Kasteel Hof Ter Linden

Het neoclassicistisch kasteel van Hof ter Linden dateert uit de achttiende eeuw en is omgeven door een landschapspark van 55 ha, bestaande uit een eeuwenoude dubbele lindendreef, een historisch park met waterpartijen, bospercelen en landbouwgronden.

Het kasteel en zijn omgeving biedt tal van mogelijkheden voor uw zakelijke of private bijeenkomsten en evenementen.

Het organiseren van feesten en events blijft mogelijk in 2020 en 2021, het is pas het jaar daarop dat de geplande verbouwingswerken aan het kasteel van start gaan.


Full service

Hof ter Linden biedt u een full service die garant staat voor een professionele en originele aanpak! We bedenken en realiseren spraakmakende totaalconcepten voor al uw meetings, productpresentaties, recepties, walking dinners, gala-avonden, seminaries, persvoorstellingen en private evenementen. We houden de vinger aan de pols van de nieuwste trends en vertalen deze naar originele en verrassende events.


Infrastructuur

Het karaktervolle kasteel met zijn prachtige tuin is het perfecte kader voor events van 10 tot 250 gasten. Ons ruime aanbod aan prachtige zalen en authentieke kasteelkamers zorgt voor een passende oplossing voor elke meeting of event. Bij mooi weer heeft u een prachtige tuin ter beschikking en vanuit de meeste zalen heeft u zicht op de kasteelvijver. 

De kasteeltuin van Hof ter Linden is meer dan de moeite waard. Deze groene parel is een magnifiek decor voor een klassevol tuinfeest of -event in een aangepaste tent, hierdoor kunnen we tot 2500 personen ontvangen op het domein.


Tailormade

Onze werkwijze kenmerkt zich door persoonlijke aandacht, een efficiënte aanpak en nauw overleg tijdens het hele traject. Wanneer we een goed beeld hebben van uw ideeën en wensen voor uw evenement en onze gewenste rol daarin, werken wij het concept uit tot in het kleinste detail.


Culinair

Hof ter Linden kan het cateringluik volledig in-house uitwerken, maar ook een externe cateringpartner is welkom. 

We hechten ontzettend veel belang aan de kwaliteit van onze catering. We zorgen voor een culinaire totaalbeleving met een persoonlijke invulling; of het nu gaat om een innovatieve receptie, een conceptueel walking dinner of een galadiner op sterrenniveau. Zo wordt elk evenement in het kasteel een op maat uitgewerkte beleving voor alle zintuigen.



BUSINESS EVENTS


Classy meeting

In het kasteel kunt u in alle rust en comfort vergaderen met uw zakenrelaties, klanten of medewerkers. Wij zorgen voor drank en versnaperingen naar wens, en aansluitend voor een luxueuze receptie of stijlvol walking dinner. Alles is mogelijk en aanwezig, tot en met passende zaaltjes voor verkwikkende break-outs.


When business meets pleasure

Zakelijk is voor ons nooit synoniem met saai. Elk zakelijk event tillen we graag tot een hoger niveau. Gastronomische hapjes na een presentatie, een degustatiebuffet tijdens de persvoorstelling of een stijlvolle receptie als inleiding voor een productlancering. Muziek, sfeer, decoratie, … elk detail geven we een originele invulling.



PRIVATE EVENTS

Hof ter Linden biedt u een full service die garant staat voor een professionele en originele aanpak! We bedenken en realiseren spraakmakende totaalconcepten voor al uw meetings, productpresentaties, recepties, walking dinners, gala-avonden, seminaries, persvoorstellingen en private evenementen. We houden de vinger aan de pols van de nieuwste trends en vertalen deze naar originele en verrassende events.


Huwelijksfeest

Dé mooiste dag van jullie leven! Die verdient een professionele ondersteuning en een prachtige locatie. Wij werken graag een concept uit dat volledig op jullie idee is geschreven en tot in de puntjes is uitgevoerd. Terwijl de prachtige kasteeltuin met vijver een unieke omgeving is voor de mooiste fotoreportage.


Verjaardagsfeest

16, 21, 40 of 65, elke verjaardag is een goede reden om samen met vrienden en familie te vieren. En dat geldt ook voor een huwelijksverjaardag. Denkt u aan een dansfeest of eerder aan een klassevolle gastronomische avond? U beslist en wij doen de rest...


Babyborrel

De geboorte van een kind is een unieke en blije gebeurtenis. De ideale gelegenheid om familie en vrienden uit te nodigen voor een stijlvolle babyborrel, al dan niet met dessertenbuffet. Ook hiervoor leent het kasteel met zijn groene omgeving zich perfect. 



OUTDOOR EVENTS


Tent in de tuin

De kasteeltuin van Hof ter Linden is meer dan de moeite waard. Deze groene parel is een magnifiek decor voor een klassevol tuinfeest of -event in een aangepaste tent. Ook hier verzorgen we alle details, inclusief de sfeervolle verlichting en aankleding. Voor de catering zijn er verschillende mogelijkheden, inclusief trendy foodtrucks.

 

Teambuilding

Ontspanning na de inspanning... De unieke buitenomgeving van Hof ter Linden heeft heel wat troeven voor een onvergetelijke teambuildingactiviteit, samen met medewerkers of klanten. We bespreken graag samen met u de mogelijkheden die het kasteel en het domein te bieden hebben.

Reviews over Hof Ter Linden

Er zijn (nog) geen reviews over Hof Ter Linden. Ben jij de eerste die er één deelt?

Schrijf als eerste een review
EVENTPLANNER - Kevin Van der Straeten Bestel nu!

Kenmerken Hof Ter Linden

Wifi

gratis 

Aantal personen

2 - 2500 

Bereikbaarheid

auto 

openbaar vervoer 

parking - betalend 

parking - gratis 

Omgeving

groen (bos, ...) 

vlakbij snelweg 

stad (centrum) 

water 

Catering locatie

vrij van catering 

interne catering 

vaste cateraar(s) 

Faciliteiten

geluidsinstallatie 

projectie 

Activiteiten Hof Ter Linden

Activiteitsregio's:
Antwerpen | Belgium
Activiteiten:
Congreslocatie huren in Edegem | Congreslocatie huren | Evenementenlocatie huren in Edegem | Evenementenlocatie huren | Feestzaal huren in Edegem | Feestzaal huren | Kasteel | Trouwlocaties in Edegem | Trouwlocaties | Vergaderzaal huren in Edegem | Vergaderzaal huren
Trefwoorden:
trouwlocatie | feestzaal antwerpen | huwelijksfeest locatie | verhuur feestzaal | kasteel antwerpen | huwelijksfeest in kasteel | kasteel afhuren | meetinroom antwerpen | huwelijksfeest met tent | trouwen in kasteel | meetingroom huren