Bedrijfsfeest Organiseren
Op zoek naar 'bedrijfsfeest organiseren'? In onze database vind je alle leveranciers die bedrijfsfeest organiseren aanbieden in België. Lees de talrijke reviews van de beste 'bedrijfsfeest organiseren'-bedrijven. Laat je inspireren en ontdek de leverancier die jou gaat ondersteunen bij de organisatie van jouw top evenement of onvergetelijk feest!
Voeg jouw bedrijf toe aan deze lijst en bereik in één klap duizenden opdrachtgevers en organisatoren van evenementen. Dat kan zelfs gratis!
![To The Point Events](https://cdn.eventplanner.be/imgs/adv-2861/61773-thumb-desktop-to-the-point-events.jpg)
To The Point Events
To The Point Events... creatief, innovatief & to the point!
![JADA events](https://cdn.eventplanner.be/imgs/adv-2267/796-thumb-desktop-jada-events.jpg)
JADA events
Open uw Blik en ontdek het geheim van uw volgende event...
![Oceandiva](https://cdn.eventplanner.be/imgs/adv-691/61733-thumb-desktop-oceandiva.jpg)
Oceandiva
Op de varende evenementlocaties van Oceandiva komen evenementen echt tot leven. Ervaar de vrijheid van het water en tegelijk de bruisende energie van de stad. Het blanco canvas van de schepen vraagt om de meest creatieve ideeën.
![Kursaal Oostende](https://cdn.eventplanner.be/imgs/adv-1355/44659-thumb-desktop-kursaal-oostende.jpg)
Kursaal Oostende
Business en entertainment met zicht op zee.
![Dazzle Events](https://cdn.eventplanner.be/imgs/adv-2930/62767-thumb-desktop-dazzle-events.jpg)
Dazzle Events
Soms is het moeilijk een balans te vinden tussen een goed georganiseerd evenement en de boodschap dat het zou moeten uitdragen. Dit is waar Dazzle Events opdaagt.
![d-side](https://cdn.eventplanner.be/imgs/adv-1609/4327-thumb-desktop-dside.jpg)
d-side
'Ervaar het buitengewone' daar staan we voor.
![Double MP bv](https://cdn.eventplanner.be/imgs/adv-801/45807-thumb-desktop-double-mp-bv.jpg)
Double MP bv
Wij van Music Maestro Please stappen graag met jou in een unieke wereld. Een wereld die je misschien een beetje, juist heel goed of net helemaal niet kent. Een wondere wereld die wij jou graag beter leren kennen.
![Sylvester](https://cdn.eventplanner.be/imgs/adv-1684/3408-thumb-desktop-sylvester-productions.jpg)
Sylvester
Verhalen vertellen. Dat is wat we bij Sylvester doen. We combineren twee kernactiviteiten: televisie en filmpjes enerzijds, events anderzijds.
![White Rabbit](https://cdn.eventplanner.be/imgs/adv-2220/3500-thumb-desktop-white-rabbit-bvba.jpg)
White Rabbit
White Rabbit is een gewaardeerd evenementenbureau. We zijn meesters in alles wat gevierd of gecommuniceerd moet worden. Onze evenementen onderscheiden zich door unieke experiences, sterke emoties en blijvende impact op uw merk of bedrijf.
![Perfect Plus Event Productions](https://cdn.eventplanner.be/imgs/adv-276/961-thumb-desktop-perfect-event-productions.jpg)
Perfect Plus Event Productions
Perfect+ biedt een gevarieerd aanbod aan voor het organiseren van citygames, bedrijfsuitjes, incentives, special events, teambuilding, originele feestconcepten tot grote klasse bedrijfsevenementen in gans Vlaanderen, Brussel en zelfs in Rijsel.
![Cum Laude Events](https://cdn.eventplanner.be/imgs/adv-1482/58379-thumb-desktop-cum-laude-events.jpg)
Cum Laude Events
Cum Laude barst van de ideeën om van uw event, hoe klein of hoe groot ook, een ongelooflijke en onvergetelijke gebeurtenis te maken.
![Cantecleer Partyservice, Verhuur & Concepts](https://cdn.eventplanner.be/imgs/adv-1894/4195-thumb-desktop-cantecleer-partyservice-verhuur.jpg)
Cantecleer Partyservice, Verhuur & Concepts
Verhuur / verkoop van horeca en partybenodigdheden. Het organiseren van een open dag voor uw bedrijf, receptie, huwelijksfeest, jubileum, beurzen, evenementen, klein of groot (tuin) feest, kortom alles is mogelijk Voor alles hebben wij voor u een op maat
![Faculty Club](https://cdn.eventplanner.be/imgs/adv-3370/1035-thumb-desktop-faculty-club.jpg)
Faculty Club
Als u samen met uw gezelschap in de allerbeste omstandigheden wil vergaderen, of hen eens culinair wenst te verwennen, biedt het eeuwenoud historisch kader van Faculty Club u het passend, eigentijds antwoord.
![Event Idee](https://cdn.eventplanner.be/imgs/adv-305/1244-thumb-desktop-event-idee.jpg)
Event Idee
Event Idee is een organisatiebureau die het u of uw bediende gemakkelijker maakt om gelijk welk event te organiseren.
![@dmire bv](https://cdn.eventplanner.be/imgs/adv-3709/46783-thumb-desktop-dmire.jpg)
@dmire bv
Bent u op zoek naar een betrouwbare partner voor de organisatie van uw volgende meeting, conferentie, incentive en/of externe bedrijfsactiviteit om uw personeelsleden en/of relaties aangenaam te verrassen?
![All Party Events](https://cdn.eventplanner.be/imgs/adv-2190/43104-thumb-desktop-all-party-events.jpg)
All Party Events
All Party Events is een jong dynamisch bedrijf die reeds zijn sporen heeft verdiend in de uitgaanssector. Reeds enkele jaren zijn wij actief als leverancier van professionele Dj's voor diverse feestzalen, cateringbedrijven en feestorganisators.
![Rongen Aktief](https://cdn.eventplanner.be/imgs/adv-5061/12498-thumb-desktop-rongen-aktief.jpg)
Rongen Aktief
Sportief op stap met Rongen Aktief.
![SPRDLUX Events](https://cdn.eventplanner.be/imgs/adv-3812/56739-thumb-desktop-sprdlux-events.jpg)
SPRDLUX Events
SPRDLUX EVENTS is een full service evenementenbureau. We bedenken en organiseren events, meetings, inventives en congressen voor bedrijven, maar ook voor privé-personen.
![Beat the Barn](https://cdn.eventplanner.be/imgs/adv-4130/44922-thumb-desktop-beat-the-barn.jpg)
Beat the Barn
’t pure wei-gevoel: Grappig, competitief en actief spel. Hierbij spelen afhankelijk van de opdracht, andere bekwaamheden een grote of kleine rol: tactiek, kracht, durf, inzicht, behendigheid en team work. Ongeacht jong of oud, man of vrouw, ...
![Lust4Live - Eventbureau](https://cdn.eventplanner.be/imgs/adv-6378/9617-thumb-desktop-conceptology-live-communication-agency.jpg)
Lust4Live - Eventbureau
Elke keer opnieuw de creatieve uitdaging aangaan om de ideale match te vinden, tussen uw merk/bedrijf en uw bezoekers/gasten met als resultaat een unieke belevenis en engagement.
![Brussels Kart](https://cdn.eventplanner.be/imgs/adv-4500/48919-thumb-desktop-brussels-kart.jpg)
Brussels Kart
Brussels Kart Expo is de ideale Event&Expo locatie, strategisch perfect gelegen naast E40 èn Brusselse ring met een grote aanpalende parking (2500pl). De combinatie van enerzijds meeting en expohallen voor uw company events en personeelsfeesten (klein en
![midnightcoffee bv](https://cdn.eventplanner.be/imgs/adv-3024/63529-thumb-desktop-midnightcoffee-bv.jpg)
midnightcoffee bv
Midnightcoffee is een gezellig event-bureau uit het Antwerpse Zuid waar creatitiveit & eigenheid welig tieren. In de wereld van evenementen en incentives staan we bekend voor onze stijlvolle uitwerking van projecten, maar ook voor onze menselijke, goedlac
![Keep in Touch](https://cdn.eventplanner.be/imgs/adv-403/3655-thumb-desktop-keep-in-touch.jpg)
Keep in Touch
Meer dan 15 jaar lang al voeren wij ons beroep met passie uit. Bij het evenementenbureau 'Keep in Touch' leggen onze betrouwbare en ervaren medewerkers 'creativiteit, beschikbaarheid en doeltreffendheid' aan de dag.
![BIZZevents bv](https://cdn.eventplanner.be/imgs/adv-5701/62611-thumb-desktop-bizzevents-bv.jpg)
BIZZevents bv
BIZZevents organiseert bedrijfsevenementen, opendeurdagen, productvoorstellingen, recepties, themafeesten, familiefeesten, ... en dit op maat en volgens uw budget.
![DJ Patrice](https://cdn.eventplanner.be/imgs/adv-2300/53058-thumb-desktop-dj-patrice.jpg)
DJ Patrice
Als uw feest een succes of ambiance MOET zijn, slechts één adres: DJ Patrice!
![Feest en Vergaderzalen Hof Van Beatrijs](https://cdn.eventplanner.be/imgs/adv-1709/18984-thumb-desktop-hof-van-beatrijs.jpg)
Feest en Vergaderzalen Hof Van Beatrijs
Hof Van Beatrijs, feestzalen gelegen te midden van 70 hectaren groen,... Eén van de mooiste plekjes van Lier. De ideale locatie voor het organiseren van feesten.
![Ductape - Event Agency](https://cdn.eventplanner.be/imgs/adv-4794/14142-thumb-desktop-ductape-event-agency.jpg)
Ductape - Event Agency
Ductape organiseert uw corporate event, personeelsfeest, teambuilding, incentive, productlancering, etc. van A tot Z.
![BlendID](https://cdn.eventplanner.be/imgs/adv-3687/54357-thumb-desktop-blendid.jpg)
BlendID
Een evenement of teambuilding is niet zomaar een opdracht. Er zit een verhaal achter, er zitten mensen achter, ... Ieder van hen met eigen verwachtingen, wensen, noden,...
![Moodmaker Events](https://cdn.eventplanner.be/imgs/adv-1501/56270-thumb-desktop-moodmaker-events.jpg)
Moodmaker Events
Moodmaker organiseert teambuildings. We doen dit met veel goesting en - het mag gezegd - ook met succes. Ieder jaar voert Moodmaker zo een 270 teambuilding events uit en evenveel keer geven de Moodmakers het beste van zichzelf.
![PXL-NeXT](https://cdn.eventplanner.be/imgs/adv-3493/60887-thumb-desktop-pxlnext.jpg)
PXL-NeXT
Brainstorm, receptie of congres? Bij PXL-NeXT vind je alles wat je nodig hebt terug onder één dak. We beschikken over een breed scala aan configuratie- en combinatiemogelijkheden, waarmee je jouw creativiteit volledig kunt benutten.
Jouw eventbedrijf aan deze lijst toevoegen?
Wist je dat je jouw eventbedrijf gratis aan deze pagina kunt toevoegen? Bereik duizenden organisatoren die op zoek zijn naar een leverancier zoals jij.
Bedrijf toevoegenMeest recente reviews
Gemiddelde review score 9.7/10. Gebaseerd op 714 reviews over bedrijven in de categorie 'bedrijfsfeest organiseren'.
![Beat the Barn](https://cdn.eventplanner.be/imgs/adv-4130/44922-thumb-desktop-beat-the-barn.jpg)
Beat the Barn
teambuilding beat the barn 12 juli 2024
Ondanks het regenweer heeft Beat the Barn een mooi alternatief programma uitgewerkt. We hebben amper gemerkt dat het regende. De sfeer was top. Een echt aanrader!
![BIZZevents bv](https://cdn.eventplanner.be/imgs/adv-5701/62611-thumb-desktop-bizzevents-bv.jpg)
BIZZevents bv
Huwelijk 5 juli 2024 - An adventure of a lifetime
An adventure of a lifetime was onze slagzin maar deze zin kunnen we gebruiken om te zeggen hoe geweldig we ons trouwfeest vonden! Van begin tot einde werd alles tot in de kleinste details bekeken en uitgevoerd zoals we dit voor ogen hadden. We konden onze zorgen aan de kant zetten want BIZZevents stond dag en nacht voor ons klaar. Van ceremonie tot dansfeest werd alles tot in de puntjes verzorgd. Elk klein detail werd bekeken en waargemaakt. Wij konden onze ogen niet geloven als we de afwerking zagen. De dag zelf werd alles nog mooier en zaten we in ons eigen sprookje. Een sprookje waarvan we alleen maar dromen konden, maar die ook realiteit werd. BIZZevents, Dank je wel voor alles!
![Sylvester](https://cdn.eventplanner.be/imgs/adv-1684/3408-thumb-desktop-sylvester-productions.jpg)
Sylvester
Personeelsevent
We deden beroep op Sylvester voor de organisatie van ons personeelsevent voor 650 deelnemers. Hendrik en Lune hebben ons hier zeer goed in begeleid: we kregen duidelijke feedback op onze vragen, ze dachten constructief en proactief mee na over de opzet en deden ook voorstellen tot verbetering/aanpassing. Daarbij bekeken ze ook wat er mogelijk was om alles binnen ons budget te voorzien en zochten ze daarvoor naar alternatieven waar nodig. Bij de opbouw en tijdens het event hebben ze alles goed opgevolgd en hebben ze naar ons teruggekoppeld over de stand van zaken. Enkele praktische problemen met de catering hebben ze professioneel opgelost en nadien ook besproken met de cateraar. Het was een fijne samenwerking met een geslaagd event als resultaat.
![Moodmaker Events](https://cdn.eventplanner.be/imgs/adv-1501/56270-thumb-desktop-moodmaker-events.jpg)
Moodmaker Events
'Echte' teambuilding!!
Vorige maand hebben we onze teambuilding gehad met de firma Moodmaker, en wat een geweldige ervaring was dat! Door een videocall wist Moodmaker wie onze medewerkers waren en stelden we een programma samen dat volledig op ons was afgestemd.
In de voormiddag 'Before Mars'. Deze activiteit haalde ons uit onze comfortzone en stimuleerde ons om als team naar een gemeenschappelijk doel toe te werken. De analyse van onze samenwerking achteraf was zeer verhelderend en leerzaam; het hield ons een spiegel voor en liet ons zien waar we kunnen verbeteren.
's Middags gingen we verder met 'Chain Reaction'. Dit was een perfecte mix van creativiteit, samenwerking en fun.
De combinatie van 'Before Mars' en 'Chain Reaction' was voor ons team perfect. Het bood een ideale balans tussen samenwerken en plezier maken.
Dank aan Yves en Lotte voor de geweldige begeleiding en het organiseren van deze onvergetelijke dag!
Bedrijfsfeest Organiseren
Zoek je naar 'bedrijfsfeest organiseren' voor zakelijke of privé-evenementen? Dan kunnen wij jou helpen. Op eventplanner.be vind je maar liefst 336 eventbedrijven om je hierbij te helpen. Deze betrouwbare eventleveranciers ondersteunen je met plezier bij het organiseren van jouw evenement, trouwfeest, bruiloft, feest of bedrijfsfeest in België.
Bedrijfsfeest organiseren: een handig overzicht
Wij hebben alle bedrijven voor bedrijfsfeest organiseren op een pagina geplaatst zodat je makkelijk kunt selecteren. Ontdek onze partners en contacteer hen via de contactgegevens voor meer informatie. En om het je nog gemakkelijker te maken, kun je zelfs filteren op land en provincie. Handig, tock?
Voor diensten als bedrijfsfeest organiseren, bedrijfsfeest, bedrijfsfeesten, organisatie bedrijfsfeesten, bedrijfsfeesten organiseren, bedrijfsfeesten organisatie, bedrijfsfeest organisatie, organisatie bedrijfsfeest, bedrijfsfeestje organiseren, bedrijsfeest, bedrijfsfeestjes, feest ideeen, inspiratie feesten, ... hoef je voor de beste kwaliteit dus echt niet verder te zoeken. Ook voor andere event-gerelateerde zaken kun je op eventplanner.be terecht. Check snel de beschikbaarheid, vraag offertes of prijzen aan en boek/bestel meteen online. Wij maken jouw zoektocht graag gemakkelijk, zodat jij en je gasten binnenkort kunnen genieten van een onvergetelijk feest of evenement!
Eventbedrijf aanmelden
Voeg zelf gratis een eventbedrijf toe aan deze pagina. Zo bereik je in één klap duizenden potentiële klanten die op zoek zijn naar bedrijfsfeest organiseren. Je vergroot dus niet alleen de bekendheid van je bedrijf, je inspireert ook onze bezoekers en je scoort leads.
Artikels
![Etiquette op bedrijfsborrels en bedrijfsfeesten](https://cdn.eventplanner.be/imgs/s1234_bedrijfsborreletiquette.jpg)
Etiquette op bedrijfsborrels en bedrijfsfeesten
Bedrijfsfeestjes waarvan je je niets meer herinnert, recepties waar je van collega naar collega zwalkt; waarom je beter niet drinkt waar je baas bij is.
![40% misdraagt zich op bedrijfsfeest](https://cdn.eventplanner.be/imgs/xl4710_40-misdraagt-zich-op-bedrijfsfeest.jpg)
40% misdraagt zich op bedrijfsfeest
Bijna veertig procent van de werknemers heeft zich wel eens misdragen op een bedrijfsborrel. Dat blijkt uit een wereldwijde poll onder 3.699 bezoekers van carrièresite Monster.
![Bedrijfsfeest loopt uit op steekpartij](https://cdn.eventplanner.be/imgs/srt7964_bedrijfsfeest-loopt-uit-op-steekpartij@2x.jpg)
Bedrijfsfeest loopt uit op steekpartij
Tijdens een bedrijfsfeest in Amsterdam zijn 3 deelnemers gewond geraakt nadat een onbekende man hen neerstak met een mes.
![Instapklare Studio 54 voor jouw bedrijfsfeest](https://cdn.eventplanner.be/imgs/srt6481_instapklare-studio-54-voor-jouw-bedrijfsfeest@2x.jpg)
Instapklare Studio 54 voor jouw bedrijfsfeest
Sedert oktober 2013 is de AED group een afdeling rijker: AED Studios. Het Eurocam Media Center, de TV studio's van Alfacam in Lint werden overgenomen en zo werd de toekomst van dit grootse studio- en event complex gewaarborgd.
![Zeven tips om je te gedragen op het bedrijfsfeest](https://cdn.eventplanner.be/imgs/xl1840_zeven-tips-om-je-te-gedragen-op-het-bedrijfsfeest.jpg)
Zeven tips om je te gedragen op het bedrijfsfeest
Hoe zorg je dat je plezier combineert met het feit dat je eigenlijk nog steeds op het werk bent? Zeven tips.
![Organiseer je bedrijfsfeest in een unieke venue](https://cdn.eventplanner.be/imgs/srt9781_organiseer-je-bedrijfsfeest-in-een-unieke-venue@2x.jpg)
Organiseer je bedrijfsfeest in een unieke venue
Organiseer je binnenkort een bedrijfsfeest of Nieuwjaarsreceptie en ben je nog steeds op zoek naar een toplocatie? Oostende beschikt over alle troeven...
![Bedrijfsfeest in een tent midden in de winter, natuurlijk kan dat!](https://cdn.eventplanner.be/imgs/srt8797_bedrijfsfeest-in-een-tent-midden-in-de-winter-natuurlijk-kan-dat@2x.jpg)
Bedrijfsfeest in een tent midden in de winter, natuurlijk kan dat!
Bij Losberger De Boer krijgen ze wel eens de vraag of een bedrijfsfeest in een tent in de winter mogelijk is. Hun antwoord daarop is: "natuurlijk!"
![Politie legt bedrijfsfeest stil: 30 werknemers feesten met alcohol, deejay en frietkramen](https://cdn.eventplanner.be/imgs/srt10277_politie-legt-bedrijfsfeest-stil-30-werknemers-feesten-met-alcohol-deejay-en-frietkramen@2x.jpg)
Politie legt bedrijfsfeest stil: 30 werknemers feesten met alcohol, deejay en frietkramen
De politie heeft vrijdagnamiddag een bedrijfsfeest stilgelegd bij Eduard in Balen, een fabrikant van aanhangwagens. Dertig werknemers waren er aan het feesten, inclusief alcohol, twee frituurwagens en een deejay.
![Kinepolis, where business meets pleasure!](https://cdn.eventplanner.be/imgs/xl4555_kinepolis-where-business-meets-pleasure.jpg)
Kinepolis, where business meets pleasure!
Plan je een seminarie? Een congres? Wil je een product lanceren in een exclusief kader of je personeel bedanken tijdens een onvergetelijk bedrijfsfeest?
![Terug naar de middeleeuwen](https://cdn.eventplanner.be/imgs/srt6630_terug-naar-de-middeleeuwen@2x.jpg)
Terug naar de middeleeuwen
Spreken de middeleeuwen ook tot jouw verbeelding? Zie je ze graag herleven in jouw bedrijfsfeest, familiedag of teambuilding?