Klim jij naar 2000 meter hoogte voor deze originele pop-upstore?

The North Face doet zijn slogan 'Never stop exploring' alle eer aan. Het outdoormerk opende een pop-upstore in het hart van de Italiaanse Dolomieten, op meer dan 2000 meter hoogte. De store is enkel te voet te bereiken. Er staat je dus een stevige klim te wachten!

 

Het evenement kadert in het 'Pinnacle Project', waar The North Face rebelse geesten uitnodigt om op zoek te gaan naar de nieuwste trends in outdoor, mode, design en muziek. In de store kun je collector items ontdekken van avonturiers zoals Alex Honnold, Conrad Anker en Caroline Ciavaldini. Het eventidee komt uit de koker van het Amsterdamse brand strategy agency First Day of Spring.

 

Na de passage in Italië trekt het evenement in het najaar naar Berlijn en Manchester. Of het daarna ook andere landen aandoet, is nog niet geweten.

Reageer op dit artikel

Heb je al een account op eventplanner.be? Meld je aan
Heb je nog geen account? Schrijf je comment hieronder:

Cor Spronk
Just In Place, uw evenement online
Cor Spronk|25 May 2020

Wil u uw boodschap professioneel communiceren vanuit uw eigen omgeving? En tegelijkertijd een onbeperkt aantal mensen bereiken?

Dat kan met Just In Place!


Denk aan een seminar of collegetour, maar nu online. Aan een klantenmiddag, een sponsoravond met een spreker.

Maar ook een rondetafelgesprek, training of een productpresentatie.

Interactief met chatfunctie, polls, gebarentolk of vertaling.

De lay-out mogelijkheden zijn tevens onbegrensd, alsof u naar TV kijkt.


Informeren, inspireren, instrueren. Gewoon vanuit de plek waar u bent, Just In Place.


Hoe werkt het in hoofdlijnen?

1. Samen met u “bouwen” we een programma met script en alle benodigde ingrediënten.

2. Tijdens de productie houden wij de regie strak in ...

Lees meer

Like Comment

Lees ook

Advertenties

In de kijker

Nieuwsbrief

Nieuws

EVENTPLANNER - Kevin Van der Straeten Bestel nu!

Vacatures