Supermarktketen organiseert eigen foodfestival

Supermarktketen organiseert eigen foodfestival

Albert Heijn organiseert in december een eigen foodfestival; het Allerhande Kerstfestival. Tijdens dit groots opgezette evenement wil Albert Heijn inspireren met de lekkerste recepten, trends en producten voor een heerlijke Kerst. De supermarktketen verwacht 40.000 bezoekers.

 

Saskia Egas Reparaz, directeur marketing & format van Albert Heijn licht de keuze voor het foodfestival toe: "Kerst is een jaren oud feest waarbij elk gezin zijn eigen tradities en gewoonten kent. Wij vieren al 128 jaar Kerst samen met onze klanten. Elk jaar helpen we hen met nieuwe ideeën, inspiratie en heel veel speciale kerstproducten. Dit jaar willen we onze klanten iets extra's bieden met het Allerhande Kerstfestival. Het wordt het smakelijkste inspiratie-evenement voor de feestdagen. In voorbereiding naar Kerst kan iedereen daar extra ideeën op doen om zijn eigen bijzondere kerstfeest maken." Het evenement vindt plaats op 11, 12 en 13 december in het Spoorwegmuseum in Utrecht.

 

Albert Heijn heeft als locatie voor het Kerstfestival gekozen voor het centraal gelegen Spoorwegmuseum in Utrecht. Deze locatie is goed bereikbaar per trein. Bezoekers per auto worden vanaf een groot parkeerterrein per shuttlebus naar het festivalterrein gebracht. Vanaf Utrecht centraal rijdt een speciale kersttrein, waarmee men binnen 20 minuten midden op het festivalterrein staat. 

 

De kaartverkoop start per 5 oktober via allerhandekerstfestival.nl. De toegangsprijs voor het festival bedraagt 10 euro per persoon.

Reageer op dit artikel

Heb je al een account op eventplanner.be? Meld je aan
Heb je nog geen account? Schrijf je comment hieronder:

Lees ook

Advertenties

In de kijker

Nieuwsbrief

Nieuws

EVENTPLANNER - Kevin Van der Straeten Bestel nu!

Vacatures