De superhelden van ENGIE Fabricom worden gevierd

De superhelden van ENGIE Fabricom worden gevierd

ENGIE Fabricom zette onlangs opnieuw zijn jubilarissen in de bloemetjes. Samen met hun partner werden de werknemers die 15 tot 45 jaar bij ENGIE Fabricom werkten, uitgenodigd voor een onvergetelijk jubilarissenfeest.


Femke Vandenberghe, Activation Officer bij ENGIE blikt erg tevreden terug: "ENGIE werkt al enkele jaren samen met Dazzle Events en ook deze keer hebben ze opnieuw hun meerwaarde bewezen. Ik werd steeds met de glimlach te woord gestaan en het superheldenthema dat ze voorstelden was een schot in de roos. Dazzle Events is erin geslaagd een concept uit te werken dat echt weerspiegelde waar onze werknemers voor staan, en hen in de kijker zetten was uiteraard het doel van dit evenement. Missie volbracht!"



Creativiteit ten top

Een jubilarissenfeest… Het klinkt misschien nogal stijf en formeel in de oren, maar zo hoeft het helemaal niet te zijn. Dazzle Events wist de gasten van dit evenement een hele avond te boeien met een bijzonder creatief superheldenthema. Elke letter van het woord Fabricom stond voor een superkracht. Er werden dan ook acht bijhorende superhelden ontworpen, mét bijhorend cartoonfilmpje. Tijdens het plenaire gedeelte sprak een spreker in superheldshirt alle filmpjes aan elkaar. Op een spontane en af en toe grappige manier zette hij elke jubilaris van ENGIE Fabricom even in de spotlights.


ENGIE Fabricom koos voor Dazzle Events omwille van het originele en vernieuwende thema. Van het communicatietraject en de naambadges in de vorm van tekstballonnen tot de spreker, filmpjes en tafeldecoratie, alles klopte. Er waren zelfs vijf cartoonisten die cartoontekeningen maakten van de jubilarissen in superheldstijl. Een mooie herinnering aan een nog mooiere avond.



Een samenwerking van begin tot eind

Dat een opdrachtgever niet de volledige opdracht uit handen geeft, vindt Dazzle Events geen beperking, maar net een verrijking. ENGIE Fabricom had de locatie gereserveerd nog voordat Dazzle Events erbij werd geroepen. Een leuke uitdaging voor beide partijen om de superkrachten te bundelen en samen een origineel concept uit te werken. Ook voor de teksten van de spreker werkten beide partijen erg nauw samen. En tot slot dragen zowel ENGIE Fabricom als Dazzle Events de bewustwording van alcohol in het verkeer beiden hoog in het vaandel. Samen besloten ze om de gasten de mogelijkheid te bieden een ademtest af te leggen voor vertrek. Voor zij die dat wensten, was er een ‘superhero powerdrink’ (lees: water) te verkrijgen. En zo vertrok iedereen veilig naar huis na een geslaagde avond.

www.dazzle-events.be

Reageer op dit artikel

Heb je al een account op eventplanner.be? Meld je aan
Heb je nog geen account? Schrijf je comment hieronder:

Kosmopolitan
We bring you the festival feeling at home!
Kosmopolitan|02 June 2020

Jammer & helaas …

Het festivalseizoen 2020 zal een mager beestje worden in nasleep van het Corona-virus.

We kunnen hiermee trachten te leren leven en te aanvaarden of ons niet laten doen, de moed bijeen schrapen en ons eigen festival thuis opzetten …

#FESTIVALATHOME  biedt jullie een kant-en-klare oplossing aan om een festival bij jullie thuis op te zetten op volgende data:


ZATERDAG 18 JULI 2020

ZONDAG 19 JULI 2020

ZATERDAG 25 JULI 2020

ZONDAG 26 JULI 2020


Dus, je leest het goed: jullie eigen festival bij jullie thuis is geen droom maar realiteit binnen een aanvaardbaar budget waarvoor wij 3 formules, DREAM/HEAVEN & PARADIS  hebben samengesteld en terug te vinden ...

Lees meer

Like Comment

Lees ook

Advertenties

In de kijker

Nieuwsbrief

Nieuws

EVENTPLANNER - Kevin Van der Straeten Bestel nu!

Vacatures