Alle vergaderzalen in Berchem op een rij
De beste vergaderzalen in Berchem vind je op eventplanner.be. Inspiratie nodig? We selecteerden voor jou 128+ unieke vergaderzalen in Berchem. Aan jou om de mooiste locatie te kiezen en te boeken!

YUST Antwerpen
YUST is een hybride concept, dat een unieke combinatie van korte en lange verblijven, evenementen, eten en cultuur aanbiedt, gelegen in een bruisende en opkomende wijk.

BluePoint Antwerpen
BluePoint Antwerpen, jouw inspirerende evenementenlocatie De locatie verrast je met zijn indrukwekkend gebouw, ruime zalen en tal van diensten; alles wat je nodig hebt voor een geslaagd zakelijk of privé-evenement!

Flyinggroup
Wat dacht u van een exclusief evenement bij een luchtvaartmaatschappij op de internationale luchthaven van Deurne?

The Floor
Ben je op zoek naar een kleine zaal in Antwerpen-Berchem voor maximaal 49 personen? Welkom bij The Floor, gelegen in de leukste wijk van de stad: Berchem.

Naft Station
Naftstation is een originele en exclusieve vergaderlocatie aan de ring rond Antwerpen.

De Koninck - Antwerp City Brewery
Stadsbrouwerij De Koninck opent graag haar deuren voor jouw business-events. Onze verrassend ruimtes lenen zich uitstekend tot alle soorten gelegenheden: presentaties, cocktails, walking dinners, ...

Vestar
Vestar is een state-of-the-art event- en congrescentrum met vergaderfaciliteiten in het centrum van Antwerpen.

Van der Valk Hotel Antwerpen
Van der valk Hotel Antwerpen specialiseert zich in zakelijke ontmoetingen. Een ruime gratis parking en een zeer centrale ligging staan garant voor een uitstekende bereikbaarheid.

Crowne Plaza Antwerpen
Ontdek Crowne Plaza Antwerpen, waar luxe en comfort samenkomen.

Heiremans Uitvaartcentrum
Het Antwerps Uitvaartcentrum is een hedendaags gebouw dat zich leent tot afscheid nemen. Buiten dit, bieden we expositieruimte aan voor kunstenaars, ruimtes voor seminaries of workshops en ruimtes voor bedrijfsvoorstellingen, productvoorstellingen e.d.

KAVA Congres Centrum (KCC)
Congreszaal in het hartje van Antwerpen en verschillende vergaderzalen. Ruime ondergrondse parking, rustgevende tuin.

Salons De Boeck
Van een huwelijksfeest tot de nieuwjaarsreceptie op de Grote Markt of een productlancering: Salons De Boeck is in meerdere markten thuis

Antwerp Expo
Antwerp Expo Meeting Center, ruimte voor zaken... en zoveel meer. Hier worden ideeën werkelijkheid. Wij bieden u een sfeervol kader dat zich perfect leent voor zowel zakelijke als ontspannende activiteiten.

Lindner Hotel Antwerp | JDV by Hyatt
Kent u de 12th floor al? Deze exclusieve locatie is ideaal voor al uw evenementen tot 350 personen. Kom en ontdek deze zaal met panoramisch uitzicht over Antwerpen. Uw gasten zullen versteld staan!

Mundo-Lab
Het centrum Mundo Antwerpen biedt 8 moderne en uitgeruste duurzame vergaderzalen aan.
No Photo Available
Mercure Antwerpen centrum
Het Leopold Hotel is de ideale keuze voor alle vormen van vergaderingen, trainingen of presentaties.

Red Fish Factory
Inspirerende ruimtes voor design mode en kunst. Ideaal voor meetings, trainingen, workshops, showrooms, presentaties, foto- en videoshoots, recepties en familiefeesten

Queloffice
Een discrete vergaderlocatie in een exclusief jasje mét mogelijkheid tot all-in service voor creatieve meetings, de voorstelling van uw nieuwe product of een workshop. Meet

Bush-Bush
Bush-Bush is een huurlocatie voor fotoshoots, workshops, vergaderingen, tentoonstelling, receptie, feesten,...

Staete Vrijdaggevoel Antwerpen
Vergaderen met het ultieme 'Vrijdaggevoel' in Antwerpen. Bij Staete Vrijdaggevoel transformeren we uw zakelijke bijeenkomsten tot een ervaring waarbij productiviteit en ontspanning hand in hand gaan. Gelegen in het hart van Antwerpen.

Stadsschouwburg Antwerpen
Wist u dat u de Stadsschouwburg Antwerpen kan afhuren voor seminaries, congressen, bedrijfs- feesten, meetings, workshops of private events?
No Photo Available
ZOO Antwerpen
Geef karakter aan uw congres, seminarie en event! Zalen van de ZOO biedt maar liefst 8 unieke zalen in een historisch kader met modern comfort en uitstekende in-house cateringmogelijkheden.

Hyllit Hotel Antwerpen
Op de prestigieuze wandelboulevard De Keyserlei, in het hart van het bekende diamantdistrict en op 100m van het verbluffende Centraal Station in ‘Kathedraalstijl’, vindt u het recent uitgebreide en gerenoveerde Hyllit Hotel.

Botanic Sanctuary Antwerp
Voor uw event, seminar of congres hebben we een vijftien - tal karakteristieke meeting-ruimtes ter beschikking; van een intiem salon tot een stijlvolle, royale, diner- & eventruimte.

Sundē
Sundē is een event space en daglicht studio voor shoots, workshops en meetings in het hartje van Antwerpen, vlakbij het centraal station.

De Winkelhaak | House of C
Het gebouw beschikt over een multifunctionele zaal van 250 m² die zich uitstekend leent voor de organisatie van allerhande evenementen en tentoonstellingen.

De Serre
De Serre is een prachtige, groene eventlocatie die geschikt is voor huwelijksfeesten, bedrijfs- en productpresentaties, seminaries en meetings tot 180 personen.

Dunden
Dunden is een bedrijvencentrum dat zich richt op startups en scaleups in hartje Antwerpen. Onze feestzaal is ideaal voor grote privé evenementen of bedrijfsfeesten.

Bourla Schouwburg (De Foyer)
De Bourla Schouwburg is een imposant gebouw met statige trappen en pilasterzuilen, dat tegelijk een intieme sfeer weet op te roepen.

Zaal AthenA - Koninklijk Atheneum Antwerpen
Elk evenement vraagt om een speciale aankleding, een buitengewoon decor. In Zaal AthenA is elke investering op dit gebied overbodig. Deze zaal is een perfect huwelijk tussen een gewaagde en actuele opvatting over kunst én architectuur.
Jouw eventbedrijf aan deze lijst toevoegen?
Wist je dat je jouw eventbedrijf gratis aan deze pagina kunt toevoegen? Bereik duizenden organisatoren die op zoek zijn naar een leverancier zoals jij.
Bedrijf toevoegenMeest recente reviews
Gemiddelde review score 9.71/10. Gebaseerd op 180 reviews over bedrijven in de categorie 'vergaderzalen in Berchem'.

Kinepolis Antwerpen
Meer dan een cinema: een partner in beleving. Bedankt Kinepolis!
Wij organiseerden onlangs ons MyBloss Launch Event bij Kinepolis Antwerpen en kijken met een bijzonder warm gevoel terug op deze samenwerking.
Vanaf het eerste contact tot en met de avond zelf werden we door het hele team uitstekend begeleid. Alles was tot in de puntjes geregeld, er werd actief meegedacht en we voelden ons echt gesteund in elke fase van de organisatie.
Een extra dankjewel gaat uit naar Kaat, voor haar betrokkenheid, flexibiliteit en enthousiasme, en uiteraard collega's voor hun waardevolle hulp achter de schermen.
Dankzij hun professionele aanpak werd ons event niet alleen een succes, maar ook een plezier om te organiseren.
Kinepolis is wat ons betreft een absolute aanrader als eventlocatie – zowel op vlak van service, sfeer als ondersteuning
Dankjewel!

Kinepolis Antwerpen
Product launch Mybloss
Heel goed begeleid en ondersteund door het behulpzame team van Kinepolis. Alles verliep vlekkeloos en de klanten waren bijzonder positief. Een zeer aangename samenwerking!

Kinepolis Antwerpen
Vertoning Premiere 'THE CODE'
Kinepolis (Antwerpen) is -by far- het beste bedrijf in Europa die film en cinema tot hun recht brengt.
Ikzelf als regisseur heb geen seconde getwijfeld om Kinepolis als eerste te contacteren om daar m'n nieuwe kortfilm voor te stellen.
De kwaliteit van projectie en geluid in hun zalen, geeft je een heel andere belevenis dan streamingdiensten als Netflix ed.
Kinepolis Antwerpen denkt ook graag mee met je, en hun service, communicatie en transparantie geef ik een 10/10.

Kinepolis Antwerpen
De ideale locatie voor grotere businessevents
Met het Antwerps Business Event kozen we voor #ABE25 al voor de 5de keer van de voorbije 7 edities voor Het Event Center van Kinepolis Antwerpen.
De mooie vernieuwde zaal biedt ons steeds alle mogelijkheden die we voor ogen hebben. En de mensen van Kinepolis Business denken mee voor oplossingen die niet standaard voorzien zijn. En dan spreken we nog niet over de vele parkeerplaatsen, de vlotte bereikbaarheid of het feit dat de naam "Kinepolis" toch reeds gekend is bij een aantal mensen ;)
Top vergaderzalen in Berchem
De locatie van je feest of evenement bepaalt voor een groot deel de uitstraling en sfeer van je evenement, en dus de beleving die je voor je gasten wil creëren. Je kunt dus rustig stellen dat de vergaderzaal een event kan maken of kraken. Ben je op zoek naar de mooiste vergaderzalen in het centrum van Berchem? Op eventplanner.be vind je inspiratie voor de beste locaties voor het organiseren van elk bedrijfsfeest, huwelijksfeest, productlancering, trouwfeest, ... in België of in elke gewenste regio. We tonen je een up-to-date selectie van originele eventlocaties voor elk type event.
Vergelijk eenvoudig alle vergaderzalen in Berchem dankzij de reviews van onze gebruikers. Bekijk de verbluffende (360°) foto's. Filter snel op het aantal personen, bereikbaarheid, ligging en faciliteiten zoals wifi, catering, airco, parking, ... Maak gebruik van de filters om het aanbod te reduceren en selecteer zo de feestlocatie die voldoet aan al je wensen.
Huur de perfecte vergaderzaal in het centrum van Berchem
In de eventplanner.be database vind je snel de meest geschikte zaal, die helemaal aansluit bij jouw wensen en voorkeuren, voor al je evenementen in de buurt van Berchem. En er kan nog meer! Vraag eenvoudig een offerte of prijzen aan bij verschillende zalen, plan een locatiebezoek in om de multifunctionele ruimtes te ontdekken, check de beschikbaarheid en reserveer meteen online. Een vergaderzaal boeken in het centrum van Berchem was nog nooit zo makkelijk. Heb je vragen over de organisatie in deze vergaderzalen? Neem dan rechtstreeks contact op via de contactgegevens van elke locatie.
Relevante links: Congreslocatie in Berchem, Evenementenlocaties in Berchem, Feestzalen in Berchem, Trouwlocaties in Berchem
Jouw vergaderzaal in Berchem toevoegen
Goed nieuws! Baat je zelf een eventlocatie uit? Voeg jouw vergaderzaal toe aan dit overzicht met vergaderzalen in Berchem. In slechts enkele minuten maak je een gratis bedrijfspagina aan en vergroot je de bekendheid van jouw eventlocatie: