
Beste congreslocaties in Hoboken

Avenue
Sinds midden december 2019 is Antwerpen een venue rijker: Avenue. Deze gloednieuwe evenementenlocatie van 2000 m² bevindt zich op de site van Antwerp Expo.

Antwerp Expo
Antwerp Expo Meeting Center, ruimte voor zaken... en zoveel meer. Hier worden ideeën werkelijkheid. Wij bieden u een sfeervol kader dat zich perfect leent voor zowel zakelijke als ontspannende activiteiten.

Platform by Bernaerts
De veilingzaal heeft een unieke uitstraling en is voorzien van een auditorium voor 300 personen (met 150 plaatsen op de tribune). Daarnaast zijn er 5 multifunctionele ruimtes beschikbaar.

The Market
A combination of multiple spaces and expertise in hospitality result in great events. The Market aims to be Antwerp’s number one high-end venue.

De Serre
De Serre is een prachtige, groene eventlocatie die geschikt is voor huwelijksfeesten, bedrijfs- en productpresentaties, seminaries en meetings tot 180 personen.

KAVA Congres Centrum (KCC)
Congreszaal in het hartje van Antwerpen en verschillende vergaderzalen. Ruime ondergrondse parking, rustgevende tuin.

Botanic Sanctuary Antwerp
Voor uw event, seminar of congres hebben we een vijftien - tal karakteristieke meeting-ruimtes ter beschikking; van een intiem salon tot een stijlvolle, royale, diner- & eventruimte.

Stadsschouwburg Antwerpen
Wist u dat u de Stadsschouwburg Antwerpen kan afhuren voor seminaries, congressen, bedrijfs- feesten, meetings, workshops of private events?

BluePoint Antwerpen
BluePoint - Dé seminarie- en eventlocatie in Antwerpen. BluePoint, verhuurt al jaren functionele vergaderzalen en comfortabele ruimtes voor congressen, beurzen, events, opleidingen, seminaries, workshops enzovoort.

KASKO
Kasko belongs to the most unconventional locations of Antwerp. The industrial architecture of the building underneath the railways gives your event a unique and imposing charisma.
No Photo Available
Ter Elst Hotel
Welkom bij Ter Elst, uw hotel en congrescentrum in Edegem. Hier geniet u van de nodige rust in een groene omgeving, maar tegelijkertijd vertoeft u slechts op een boogscheut afstand van hartje Antwerpen.

Hof Ter Linden
Het kasteel en zijn omgeving biedt tal van mogelijkheden voor uw zakelijke of private bijeenkomsten en evenementen.
No Photo Available
Flanders Meeting & Convention Center
Op zoek naar een unieke locatie voor een receptie, diner, vergadering, seminarie, concert of congres? Het FMCCA bevindt zich in het hart van de stad, in ZOO Antwerpen.
No Photo Available
ZOO Antwerpen
Geef karakter aan uw congres, seminarie en event! Zalen van de ZOO biedt maar liefst 8 unieke zalen in een historisch kader met modern comfort en uitstekende in-house cateringmogelijkheden.

Zaal Barcelona
Zaal Barcelona is een unieke eventlocatie in Hangar 26, een prachtig stuk Antwerps erfgoed aan de Rijnkaai. Het sublieme Scheldezicht dat deze locatie biedt, is een troef voor elk evenement.

One Eighty MAS
Onze meeting- en eventroom bevinden zich aan de noordkant van de 9de verdieping van het MAS te Antwerpen.

Antwerps Uitvaartcentrum
Het Antwerps Uitvaartcentrum is een hedendaags gebouw dat zich leent tot afscheid nemen. Buiten dit, bieden we expositieruimte aan voor kunstenaars, ruimtes voor seminaries of workshops en ruimtes voor bedrijfsvoorstellingen, productvoorstellingen e.d.

Lotto Arena
Even succesvol als het Sportpaleis is de veel jongere Lotto Arena, die niet voor haar buur hoeft onder te doen.

Kinepolis Antwerpen
Op zoek naar dé perfecte eventlocatie in Antwerpen, ideaal gelegen en makkelijk bereikbaar met wagen en openbaar vervoer? Laat je dan verrassen door alles wat Kinepolis Antwerpen te bieden heeft.

Kasteel Fruithof
Kasteel Fruithof. Grandeur en authenticiteit met een eigenwijs karakter voor elk evenement. Verborgen parel in een groene oase van rust.

AED Studios
Welkom bij AED Studios, de ideale locatie voor uw volgende business event. AED Studios biedt alle faciliteiten om uw gasten te entertainen in het meest complete mediacenter van Europa.

Congrescentrum De Pitte - APB De Schorre
Bent u op zoek naar een geschikte locatie voor uw volgende evenement? Bedrijfssportdag, avonturendag, familiehappening, festival, beurs,... Dan is Provinciaal Recreatiedomein De Schorre misschien wel net die locatie waar u naar op zoek bent!

't Bau-huis Sint-Niklaas
't Bau-huis is de ideale evenementen locatie gelegen in centrum Sint-Niklaas. Deze oude loods in bevindt zich tussen Antwerpen en Gent is het makkelijk bereikbaar met de auto (gratis parking).

Zilte Zoen
De Zilte Zoen biedt u de perfecte combinatie van een top locatie. En misschien wel een van de mooiste feestlocaties dat ons land bezit.

Eventroom
De Eventroom biedt u een state-of-the-art infrastructuur in een modern en trendy interieur. Eventroom is een modulaire zaal tot 800 m2 met een ruime patio, een open en een gesloten keuken, 2 togen, klankinstallatie en een ruime parking.
No Photo Available
JDK Hal

NEP Studio
NEP Belgium biedt 3 studio's in België en hebben toegang tot meer dan 50 studio's en controlekamers over de hele wereld.

Martin's Patershof

Nekkerhal - Brussels North
Nekkerhal Brussels North is een multifunctionele beurshal met een oppervlakte van meer dan 18.000 m².
Meest recente reviews
Eventroom
Op 13 juli 2019 vierden we onze 20ste huwelijksverjaardag. We wouden een groot feest geven want dat hadden we 20 jaar geleden niet kunnen doen. En wat een feest werd het. Marijke en Tom begrepen perfect wat we wouden. De decoratie was alles wat we wouden en meer. De ceremonie voor de hernieuwing van ons geloften werd buiten gehouden en ook daar was alles tot in de puntjes verzorgd en helemaal naar ons gedacht! Echt geweldig. En toen het begon te druppelen stond alles vliegensvlug binnen klaar om ons op te vangen.
De DJ die ze ons aanbevolen hadden sloot mooi aan met wat we zochten en er werd gedanst tot we er bijna bij neervielen. Nooit tekort aan drank. En alles perfect in goede banen geleid door Tom & Marijke! Echt magnifiek. Ze namen vooraf ook ruim de tijd om te luisteren naar onze wensen en ideeën, om ons de zaal te laten bezichtigen en alles uit te leggen. Ik had het niet beter kunnen dromen! Tom & Marijke & Eventroom zijn top! Doe zo voort. Nu 2,5 jaar later dromen we nog terug naar deze mooie dag.Peter & Ellen De Smet - Van Kersschaver - 02/03/2021
Eventroom
Beste Tom en Marijke,
Wij willen jullie langs deze weg nogmaals hartelijk danken voor de fantastische service die wij bij onze georganiseerde feesten van jullie mochten ontvangen.
Wij hebben reeds mogen genieten van een super coole sweet sixteen party in bijhorende stijl, een super-de-luxe verjaardagsbrunch voor ons valentijnskindje en een hyper modern nieuwjaarsfeest met onze familie waar tot op vandaag nog steeds over wordt gesproken.
Elk feest met jullie was een pareltje, tot in de kleinste puntjes verzorgd, geen vraag te veel en steeds geleverd en georganiseerd volgens de regels van de kunst!
Wat kijken wij uit naar de periode dat wij opnieuw met jullie kunnen samenwerken aan een van onze volgende projecten!
Wij hopen dan ook van harte dat jullie de moed houden zodat we vanaf het weer kan en mag een fantastisch feest kunnen organiseren, samen met jullie, een onvergetelijk feest want we hebben wat in te halen…..
Fam. Peeters-TeugelsLuc Peeters - 15/02/2021
Eventroom
Wij hebben ons 50ste verjaardag gevierd in Eventroom. Super organisatie! Vriendelijke mensen om mee samen te werken. Samen wordt er overlegd om er een topfeest van te maken. Heel professioneel team die tot alles in de puntjes in orde zetten! Dikke dank je wel Tom!
Filip Verbelen - BVBA Verbelen Filip - 15/02/2021
Eventroom
Bijna vier jaar later denken we nog steeds met plezier terug aan een geweldig huwelijksfeest, mogelijk gemaakt door Tom en Marijke van de Eventroom. Alles werd tot in de puntjes geregeld door hen en op de dag zelf verliep alles ook heel vlot. Goede locatie, mooi aangeklede zaal, heel lekker eten, maar ook een fantastisch dansfeest achteraf! Onze gasten zijn nog steeds laaiend enthousiast over het feest zelf, maar ook over de DJ die Eventroom geboekt had voor ons.
Dank je wel aan Tom en Marijke!Stefanie Van der Jeugt - / - 14/02/2021
Top congreslocaties in Hoboken
De locatie van je feest of evenement bepaalt voor een groot deel de uitstraling en sfeer van je evenement, en dus de beleving die je voor je gasten wil creëren. Je kunt dus rustig stellen dat de congreslocatie een event kan maken of kraken. Ben je op zoek naar de mooiste congreslocaties in het centrum van Hoboken? Op eventplanner.be vind je inspiratie voor de beste locaties voor het organiseren van elk bedrijfsfeest, huwelijksfeest, productlancering, trouwfeest, ... in België of in elke gewenste regio. We tonen je een up-to-date selectie van originele eventlocaties voor elk type event.
Vergelijk eenvoudig alle congreslocaties in Hoboken dankzij de reviews van onze gebruikers. Bekijk de verbluffende (360°) foto's. Filter snel op het aantal personen, bereikbaarheid, ligging en faciliteiten zoals wifi, catering, airco, parking, ... Maak gebruik van de filters om het aanbod te reduceren en selecteer zo de feestlocatie die voldoet aan al je wensen.
Huur de perfecte congreslocatie in het centrum van Hoboken
In de eventplanner.be database vind je snel de meest geschikte zaal, die helemaal aansluit bij jouw wensen en voorkeuren, voor al je evenementen in de buurt van Hoboken. En er kan nog meer! Vraag eenvoudig een offerte of prijzen aan bij verschillende zalen, plan een locatiebezoek in om de multifunctionele ruimtes te ontdekken, check de beschikbaarheid en reserveer meteen online. Een congreslocatie boeken in het centrum van Hoboken was nog nooit zo makkelijk. Heb je vragen over de organisatie in deze congreslocaties? Neem dan rechtstreeks contact op via de contactgegevens van elke locatie.
Relevante links: Congreslocatiein de provincieAntwerpen, Evenementenlocaties in Hoboken, Feestzalen in Hoboken, Trouwlocaties in Hoboken, Vergaderzalen in Hoboken
Jouw congreslocatie in Hoboken toevoegen
Goed nieuws! Baat je zelf een eventlocatie uit? Voeg jouw congreslocatie toe aan dit overzicht met congreslocaties in Hoboken. In slechts enkele minuten maak je een gratis bedrijfspagina aan en vergroot je de bekendheid van jouw eventlocatie: