Bedrijfsfeest Organiseren
Op zoek naar 'bedrijfsfeest organiseren'? In onze database vind je alle leveranciers die bedrijfsfeest organiseren aanbieden in België. Lees de talrijke reviews van de beste 'bedrijfsfeest organiseren'-bedrijven. Laat je inspireren en ontdek de leverancier die jou gaat ondersteunen bij de organisatie van jouw top evenement of onvergetelijk feest!
Bedrijfsfeest Organiseren
Voeg jouw bedrijf toe aan deze lijst en bereik in één klap duizenden opdrachtgevers en organisatoren van evenementen. Dat kan zelfs gratis!

To The Point Events
To The Point Events... creatief, innovatief & to the point!

JADA events
Open uw Blik en ontdek het geheim van uw volgende event...

OCEANDIVA
De twee bijzondere varende evenementenlocaties van OCEANDIVA vragen om de meest creatieve ideeën, die het varen met 75 tot 1.500 gasten niet alleen spectaculair, maar ook onvergetelijk maken.

Kursaal Oostende
Business en entertainment met zicht op zee.

Dazzle Events
Soms is het moeilijk een balans te vinden tussen een goed georganiseerd evenement en de boodschap dat het zou moeten uitdragen. Dit is waar Dazzle Events opdaagt.

The Oval Office
Vanuit de overtuiging dat 'merken' en 'mensen' elkaar inspireren, creëert The Oval Office 'live driven' merkbelevingen die organisaties én hun doelgroepen positief verrassen, inspireren en engageren.

d-side
'Ervaar het buitengewone' daar staan we voor.

Sylvester
Verhalen vertellen. Dat is wat we bij Sylvester doen. We combineren twee kernactiviteiten: televisie en filmpjes enerzijds, events anderzijds.

Perfect Plus Event Productions
Perfect+ biedt een gevarieerd aanbod aan voor het organiseren van citygames, bedrijfsuitjes, incentives, special events, teambuilding, originele feestconcepten tot grote klasse bedrijfsevenementen in gans Vlaanderen, Brussel en zelfs in Rijsel.

Cum Laude Events
Cum Laude barst van de ideeën om van uw event, hoe klein of hoe groot ook, een ongelooflijke en onvergetelijke gebeurtenis te maken.

Cantecleer Partyservice, Verhuur & Concepts
Verhuur / verkoop van horeca en partybenodigdheden. Het organiseren van een open dag voor uw bedrijf, receptie, huwelijksfeest, jubileum, beurzen, evenementen, klein of groot (tuin) feest, kortom alles is mogelijk Voor alles hebben wij voor u een op maat

Traiteur Magnus
Salons Magnus, uniek in Antwerpen. Achter de imposante gevel van dit herenhuis, schuilt een feestzaal voor 20 tot 200 personen. Dit is de ideale locatie voor al uw events. Traiteur Magnus staat garant voor betaalbare luxe in catering.

Touristram
Touristram is reeds 23 jaar op de markt met zijn unieke 4-seizoensvoertuigen voor open-deur-dagen, shuttle diensten, bedrijfsevents, promo-voertuig, huwelijken, braderijen, enz...

Fashion hostess bvba
Fashion Hostess: uw event, onze hostess! Ons hostessenservice met stijlvolle hostessen en promogirls verzorgt al uw evenementen, bedrijfsfeesten, opendeurdagen en promowerk!

Event Idee
Event Idee is een organisatiebureau die het u of uw bediende gemakkelijker maakt om gelijk welk event te organiseren.

Aaaaha! Bureau voor live communicatie
Aaaaha! the Actor Factory BV verrijkt communicatie met humor en interactie: workshops, filmpjes, presentatoren, sprekers, acteurs, openingsacts, maatwerk theater. Maak het onvergetelijk!

All Party Events
All Party Events is een jong dynamisch bedrijf die reeds zijn sporen heeft verdiend in de uitgaanssector. Reeds enkele jaren zijn wij actief als leverancier van professionele Dj's voor diverse feestzalen, cateringbedrijven en feestorganisators.

@dmire
Bent u op zoek naar een betrouwbare partner voor de organisatie van uw volgende meeting, conferentie, incentive en/of externe bedrijfsactiviteit om uw personeelsleden en/of relaties aangenaam te verrassen?

Faculty Club
Als u samen met uw gezelschap in de allerbeste omstandigheden wil vergaderen, of hen eens culinair wenst te verwennen, biedt het eeuwenoud historisch kader van Faculty Club u het passend, eigentijds antwoord.
No Photo Available
Eventsfactory
EventsFactory is een een full service evenementenbureau dat garant staat voor een professionele en originele aanpak van de meest uiteenlopende opdrachten.

Rongen Aktief
Sportief op stap met Rongen Aktief.

ECC Leiden
Het ECC Leiden is de nieuwste locatie in de Randstad als het gaat om grote evenementen, (meerdaagse-) congressen, beurzen, diners, feesten, openingen en productpresentaties. Goed bereikbaar, uitstekende catering, comfortabel overnachten en voldoende ruimt

Double MP bv
Wij van Music Maestro Please stappen graag met jou in een unieke wereld. Een wereld die je misschien een beetje, juist heel goed of net helemaal niet kent. Een wondere wereld die wij jou graag beter leren kennen.

SPRDLUX Events
SPRDLUX EVENTS is een full service evenementenbureau. We bedenken en organiseren events, meetings, inventives en congressen voor bedrijven, maar ook voor privé-personen.

Brussels Kart
Brussels Kart Expo is de ideale Event&Expo locatie, strategisch perfect gelegen naast E40 èn Brusselse ring met een grote aanpalende parking (2500pl). De combinatie van enerzijds meeting en expohallen voor uw company events en personeelsfeesten (klein en

Factotum events & projects bv
Droom van een topevenement zonder ervan wakker te liggen. U in de hoofdrol wij achter de schermen, fac-totum events & projects weet van wanten!

midnightcoffee bvba
Midnightcoffee is een gezellig event-bureau uit het Antwerpse Zuid waar creatitiveit & eigenheid welig tieren. In de wereld van evenementen en incentives staan we bekend voor onze stijlvolle uitwerking van projecten, maar ook voor onze menselijke, goedlac

DJ Patrice
Als uw feest een succes of ambiance MOET zijn, slechts één adres: DJ Patrice!

BIZZevents bv
BIZZevents organiseert familiefeesten, themafeesten, personeelsfeesten, opendeurdagen, recepties, huwelijksfeesten, babyborrels, ... en dit op maat en volgens uw budget.

Beat the Barn
’t pure wei-gevoel: Grappig, competitief en actief spel. Hierbij spelen afhankelijk van de opdracht, andere bekwaamheden een grote of kleine rol: tactiek, kracht, durf, inzicht, behendigheid en team work. Ongeacht jong of oud, man of vrouw, ...
Meest recente reviews
To The Point Events
Dankzij TTPE werd ons hybride event een TOPeditie! Door C-19 konden we ons jaarlijks event niet fysiek laten doorgaan, echter niemand had gedacht dat een digitaal event vanuit de huiskamer zo interactief kon zijn. De complimenten stromen een week na ons event nog steeds binnen! Dankjewel om hier weer mee jullie schouders onder te zetten. GREAT JOB!! En op naar een volgende editie.. hopelijk nog eens LIVE ?
Evi Baeten - ASAP - 16/02/2021
Sylvester
Door de coronacrisis werden enkele van onze interne evenementen geannuleerd. Onze medewerkers hadden nood aan een informeel en verbindend moment. Dus gingen we op zoek naar een digitaal alternatief. We hadden al eerder samengewerkt met Sylvester voor de organisatie een fysiek evenement maar ook voor een digitaal evenement waren we bij Sylvester zeker aan het juiste adres. Femke was van het begin mee met ons verhaal en bracht zelf ook creatieve ideeën aan. Zo stelden we een ‘warm’ programma samen voor onze digitale nieuwjaarsreceptie.
Het was voor ons een heel nieuwe manier van werken maar achteraf gezien was het zeker een mooie ervaring. De livestream bleek ook een echt succes bij onze medewerkers. Onze collega’s waren zeer enthousiast over het programma, de aankleding van de studio en de mogelijkheden voor interactie. Iedereen heeft er enorm van genoten om zich opnieuw verbonden te voelen met elkaar en de organisatie.
De samenwerking verliep zeer vlot. De medewerkers van Sylvester hadden steeds aandacht voor de kleine details, waardoor de kwaliteit van het evenement naar een hoger niveau getild werd. Ook de communicatie verliep steeds helder en vlot. Femke was altijd bereikbaar en stond open voor alle vragen. Bedankt voor de super fijne samenwerking!Lise Peeters - Departement WSE - 04/02/2021
Sylvester
Sterk team daar bij Sylvester! Ze ondersteunden ons bij een videostream n.a.v. onze strategische denkoefening. Zelden kon ik zo een hoge graad van professionaliteit. Combinatie van vakmanschap en maatwerk. Dikke merci.
Joost Berghman - hypotheek.winkel - 27/01/2021
To The Point Events
Dit is de 2de maal dat ik samen met Reinhilde en TTPE heb gewerkt voor pakketjes voor de medewerkers/collega's binnen ons bedrijf. Reinhilde en het team komen steeds met creatieve ideeën en zorgen dat dit van a tot z is uitgewerkt. Ik vind de samenwerking steeds top!
Krisje Lenaerts - Mavaro NV - 06/01/2021
Bedrijfsfeest Organiseren
Zoek je naar 'bedrijfsfeest organiseren' voor zakelijke of privé-evenementen? Dan kunnen wij jou helpen. Op eventplanner.be vind je maar liefst 345 eventbedrijven om je hierbij te helpen. Deze betrouwbare eventleveranciers ondersteunen je met plezier bij het organiseren van jouw evenement, trouwfeest, bruiloft, feest of bedrijfsfeest in België.
Bedrijfsfeest organiseren: een handig overzicht
Wij hebben alle bedrijven voor bedrijfsfeest organiseren op een pagina geplaatst zodat je makkelijk kunt selecteren. Ontdek onze partners en contacteer hen via de contactgegevens voor meer informatie. En om het je nog gemakkelijker te maken, kun je zelfs filteren op land en provincie. Handig, tock?
Voor diensten als bedrijfsfeest organiseren, bedrijfsfeest, bedrijfsfeesten, organisatie bedrijfsfeesten, bedrijfsfeesten organiseren, bedrijfsfeesten organisatie, bedrijfsfeest organisatie, organisatie bedrijfsfeest, bedrijsfeest, bedrijfsfeestje organiseren, bedrijfsfeestjes, feest ideeen, inspiratie feesten, ... hoef je voor de beste kwaliteit dus echt niet verder te zoeken. Ook voor andere event-gerelateerde zaken kun je op eventplanner.be terecht. Check snel de beschikbaarheid, vraag offertes of prijzen aan en boek/bestel meteen online. Wij maken jouw zoektocht graag gemakkelijk, zodat jij en je gasten binnenkort kunnen genieten van een onvergetelijk feest of evenement!
Eventbedrijf aanmelden
Voeg zelf gratis een eventbedrijf toe aan deze pagina. Zo bereik je in één klap duizenden potentiële klanten die op zoek zijn naar bedrijfsfeest organiseren. Je vergroot dus niet alleen de bekendheid van je bedrijf, je inspireert ook onze bezoekers en je scoort leads.
Tags: bedrijfsfeest, bedrijfsfeesten, organisatie bedrijfsfeesten, bedrijfsfeesten organiseren, bedrijfsfeesten organisatie, bedrijfsfeest organisatie, organisatie bedrijfsfeest, bedrijsfeest, bedrijfsfeestje organiseren, bedrijfsfeestjes, feest ideeen, inspiratie feesten, ...
Artikels

Etiquette op bedrijfsborrels en bedrijfsfeesten
Bedrijfsfeestjes waarvan je je niets meer herinnert, recepties waar je van collega naar collega zwalkt; waarom je beter niet drinkt waar je baas bij is.

40% misdraagt zich op bedrijfsfeest
Bijna veertig procent van de werknemers heeft zich wel eens misdragen op een bedrijfsborrel. Dat blijkt uit een wereldwijde poll onder 3.699 bezoekers van carrièresite Monster.

Bedrijfsfeest loopt uit op steekpartij
Tijdens een bedrijfsfeest in Amsterdam zijn 3 deelnemers gewond geraakt nadat een onbekende man hen neerstak met een mes.

Instapklare Studio 54 voor jouw bedrijfsfeest
Sedert oktober 2013 is de AED group een afdeling rijker: AED Studios. Het Eurocam Media Center, de TV studio's van Alfacam in Lint werden overgenomen en zo werd de toekomst van dit grootse studio- en event complex gewaarborgd.

Zeven tips om je te gedragen op het bedrijfsfeest
Hoe zorg je dat je plezier combineert met het feit dat je eigenlijk nog steeds op het werk bent? Zeven tips.

Organiseer je bedrijfsfeest in een unieke venue
Organiseer je binnenkort een bedrijfsfeest of Nieuwjaarsreceptie en ben je nog steeds op zoek naar een toplocatie? Oostende beschikt over alle troeven...

Bedrijfsfeest in een tent midden in de winter, natuurlijk kan dat!
Bij Losberger De Boer krijgen ze wel eens de vraag of een bedrijfsfeest in een tent in de winter mogelijk is. Hun antwoord daarop is: "natuurlijk!"

Politie legt bedrijfsfeest stil: 30 werknemers feesten met alcohol, deejay en frietkramen
De politie heeft vrijdagnamiddag een bedrijfsfeest stilgelegd bij Eduard in Balen, een fabrikant van aanhangwagens. Dertig werknemers waren er aan het feesten, inclusief alcohol, twee frituurwagens en een deejay.

Welkom in de Proximus Lounge
Een bedrijfsfeest, productpresentatie, seminarie, conferentie, beurs of tentoonstelling gepland? Al eens aan de Proximus Lounge gedacht?

Kinepolis, where business meets pleasure!
Plan je een seminarie? Een congres? Wil je een product lanceren in een exclusief kader of je personeel bedanken tijdens een onvergetelijk bedrijfsfeest?