Start-up: Events.com

Start-up: Events.com

Wat events.com zo uniek maakt? De site richt zich naar twee doelgroepen: de organisatoren en het publiek. Deze twee doelgroepen hebben elkaar nodig, maar praten niet echt met elkaar. Meestal is er wel eenrichtingsverkeer. Van de organisator naar zijn publiek. Of andersom. Maar van echte interactie is er zelden sprake.  

 

Het platform events.com heeft de ambitie om de twee groepen echt met elkaar in contact te brengen en die interactie tot stand te brengen. De eventgangers ontdekken op events.com leuke evenementen. Ze schrijven zich in of kopen tickets en ze delen informatie met hun vrienden op sociale media. De eventorganisatoren hebben een uitgebreide tool voor eventmanagent en -communicatie. Betalingen verlopen vlekkeloos en ze hebben statistieken over bezoekers, deelnemers en de bekendheid van hun event op sociale media. Bovendien kunnen ze reageren op feedback van bezoekers.  

 

Events.com mag zich dan ook niet voor niks "the best place to organize and discover events" noemen. De domeinnaam is in ieder geval al geslaagd. Of het zal lukken om de twee doelgroepen aan te trekken, is nog de vraag.  

 

In deze reeks 'Start-up' ontdekken we starters met een innovatief aanbod dat nuttig is voor de eventsector.

www.events.com

Reageer op dit artikel

Heb je al een account op eventplanner.be? Meld je aan

Heb je nog geen account? Schrijf je comment hieronder:

 

Lees ook

Advertenties

In de kijker

Nieuwsbrief

Nieuws

EVENTPLANNER - Kevin Van der Straeten Bestel nu!

Vacatures