etouches heeft het Event App Blue Book uitgebracht, een gratis eBook dat tips en trucs biedt voor het implementeren van mobiel in je event-strategie.
Het eBook beslaat de basiselementen die iedere event-app moet bevatten, en duikt diep in hoe je je event-strategie met een app kunt uitvoeren om ROI te vergroten, meer leads te krijgen en de bezoekerservaring te verbeteren. Het eBook kan je gratis downloaden.
Mobiel is nu een must-have voor ieder event en planners realiseren dat ze efficiënter gebruik moeten maken van hun event-apps om te zorgen dat ze ROI verkrijgen. Met dit eBook, heb je de mogelijkheid om je app-kennis te vergroten. Andere hoogtepunten van het eBook zijn onder andere:
- tips om bezoekers van een evenement beter te kunnen dienen en meer betrokken te maken
- hoe je je app geld kan laten verdienen voor partners en sponsors
- de beste manieren om feedback te krijgen en de ROI van je evenement te berekenen
- Apple Watch en draagbare apparaten voor evenementen: trick or treat
- het verzamelen van lead-gegevens tijdens alle fases van je evenement om je CRM te ondersteunen
De schrijver van het boek is vicepresident van Mobile, Data and Engagement voor etouches Niko Nelissen (voormalig CEO van TapCrowd). "Ik bouwde op mijn jaren van ervaring in het bouwen van mobiele apps voor kostbare conferenties, beurzen en bedrijfsevenementen, en combineerde dat met mijn kennis van digitale marketing en marketing automatisering om dit eBook te schrijven."