KonseptS Events

KonseptS Events

Met meer dan 12 expertise jaren op de teller en een duidelijke profilering dat we écht anders zijn dan de andere eventkantoren bouwen we elke keer weer aan het JUISTE event voor onze klanten. Onze schrijfwijze is anders, onze werkwijze ook.

 

Denkt u al een tijdje aan het organiseren van een congres? Geen standaard congres, maar een evenement dat levenslang bijblijft? KonseptS ziet congressen op een andere manier, waarin beleving centraal staat. We focussen graag op het individu dat het congres bezoekt, zodat er voor elk wat wils is! Van de inspirerende quotes op het toilet tot en met een leerrijk welkomstlied... Samen zorgen we voor een congrestival dat een indruk nalaat bij de gasten en bij u!

 

Voor ons gaat het ook over inhoudelijke, mooie, knappe, trendy en wow events maar de nadruk ligt meer bij de initiële vraagstelling “Wat is het JUISTE event” voor deze klant?

 

Wij gaan als adviseurs nauwgezet werk maken van het matchen van doelgroep en doelstelling. We triggeren u om goed na te denken over het waarom en voor wie. De conclusies van deze oefening kunnen soms een hele andere uitkomst hebben dan de initiële vraag.  Wij creëren vervolgens het concept en onze klant kiest hoe onze samenwerking dan nog verder verloopt. Kan hij het alleen verder uitvoeren of heeft hij ook effectief nood aan praktische begeleiding, hij beslist. En we doen dit met duidelijke cijfers, correcte budgetten en geen verrassingen achteraf.

 

Wil u net zoals 1 van onze laatste dossiers een tevredenheid van 97.2% behalen op de eventenquête? Voor deze multinational was dit event het beste dat ze ooit hadden volgens de 950 internationale gasten.  

 

Met hoofdzetel in Antwerpen en een een bijhuis in Heusden-Zolder zijn we met ons team van 4 ervaren event managers dé juiste partij om uw volgende event vorm te geven. Voor grotere projecten wordt ons team verder aangevuld met de juiste expertise op de markt (hospitality, digital, graphical, communications, stage design, show creators, ... ) 


Interesse om eens af te spreken? Dan kan ik ook wat meer te weten komen over uw bedrijf en ontdek ik graag samen waar de “win-wins” kunnen zitten!

Event advies nodig, Ring The KonseptS bell!

 

Bekijk zeker ook onze website en enkele cases. Ook Instagram-, Facebook- en YouTubepagina geven een scala aan mogelijkheden. Effectief op zoek naar een Professional Conference organiser - bekijk dan zeker ook onze pco pagina.

 

No-nonsense event Consulting is onze baseline. 

Hoe ik, zaakvoerder Sophie, in het leven sta, dat heeft Thor Heyerdahl mooi verwoord:

Borders? I have never seen one but I've heard they exist in the minds of some people.

 

Met deze spirit gaan we ook dan ook elke dossier in, wat kan leiden tot zeer mooie resultaten. 

 

Heel graag tot binnenkort! 

KonseptS Events
✨NIEUWE BLOG✨
14 October 2019

Ook al is het "nog maar" begin oktober, wij denken al aan Kerstmis 🎅 en Nieuwjaar 🥳!


Je kunt niet vroeg genoeg beginnen met het plannen van een spetterend kerst- of nieuwjaarsfeest. 🍾 

In onze nieuwe blog vind je tips & tricks om er een geslaagd feestje van te maken à la KonseptS!✨


Klik op de link om jezelf onder te dompelen in sfeer en gezelligheid! 🤩


https://www.konsepts.be/blog/kerstfeest-organiseren/


#konseptsevents #ivegotthefix #ringthekonseptsbell #kerstmis #nieuwjaar #animatie 

#kwaliteit #feest #gezellig #gezelligheid #vrienden #genieten #blij #beleving #dansen #muziek 

#evenementen #positiviteit #emotie #dromen...

Lees meer

Like Comment

31 reviews over KonseptS Events - 9.8/10

  • Personeelsfeest Duracell Solutions - 02/02/2019

    KonseptS heeft ons een super leuk en mooi personeelsfeest bezorgd.
    Zowel voor als tijdens het feest werden we goed begeleid door Willem.
    Het was tot in de puntjes verzorgd. Geen 5 score omwille van de DJ.

    - Duracell Solutions bvba ()

  • Fijne samenwerking in 2018

    We hebben het afgelopen jaar een paar keer onze diensten (DJ, Live Muziek) aangeboden aan KonseptS Events en keer op keer was dat een heel succesvolle samenwerking! We kijken al uit om in 2019 opnieuw met het professionele en sympathieke team van KonseptS verscheidene events tot een mooi einde te brengen. Sfeervolle groeten, Dorien & Robin

    - Atmosfeer Concept Agency ()

  • Opening Event Jaguar & Land Rover Leuven 13/12/18

    Op 13/12/18 een zeer aangename samenwerking gehad met Willem Vandeweyer met KonseptS.
    Grote opening van de nieuwe Jaguar & Land Rover garage te Leuven. Perfecte voorbereiding, briefing en ondersteuning op het event zelf, voor mij als professioneel dj en mijn sax speler. Ik kijk alvast uit naar een eventueel toekomstige nieuwe samenwerking ! Mvg Nys Filip / Phill Da Cunha

    - Nys Filip - Phill Da Cunha ()

  • Prima samengewerkt

    Prima samengewerkt als karikatuurtekenaar tijdens event voor Jaguar en Landrover. Niks op aan te merken. Professioneel en correct.

    - marc de roo bvba ()

  • Top Sinterklaas event

    Leuk om met KonseptS samen te werken!
    Team van vriendelijke en professionele mensen

    - Muziek is de max! ()

  • in goede handen!

    Alweer een fijne samenwerking met KonseptS Events: perfecte voorbereiding, goede begeleiding en warme sfeer. KonseptS haalt altijd het onderste uit de kan om de klant topservice te bieden én mij als host spot-on te briefen en te gidsen, zodat iedereen tevreden is over een geweldig KonseptS event. Smaakt naar meer! Bieke Ilegems

    - Take-off bvba ()

  • Snelkarikaturen

    Regelmatig word ik door KonseptS gevraagd om op allerlei events snelkarikaturen te tekenen van de genodigden. Steeds opnieuw is het een groot succes doordat de klant mijn kunsten apprecieert en er hartelijk kan mee lachen, wat de bedoeling is, maar zeker ook door de tot in de puntjes verzorgde omgeving die KonseptS de klant en mij, als leverancier, aanbiedt.
    Zeker aan te bevelen om met hen in zee te gaan!

    - Karikaturist Maggy Jacqmin ()

  • Topevents door KonseptS

    Momenteel hebben we al enkele jaren een leuke samenwerking met KonseptS. Het is altijd fijn om deel uit te maken van events die tot in de puntjes uitgewerkt zijn. Bij KonseptS weten ze wat ze willen en dat vergemakkelijkt voor ons de zoektocht naar de juiste mensen voor de job. Bovendien zijn ze zich ook bewust van het welzijn van onze medewerkers en zorgen ze steeds voor optimale werkomstandigheden.
    Door de vlotte onderlinge communicatie is het steeds fijn samenwerken!

    - The Frontline Company ()

  • Goed gevoel!

    Neen, een zalig goed gevoel, dat had ik na het event van Xeikon in Antwerpen in een organisatie van KonseptS. Het gastvrije artiesten onthaal, de medewerking, ook hands-on, het hele verloop van de avond. Niets geforceerd, het draaiboek dat in de praktijk ook nog eens klopt, de timing, alles zorgde voor een prachtige sfeer en een tevreden goedgemutste bezoeker!

    - stef geers ()

  • Topteam, topevents

    KonseptS heeft van ons personeelsfeest een topfeest gemaakt. We hadden van bij het begin een goed gevoel en zijn het project dan ook vol vertrouwen aangegaan. De avond zelf was tot in de puntjes af en het enthousiasme en de drive van Sophie en Willem is meer dan aanstekelijk!

    - Renewi ()

  • 5-star event organiser!

    Altijd fijn om voor KONSEPTS te werken!

    - On The Rocks concepts ()

  • topsamenwerking

    reeds enkele keren heb ik als artiest gewerkt voor KonseptS. altijd alles top gelopen! een absolute aanrader deze mensen.

    - expopoint ()

  • Koncept Events

    En perfecte cocktail van mensen met en passie.
    Het beste recept voor de beste resultaten en het enige wapen om u te onderscheiden van de rest.
    Echte toppers in hun vak en dat zonder meer.

    - Soundfield nv ()

  • Fijne en professionele samenwerking

    De fijne samenwerking met KonseptS startte al bij de eerste afspraak: ze namen de tijd om te luisteren naar onze verwachtingen, eisen en doelstellingen. Dit vertaalde zich al snel in een eventconcept waaruit bleek dat ze helemaal mee waren met hoe wij, de klant, het zagen. Uiteraard zeer professioneel en in detail uitgewerkt, niets was over het hoofd gezien (in functie van budget, veiligheid, concept...).
    Tijdens de voorbereiding van onze Rebelparty verliep de samenwerking met het team (en vooral met Willem) altijd zeer aangenaam: ze luisterden naar onze input & opmerkingen, kwamen met creatieve voorstellen/alternatieven, vertaalden het in de praktijk en zochten oplossingen voor de, altijd aanwezige, onverwachte uitdagingen.
    Het resultaat was een perfect georchestreerd event dat de verwachtingen van de bezoekers, onze klanten, meer dan heeft overtroffen. En daar doen we het voor.
    Bedankt

    - Beliën Automotive Group ()

  • Trouwfeest 08-10-2016

    Ik heb al veel trouwfeesten meegemaakt, maar nog nooit zo mooi als dat van ons. En niet omdat ik als bruidegom bevooroordeeld was: ook van veel gasten kreeg ik alleen maar superlatieven te horen. Als mensen van meer dan 70 jaar je zeggen dat ze nog nooit in heel hun leven zo een fantastisch feest hebben meegemaakt, dan wilt dat wel wat zeggen. Een aaneenschakelijk van hoogtepunten. Fantastische zaal, geweldig eten, geweldige live muziek (Luigi en Ramona tijdens het diner, en Outside Box tijdens het avondfeest). Hele goede adviezen (suggestie om Vliegende Pastoors in te schakelen kwam van Sophie), enz...

    - Ricon bvba ()

  • No-nonsense event consulting - daarover gaat het bij KonseptS

    Ik ken Sophie van Konsepts al heel wat jaren en we hebben ondertussen al heel wat van onze events met hen georganiseerd. Is het nu een familiedag voor het personeel, een sinterklaasfeest, een conventie voor onze klanten of een groots jubileumfeest elke keer opnieuw is het een schot in de roos. Niets is hen te veel, steeds met een glimlach bediend en het enthousiasme waarmee je ondersteund wordt, blijft oprecht aanwezig. Als kers op de taart slagen zij er telkens weer in om binnen de vooraf besproken kostenraming steeds weer een top evenement neer te zetten. Doe zo voort. We weten jullie voor ons volgend event zeker weer te vinden. Just ring the KonseptS bell!

    - Andreas Stihl NV ()

  • Altijd een spetterend event

    Ik werk nu al vele jaren samen met KonseptS en elke keer opnieuw weet het team mij te verrassen. Van een gepersonaliseerd nummer geschreven door Jean Bosco Safari tot een ijssculpteur tot een heuse Bollywood avond, met KonseptS beleef je het allemaal. Dit team is super professioneel en een waar genot om mee samen te werken. Ik moet mij nooit zorgen maken dat iets niet in orde gaat zijn. Perfectionisme en passie zit hen in het bloed.

    - Xeikon International ()

  • Altijd een prima ervaring met KonseptS.

    Als plaatser van Tijdelijke Airbrush Tattoo's hebben wij al verschillende malen met KonseptS mogen samenwerken. Alles is altijd prima geregeld, de avond verloopt vlot en de communicatie met het KonseptS team is steeds aangenaam. Een absolute aanrader voor de organisatie van uw evenement.

    - Ill Skills Events ()

  • Onvergetelijk feestje

    Bedankt aan het team en vooral aan Sophie voor de vlekkeloze organisatie en uitvoering van mijn droomfeestje. Iedereen wenst een feestavond om van te dromen. Wel... zij hebben ervoor gezorgd dat deze droom werkelijkheid is geworden voor mezelf en al mijn vrienden en vriendinnen. Toporganisatie vanaf de eerste tot de laatste seconde. Grt. Annemie

    ()

  • Als je echt zeker wil zijn van een geslaagd feest/event!

    Zowel privé als zakelijk werk ik al jaren met KoseptS. Elk feest en elk event wordt volledig georganiseerd en opgevolgd door Sophie en haar team. De ervaring leert me dat ik, vanaf alles duidelijk doorgesproken is, ik het volledig kan loslaten en het altijd een groot succes wordt!
    Bedankt Sophie en team, jullie zijn toppertjes!!!
    Chantal

    - Qlick ()

  • 'Ease of mind' in het kwadraat.

    Wanneer ik met KonseptS werk, weet ik zeker dat ik me geen zorgen hoef te maken.
    Vanaf de start word ik meestal super snel, maar vooral correct behandeld. Geen loze beloften en een oprechte bekommernis om het slagen van jouw event, werken steeds motiverend om voor een bureau als KonseptS te kiezen!

    - Atlas Copco ()

  • Supertof evenementenbureau

    KonseptS wordt geleid door super ervaren en vriendelijke mensen. Een echte aanrader voor al je evenementen. Eerlijk, oprecht en tot in de puntjes geregeld.

    - Jacobs België N.V. ()

  • Personeelsfeest Sanofi 2016

    De samenwerking met KonseptS voor het uitwerken en organiseren van een personeelsfeest van +/-450 personen is zeer vlot verlopen. We werden met raad en daad bijgestaan en er werd zeer kort op de bal gespeeld bij het uitwerken van een haalbaar voorstel. De feestlocatie was mooi gedecoreerd en aan alles werd gedacht. We zijn zeer tevreden van KonseptS!

    - Sanofi ()

  • ...as good as it ever gets...

    De eerste keer dat we in contact kwamen et KonseptS was als vaste partner van de Badboot in Antwerpen die inmiddels niet meer bestaat... Met enige terughoudendheid begonnen we aan de samenwerking, gezien het niet 'onze eigen keuze van partner' was. Maar groot was onze verwondering dat dit een partner bleek te zijn waar we al jaren naar hadden gezocht. Sedertdien hebben we meermaals met hen samengewerkt en de 'wow' ervaring blijft elke keer weer terugkeren. Niet alleen zijn de aangeleverde ideeën uniek, maar de uitvoering er van is telkens tot in de puntjes wat beloofd werd. De catering van de ploeg van Tom is een paar sterren waard. Ook hier worden de gerechten telkens op 1 lijn gebracht met het hele idee van het concept. Een absolute aanrader!!!

    - pas'tis bvba ()

  • KonseptS

    KonseptS is voor ons een huis van vertrouwen bij de organisatie van onze events.
    Of het nu gaat om de catering, een leuke locatie, de randanimatie ... KonseptS heft het in huis of kan het voor je regelen.
    Hun aanpak is klantgericht en ze volgen je event op van A tot Z.
    Kortom met KonseptS kan je een event plannen of een feestje bouwen in het volste vertrouwen.

    - CMB N.V. ()

  • KonseptS

    Ik werk reeds verschillende jaren met Sophie Nase van KonseptS en steeds met een fantastisch resultaat. Ik kan KonseptS omschrijven met de volgende woorden: professioneel,correct, inventief, origineel, oog voor kleine details, geruststellend. Geef een event in hun handen en je kan op je twee oren slapen en zelf ook genieten van jouw event.

    - Aleamed ()

  • KonseptS, de perfecte partner voor uw bedrijfsfeest!

    Voor de organisatie van ons Siemens Nieuwjaarsevent, in 2015 en in 2017, deden we beroep op KonseptS. Sophie Naze en haar team zijn de beste partner om u daarbij te helpen, echt niets dan lovende woorden voor dit super enthousiaste, flexibele, vindingrijke, klantgerichte top team! Een leuk en origineel concept bedenken, een geschikte locatie zoeken, het selecteren van de juiste leveranciers, verzorgen van de logistiek, schitterende catering, sfeer, muziek, side entertainment, etc... alles kan u aan hen overlaten. En het waren spetterende feesten, met als resultaat alleen maar enthousiaste medewerkers, en dat is ten slotte waar we het om doen. Kortom een aanrader - 5 champagneglazen is te weinig, geloof me! Ingrid

    - Siemens NV ()

  • Service op maat met de glimlach

    Als MAN Truck & Bus doen wij regelmatig beroep op event agencies voor grootschalige (klanten)events. Wij leerden KonseptS kennen via één van onze concessiehouders en waren meteen onder de indruk van hun aanpak. Bij KonseptS ben je niet zomaar een nummertje en heb je continu een persoonlijk contact. We zaten meteen op dezelfde golflengte en hadden maar een half woord nodig als er nog extra verzoeken waren.
    KonseptS is erg flexibel, komt met originele ideeën en denkt met de klant mee. Tijdens al mijn jaren ervaring als event organisator (+/- 15) is dit werkelijk het eerste bureau waarbij ik op beide oren kan slapen de avond voorafgaand aan het event. Ook achteraf zijn er geen onaangename verrassingen want tevens de offerte en kostprijzen worden duidelijk gecommuniceerd. Een aanrader!

    - MAN Truck & Bus ()

  • Top evenement voor ons bedrijf

    Zeer aangename locatie
    Zeer mooie decoratie
    Fantastische catering en bediening
    Fantastische show door outside the box
    Dj was goed maar kon beter. Had sommige muziek niet. Geen showentertainer.
    Maar buiten dit zullen we onze volgende evenementen daar zeker terug willen doen.

    - Wuytens Bvba ()

  • Time to Party

    Voor de organisatie van een event slecht 1 adres KonseptS.
    Enthousiasme, klantvriendelijkheid zijn het motto van KonseptS.
    Vlotte opvolging, stiptheid, bij KonseptS kan je als klant zelf genieten van je event zonder zorgen.

    - DHL GLOBAL FORWARDING BELGIUM N.V. ()

  • Fantastische collega

    Down to earth. Betrouwbaar. Origineel.

    - J.-P.'s Projects gcv ()

Activiteiten KonseptS Events

Activiteitsregio's:
Antwerpen | Vlaams-Brabant [+Brussel] | Oost-Vlaanderen | West-Vlaanderen | Limburg
Trefwoorden:
events | productlancering | themafeest | teambuilding | evenementenbureau | personeelsfeest | congres | b2b events | familiedag | seminarie | netwerkevent | meeting | incentives | bedrijfsopening | familiefeest | klantenfeest | conferences | jubileumfeest | verjaardag | beurs | strategie | kwaliteit | uitvaart | professioneel event advies | juiste partners | no nonsense | lanceringsevent | event consultancy | juiste leveranciers
KonseptS Events
2019-10-12 Indeff Het Levende Bord
12 October 2019

Schuif je voeten onder tafel, want het spektakel vind plaats recht onder je neus. Elke tafel beschikt over 1 projector die het diner tot leven brengt. We nemen je mee door het verhaal van Limburg: de diversiteit, gastvrijheid en rust. Verschillende aspecten van deze provincie komen aan bod tijdens deze avond.


Het menu, in samenwerking met sterrenchef Alex Clevers, vertaalt het verhaal van kijken en horen naar proeven. Op die manier prikkelen we verschillende zintuigen op hetzelfde moment, want dat pas zorgt voor een allround beleving!


Photos by Nicolas Herbots Photography.

Like Comment
Kevin Van der Straeten
Leader
Pink Minds Media|

Impressive!

Like · Reply