Word productiever met een opgeruimde werkplek

Word productiever met een opgeruimde werkplek

Opgeruimd staat netjes... en maakt je productiever. Dat geldt ook voor de eventprofessional. Hoe je dat aanpakt? In deze infographic vind je nuttige tips om je werkplek beter te organiseren en efficiëntie te winnen.

 

Oké, als eventprofessional heb je altijd 101 dingen te doen, onthouden of communiceren. En dat laat zich wel eens zien in de chaos op je bureau of in je werktools. Jouw werkplek weerspiegelt je persoonlijkheid en jouw productiviteit. Het is een plek waar je graag werkt. Maar ook één waar je graag dingen wil realiseren.

 

Misschien stoort rommel jou niet direct. Maar besef je eigenlijk wel hoe die chaos jouw werk belemmert? Of vind je jouw oude vertrouwde manier van werken best wel efficiënt en weiger je nieuwe tools uit te proberen? Zelfs al zouden die je helpen om je werk beter te organiseren.

 

En ook al kleurt een tikkeltje wanorde jouw persoonlijkheid, toch kan het geen kwaad om de infographic eens grondig te bekijken en er misschien één tip uit te pikken. Kijk eens wat het geeft, die verandering in je werkplek. Durf je het aan?

 

clean desk

Reageer

Heb je al een account op eventplanner.be? Meld je aan
Heb je nog geen account? Schrijf je comment hieronder:

Lees ook

Hoe medewerkers van verschillende bedrijfslocaties dichter bij elkaar brengen?

Hoe medewerkers van verschillende bedrijfslocaties dichter bij elkaar brengen?

Maak het inchecken bij je event een fluitje van een cent met onze ticketscan-app

Maak het inchecken bij je event een fluitje van een cent met onze ticketscan-app

Help jij het nieuwe boek voor de eventsector mee vormgeven?

Help jij het nieuwe boek voor de eventsector mee vormgeven?

Advertenties