Guava toont nieuwe identiteit Gimv met event-trilogie

Guava toont nieuwe identiteit Gimv met event-trilogie

Investerings- maatschappij Gimv heeft onlangs een complete rebranding afgerond. Het nieuwe uitzicht en de baseline 'Good company for companies' geeft dit beursgenoteerde bedrijf een nieuw en dynamisch imago. Guava werkte hiervoor een trilogie van events uit.

 

De event-triologie werd een opeenvolging van interne en externe events met verschillende doelstellingen zoals teambuilding, verjonging van het imago, de naam onder de aandacht brengen en het voorstellen van de nieuwe CEO.

 

1. Wie gaat de strijd aan met de Reus van de Provence?

De eerste missie van Guava was om het eigen personeel te overtuigen van de boodschap. Daarom schotelde Guava de Gimv-medewerkers een echte uitdaging voor: met zoveel mogelijk medewerkers de Mont Ventoux al fietsend beklimmen. Uiteindelijk waren er maar liefst 60 fietsers, de andere 20 personeelsleden werden hun vurigste supporters. Gewezen profrenner Serge Baguet stelde een trainingsschema op zodat iedereen op een goede manier deze 'tour de force' kon voorbereiden. Uiteindelijk was er dan de grote uitdaging in september tijdens een driedaagse in Frankrijk.

 

2. Avant-première van nieuwste Novastar zorgt voor stijlbreuk

Enkele dagen later werd het kruim van de Belgische industrie verwacht in de studio's van Alfacam. Gimv investeert in dit bedrijf uit Lint dat tv-faciliteiten levert over heel de wereld. De 700 gasten kregen een uniek concert van Novastar voorgeschoteld. Deze popgroep stelde in exclusieve avant-première zijn nieuwste CD voor. Het doel van deze avond: netwerken, presentatie van de nieuwe identiteit van Gimv en de voorstelling van Koen Dejonckheere als nieuwe CEO.

 

3. Axelle Red onder de Eiffeltoren voor 310 Franse prospects

Omdat Gimv ook een nieuw filiaal opende in Parijs, organiseerde Guava aan de voet van de Eiffeltoren een concert van de Hasseltse zangeres Axelle Red. 310 prospects schreven zich in en leerden er in het 'Café de l'Homme' op de Place Trocadéro het bedrijf en de mensen van Gimv beter kennen. Dit gebeurde in een ontspannen en uiterst exclusieve sfeer.

Reageer

Heb je al een account op eventplanner.be? Meld je aan
Heb je nog geen account? Schrijf je comment hieronder:

Lees ook

Hoe vermijd je event clichés en bouw je een waardevol event?

Hoe vermijd je event clichés en bouw je een waardevol event?

Van ondergronds dineren tot logeren in de boomtoppen

Van ondergronds dineren tot logeren in de boomtoppen

Gratis festivals hebben het moeilijk door gestegen kosten: "Je kan het bijna niet rondkrijgen"

Gratis festivals hebben het moeilijk door gestegen kosten: "Je kan het bijna niet rondkrijgen"

Advertenties