Creatieve AV oplossingen? Bel Novid

Creatieve AV oplossingen? Bel Novid

In de belangrijkste treinstations van België passeren elke week 7,1 miljoen consumenten. Die hebben momenteel iets bijzonders om naar te kijken. En daar zorgt Novid voor. 


Novid plaatste 56 waterdichte outdoor schermen in de belangrijkste treinstations van België. Dat deed het bedrijf uit Waarloos voor Publifer, een 100% dochteronderneming van de NMBS die traditionele en digitale reclame-oplossingen biedt aan adverteerders binnen treinstations. 


Wouter Van Beirendonck: "alles vertrekt bij de beleving die onze klant wil gaan realiseren. Dat is het startpunt, ook nu weer bij Publifer. Onze projectmanagers zijn creatieve breinen die out-of-the-box kunnen meedenken en advies verlenen. Door die interactieve samenwerking wordt het initiële idee van de klant heel concreet en, belangrijk, ook technisch haalbaar. Dat is essentieel: het concept werkt. Of het nu één scherm is, bijvoorbeeld een LED scherm van 100 m2 of zoals hier in de treinstations, een groot aantal. En zo gebeurde het ook bij deze klant: de schermen worden gebruikt voor digitale reclame. Een oplossing op maat die de steeds mobieler wordende consument vlot bereikt."


WhatsApp Image 2019-11-04 at 19.47.56.jpeg


Ook interesse in een creatieve brainstorm over welke vernieuwende AV oplossingen voor jouw event of bedrijf mogelijk zijn? Bel Novid. De koffie staat klaar!

www.novid.be

Reageer op dit artikel

Heb je al een account op eventplanner.be? Meld je aan
Heb je nog geen account? Schrijf je comment hieronder:

Lees ook

Advertenties

In de kijker

Nieuwsbrief

Nieuws

EVENTPLANNER - Kevin Van der Straeten Bestel nu!

Vacatures