1+1=3; Bedrijfsbezoek gecombineerd met een familiedag is een succesvol concept

1+1=3; Bedrijfsbezoek gecombineerd met een familiedag is een succesvol concept

Grenzen zijn er om verlegd te worden. Een gezegde dat team To The Point Events TTPE steeds triggert.

Toekomst van events: Las Vegas' Sphere zet nieuwe standaard

Toekomst van events: Las Vegas' Sphere zet nieuwe standaard

Iedereen in de evenementenbranche weet dat innovatie en vooruitgang de sleutels zijn tot blijvend succes. Las Vegas heeft wederom de lat hoger gelegd met de introductie van The Sphere.

Hoe maak je een fantastische post-event website?

Hoe maak je een fantastische post-event website?

De laatste gast is weg. Lekker even relaxen? Neen hoor! Het post-event werk is even belangrijk als alles wat je deed voor en tijdens je evenement!

Waarom eventsoftware traditionele planningstools verslaat

Waarom eventsoftware traditionele planningstools verslaat

Veel evenementorganisatoren vertrouwen nog op hun mailboxen en hun vertrouwde Excel-bestanden, maar er waait een nieuwe wind in de wereld van evenementenbeheer: de opmars van evenementensoftware.

TIP! - Waar op letten als je een fotograaf inhuurt?

TIP! - Waar op letten als je een fotograaf inhuurt?

Een fotograaf of cameraman heeft net zoals andere leveranciers een goede briefing nodig. Anders loop je het risico dat de reportage niet aan je verwachtingen voldoet.

Met Dazzle Events kies je voor ontzorging en duurzaamheid

Met Dazzle Events kies je voor ontzorging en duurzaamheid

Kiezen voor Dazzle Events is kiezen voor totale ontzorging. "Of het nu gaat om een eenmalig event of een volledige roadshow, we denken graag mee."

Minder lang aanschuiven op evenementen dankzij 'nudging'

Minder lang aanschuiven op evenementen dankzij 'nudging'

Nudging is het concept van 'het geven van een zacht duwtje' om gedrag op een voorspelbare manier te beïnvloeden, zonder dwang of economische prikkels. In de evenementenwereld wordt dit steeds populairder als een strategie om operationele efficiëntie te verhogen en duurzaamheid te bevorderen.

6 creatieve manieren om je sponsors te laten opvallen op je event

6 creatieve manieren om je sponsors te laten opvallen op je event

Wat is het eerste woord dat in je opkomt als je denkt aan ‘sponsors’? Is het de financiële middelen die zij voorzien? Zijn het de logo’s die je ergens moet tonen, op het programma of aan de ingang van je evenement misschien?

6 tips om een duurzaam evenement te organiseren: waar houd je rekening mee?

6 tips om een duurzaam evenement te organiseren: waar houd je rekening mee?

Een event organiseren wanneer duurzaamheid een belangrijke focus heeft binnen je bedrijf: hoe pak je dat aan? Het vraagt enkel wat voorbereiding en aandacht voor de details. Er zijn verschillende manieren...

TIP! - Voorkom blunders op de gastenlijst van jouw evenement

TIP! - Voorkom blunders op de gastenlijst van jouw evenement

De gastenlijst voor een evenement opstellen is een tijdrovend werk. Je kunt je echter niet veroorloven fouten te maken.

Boek je meeting of teambuilding in Oostende en Meet in Oostende trakteert op garnaalkroketten!

Boek je meeting of teambuilding in Oostende en Meet in Oostende trakteert op garnaalkroketten!

Meet in Oostende pakt uit met een geweldige actie!

3x feature-release: eventplanning op een hoger niveau

3x feature-release: eventplanning op een hoger niveau

We willen continu je gebruikservaring bij het organiseren van events via ons platform verbeteren. We zijn dan ook blij dat er de afgelopen week opnieuw 3 nieuwe features live zijn gegaan!

Save the date: Familiarity Day in Antwerpen op 15 november

Save the date: Familiarity Day in Antwerpen op 15 november

Op 15 november organiseert JADA events opnieuw de BEA Awards, de prestigieuste awarduitreiking voor evenementenbureaus in Antwerp Expo.

De kunst van de perfecte aftermovie

De kunst van de perfecte aftermovie

Na een evenement wil je dat speciale gevoel en de essentie blijvend vastleggen. De aftermovie is daar het ideale medium voor. Maar hoe zorg je ervoor dat jouw video niet opgaat in de massa?

Gedaan met peperdure concerttickets? Waarom kosten ze soms drie keer zoveel?

Gedaan met peperdure concerttickets? Waarom kosten ze soms drie keer zoveel?

600 euro om Beyoncé in Brussel te zien. En ook tickets voor Taylor Swift kostten plots drie keer zoveel. Hoe meer fans een ticket willen, hoe duurder de prijzen.

To The Point Events zit vol energie

To The Point Events zit vol energie

Wat een straf weekend heeft het team van To The Point Events achter de rug! 1 tribe, 9 teamleden, gigantische crew, 1 weekend, 13 opbouwdagen, 7 productiedagen en 3 erg tevreden klanten en hun 8400 gasten. Blik samen met TTPE terug op een crazy weekend!

De PFL-Group, totaalaanbieder van audiovisuele materialen, content en diensten

De PFL-Group, totaalaanbieder van audiovisuele materialen, content en diensten

De PFL-Group zet in op zowel verhuur, verkoop als het technisch & creatief ondersteunen van meetings, congressen, evenementen, beurzen en producties. Zij leveren audiovisuele ondersteuning op maat, alsook video- en creatieve oplossingen, steeds met innovatieve apparatuur en professionele technici.

Onverwacht: de gedurfde terugkeer van Fyre Festival

Onverwacht: de gedurfde terugkeer van Fyre Festival

De echo's van het beruchte Fyre Festival resoneren nog steeds door de annalen van sociale media en popcultuur. Om je geheugen op te frissen: Fyre Festival werd synoniem met luxe gebroken beloften, een luchtspiegeling van een weekendje weg dat aanleiding gaf tot meerdere rechtszaken.

Het einde van de festivalmunt? Wat zou dat betekenen voor jou als event organisator?

Het einde van de festivalmunt? Wat zou dat betekenen voor jou als event organisator?

De dagen van de festivalmunt zouden wel eens geteld kunnen zijn. Als event organisator ben je wellicht al op de hoogte van het nieuwe wetsvoorstel waarmee de EU wil regelen dat mensen altijd contant moeten kunnen betalen bij evenementen. Maar wat betekent dit concreet voor jou?

7 tips om een betoverend kerstfeest te organiseren

7 tips om een betoverend kerstfeest te organiseren

Het is nooit te vroeg om te beginnen met het plannen van een betoverend kerst- of eindejaarsevenement! Ben jij degene die verantwoordelijk is voor het organiseren van dit feestelijke samenzijn voor je collega's of relaties?