Conrad Consulting nv

  • Veldstraat 147, 3511 Hasselt, België

Conrad Consulting werd opgericht in 1990. Sindsdien is het management niet veranderd.


Een stabiliteit die je niet vaak terugvindt in de volatiele sector van de evenementenbureaus.

 

Ook ons team is honkvast. Conrad Consulting telt acht fulltime medewerkers. We hebben een trouwe crew. De meesten van onze collega's werken hier al vijf jaar of meer. Hierdoor is ons team uitstekend ingespeeld: op elkaar én op onze leveranciers.

 

Sinds 1996 is Conrad Consulting lid van ACEA, de Belgische vakvereniging van evenementenbureaus. Een bevestiging van onze kwaliteit en betrouwbaarheid als bureau: leden moeten namelijk minimaal drie jaar bestaan, 5 personen fulltime in dienst hebben en jaarlijks 1 miljoen euro omzet draaien.

 

Special Events Engineering
Conrad Consulting doet meer dan organiseren: we engineeren uw evenement. Van conceptuitwerking, over het totale beheer, de uitvoering en de orkestratie tot en met de communicatie. We nemen u hierbij alle zorgen uit handen: van A tot Z. Dat u zich geen zorgen moet maken, betekent niet dat u in het ongewisse blijft, integendeel. Dankzij onze tussentijdse briefings weet u op elk moment hoever u staat en kunnen wij tijdig mogelijke bijsturingen doorvoeren.

Wij maken het u bovendien graag gemakkelijk. Voor elk evenement is er één eindverantwoordelijke: de projectmanager. Hij of zij coördineert alle partners en is uw 'single point of contact'. Zo weet u altijd tot wie u zich moet richten. Iedere projectmanager heeft een back-up: een teamlid dat uw event achter de schermen opvolgt van A tot Z. Is uw contactpersoon door onvoorziene omstandigheden plots niet beschikbaar? Dan hebt u meteen een evenwaardige stand-in.

 

Maatschappelijk verantwoord ondernemen
Conrad Consulting heeft oog voor haar 'corporate responsibility'. Duurzaamheid is bij ons meer dan een modewoord. Wij integreren het systematisch in onze evenementen en dagelijkse activiteiten.

 

Duurzame evenementen
Wij proberen op onze evenementen de ecologische voetafdruk zo klein mogelijk te houden. Hierbij zoeken we altijd de optimale balans tussen kwaliteit, ecologie en prijs.

 

Duurzame partners

Cateraars die alleen werken met lokale seizoensproducten, leveranciers die hun verpakking minimaliseren, locaties die goed bereikbaar zijn met het openbaar vervoer ... vele kleintjes maken soms een groot verschil.

 

Duurzaam handelen
Conrad Consulting handelt zelf ook duurzaam. Zo komt meer dan 50% van onze energie uit zonnepanelen, sorteren we systematisch ons afval, gebruiken we FSC-papier en stimuleren we onze medewerkers om zich zoveel mogelijk te fiets te verplaatsen.

 

Maatschappelijk verantwoord ondernemen is oog hebben voor de minder fortuinlijken. Conrad Consulting werkt regelmatig met beschermde werkplaatsen en geeft zo de sociale economie een duwtje in de rug. We kiezen zo veel mogelijk voor Fairtradeproducten zoals koffie, knabbels en wijnen van Oxfam.

Website van dit bedrijf nodig?

Log in om de website van dit bedrijf te bekijken. Registreren is helemaal gratis.

Registreer gratis

Is dit jouw bedrijf?

Is dit jouw bedrijf? Upgrade je bedrijfsprofiel en de link naar je website verschijnt bij al onze bezoekers.

Upgrade bedrijfsprofiel

Reviews over Conrad Consulting nv

Er zijn (nog) geen reviews over Conrad Consulting nv. Ben jij de eerste die er één deelt?

Schrijf als eerste een review

Ontdek andere eventbedrijven en eventlocaties

Activiteiten Conrad Consulting nv

Activiteitsregio's:
Antwerpen | Vlaams-Brabant [+Brussel] | Oost-Vlaanderen | West-Vlaanderen | Limburg | Limburg | Utrecht | Zeeland | Zuid-Holland
Activiteiten:
Teambuilding en bedrijfsuitjes | Audiovisuele concepten | Evenementenbureaus | Productlanceringen | Organisatie congressen en seminaries | Organisatie privé feesten | Concertorganisatie | Verkeer en crowd management
Trefwoorden:
bedrijfsevenement | feest organiseren | trouwfeest | bedrijfsevenementen | evenementen organiseren | teambuilding activiteit | concerten organiseren | organisatie evenementen | evenement organiseren | congresorganisatie | bedrijfsevenement organisatie | artiesten | themafeesten | organisatie congressen | organisatie bedrijfsfeest | evenementen | bedrijfsuitjes | evenement organisatie | bedrijfsevenement organiseren | bedrijfsfeest | bedrijfsuitje | productlancering | feest organisatie | congressen | bedrijfsfeest organiseren | seminaries | communiefeest | evenementen organisatie | concert organiseren | organisatie bedrijfsevenement | audiovisueel | organisatie seminaries | bedrijfsfeesten organisatie | personeelsfeest | bedrijfsevenementen organisatie | evenementenbureau | productlanceringen | organisatie feest | huwelijksfeest | organisatiebureau | organisatie bedrijfsevenementen | organisatie bedrijfsfeesten | congres organiseren | teambuilding | feesten organisatie | concertorganisatie | bedrijfsevenementen organiseren | organisatie evenement | teambuilding activiteiten | congresbureau | bedrijfsfeesten organiseren | productpresentaties | eventbureau | congres organisatie | bedrijfsfeest organisatie | bedrijfsfeesten | organisatie feesten | feesten organiseren | opendeurdagen | tuinfeest | congressen organiseren | beursstanden | feestarchitecten | organisatie congres | feesten | podia | huwelijk | belichting | animaties | shows | avonturentochten | jubilea | recruteringsacties | congressen organisatie | hasselt | audiovisuele concepten | concert organisatie | kustacties | seminarie organisatie | adventure sports | organisatie concerten | overheidsopdrachten | seminarie organiseren | seminaries organisatie | jobevents | concerten organisatie | organisatie concert | video | dealermeetings | muziek | seminaries organiseren