Zwitsers geld voor slimme Belgische festivalbandjes



Zwitsers geld voor slimme Belgische festivalbandjes

Een Zwitserse holding pompt tot 2 miljoen euro in de Belgische start-up PlayPass, bekend om zijn slimme festivalbandjes. Dat heeft het Antwerps bedrijf woensdag aangekondigd.

 

Het Zwitserse Sandpiper Digital Payments neemt een minderheidsbelang in PlayPass. Het bedrijf investeert de komende twee jaar, afhankelijk van het behalen van bepaalde doelstellingen, tot 2 miljoen euro in de start-up.

 

PlayPass bestaat sinds 2012 en werd opgericht door CEO David De Wever en CTO Dale Hofkens. PlayPass is bekend om de slimme polsbandjes op festivals en evenementen. De computertechnologie van PlayPass laat bijvoorbeeld toe dat op de festivals kan worden betaald met de polsbandjes.

 

Met het verse kapitaal wil het bedrijf nog groeien, en in het bijzonder ook de Amerikaanse markt betreden.

Bron: De Standaard 10/06 via License2Publish - 13-06-2015

Comments

Heb je al een account op eventplanner.be? Meld je aan

Heb je nog geen account? Schrijf je comment hieronder:

 



Lees ook

TIP! - 8 e-mailmarketing tips voor eventsTIP! - 8 e-mailmarketing tips voor events
Hoe meer bezoekers naar je eventwebsite lokken?Hoe meer bezoekers naar je eventwebsite lokken?
Hoe je evenement promoten ondanks nieuwe beperkingen op Facebook?Hoe je evenement promoten ondanks nieuwe beperkingen op Facebook?
Advertenties

In de kijker

Nieuwsbrief

Nieuws

EVENTPLANNER - Kevin Van der StraetenBestel nu!

Weer

  • Monday
  • Vandaag
  • Morgen
Meer weer

Vacatures

  1. 22-04Sales Manager eventplanner.be - België
    Pink Minds Media
    Antwerpen
  2. 19-04Accountmanager
    VideoCrew bvba
    Antwerpen
  3. 18-04Office Assistent
    PresTop Rental
    Noord-Brabant