Wat we lanceerden: jaaroverzicht 2017

Stilstaan is achteruitgaan. Bij eventplanner.be gaan we sneller vooruit dan ooit te voren!

In 2017 hielpen we 510.941 organisatoren bij de organisatie van hun evenementen, van de grootste festivals in België en Nederland tot impactvolle vergaderingen. 6.969 eventlocaties en eventbedrijven groeiden door hun aanwezigheid op ons platform en het gebruik van onze tools.

Maar voor we versnellen in 2018, blikken we graag met jullie terug naar de hoogtepunten van 2017:

Nieuwe standaard voor het organiseren evenementen

Wat hebben Hollywood en Silicon Valley gemeenschappelijk met onze evenementensector? Bijzonder veel, zo blijkt. Je leest het allemaal, haarfijn uitgelegd, in het nieuwste boek van Kevin Van der Straeten: EVENTPLANNER.

Met meer usability en 4K pimpten we het bedrijfsprofiel van 6.000 eventbedrijven

Met onze nieuwe generatie bedrijfsprofielen vind je nog sneller de meest geschikte locaties en leveranciers voor je evenementen. Het design van de pagina's is niet alleen strakker, maar we hebben vooral de gebruiksvriendelijkheid stevig onder handen genomen.

Nieuwe homepage

Hoera, onze website kreeg een nieuwe voordeur! De nieuwe homepage is trakker, overzichtelijker en gebruiksvriendelijker.

Je favoriete eventlocaties en -bedrijven altijd bij de hand

Voortaan kan je op eventplanner.be /.nl jouw favoriete eventlocaties en eventbedrijven 'liken'. Zo heb je jouw shortlist altijd bij de hand.

Je favoriete event-show nu ook op je TV!

Al meer dan 5 jaar toont eventplanner.tv het beste van de eventsector. Nu brengen we die straffe content ook naar jouw tv-scherm via de Apple TV!

Beste eventbedrijven 2017 volgens... jullie

Voor het 2de jaar op rij reikt eventplanner.be haar 'Certificates of Excellence' uit. We zetten de winnaars van 2017 voor je op een rij.

Online booking platform voor de eventsector

Heel eerlijk, deze lanceerden we al in 2016, maar omdat we er dit jaar hard aan doorontwikkeld hebben, hoort hij ook in het 2017-jaaroverzicht thuis. Hotels, restaurants, vluchten, … boeken we snel en eenvoudig online. Maar verschillende eventleveranciers via één platform boeken, was nog niet mogelijk. De eventsector bleek te complex. Tot nu. De innovatieve eventplanner.be /.nl 'booking engine' brengt daar radicaal verandering in.

15 jaar eventplanner.be /.nl

2017 is ook het jaar waarin we 15-jaar eventplanner.be /.nl vieren. Geniet je nog even mee na?

Reageer

Heb je al een account op eventplanner.be? Meld je aan
Heb je nog geen account? Schrijf je comment hieronder:

Hoe vermijd je event clichés en bouw je een waardevol event?

Van ondergronds dineren tot logeren in de boomtoppen

Gratis festivals hebben het moeilijk door gestegen kosten: "Je kan het bijna niet rondkrijgen"

Advertenties