Vloer als nieuw reclame medium

Vloer als nieuw reclame medium

Eyestep, een nieuw interactief mediaconcept, maakt het mogelijk om persoonlijke beweging en interactieve software op een unieke manier te combineren.

 

Het systeem herkent beweging van mensen en reageert direct met een animatie. Niet alleen de 'gebruiker' wordt verrast, maar ook voorbijgangers staan vol bewondering naar de vloer te kijken. Ook de (winkel)vloer wordt nu interactief! Consumenten kunnen op evenementen, beurzen of in de winkel kennis maken met de interactieve vloer. De EyeStep tovert iedere vloer om in een spannende, interactieve plaats vol actie en fun.

 

 

Het nieuwste voor evenementen of beurzen

Organisaties en adverteerders zijn steeds opzoek naar nieuwe manieren om de aandacht van de bezoeker te trekken. De interactieve vloer is een beleving op zich. Naast vloerprojectie is er ook de EyeTouch. Hiermee wordt iedere winkelruit een interactieve site. Er is een grote verscheidenheid aan templates beschikbaar zoals: een voetbal game, racing en speciale effecten voor logo's of commercials en het systeem kan worden uitgebreid met een sms-spel, kraskaart of zelfs het versturen van een ringtone naar een mobiele telefoon.

Reageer

Heb je al een account op eventplanner.be? Meld je aan
Heb je nog geen account? Schrijf je comment hieronder:

Lees ook

Hoe vermijd je event clichés en bouw je een waardevol event?

Hoe vermijd je event clichés en bouw je een waardevol event?

Van ondergronds dineren tot logeren in de boomtoppen

Van ondergronds dineren tot logeren in de boomtoppen

Gratis festivals hebben het moeilijk door gestegen kosten: "Je kan het bijna niet rondkrijgen"

Gratis festivals hebben het moeilijk door gestegen kosten: "Je kan het bijna niet rondkrijgen"

Advertenties