Nieuw logo en merkidentiteit voor eventplanner.net

Nieuw logo en merkidentiteit voor eventplanner.net

eventplanner.net blaast begin volgend jaar 20 kaarsjes uit. Dat vieren we uitgebreid! En we beginnen met een gloednieuw logo en merkidentiteit.

 

Bij eventplanner.net geloven we in groei door onze websites continu te verbeteren. Daarom voeren we dagelijks aanpassingen uit aan het design en de gebruikersinterface. Zo zorgen we ervoor dat ons platform stap voor stap beter en gemakkelijker te gebruiken wordt. Af en toe moet je een grote sprong voorwaarts maken. Daarom hebben we onze branding grondig herbekeken en stellen trots ons nieuwe logo voor!

 

Ons logo is opnieuw herkenbaar, intelligent en minimalistisch. En nog altijd met een feestelijk tintje: het abstracte champagneglas. Het nieuwe beeldmerk is authentiek en de nieuwe merkidentiteit zet onze ambities om 's werelds toonaangevende platform voor eventplanners te worden, krachtig neer. En met 6 nieuwe landen, die we een paar weken geleden lanceerden, zijn we alvast goed op weg!

Reageer

Heb je al een account op eventplanner.be? Meld je aan
Heb je nog geen account? Schrijf je comment hieronder:

Lees ook

Tomorrowland onthult ‘The Stairway To Unity’

Tomorrowland onthult ‘The Stairway To Unity’

Krapte in de event industrie? Tijd om te stoppen met ad-hoc events

Krapte in de event industrie? Tijd om te stoppen met ad-hoc events

Festivals en events zitten verlegen om vrijwilligers

Festivals en events zitten verlegen om vrijwilligers

Advertenties