Push To Talk en MediaMixer fuseren

Push To Talk en MediaMixer fuseren

De twee bureaus verenigen na enkele jaren samenwerking officieel hun krachten onder één bedrijf en één naam: MEDIAMIXER. De samensmelting is een logische stap voor de twee Antwerpse agency's, die in het verleden niet alleen hun kantoorgebouw, maar ook hun visie op content & communicatie reeds met elkaar deelden.


De fusie zorgt op korte termijn voor meer efficiëntie, maar geeft MediaMixer op lange termijn ook de slagkracht om als onafhankelijke speler meer internationale projecten te realiseren en middelen te investeren in groei en diversificatie.

 

We hebben samen al heel wat spraakmakende projecten gerealiseerd. We voelen elkaar perfect aan en delen eenzelfde cultuur - Tom Bellens (CEO Push To Talk)

 

We zijn allebei enthousiaste ondernemers. We willen onze medewerkers inspireren en laten groeien - Antoon Theunissen (CEO MediaMixer)



Samen verhalen maken én vertellen

De diverse sterktes van MediaMixer en Push To Talk sloten al langer perfect op elkaar aan: de ene is een content marketingbureau met video in hun DNA, de andere een communicatiebureau gespecialiseerd in live communicatie en events met inhoud. Beide agency's kenden tijdens de corona-jaren een meer dan gezonde groei en interne diversificatie. Het was in die - langs beide kanten organisch gegroeide - mix van bewezen successen en expertises dat de twee ceo's de fundamenten herkenden voor een nieuw onafhankelijk agency dat alles zal combineren om echt een verschil te maken.


De rode draad in alles? Jouw verhaal vertellen, emoties opwekken en de doelgroep inspireren. Dat publiek van (potentiële) klanten, medewerkers, stakeholders en co hebben allemaal iets gemeen: het zijn mensen. En die houden van goede verhalen. Het nieuwe, gefuseerde MediaMixer kan voortaan verhalen vertellen via video, live en digital communicatie, events én media. En dankzij de in-house creatieve studio kan alle content die hiervoor nodig is ook door het eigen team gemaakt worden. Een sluitend verhaal, dus. En dat is in deze steeds sneller veranderende en halsoverkop innoverende wereld duidelijk een waardevolle troef. Het nieuwe MediaMixer heeft letterlijk alles in huis om aan deze behoeftes te voldoen en meer dan ooit mensen te verbinden en te inspireren met storytelling die het merk of de cultuur van de klant tot leven brengen.

 


Samen groeien

De medewerkers van de twee bedrijven deelden al één visie en cultuur. Nu worden ze geïnspireerd om ook nieuwe ambities te delen. Heel wat bedrijven, overheden en organisaties zoeken een creatieve communicatie-aanpak. Daarbij staan inhoud, creativiteit en kwaliteit steeds centraal. Een flexibele partner die meedenkt en samen the extra mile gaat is een enorme meerwaarde. De voorbije jaren is door succesvolle realisaties, fusies en overnames de omzet gegroeid tot 8,5 miljoen euro. Ondertussen lopen ook gesprekken om verder uit te breiden op de internationale markt. De ambitie is om nog verder te groeien.

 


Samenwerken / samen duurzaam werken

Het team van het nieuwe MediaMixer bestaat nu uit 35 mensen: efficiënte allrounders, multicreatievelingen, doeners en denkers. De talenten die mee aan de basis lagen van de succesvolle groei van MediaMixer en Push To Talk, stuwen nu met verenigde krachten het gefuseerde bedrijf naar nieuwe hoogtes. In de toekomst zal het team nog verder worden uitgebreid, zodat de medewerkers mee kunnen groeien met het verhaal van het nieuwe bedrijf.

                       

Het verhaal van ons agency wordt uiteindelijk toch vooral geschreven door ons team. Het is door hun talent en expertise direct aan elkaar te verbinden dat we voor onze klanten het verschil kunnen maken.

 

In deze nieuwe context worden de medewerkers gestimuleerd om te groeien en te schitteren. Ze krijgen nog meer mogelijkheden om zich te ontwikkelen tot onmisbare professionals die plezier en waardering halen uit hun werk. Duurzaam zijn is ook essentieel in onze manier van werken en in de relaties met onze klanten. We bouwen graag een lange termijn samenwerking op.

 

Onregelmatige werkuren en strakke deadlines horen erbij in de communicatie- en eventsector. Daarom willen we zorg dragen voor onze medewerkers”, zegt Tom. “Ook dat is voor ons duurzaam ondernemen. - Antoon Theunissen (CEO MediaMixer)

 


Nieuwe Structuur

In het nieuwe Mediamixer neemt Antoon Theunissen als CEO het zakelijk en strategisch management voor zijn rekening, terwijl Tom Bellens als CEO zich vooral zal focussen op marktpositionering, communicatie en corporate culture.

 


Nieuw adres

Begin november verhuist het nieuwe MediaMixer naar een nieuw gebouw om een beloftevolle toekomst uit te bouwen in de schaduw van het MAS.

Reageer

Heb je al een account op eventplanner.be? Meld je aan
Heb je nog geen account? Schrijf je comment hieronder:

Lees ook

Hoe vermijd je event clichés en bouw je een waardevol event?

Hoe vermijd je event clichés en bouw je een waardevol event?

Van ondergronds dineren tot logeren in de boomtoppen

Van ondergronds dineren tot logeren in de boomtoppen

Gratis festivals hebben het moeilijk door gestegen kosten: "Je kan het bijna niet rondkrijgen"

Gratis festivals hebben het moeilijk door gestegen kosten: "Je kan het bijna niet rondkrijgen"

Advertenties