STRND creëert samen met partners een coronaproof drive thru restaurant

STRND creëert samen met partners een coronaproof drive thru restaurant

Evenementenlocatie STRND verzorgt samen met Boerschappen en Taste More een 'Drive Thru Restaurant' in Breda. Daarbij organiseren ze hun activiteiten zo dat ze 100% werken volgens de Nederlandse RIVM richtlijnen.

 

Ruim 1,5 week geleden ontstond het idee. Marijn van Dijke (STRND), Stijn Markusse (Boerschappen) en Rob van den Broek (Taste More & Home Made Chefs) staken de koppen bij elkaar en ontwikkelden dit 100% coronaproof gezinsuitje. Overschotten van boeren worden opgekocht, gasten kunnen hulpmaaltijden doneren, bestellingen gebeuren online en betalingen verlopen volledig contactloos met het CR-payment systeem van CM.com.


Het is niet toevallig dat juist deze eventlocatie samen met hun partners Boerschappen en Taste More in tijden van crisis dit unieke concept uitrolt. STRND staat al jaren bekend als een informele en creatieve eventlocatie centraal gelegen in de Benelux. Het bedrijf organiseert events die vaak nét dat tikkeltje anders zijn: anders, creatiever en effectiever. Normaal halen zij buiten naar binnen, nu halen ze binnen naar buiten. De slogan van STRND, Outside in Events, heeft er dan ook een betekenis bij gekregen. De zo geliefde combinatie die er binnen vaak gerealiseerd wordt voor opdrachtgevers van: foodtrucks, creatieve break outs en verrassende catering realiseren zij nu buiten, vanuit de auto en 100% veilig! 


 


Harm Wonders, Marketing Manager van STRND, vertelt: "achter de schermen zijn we, zoals iedereen in de sector, druk bezig met het verplaatsen van onze events. Dit is een flinke uitdaging maar we merken dat het contact met onze opdrachtgevers uitstekend verloopt. Investeren in een goede relatie met je opdrachtgevers is namelijk key in tijden van crisis. We kijken enorm uit naar het moment dat we onze deuren weer mogen openen en onvergetelijke events voor onze opdrachtgevers mogen gaan organiseren in Breda."

 

Vernieuwend digitaal concept in de pipeline

Tot die tijd zit evenementenlocatie STRND niet stil. Drive Thru Breda en het Foodbox Pick Up Point voor maaltijdboxen zijn hier twee voorbeelden van. Het bedrijf is ook druk bezig met de ontwikkeling van een vernieuwend digitaal concept. "Dat wat we zo graag doen: mensen samenbrengen en verrassen op mooie events kan helaas even niet. Dat weerhoud ons er echter niet van om dit (digitaal) tóch te gaan realiseren in de vorm van een vernieuwend concept wat we ook weer ontwikkelen met onze bestaande partners. Samen staan we sterk!"

www.strnd.nl

Bron: Video: ZESTIEN:NEGEN

Reageer op dit artikel

Heb je al een account op eventplanner.be? Meld je aan
Heb je nog geen account? Schrijf je comment hieronder:

Kosmopolitan
We bring you the festival feeling at home!
Kosmopolitan|02 June 2020

Jammer & helaas …

Het festivalseizoen 2020 zal een mager beestje worden in nasleep van het Corona-virus.

We kunnen hiermee trachten te leren leven en te aanvaarden of ons niet laten doen, de moed bijeen schrapen en ons eigen festival thuis opzetten …

#FESTIVALATHOME  biedt jullie een kant-en-klare oplossing aan om een festival bij jullie thuis op te zetten op volgende data:


ZATERDAG 18 JULI 2020

ZONDAG 19 JULI 2020

ZATERDAG 25 JULI 2020

ZONDAG 26 JULI 2020


Dus, je leest het goed: jullie eigen festival bij jullie thuis is geen droom maar realiteit binnen een aanvaardbaar budget waarvoor wij 3 formules, DREAM/HEAVEN & PARADIS  hebben samengesteld en terug te vinden ...

Lees meer

Like Comment

Lees ook

Advertenties

In de kijker

Nieuwsbrief

Nieuws

EVENTPLANNER - Kevin Van der Straeten Bestel nu!

Vacatures