InviteDesk en Halito! bundelen krachten

InviteDesk en Halito! bundelen krachten

InviteDesk en Halito! die beide evenementensoftware ontwikkelen, fuseren. Met deze overname door InviteDesk wordt de groep de grootste speler in de Benelux en staat ze sterker voor internationale groei. 

 

InviteDesk werd opgericht in 2018 door, Jan Heiremans, Matthias Goossens en Mark Van der kinderen en wist op korte tijd te groeien in België en daarbuiten. "Evenementen zijn vaak een belangrijke marketingtool voor veel bedrijven, maar leveren niet altijd een duidelijke ROI. Enerzijds is de opkomst op een evenement niet altijd wat het moet zijn en anderzijds kost het vaak veel werk van de marketing- en verkoopploeg om het hele communicatieproces vlot te laten verlopen", aldus Jan Heiremans, medeoprichter. "Met InviteDesk zorgen we voor een efficiënter proces én een volle zaal met de juiste gasten zodat je evenementenbudget optimaal rendeert."

 

Halito! werd in 2010 opgericht door Bart van Zele vanuit het geloof dat zakelijke events essentieel zijn om strategische bedrijfsdoelstellingen te halen. Het Halito! platform ondersteunt de eventprofessional met de voorbereiding, uitvoering en opvolging van B2B events. Of het om kleine of grote events gaat, en of ze live, hybride of online zijn, maakt daarbij geen verschil. "Op het vlak van security hebben we de lat altijd heel hoog gelegd, waardoor we in de markt een betrouwbare speler geworden zijn. Dat vinden onze corporate klanten terecht een doorslaggevend argument", legt Bart Van Zele, oprichter van Halito! uit.

 


Marktleiderschap en doorzetting internationale groei

"Met een complementaire klantenportfolio in (internationale) corporates, overheden, KMO's en verenigingen hebben zowel Halito! als InviteDesk in de voorbije jaren duidelijk bewezen dat er een nood is aan onze software. En niet alleen in de Benelux want we hebben klanten in 13 landen en 3 continenten", zegt Mark Van der kinderen. "Dankzij deze fusie hebben we in de Benelux een duidelijke marktleiderspositie ingenomen. Van hieruit zullen we deze positie in de Benelux verder uitbouwen, en zullen we tegelijkertijd sterk inzetten om ook internationaal sneller en efficiënter te groeien."

 


Toekomstgerichte dienstverlening en een (nog) straffer product

"Het voelde ook als een zeer natuurlijke match tussen beide organisaties wanneer we kijken naar de manier waarop we onze klanten servicen", zegt Matthias Goossens. "Klantentevredenheid dragen we beide hoog in het vaandel en dat uit zich ook in de hoge NPS scores en groeicijfers bij onze bestaande klanten. Door onze Customer Succes Teams samen te voegen versterken we de persoonlijke benadering voor elke klant."

 

"Als we naar de platformen kijken zien we een groot deel gelijke functionaliteiten maar heeft elk platform haar eigen insteek.” Zegt Jan Heiremans. In de komende maanden zullen we bekijken wat we van elkaar kunnen leren om onze oplossingen naar de klant te versterken. Halito! en InviteDesk blijven als merknaam en product bestaan."

 

Bart Van Zele besluit: "2 concurrenten die hun krachten bundelen, geeft enorme mogelijkheden. We nemen hiermee beide een voorsprong op de toekomst omdat we meer armslag hebben om onze plannen en ideeën te realiseren. De eventindustrie houdt er een stabiele en betrouwbare partner aan over."

Reageer

Heb je al een account op eventplanner.be? Meld je aan
Heb je nog geen account? Schrijf je comment hieronder:

Lees ook

Hoe vermijd je event clichés en bouw je een waardevol event?

Hoe vermijd je event clichés en bouw je een waardevol event?

Van ondergronds dineren tot logeren in de boomtoppen

Van ondergronds dineren tot logeren in de boomtoppen

Gratis festivals hebben het moeilijk door gestegen kosten: "Je kan het bijna niet rondkrijgen"

Gratis festivals hebben het moeilijk door gestegen kosten: "Je kan het bijna niet rondkrijgen"

Advertenties