Whitepaper: 'De kracht van het event - prikkel de zintuigen!'



Whitepaper: 'De kracht van het event - prikkel de zintuigen!'

Veel marketeers zijn sterk gericht op online. En geef ze eens ongelijk. Online marketing is een snel en effectief middel om je doelgroep en masse te bereiken. Maar hoe zit het met de offline kanalen? Is er tussen al het online geweld nog wel ruimte voor het organiseren van een event? Het antwoord is: ja!

 

De Jaarbeurs in Utrecht heeft een sterke whitepaper geschreven over de kracht van evenementen. In de gratis whitepaper ontdek je waarom het organiseren van een (offline) event in dit digitale tijdperk een goed idee is, waarom er niets op kan tegen het live-moment en hoe je, met onder meer de juiste mood, van je event een onvergetelijke gebeurtenis kunt maken.

 

Waar wacht je op? Download de whitepaper via deze link:


www.jaarbeurs.nl/dekrachtvanhetevent

advertorial17-05-2017

Comments

Meld je hier aan om te reageren



Lees ook

Tevreden over je eventleverancier? Beloon hem met een 'Certificate of Excellence'Tevreden over je eventleverancier? Beloon hem met een 'Certificate of Excellence'
Je event-community opbouwen in 5 praktische stappenJe event-community opbouwen in 5 praktische stappen
Zonne-energie op je event? Ontdek de Green Battery en SmartflowerZonne-energie op je event? Ontdek de Green Battery en Smartflower
Advertenties

In de kijker

Neptunus

Neptunus

Dé specialist in tenten voor evenementen en demontabel bouwen.

Nieuwsbrief


Ontdek de nieuwsbrief

Nieuws

EVENTS - Kevin Van der StraetenBestel nu!

Weer

  • Vandaag
  • Morgen
  • Sunday
Meer weer

Vacatures

  1. 07-07Meertalig Project & Casting Manager (Tijdelijk)
    Agence C
    Antwerpen
  2. 04-07Project manager
    ExpoGlobal Group
    Antwerpen
  3. 30-06Account Manager Gent
    MaisonRouge
    Oost-Vlaanderen