CLC-VECTA en SDO lanceren digitale helpdesk voor duurzamere branche



CLC-VECTA en SDO lanceren digitale helpdesk voor duurzamere branche

CLC-VECTA Centrum voor Live Communication en Stichting Duurzaam Organiseren (SDO) zetten zich samen in voor een duurzamere Live Communication branche. Onderdeel van de samenwerking is de lancering van een digitale helpdesk.

 

"Eind vorig jaar is er een behoeftepeiling gehouden onder leden van de vereniging. Daaruit is gebleken dat duurzaamheid nog steeds hoog op de agenda staat en er behoefte is aan een loket voor vragen. We hebben daarom, in samenwerking met Stichting Duurzaam Organiseren, een digitale helpdesk ingericht", aldus Riemer Rijpkema, directeur CLC-VECTA.

 

Digitale helpdesk
De digitale helpdesk biedt binnen 48 uur antwoord op vragen over het op een duurzamere wijze realiseren van Live Communication projecten en geeft daarnaast inzicht in 'best practices' en wet- en regelgeving. De helpdesk is voor leden van CLC-VECTA kosteloos te raadplegen, niet-leden betalen hiervoor een bijdrage.


www.clcvecta.nl

09-10-2015

Comments

Meld je hier aan om te reageren



Lees ook

Vergaderlocatie 'The Interactive Hub' breidt verder uit.Vergaderlocatie 'The Interactive Hub' breidt verder uit.
Waarom LinkedIn onmisbaar is voor elke event professionalWaarom LinkedIn onmisbaar is voor elke event professional
Congrescentrum Orpheus gaat verbouwenCongrescentrum Orpheus gaat verbouwen
Advertenties

In de kijker

Event 17

Event 17

Nieuwe award: Beste Idee Award tijdens tweede beursdag van Event 17

Nieuwsbrief


Ontdek de nieuwsbrief

Nieuws

EVENTS - Kevin Van der StraetenBestel nu!

Weer

  • Vandaag
  • Morgen
  • Thursday
Meer weer

Vacatures

  1. 22-01Begeleider/entertainer teambuildings
    FarmFun
    Limburg
  2. 19-01Junior Event Manager
    Antwerp City Brewery nv
    Antwerpen
  3. 12-01Hulpkok banketten
    Faculty Club
    Vlaams-Brabant [+Brussel]