Klim jij naar 2000 meter hoogte voor deze originele pop-upstore?

The North Face doet zijn slogan 'Never stop exploring' alle eer aan. Het outdoormerk opende een pop-upstore in het hart van de Italiaanse Dolomieten, op meer dan 2000 meter hoogte. De store is enkel te voet te bereiken. Er staat je dus een stevige klim te wachten!

 

Het evenement kadert in het 'Pinnacle Project', waar The North Face rebelse geesten uitnodigt om op zoek te gaan naar de nieuwste trends in outdoor, mode, design en muziek. In de store kun je collector items ontdekken van avonturiers zoals Alex Honnold, Conrad Anker en Caroline Ciavaldini. Het eventidee komt uit de koker van het Amsterdamse brand strategy agency First Day of Spring.

 

Na de passage in Italië trekt het evenement in het najaar naar Berlijn en Manchester. Of het daarna ook andere landen aandoet, is nog niet geweten.

Reageer

Heb je al een account op eventplanner.be? Meld je aan
Heb je nog geen account? Schrijf je comment hieronder:

Photoevents
greenkey drive through
Photoevents|
04 March 2021

Onze allereerste opdracht van het jaar na méér dan tien maanden inactiviteit. De medewerkers kregen een tijdslot toegewezen om met eigen wagen doorheen het event te rijden. Op het parcours hadden we een greenkey doek gespannen om de wagens met passagiers tegen te fotograferen. De fotomontage was amper twintig seconden later klaar en dient meteen ook als toegangsticket tot de ...

Lees meer

Like Reageer

Lees ook

Kursaal Oostende blikt vooruit naar state-of-the art verbouwing

Kursaal Oostende blikt vooruit naar state-of-the art verbouwing

Met deze argumenten krijg je (meer) budget voor jouw online events

Met deze argumenten krijg je (meer) budget voor jouw online events

Rode Kruis lanceert stickercampagne met online live event

Rode Kruis lanceert stickercampagne met online live event

Advertenties