Whitepaper: 'De kracht van het event - prikkel de zintuigen!'



Whitepaper: 'De kracht van het event - prikkel de zintuigen!'

Veel marketeers zijn sterk gericht op online. En geef ze eens ongelijk. Online marketing is een snel en effectief middel om je doelgroep en masse te bereiken. Maar hoe zit het met de offline kanalen? Is er tussen al het online geweld nog wel ruimte voor het organiseren van een event? Het antwoord is: ja!

 

De Jaarbeurs in Utrecht heeft een sterke whitepaper geschreven over de kracht van evenementen. In de gratis whitepaper ontdek je waarom het organiseren van een (offline) event in dit digitale tijdperk een goed idee is, waarom er niets op kan tegen het live-moment en hoe je, met onder meer de juiste mood, van je event een onvergetelijke gebeurtenis kunt maken.

 

Waar wacht je op? Download de whitepaper via deze link:


www.jaarbeurs.nl/dekrachtvanhetevent

advertorial17-05-2017

Comments

Meld je hier aan om te reageren



Lees ook

Events organiseren in New York: do's-and-don'tsEvents organiseren in New York: do's-and-don'ts
Moet je pers echt uitnodigen op je volgende evenement?Moet je pers echt uitnodigen op je volgende evenement?
Content boven alles: bepaal zelf wat de boodschap is van jouw evenementContent boven alles: bepaal zelf wat de boodschap is van jouw evenement
Advertenties

In de kijker

Festivak

Festivak

Dé vakbeurs voor (publieks)evenementen.

Nieuwsbrief


Ontdek de nieuwsbrief

Nieuws

EVENTS - Kevin Van der StraetenBestel nu!

Weer

  • Vandaag
  • Morgen
  • Thursday
Meer weer

Vacatures

  1. 13-09Sales Manager eventplanner.be - België
    Pink Minds Media bvba
    Antwerpen
  2. 11-09Sales/Account Manager
    Kortrijk XPO nv
    West-Vlaanderen
  3. 22-08Planner (Brussel)
    MaisonRouge
    Vlaams-Brabant [+Brussel]