Maak van je incentive een 'wincentive'



Maak van je incentive een 'wincentive'

Trouwe klanten verdienen iets extra. Maar waarom iemand gewoon bedanken als je hem met een origineel incentiveprogramma een unieke ervaring kunt bezorgen én op lange termijn aan je merk kunt binden?

 

Deze voorbeelden tonen dat creatieve incentives lonen en een duidelijke win-win opleveren.

 

ROCKFON, producent van plafondpanelen, zocht de voorbije jaren naar een manier om zijn installateurs en verdelers te activeren en te fideliseren. D'M&S Events ontwikkelde daartoe verschillende incentiveconcepten. Die draaiden telkens rond één groot thema (de Olympische Spelen, het WK-Voetbal, ...). "De toffe insteek, de vlotte uitwerking (via een online spaarplatform) en de unieke hoofdprijs (een groepsreis met de beste spaarders, lees: trouwste klanten, naar Londen en Rio) hadden steevast een positieve impact op de verkoop en het merkimago. Win voor de klant. Win voor ROCKFON", aldus Wout Nechelput van D'M&S Events.

 

Zelfde scenario voor maalderij Ceres. Die wil bakkers structureel stimuleren om meer bloem- en bakkerijproducten aan te kopen. D'M&S Events stelt daartoe elk jaar een gevarieerd hospitality programma samen. Afhankelijk van hun omzet, kunnen bakkers intekenen op verschillende topevenementen: van filmpremières tot sportwedstrijden. "Als trouwe Ceres-klant krijgen ze tijdens die manifestaties een heuse vipbehandeling: een business lunch voor de match of een concert van hun favoriete groep vanop de eerste rij. Onze event managers doen er alles aan om de deelnemers een exclusief, positief gevoel te bezorgen. Win voor de klant. Win voor Ceres."

 

Voor Imperial Meat Products start D'M&S Events binnenkort met een engagementsplatform. Hiermee wil de charcuteriegroep slagers aanzetten nog meer vleeswaren af te nemen. "Hoe meer ze aankopen, hoe meer 'kroontjes' ze op hun MyImperial account verzamelen, hoe groter het vooruitzicht op een mooie beloning: van een culinaire workshop tot golden tickets voor sport- en culturele topevenementen. Win voor de klant. Win voor Imperial Meat Products!"

 

Meer weten over hoe de wincentive-aanpak van D'M&S Events uw imago, klantentrouw en verkoop kan versterken? Kijk op:


www.dms.be/events

advertorial27-01-2016

Comments

Meld je hier aan om te reageren



Lees ook

TIP! - Tips voor de uitnodiging van je evenementTIP! - Tips voor de uitnodiging van je evenement
Waarom je NIET achter de 'Next Best Thing' in trends voor evenementen aan moetWaarom je NIET achter de 'Next Best Thing' in trends voor evenementen aan moet
To The Point Events goes digital @your serviceTo The Point Events goes digital @your service
Advertenties

In de kijker

Nekkerhal

Nekkerhal

Ontdek de nieuwe blackboxruimte in Nekkerhal.

Nieuwsbrief


Ontdek de nieuwsbrief

Nieuws

EVENTS - Kevin Van der StraetenBestel nu!

Weer

  • Vandaag
  • Morgen
  • Wednesday
Meer weer

Vacatures

  1. 10-02Food & Beverage Assistent
    Kortrijk Xpo Meeting Center
    West-Vlaanderen
  2. 07-02Event medewerker/ activiteiten(bege)leider (m/v)
    Perfect+ Event Productions
    West-Vlaanderen
  3. 07-02Radarwerk zoekt planner
    Radarwerk
    Antwerpen