Hoe promoot je je online evenement?

Hoe promoot je je online evenement?

Pak je het promoten van een online evenement anders aan dan dat van een fysiek event? Nee, niet echt. Op uitzondering van één belangrijk detail.


In de voorbije maanden zagen we veel merken van fysieke naar online event-omgevingen evolueren. Dat wil zeggen dat op korte tijd, ook al je concurrenten overgeschakeld zijn. Dat maakt het moeilijker om op te vallen in de online wereld, die al heel groot en overweldigend is.

 

Laten we ook niet vergeten dat in een online omgeving, vergelijkbare merken niet alleen je concurrenten zijn. Je bent ook in competitie met andere sectoren, media bedrijven, social media, video games, en alle andere platformen die hengelen naar de online aandacht van mensen. Je event promoten ga je dus slim en in een keer juist moeten aanpakken, met een goed doordachte strategie. Benieuwd hoe je dit aanpakt? Wij zijn er voor je! Lees hier de stappen die je moet ondernemen om op te vallen bij jouw doelgroep:

 


Stap 1: Werk aan je online evenementmerk

Goede bedrijven maken content, fantastische bedrijven creëren media producten als hun marketing strategie. Het goede nieuws? Jouw online evenement kan ook een media product zijn! Wat betekent dat juist? Wel, meestal kijk je naar je online evenement als een verlengstuk van je merk. Wat als je een apart, standalone merk ...

Gratis verder lezen, dat kan!

Dit artikel is exclusief voor onze abonnees. Je las slechts een deel van het artikel. Abonneer je nu helemaal gratis om verder te lezen.

  • Een account is helemaal gratis
  • Je krijgt toegang tot exclusieve content
  • Je ontvangt onze tips, nieuws, ... in je mailbox

reBoot Kombuis
We hebben u gemist!
reBoot Kombuis|
04 May 2021

Op 8 mei stoffen we onze kookpotten af en mogen we u eindelijk weer ontvangen op ons scheepsdek voor een spannend Noordzeemenu. Een bijzondere beleving op vrijdag/zaterdagavond met je partner of vrienden, maar ook als schitterende afsluiter van een zakelijke vergadering op ons schip.


Uiteraard is uw gezondheid onze prioriteit, waarbij de huidige COVID voorschriften voor ons slechts een minimum ...

Lees meer

Like Reageer

Lees ook

Een succesvol online of hybride event? Check Jaarbeurs Studios

Een succesvol online of hybride event? Check Jaarbeurs Studios

Breda schrapt testevenement met 10.000 bezoekers na petitie met meer dan 360.000 handtekeningen

Breda schrapt testevenement met 10.000 bezoekers na petitie met meer dan 360.000 handtekeningen

32 miljoen euro voor hypermodern congrescentrum in Hasselt

32 miljoen euro voor hypermodern congrescentrum in Hasselt

Advertenties