mooie setting! Congratz.

Like | Reply
BluePoint Antwerpen
Bar Mitzvah
27 June 2018

At BluePoint Antwerp, you can also organize private events.

Next to corporate events, BluePoint Antwerpen also offers event spaces for private celebrations. Our multi-purpose rooms are perfect for organizing weddings, baptisms, bar mitzvah’s and any other important family events.

Like Comment
Lorenzo W.
Leader |

Keep that in minde

Like | Reply
BluePoint Antwerpen
Studiedag Interactie-Academie
15 November 2019

Studiedag hoog conflict na scheiding - at BluePoint Antwerpen - zaal James Cook


Like Comment
BluePoint Antwerpen
Birdhouse presents Sharing is Caring 4 I Powered by Belfius
05 November 2019

Op Sharing is Caring breken we de barrière tussen the big shots en start-ups. In een sfeer van openheid en behulpzaamheid ontdekken starters en grote bedrijven wat ze voor elkaar kunnen betekenen. Jarenlange ervaring wisselen voor een frisse blik, evenwichtigheid inruilen voor een let’s-do-this attitude.

Like Comment
BluePoint Antwerpen
Smart Production Day
27 September 2018

Een event van Agoria en Lean Lead.

Like Comment