Aaaaha! Bureau voor live communicatie

Aaaaha! Bureau voor live communicatie

  • Koninginnegracht 38, 2514 AD Den Haag, Nederland

Aaaaha! Bureau voor live communicatie geeft programma-advies en werkt met de allerbeste topsprekers, gespreksleiders, acts, filmmakers, tekenaars en organisatoren.


Jij wil een evenement organiseren waar iedereen naar uitkijkt en over napraat. Dit bureau adviseert jou op basis van de ervaring die zij opdeden bij meer dan 3.000 evenementen en marketingacties. Aaaaha! maakt zakelijke evenementen verrassender en effectiever. Per opdracht bedenken zij samen met jou wat ze gaan doen. Daar hebben ze geen eindeloos verkenningstraject voor nodig, ze komen graag bij je langs voor een inhoudelijke brainstorm, daaruit volgt direct een uitvoerbaar plan met bijbehorende begroting. Je kiest zelf welke werkzaamheden zij uit handen nemen en wat je zelf wilt doen.


Dit bureau kan je helpen met het complete organisatietraject, maar ook voor één workshop, filmpje of act kun je bij Aaaaha! terecht.


Leestip! In het boek 'Het evenement dat niemand wil missen - Hoe organiseer je dat?' bundelde Aaaaha! de praktische tips van ruim 1.600 ervaren organisatoren. Van het samenstellen van een ijzersterk programma tot en met de evaluatie van je evenement én met tal van interactieve werkvormen, netwerk-spellen én slimme adviezen voor je uitnodigingstraject. Het boek kun je bij iedere boekhandel on-line bestellen.

1 review over Aaaaha! Bureau voor live communicatie

Kevin Van der Straeten
Leader|eventplanner.net|

Enthousiaste stopkracht

Aaaaha! The Actor Factory leverde voor onze stand op event17 een actrice. Het voortraject verliep efficiënt en professioneel. De actrice zelf was meteen helemaal mee en maakte ook echt het verschil. Ze zorgde voor een continue instroom van bezoekers op onze stand waar we zelf meteen mee aan de slag konden. Absoluut 5-sterren!

Like1 like

Activiteiten Aaaaha! Bureau voor live communicatie

Activiteitsregio's:
Noord-Holland | Utrecht | Zuid-Holland
Trefwoorden:
artiestenbureaus | feest organisatie | bedrijfsfeest | productlancering | feesten organisatie | congresorganisatie | bedrijfsevenementen organiseren | bedrijfsevenement | feesten organiseren | bedrijfsfeesten | organisatie feesten | evenementen organisatie | bedrijfsevenementen organisatie | organisatie bedrijfsfeest | entertainment | organisatie evenementen | eventbureau | bedrijfsfeest organiseren | artiesten boeken | organisatie congressen | bedrijfsfeesten organiseren | artiestenburo | feest organiseren | congresbureau | organisatie bedrijfsevenement | organisatiebureau | uitnodiging | organisatie feest | productlanceringen | artiestenbemiddeling | evenementenbureau | evenement organiseren | bedrijfsevenement organiseren | bedrijfsfeest organisatie | organisatie evenement | evenement organisatie | congres organiseren | act | artiest boeken | congres organisatie | bedrijfsfeesten organisatie | artiestenbureau | evenementen organiseren | artiesten bemiddeling | organisatie bedrijfsfeesten | organisatie bedrijfsevenementen | presentatoren | organisatie seminaries | bedrijfsevenement organisatie | bedrijfsevenementen | beursentertainment | communicatie | openingsact | typetjes | organisatie congres | workshops | presentator | animatie | acteurs | feesten | improvisatie | kickoff | congressen organiseren | campagne | filmproductie | spelshow | acteur | cabaretiers | feest | theater | seminaries organiseren | visueel theater | seminarie organiseren | dialoog | congressen organisatie | actrice | seminaries organisatie | typetje | filmpje | seminarie organisatie | creatief | boekingen artiesten | interactie