header

Personeelsevenement Organiseren

Op zoek naar 'personeelsevenement organiseren'? Hier vind je toeleveranciers die personeelsevenement organiseren aanbieden in België. Met hun hulp wordt de organisatie van jouw evenement gegarandeerd een succes!

Personeelsevenement Organiseren

Voeg jouw bedrijf toe aan deze lijst en bereik in één klap duizenden opdrachtgevers en organisatoren van evenementen. Dat kan zelfs gratis!

Sylvester

Sylvester

24 reviews

Verhalen vertellen. Dat is wat we bij Sylvester doen. We combineren twee kernactiviteiten: televisie en filmpjes enerzijds, events anderzijds.

Parkingboys

Parkingboys

Schrijf review

Parkingboys is gespecialiseerd in het plannen en realiseren van de volledige organisatie van de parking tijdens uw event. Uw bezoekers worden op een professionele manier ontvangen en begeleid door onze volledig uitgeruste parkingboys.

Fashion hostess bvba

Fashion hostess bvba

Schrijf review

Fashion Hostess: uw event, onze hostess! Ons hostessenservice met stijlvolle hostessen en promogirls verzorgt al uw evenementen, bedrijfsfeesten, opendeurdagen en promowerk!

Lust4Live - Eventbureau

Lust4Live - Eventbureau

12 reviews

Elke keer opnieuw de creatieve uitdaging aangaan om de ideale match te vinden, tussen uw merk/bedrijf en uw bezoekers/gasten met als resultaat een unieke belevenis en engagement.

MaisonRouge

MaisonRouge

Schrijf review

MaisonRouge is een people agency dat hardwerkende en opgeleide jongeren voorziet op catering- en eventopdrachten.

Challenge MC

Challenge MC

12 reviews

Een professioneel onthaal op uw evenement, beurs, congres of seminarie? Onze hostesses en hosts staan klaar om uw bezoeker te ontvangen zoals u dat mag verwachten.

Studer Agency Events

Studer Agency Events

Schrijf review

De juiste evenemenSen voor jouw project!

The Frontline Company

The Frontline Company

6 reviews

The Frontline Company is sinds jaar en dag een stevige referentie in het evenementenlandschap. Als uw promo/standpersoneel voor u echt belangrijk is, dan is er maar één adres ...

G4S Event Security

G4S Event Security

Schrijf review
Elegante Hostess

Elegante Hostess

Schrijf review

No Photo Available

Hands 4 Events bvba

Schrijf review
Cloud 9 Events

Cloud 9 Events

Schrijf review

No Photo Available

Hostessenservice bvba

Schrijf review

No Photo Available

Step-Up catering & event crew

Schrijf review
Avonturenpark Hellendoorn

Avonturenpark Hellendoorn

Schrijf review
Robiezs Event Risk Management

Robiezs Event Risk Management

Schrijf review
Promotiebureau Juice Promotions

Promotiebureau Juice Promotions

Schrijf review
Team4Events

Team4Events

Schrijf review
All Assistance Agency

All Assistance Agency

Schrijf review
Moodz | we create. you celebrate

Moodz | we create. you celebrate

Schrijf review
Events in Business

Events in Business

Schrijf review
First In Line

First In Line

Schrijf review
FashionMove

FashionMove

Schrijf review
Let's Do This

Let's Do This

Schrijf review
Hostess4you

Hostess4you

Schrijf review
Promotion Partners

Promotion Partners

Schrijf review
Tophostess

Tophostess

Schrijf review
Hostess-Select bvba

Hostess-Select bvba

Schrijf review
All Eventz People

All Eventz People

Schrijf review

No Photo Available

Holland Hostess Service

Schrijf review

Meest recente reviews

Gemiddelde review score 9.63/10. Gebaseerd op 54 reviews over bedrijven in de categorie 'personeelsevenement organiseren'.
  • The Frontline Company

    The Frontline Company

    Voor onze jobevents kunnen we steeds op The Frontline Company rekenen

    The Frontline Company is steeds het eerste contact waar we aan denken als het neerkomt op ondersteuning, ontvangst en praktische inzetbaarheid tijdens onze jobevents en klantenevents. De flexibiliteit van de steeds gemotiveerde mensen die aan je event worden toegewezen zorgt ervoor dat je met een gerust hart de focus kan houden op het welslagen van je event, en da's ook in deze tijden goud waard!

    Maikel Van Geert - Jobat - 03/07/2020

  • Sylvester

    Sylvester

    TokaiTV

    Beste Sylvester-team, bedankt voor de organisatie, planning, en opvolging. Uiterst professioneel en aangenaam samenwerken. Deze TokaiTV in meerdere talen, voor zoveel verschillende culturen op zo'n korte tijd in elkaar steken is zeker niet evident. Onze klanten, distributeurs en collega's over de ganse wereld waren onder de indruk van jullie professionaliteit. Zeker tot een volgende keer.

    Kurt Leuridan - Tokai Optecs - 03/07/2020

  • Sylvester

    Sylvester

    Studio CAW

    In tijden van corona waren we genoodzaakt om onze medewerkersdag fysiek te annuleren, dus gingen we op zoek naar een fijn alternatief. Zo maakten we kennis met Sylvester. Het resultaat was een online, ludiek en gezellig event waar we met alle medewerkers van genoten hebben. In tijden van fysieke afstand slaagden zij erin om toch nabijheid te creëren. Dankjewel daarvoor!
    Positieve punten: professionaliteit, vlotte communicatie, originele teambuilding.

    Janne Geyskens - CAW Boom Mechelen Lier - 01/07/2020

  • Sylvester

    Sylvester

    Uiterst professionele samenwerking!

    Een goed uitgewerkte reuzepicknick: daar werkte Sylvester Productions oorspronkelijk voor Welzijnszorg vzw aan.
    De uitbraak van de coronacrisis 2 maand voor het event zelf, stak hier een stokje voor.
    Gelukkig konden we rekenen op snel en concreet denkwerk van alle event producers.
    In geen tijd hadden de medewerkers van Sylvester een alternatief bedacht voor onze online viering van het einde van 50 jaar campagne voeren. Op basis van een snelle briefing, waren we getuigen van een nooit aflatend enthousiasme van iedereen binnen dit eventbedrijf. Van grafisch ontwerper tot TV producer: iedereen was bereikbaar. Elke stap binnen het (toch wel spannend) proces werd tot in de puntjes uitgewerkt.
    Op de dag zelf werden we hartelijk en coronaproof ontvangen in hun eigen studio.
    Van concept tot eindresultaat voelden we een heel sterke betrokkenheid bij ons verhaal en konden we rekenen op heldere communicatie.

    Joke D'Hooghe - Welzijnszorg vzw - 29/06/2020

Personeelsevenement Organiseren

Op zoek naar 'personeelsevenement organiseren'? Dan kunnen wij jou helpen. Op deze pagina vind je niet minder dan leveranciers om je hierbij te helpen. Deze bedrijven helpen je graag bij het organiseren van jouw evenement, feest of congres in België.

Personeelsevenement organiseren: alles op één website

Wij hebben alle leveranciers van personeelsevenement organiseren op een pagina geplaatst zodat je makkelijk kan vergelijken. Ontdek onze partners en contacteer hen voor meer informatie. Je kan zelfs filteren op land en provincie. Handig, niet?

Voor zaken als personeelsevenement organiseren, evenementen personeel, personeelsevenement, personeelsevent, personeelsevents, personeelsevenementen, events personeel, event personeel, personeel event, ... hoef je dus echt niet verder te zoeken. Ook voor andere event-gerelateerde zaken ben je op eventplanner.be aan het juiste adres.

Bedrijf aanmelden

Je kan zelf gratis een firma toevoegen aan deze lijst. Zo bereik je in één klap 125.000 prospects die op zoek zijn naar personeelsevenement organiseren.

Tags: evenementen personeel, personeelsevenement, personeelsevent, personeelsevents, personeelsevenementen, events personeel, event personeel, personeel event, ...

Artikels

Educatieve app scoort op personeelsevent Amlin Europe

Educatieve app scoort op personeelsevent Amlin Europe

De Europese afdeling van Amlin wilde voor zijn jaarlijkse personeelsevent wel eens wat anders. Iets leukers en creatievers dan de traditionele CEO-speech, gevolgd door workshops en trainingssessies.

WKR update: Soepelere regeling voor personeelsfeesten op locatie

WKR update: Soepelere regeling voor personeelsfeesten op locatie

Sinds 1 januari 2015 is de WKR in Nederland van kracht. Deze regeling had als gevolg dat personeelsfeesten die je in je eigen bedrijf organiseert, fiscaal gunstiger worden behandeld dan op externe locaties. Nu komt daar dus verandering in.

Beheer je event personeel met Forganiser

Beheer je event personeel met Forganiser

Vaste tewerkstelling is in de Benelux weinig flexibel. Met flexibele arbeid speel je snel en doeltreffend in op de schommelingen van vraag en aanbod. Forganiser HR Service beheert je flexibele ploeg.

30 jaar BBQ-ervaring voor jouw evenement

30 jaar BBQ-ervaring voor jouw evenement

Op zoek naar een origineel personeels- of klantenevent? Dan is een initiatie, een razendsnelle race of zelfs een grand prix bij Inkart met een sublieme BBQ als afsluiter misschien een goed idee.

Een zee van evenementiële mogelijkheden tijdens Het vlot in Mu.ZEE

Een zee van evenementiële mogelijkheden tijdens Het vlot in Mu.ZEE

Het is bijna D-day! Op 20 oktober opent in Mu.ZEE in Oostende de tentoonstelling Het vlot.

Gloednieuwe evenementenlocatie in Antwerpen

Gloednieuwe evenementenlocatie in Antwerpen

Easyfairs Belgium is een paradepaardje rijker. De nieuwbouw evenementenlocatie Avenue opent midden december 2019 op de site van Antwerp Expo.

Volloffestival: als je vol lof(ve) bent over je team

Volloffestival: als je vol lof(ve) bent over je team

Wil je je personeel eens in het zonnetje zetten? Dan is het 'Volloffestival' het ideale festival, speciaal voor bedrijven.

Events die blijven nazinderen? Sylvester doet het met creativiteit!

Events die blijven nazinderen? Sylvester doet het met creativiteit!

Waarom zou je genoegen nemen met het zoveelste voorspelbare event voor je bedrijf? Zo’n tja-daar-kunnen-we-niet-omheen-even-praatje-maken-hapje-scoren-en-weer-naar-huis-gebeuren?

Inkart viert zijn 25ste verjaardag en dat zal geweten zijn!

Inkart viert zijn 25ste verjaardag en dat zal geweten zijn!

Inkart viert op 29 april 2019 zijn 25ste verjaardag. Het bekende kartingcenter langs de A12 in Puurs blijft immens populair.

Zijn jouw events een award waardig?

Zijn jouw events een award waardig?

Als je je eigen evenement zou beoordelen, hoeveel punten zou je dan toekennen aan creativiteit & innovativiteit, executie, effectiviteit en communicatiestrategie?

Filters

Zoekwoorden

Reviews

Advertenties