Rechtstreeks vanuit studio 'Overal'

Rechtstreeks vanuit studio 'Overal'

De nieuwe digitale mogelijkheden in de eventsector heeft ons losgerukt van plaats en tijd. Dat schept totaal nieuwe kansen om verhalen te vertellen.


Zo is er nu meer dan ooit de mogelijkheid om een locaties te kiezen die in lijn ligt met de sfeer van en de cultuur van een bedrijf. Met onze mobiele studio kunnen we overal terecht, op bijzondere locaties en op plaatsen die de inhoud versterken.


voorbeelden voor Eventplanner (24).jpg  



Locatie als protagonist

Digitale of hybride events hebben veel voordelen. Op financieel vlak kan je veel meer mensen bereiken voor een fractie van hetzelfde budget. Organisatorisch valt een hele logistieke operatie weg om mensen ter plaatse te krijgen. Maar ook de mogelijkheden om de locatie 'een rol' te laten spelen in de communicatie is een groot extra voordeel.


voorbeelden voor Eventplanner (29).jpg


Vroeger ging het bij het zoeken van een locatie in de eerste plaats over het afvinken van praktische eigenschappen. Voor hoeveel personen zittend? Of hoeveel staand? Grote keuken aanwezig? Hoeveel ruimtes? Bereikbaar via openbaar vervoer of een grote parking aanwezig? Het resultaat was een shortlist, een select kransje van steeds terugkomende locaties.


Vroeger was een geschikte locatie vinden vooral afvinken van praktische eigenschappen. Nu is de vrijheid veel groter.


'Welke plaats ademt de perfecte sfeer en stijl?'

Op zich is er niets verkeerd met die locaties, die zijn top in wat ze doen. Maar met de introductie van digitale en hybride events openen we een groot blik aan extra mogelijkheden. De locatie kan meer dan ooit een volwaardige protagonist worden in het 'verhaal' van het event. Het is niet langer een stille getuige, maar een actieve partner van de communicatie.


Locaties worden nog meer maatwerk op basis van elke klant, van elk bedrijf. De vraag is: "Op welke locatie kunnen we uw verhaal het best vertellen?" Meer karaktervolle locaties worden nu mogelijk en elk event krijgt een uniek kader.


De locatie kan meer dan ooit een volwaardige protagonist worden in het 'verhaal' van het event. Het is niet langer een stille getuige, maar een actieve partner van de communicatie.

 

Veiligheid, inclusief CO²-meting

Natuurlijk blijft bij Push To Talk de focus op veiligheid altijd een voorname rol spelen. Of het nu gaat over een event met veel volk, of enkel een studio op locatie, met of zonder rondhuppelend virus, ... Altijd is anticiperen op zoveel mogelijk risico’s bij het organiseren van een event onze 'conditio sine qua non'. Op veiligheid doen we nooit een toegeving, niet in een zaal met 2.000 mensen, niet in een compacte setting met live-captatie.


voorbeelden voor Eventplanner (16).jpg


Vandaag speelt bijvoorbeeld de luchtkwaliteit een belangrijke rol. Daarom is bij ons een CO²-monitoring een vast onderdeel bij al onze events. Geen enkel ander bureau heeft zoveel geïnvesteerd op vlak van veiligheid. We hanteren een totaalbeleid dat onder meer vorm krijgt via onze mensen en via interne en externe opleidingen. Ook materiaal voor EHBO of voor de meting van de luchtkwaliteit zit standaard ingebed in onze manier van werken.



 

Nieuwe vormen van live-communicatie openen veel nieuwe mogelijkheden. Ook op vlak van locaties kan de blik verruimd worden en komt zowat elke mogelijke locatie in beeld. Onze mobiele studio kan overal ingezet worden. Maar hoe groot of hoe klein een locatie ook is: altijd is de veiligheid dé eerste focus.

 

Meer weten?

pushtotalk.be
Reageer

Heb je al een account op eventplanner.be? Meld je aan
Heb je nog geen account? Schrijf je comment hieronder:

Lees ook

Hoe een kampvuur-gesprek organiseren?

Hoe een kampvuur-gesprek organiseren?

Oprichter cateringbedrijf Bevers & Bevers overleden

Oprichter cateringbedrijf Bevers & Bevers overleden

De Belgen zijn trots op hun evenementen, maar geraken er moeilijk

De Belgen zijn trots op hun evenementen, maar geraken er moeilijk

Advertenties