Meer (en beter) interactie met je gasten

Meer (en beter) interactie met je gasten

Wat maakt events nu echt waardevol? Misschien is het de inhoud van de presentaties, of de unieke ervaringen?

 

De waarheid is, en dat had je misschien niet verwacht, dat events aan relevantie winnen, zelfs in deze digitale tijd. Hoe kan dit nu terwijl zoveel communicatie, netwerking en kennisdeling echt handelswaar geworden is?

 

Het antwoord is simpel: niets kan het menselijke element vervangen dat inherent is aan events. Het maakt niet uit hoeveel tijd mensen op social media zitten of digitaal communiceren via e-mail. Er bestaat niets authentieker en transformatiever dan een persoonlijke ervaring en de mogelijkheid om te delen met gelijkgestemde mensen. Dat is waarom deelnemersengagement op evenementen zo cruciaal is.

 

Mensen snakken iets dat hem uit hun kantoren haalt, hun ogen weghoudt van schermen, en hen helpt om echt te verbinden met andere professionals. Hogere niveaus van engagement en interactie leiden vervolgens tot samenwerkingen over sectoren heen en tot projecten die verderlopen na het evenement.

 

De paradox is echter dat het altijd maar moeilijker wordt om je gasten te verrassen en hen aan boord te houden met nieuwe engagements- of interactiemethodes. Om je te helpen met iets nieuws te komen tijdens je volgende evenement, hebben we een lijstje opgesteld waarmee je de interactie-ervaringen van je gasten kunt verhogen:

 

...

Gratis verder lezen, dat kan!

Dit artikel is exclusief voor onze abonnees. Je las slechts een deel van het artikel. Abonneer je nu helemaal gratis om verder te lezen.

  • Een account is helemaal gratis
  • Je krijgt toegang tot exclusieve content
  • Je ontvangt onze tips, nieuws, ... in je mailbox

Lees ook

Advertenties

In de kijker

Nieuwsbrief

Nieuws

EVENTPLANNER - Kevin Van der Straeten Bestel nu!

Vacatures