Bedrijfsfeest Organiseren

Op zoek naar 'bedrijfsfeest organiseren'? In onze database vind je alle leveranciers die bedrijfsfeest organiseren aanbieden in België. Lees de talrijke reviews van de beste 'bedrijfsfeest organiseren'-bedrijven. Laat je inspireren en ontdek de leverancier die jou gaat ondersteunen bij de organisatie van jouw top evenement of onvergetelijk feest!

Bedrijfsfeest Organiseren

Voeg jouw bedrijf toe aan deze lijst en bereik in één klap duizenden opdrachtgevers en organisatoren van evenementen. Dat kan zelfs gratis!

To The Point Events

To The Point Events

14 reviews Hasselt

To The Point Events... creatief, innovatief & to the point!

JADA events

JADA events

Schrijf review Antwerpen

Open uw Blik en ontdek het geheim van uw volgende event...

OCEANDIVA

OCEANDIVA

4 reviews Amsterdam

De twee bijzondere varende evenementenlocaties van OCEANDIVA vragen om de meest creatieve ideeën, die het varen met 75 tot 1.500 gasten niet alleen spectaculair, maar ook onvergetelijk maken.

Kursaal Oostende

Kursaal Oostende

Schrijf review Oostende

Business en entertainment met zicht op zee.

Attractiepark Toverland

Attractiepark Toverland

Schrijf review Sevenum

Attractiepark Toverland biedt betoverende evenementlocaties voor elke gelegenheid en voor groepen vanaf 50 personen. Van een gezellige relatie- of familiedag, een sfeervol avondfeest of inspirerende vergaderlocatie tot het exclusief afhuren van het gehele

Dazzle Events

Dazzle Events

Schrijf review Eke

Soms is het moeilijk een balans te vinden tussen een goed georganiseerd evenement en de boodschap dat het zou moeten uitdragen. Dit is waar Dazzle Events opdaagt.

The Oval Office

The Oval Office

Schrijf review Antwerpen

Vanuit de overtuiging dat 'merken' en 'mensen' elkaar inspireren, creëert The Oval Office 'live driven' merkbelevingen die organisaties én hun doelgroepen positief verrassen, inspireren en engageren.

d-side

d-side

Schrijf review Evere

'Ervaar het buitengewone' daar staan we voor.

Sylvester

Sylvester

31 reviews Wespelaar

Verhalen vertellen. Dat is wat we bij Sylvester doen. We combineren twee kernactiviteiten: televisie en filmpjes enerzijds, events anderzijds.

Perfect Plus Event Productions

Perfect Plus Event Productions

43 reviews Brugge

Perfect+ biedt een gevarieerd aanbod aan voor het organiseren van citygames, bedrijfsuitjes, incentives, special events, teambuilding, originele feestconcepten tot grote klasse bedrijfsevenementen in gans Vlaanderen, Brussel en zelfs in Rijsel.

Exceptional Events

Exceptional Events

Schrijf review Mechelen

Bij Exceptional Events is het organiseren van uw evenement onze passie. Met meer dan 15 jaar ervaring in events & incentives, zowel in binnen- als buitenland, kennen we de knepen van het vak als geen ander.

Cum Laude Events

Cum Laude Events

11 reviews Herselt

Cum Laude barst van de ideeën om van uw event, hoe klein of hoe groot ook, een ongelooflijke en onvergetelijke gebeurtenis te maken.

Cantecleer Partyservice, Verhuur & Concepts

Cantecleer Partyservice, Verhuur & Concepts

8 reviews Terneuzen

Verhuur / verkoop van horeca en partybenodigdheden. Het organiseren van een open dag voor uw bedrijf, receptie, huwelijksfeest, jubileum, beurzen, evenementen, klein of groot (tuin) feest, kortom alles is mogelijk Voor alles hebben wij voor u een op maat

Traiteur Magnus

Traiteur Magnus

Schrijf review Antwerpen

Salons Magnus, uniek in Antwerpen. Achter de imposante gevel van dit herenhuis, schuilt een feestzaal voor 20 tot 200 personen. Dit is de ideale locatie voor al uw events. Traiteur Magnus staat garant voor betaalbare luxe in catering.

Fashion hostess bvba

Fashion hostess bvba

Schrijf review Jabbeke

Fashion Hostess: uw event, onze hostess! Ons hostessenservice met stijlvolle hostessen en promogirls verzorgt al uw evenementen, bedrijfsfeesten, opendeurdagen en promowerk!

Event Idee

Event Idee

5 reviews Roeselare

Event Idee is een organisatiebureau die het u of uw bediende gemakkelijker maakt om gelijk welk event te organiseren.

Touristram

Touristram

Schrijf review Lier

Touristram is reeds 23 jaar op de markt met zijn unieke 4-seizoensvoertuigen voor open-deur-dagen, shuttle diensten, bedrijfsevents, promo-voertuig, huwelijken, braderijen, enz...

@dmire

@dmire

Schrijf review Beersel

Bent u op zoek naar een betrouwbare partner voor de organisatie van uw volgende meeting, conferentie, incentive en/of externe bedrijfsactiviteit om uw personeelsleden en/of relaties aangenaam te verrassen?

Aaaaha! Bureau voor live communicatie

Aaaaha! Bureau voor live communicatie

Schrijf review Den Haag

Aaaaha! the Actor Factory BV verrijkt communicatie met humor en interactie: workshops, filmpjes, presentatoren, sprekers, acteurs, openingsacts, maatwerk theater. Maak het onvergetelijk!

All Party Events

All Party Events

Schrijf review Menen

All Party Events is een jong dynamisch bedrijf die reeds zijn sporen heeft verdiend in de uitgaanssector. Reeds enkele jaren zijn wij actief als leverancier van professionele Dj's voor diverse feestzalen, cateringbedrijven en feestorganisators.

Rongen Aktief

Rongen Aktief

32 reviews Sint Anthonis

Sportief op stap met Rongen Aktief.

Faculty Club

Faculty Club

Schrijf review Leuven

Als u samen met uw gezelschap in de allerbeste omstandigheden wil vergaderen, of hen eens culinair wenst te verwennen, biedt het eeuwenoud historisch kader van Faculty Club u het passend, eigentijds antwoord.

ECC Leiden

ECC Leiden

Schrijf review Leiden

Het ECC Leiden is de nieuwste locatie in de Randstad als het gaat om grote evenementen, (meerdaagse-) congressen, beurzen, diners, feesten, openingen en productpresentaties. Goed bereikbaar, uitstekende catering, comfortabel overnachten en voldoende ruimt

Brussels Kart

Brussels Kart

Schrijf review Groot-Bijgaarden

Brussels Kart Expo is de ideale Event&Expo locatie, strategisch perfect gelegen naast E40 èn Brusselse ring met een grote aanpalende parking (2500pl). De combinatie van enerzijds meeting en expohallen voor uw company events en personeelsfeesten (klein en

SPRDLUX Events

SPRDLUX Events

18 reviews Turnhout

SPRDLUX EVENTS is een full service evenementenbureau. We bedenken en organiseren events, meetings, inventives en congressen voor bedrijven, maar ook voor privé-personen. 

midnightcoffee bvba

midnightcoffee bvba

Schrijf review Antwerpen

Midnightcoffee is een gezellig event-bureau uit het Antwerpse Zuid waar creatitiveit & eigenheid welig tieren. In de wereld van evenementen en incentives staan we bekend voor onze stijlvolle uitwerking van projecten, maar ook voor onze menselijke, goedlac

Factotum events & projects bv

Factotum events & projects bv

40 reviews Brasschaat

Droom van een topevenement zonder ervan wakker te liggen. U in de hoofdrol wij achter de schermen, fac-totum events & projects weet van wanten!

DJ Patrice

DJ Patrice

30 reviews Hemiksem

Als uw feest een succes of ambiance MOET zijn, slechts één adres: DJ Patrice!

BIZZevents bv

BIZZevents bv

52 reviews Lennik

BIZZevents organiseert familiefeesten, themafeesten, personeelsfeesten, opendeurdagen, recepties, huwelijksfeesten, babyborrels, ... en dit op maat en volgens uw budget.

Lust4Live - Eventbureau

Lust4Live - Eventbureau

18 reviews Mechelen

Elke keer opnieuw de creatieve uitdaging aangaan om de ideale match te vinden, tussen uw merk/bedrijf en uw bezoekers/gasten met als resultaat een unieke belevenis en engagement.

Meest recente reviews

Gemiddelde review score 9.61/10. Gebaseerd op 451 reviews over bedrijven in de categorie 'bedrijfsfeest organiseren'.
  • Beat the Barn

    Beat the Barn

    Hup met de geit!!!

    We hebben uitermate genoten van onze teamdag... Heerlijk genoten met het rijden van de 2CV (geitje) het was tot in de puntjes verzorgd zowel de lunch alsook de spellen onderweg ??! Samen met vijf geitjes achter elkaar door het mooie gebied bij Balen BE.
    Wat een super ervaring! We kunnen het iedereen van harte aanbevelen!
    De foto's hebben we ook mogen ontvangen, waarvoor hartelijk dank!
    Luc en Marina jullie zijn toppers en wensen jullie veel succes met jullie mooi bedrijf.
    Groetjes namens ons team Cess Maintenance.

    Marian Koolhof - de Weerd - Cess Maintenance. - 02/12/2020

  • Sylvester

    Sylvester

    Juiste partner voor een geslaagd evenement

    Sylvester heeft ons geholpen om een online evenement te organiseren, waar we in dialoog wilden gaan met een 60-tal professionele stakeholders (ngo's, experten, sectororganisaties, jongeren,..) De keuze voor Sylvester was achteraf gezien absoluut de juiste keuze.
    Het online platform Meeple zit goed in elkaar en kwam tegemoet aan onze noden om ondanks de virtuele omgeving toch zo veel mogelijk interactiviteit en dynamiek te creëren met de deelnemers.
    Het grootste pluspunt was voor ons het team bij Sylvester. Zij weten heel goed waar ze mee bezig zijn, zijn zeer flexibel, meedenkend én goedlachs! We konden hen blindelings vertrouwen en dat is wat je van een eventpartner verwacht. Een aanrader!

    Johan Lambrechts - Lidl Belgium - 26/11/2020

  • Sylvester

    Sylvester

    Topteam voor live stream Voka VB Verderkijkers 2020

    Zeer professioneel, gepassioneerd, gaan voor perfectie, flexibiliteit, topkwaliteit zijn maar enkele woorden om de samenwerking te beschrijven. Alle kijkers waren overdonderd van de kwaliteit en de vlotheid van de uitzending. Het beste wat ze dit jaar al hadden gezien en dat was te merken aan de complimenten die we hebben ontvangen. Voor ons team was het een topervaring, want de ganse crew heeft ons door gans het proces op sleeptouw genomen. Dit was voor Voka Vlaams-Brabant de 1e maal dat we zulke grote online productie hebben georganiseerd. Door de zeer professionele begeleiding onder commando van Eveline en Hendrik hebben we dit tot een zeer goed einde kunnen brengen. Ook gaat onze grote waardering uit naar gans het betrokken productieteam,want dankzij hen is dit een pareltje geworden. Sylvester & co. Dikke merci en a lot of respect. See you for the next event.

    Joël Dewalheyns - Voka Vlaams-Brabant - 25/11/2020

  • Sylvester

    Sylvester

    Geslaagd online alternatief voor opening academiejaar

    De plots gewijzigde wereld liet niet meer toe de opening van het academiejaar voor het Antwerps hoger onderwijs in de traditionele vorm te organiseren. Voor de 1600 aanwezigen die voorheen naar de Stadsschouwburg en grote walking lunch op het Theaterplein kwamen moest een stevig en aantrekkelijk alternatief worden gevonden. Verschillende aanbieders van ‘congresplatformen’ werden bevraagd. Ook met internationale aanbieders als vfairs.com en hopin.to werden uitgebreide videocalls gevoerd.
    Bewust van de risico’s als early adopter hebben we met de Associatie Universiteit & Hogescholen Antwerpen toch de sprong gewaagd om voor het platform Meeple van Sylvester te kiezen. We kenden Sylvester als organisator van grote events – ze werkten verschillende jaren samen voor STUDAY, het Antwerpse studentenonthaal met meer dan 20.000 aanwezigen – maar Meeple was voor ons totaal nieuw.
    Het opzet was een mix te maken van vooraf opgenomen elementen en een belangrijk ‘live’ deel. Interactie moest op alle momenten mogelijk zijn. One-to-one videochat was een vereiste. Robuustheid moest worden gegarandeerd. Een doorgedreven gebruik van de eigen elementen voor branding was evenzeer een prioriteit. We wilden de aanwezigen de beleving bieden om in een ‘congrescentrum’ te kunnen bewegen van ruimte naar ruimte, verschillende podia te bezoeken en mekaar terug te vinden in een plenaire zaal of privaat gesprek. Dit is geslaagd.
    Belangrijk voor ons als opdrachtgever was ook de mogelijkheid om voor onderdelen van het evenement te kunnen werken met vertrouwde leveranciers. Voor de vooraf opgenomen video’s werkten we met hartstikkide.com, een kleine lokale speler die onmiddellijk begrijpt waar we naartoe willen. Voor het live studiogedeelte wilden we in Antwerpen blijven en kozen we voor storycatchers.be. De look&feel was in handen van onze huisvormgever Erik Desombere.
    Dat was voor Sylvester geen probleem.
    De opening had uiteindelijk alle ingrediënten van het gebruikelijke evenement maar met een online touch. Het werd een opening met meer vaart, met meer keuzemogelijkheden en individuele ervaringen, veel interactie. Er waren vijf dans- en muziekpodia, een live presentator die de onderdelen met elkaar verbond, videoquotes, een remix van de hymne van de Vlaamse Gemeenschap, een live plenair rondetafelgesprek met videoquotes, een veel gefrequenteerde netwerklounge en voortdurende actieve chat. Na het plenaire deel waren er ook nog vier gesprekstafels met de deelnemers aan het rondetafelgesprek. Kortom: de sfeer van een levendige opening van het academiejaar werd geëvenaard.
    Uiteindelijk bleken we de allereerste gebruikers van het platform te zijn. Daarvan hebben we misbruik mogen maken om nog heel wat ondersteunende toetertjes en belletjes, vooral op het vlak van branding, te zien tot stand komen. Sylvester reageerde steeds positief op onze vragen en opmerkingen.

    Georges Goffin - Associatie Universiteit & Hogescholen Antwerpen - 05/11/2020

Bedrijfsfeest Organiseren

Zoek je naar 'bedrijfsfeest organiseren' voor zakelijke of privé-evenementen? Dan kunnen wij jou helpen. Op eventplanner.be vind je maar liefst 349 eventbedrijven om je hierbij te helpen. Deze betrouwbare eventleveranciers ondersteunen je met plezier bij het organiseren van jouw evenement, trouwfeest, bruiloft, feest of bedrijfsfeest in België.

Bedrijfsfeest organiseren: een handig overzicht

Wij hebben alle bedrijven voor bedrijfsfeest organiseren op een pagina geplaatst zodat je makkelijk kunt selecteren. Ontdek onze partners en contacteer hen via de contactgegevens voor meer informatie. En om het je nog gemakkelijker te maken, kun je zelfs filteren op land en provincie. Handig, tock?

Voor diensten als bedrijfsfeest organiseren, bedrijfsfeest, bedrijfsfeesten, organisatie bedrijfsfeesten, bedrijfsfeesten organiseren, bedrijfsfeesten organisatie, bedrijfsfeest organisatie, organisatie bedrijfsfeest, bedrijsfeest, bedrijfsfeestje organiseren, bedrijfsfeestjes, feest ideeen, inspiratie feesten, ... hoef je voor de beste kwaliteit dus echt niet verder te zoeken. Ook voor andere event-gerelateerde zaken kun je op eventplanner.be terecht. Check snel de beschikbaarheid, vraag offertes of prijzen aan en boek/bestel meteen online. Wij maken jouw zoektocht graag gemakkelijk, zodat jij en je gasten binnenkort kunnen genieten van een onvergetelijk feest of evenement!

Eventbedrijf aanmelden

Voeg zelf gratis een eventbedrijf toe aan deze pagina. Zo bereik je in één klap duizenden potentiële klanten die op zoek zijn naar bedrijfsfeest organiseren. Je vergroot dus niet alleen de bekendheid van je bedrijf, je inspireert ook onze bezoekers en je scoort leads.

Tags: bedrijfsfeest, bedrijfsfeesten, organisatie bedrijfsfeesten, bedrijfsfeesten organiseren, bedrijfsfeesten organisatie, bedrijfsfeest organisatie, organisatie bedrijfsfeest, bedrijsfeest, bedrijfsfeestje organiseren, bedrijfsfeestjes, feest ideeen, inspiratie feesten, ...

Artikels

Etiquette op bedrijfsborrels en bedrijfsfeesten

Etiquette op bedrijfsborrels en bedrijfsfeesten

Bedrijfsfeestjes waarvan je je niets meer herinnert, recepties waar je van collega naar collega zwalkt; waarom je beter niet drinkt waar je baas bij is.

40% misdraagt zich op bedrijfsfeest

40% misdraagt zich op bedrijfsfeest

Bijna veertig procent van de werknemers heeft zich wel eens misdragen op een bedrijfsborrel. Dat blijkt uit een wereldwijde poll onder 3.699 bezoekers van carrièresite Monster.

Bedrijfsfeest loopt uit op steekpartij

Bedrijfsfeest loopt uit op steekpartij

Tijdens een bedrijfsfeest in Amsterdam zijn 3 deelnemers gewond geraakt nadat een onbekende man hen neerstak met een mes.

Instapklare Studio 54 voor jouw bedrijfsfeest

Instapklare Studio 54 voor jouw bedrijfsfeest

Sedert oktober 2013 is de AED group een afdeling rijker: AED Studios. Het Eurocam Media Center, de TV studio's van Alfacam in Lint werden overgenomen en zo werd de toekomst van dit grootse studio- en event complex gewaarborgd.

Zeven tips om je te gedragen op het bedrijfsfeest

Zeven tips om je te gedragen op het bedrijfsfeest

Hoe zorg je dat je plezier combineert met het feit dat je eigenlijk nog steeds op het werk bent? Zeven tips.

Organiseer je bedrijfsfeest in een unieke venue

Organiseer je bedrijfsfeest in een unieke venue

Organiseer je binnenkort een bedrijfsfeest of Nieuwjaarsreceptie en ben je nog steeds op zoek naar een toplocatie? Oostende beschikt over alle troeven...

Bedrijfsfeest in een tent midden in de winter, natuurlijk kan dat!

Bedrijfsfeest in een tent midden in de winter, natuurlijk kan dat!

Bij Losberger De Boer krijgen ze wel eens de vraag of een bedrijfsfeest in een tent in de winter mogelijk is. Hun antwoord daarop is: "natuurlijk!"

Terug naar de middeleeuwen

Terug naar de middeleeuwen

Spreken de middeleeuwen ook tot jouw verbeelding? Zie je ze graag herleven in jouw bedrijfsfeest, familiedag of teambuilding?

Welkom in de Proximus Lounge

Welkom in de Proximus Lounge

Een bedrijfsfeest, productpresentatie, seminarie, conferentie, beurs of tentoonstelling gepland? Al eens aan de Proximus Lounge gedacht?

Kinepolis, where business meets pleasure!

Kinepolis, where business meets pleasure!

Plan je een seminarie? Een congres? Wil je een product lanceren in een exclusief kader of je personeel bedanken tijdens een onvergetelijk bedrijfsfeest?

Filters

Zoekwoorden

Reviews

Advertenties