Hoe NN Marathon Rotterdam een belevenis creëert

Hoe NN Marathon Rotterdam een belevenis creëert

Onlangs vond de 35ste editie van de NN Marathon Rotterdam plaats. Het marathonweekend is traditiegetrouw een mix van (top)sport en een volksfeest. Geen andere marathon in Nederland kan de sfeer in Rotterdam evenaren met ruim 925.000 enthousiaste toeschouwers langs het parcours.   

 

Beleving staat dan ook voorop bij de NN Marathon Rotterdam. Niet voor niets spreekt Mario Kadiks, directeur Golazo Sports Nederland B.V., over een 'be-levenement' in plaats van een evenement. Op bijzondere wijze wordt de interactie tussen publiek en deelnemers (lopers) op gang gebracht. Hiervoor worden vele activiteiten rondom de marathon georganiseerd waarbij diverse stakeholders zoals de Gemeente Rotterdam, sponsors en lokale ondernemers gemobiliseerd worden. Zij spelen in op het fenomeen 'marathon' en creëren hiermee beleving op hoog niveau. 

 

Tijdens Festivak op 25 & 26 november 2015 in de Jaarbeurs Utrecht wordt een inhoudelijk programma georganiseerd. En één van de topsprekers is Mario Kadiks, directeur van Golazo Sports. Hij zal vertellen hoe NN Marathon Rotterdam een belevenis creëert en licht toe hoe interactie tussen vele partijen op gang wordt gebracht. Mario zal spreken op 26 november om 14.30 uur. 

 

Naast de bijdrage omtrent de NN Marathon Rotterdam, zijn er nog vele interessante sprekers aanwezig tijdens Festivak. Kom ook luisteren naar de bijdragen van Allan Hardenberg, ‎Founder & Director ALDA Events (van o.a. Flying Dutch), Marcel Mingers, CEO en founder Extrema Events (o.a. XO Extrema Outdoor en Solar Weekend), Emile Ratelband (Ondernemer, auteur, spreker en motivator), Peter Minkjan, social media deskundige Likeconomics en Lex Kruijver van de Respons Evenementen Monitor. Festivak is, na registratie, gratis toegankelijk.

www.festivak.nl
Reageer

Heb je al een account op eventplanner.be? Meld je aan
Heb je nog geen account? Schrijf je comment hieronder:

Lees ook

Hoe vermijd je event clichés en bouw je een waardevol event?

Hoe vermijd je event clichés en bouw je een waardevol event?

Van ondergronds dineren tot logeren in de boomtoppen

Van ondergronds dineren tot logeren in de boomtoppen

Gratis festivals hebben het moeilijk door gestegen kosten: "Je kan het bijna niet rondkrijgen"

Gratis festivals hebben het moeilijk door gestegen kosten: "Je kan het bijna niet rondkrijgen"

Advertenties