Personeelsevenement Organiseren
Op zoek naar 'personeelsevenement organiseren'? In onze database vind je alle leveranciers die personeelsevenement organiseren aanbieden in België. Lees de talrijke reviews van de beste 'personeelsevenement organiseren'-bedrijven. Laat je inspireren en ontdek de leverancier die jou gaat ondersteunen bij de organisatie van jouw top evenement of onvergetelijk feest!
Voeg jouw bedrijf toe aan deze lijst en bereik in één klap duizenden opdrachtgevers en organisatoren van evenementen. Dat kan zelfs gratis!
Sylvester
Verhalen vertellen. Dat is wat we bij Sylvester doen. We combineren twee kernactiviteiten: televisie en filmpjes enerzijds, events anderzijds.
Lust4Live - Eventbureau
Elke keer opnieuw de creatieve uitdaging aangaan om de ideale match te vinden, tussen uw merk/bedrijf en uw bezoekers/gasten met als resultaat een unieke belevenis en engagement.
MaisonRouge
MaisonRouge is een people agency dat hardwerkende en opgeleide jongeren voorziet op catering- en eventopdrachten.
Challenge MC
Een professioneel onthaal op uw evenement, beurs, congres of seminarie? Onze hostesses en hosts staan klaar om uw bezoeker te ontvangen zoals u dat mag verwachten.
The Frontline Company
The Frontline Company is sinds jaar en dag een stevige referentie in het evenementenlandschap. Als uw promo/standpersoneel voor u echt belangrijk is, dan is er maar één adres ...
Fashion hostess bvba
Fashion Hostess: uw event, onze hostess! Ons hostessenservice met stijlvolle hostessen en promogirls verzorgt al uw evenementen, bedrijfsfeesten, opendeurdagen en promowerk!
Parkingboys
Parkingboys is gespecialiseerd in het plannen en realiseren van de volledige organisatie van de parking tijdens uw event. Uw bezoekers worden op een professionele manier ontvangen en begeleid door onze volledig uitgeruste parkingboys.
Hands 4 Events bvba
Hands 4 Events levert professionele stagehands, stewards, ticketcontroleurs, parkeerbegeleiders en hospitality medewerkers.
Studer Agency Events
De juiste evenemenSen voor jouw project!
Hostess4you
Hostess4you is een hostessservice waarbij de inzet van hostessen tijdens beurzen en evenementen van toepassing is. Hostess4you heeft een kantoor in Nederland en in Duitsland. Hostess4you werkt met ervaren mensen waarbij fotos voor het maken van een select
All Assistance Agency
Tijdens uw marketingactiviteiten heeft u goede medewerkers nodig: dynamische, enthousiaste mensen met een goed voorkomen, die van aanpakken weten en die niet te veel kosten. Daarvoor bent u bij All Assistance Agency aan het juiste adres.
Hostess-Select bv
Agentschap van onthaalhostessen voor beurzen, congressen, evenementen, openingen, promoties, ...
First In Line
Na meer dan een decennium actief te zijn in de evenementensector, bulkt ons bedrijf van ervaring. Graag staan wij u dan ook bij in een consulterende rol om uw evenement, van feest tot festival, tot een goed einde te brengen.
Promotion Partners
Promotion Partners is dé personele dienstverlener voor (sales)promoties en events sinds 1978. Wij bieden ervaren en getraind verkooppersoneel op flexibele basis in de branches mode, cosmetica en retail.
Tentoo Payroll Services
Payrolling via Tentoo is een gemakkelijke en flexibele oplossing voor alle tijdelijke samenwerkingsverbanden, zowel voor werknemer als voor werkgever. Student, bediende of artiest? Binnen- of buitenland? Geen probleem: wij nemen de administratie over!
artlogic bv
artlogic BV levert stagehands & evenementenpersoneel voor uw event of productie! Inzetbaar voor de op- en afbouw van licht, geluid, video- en podiumtechniek. U profiteert van onze heldere werkwijze, persoonlijke benadering en uitgebreide europese netwerk.
Salto Marketing Industries
Salto Marketing Industries BeNeLux is een field activation en marketing agentschap.
Creyf's
Creyf's Horeca & Events heeft oplossingen voor een (tijdelijke) vraag naar personeel voor de horeca en voor evenementen. Niet alleen keuken- en zaalpersoneel, maar ook vestiairepersoneel, hostessen, VIP-begeleiders, chauffeurs, enzovoort.
MM bvba
Wij zorgen voor toiletdames en vestiaire personeel voor alle evenementen. Geen zorgen meer ivm de sanitaire voorzieningen, we take care.
Unity Event Crew
Unity Event Crew is een bedrijf welke crew levert aan evenementen. Crew welke inzetbaar zijn op de diverse facetten binnen de op en afbouw van een evenement.
All inc events
Advies en realisatie van personeels- en marketingevents in binnen- en buitenland, op maat van uw bedrijf.
EnjoyToday
Enjoytoday is een karaktervolle locatie met meeting, incentive en teambuilding faciliteiten.
SAT Security Assistant Team bvba
Increso, event industry solutions
Increso levert professionele diensten aan de congres & meeting industrie. Voor steden en congrescentra hebben wij ons gespecialiseerd in sales vertegenwoordiging binnen Europa.
Meer resultaten wereldwijd
Avonturenpark Hellendoorn
Uw feest in Avonturenpark Hellendoorn! Of had u een avontuurlijk presentje voor uw personeel en/of zakenrelatie in gedachten? Ons is niets te gek!
Promotiebureau Juice Promotions
Het promotiebureau voor opvallende promotieacties!
Team4Events
Team4Events levert het leukste personeel voor beurzen, events en feesten!
Events in Business
Hilversum Events is hét evenementenbureau van Hilversum en omstreken. Vanuit het Media Park organiseert en coördineert Hilversum Events al uw zakelijke en vermakelijke evenementen en biedt tal van verrassende arrangementen aan.
Tophostess
Op iedere beurs, congres, en ander evenement is een professionele hostess een waardevolle toevoeging aan de uitstraling van uw bedrijf en de boodschap die u wilt overbrengen. Tophostess beschikt over een snel groeiend netwerk professionele hostesses.
Holland Hostess Service
Holland Hostess service is een professionele en complete dienstverlener op het gebied van hospitality. Wij zijn gespecialiseerd in hoogwaardige ondersteuning bij evenementen, beurzen en congressen en werken uitsluitend met ervaren gastvrouwen.
Jouw eventbedrijf aan deze lijst toevoegen?
Wist je dat je jouw eventbedrijf gratis aan deze pagina kunt toevoegen? Bereik duizenden organisatoren die op zoek zijn naar een leverancier zoals jij.
Bedrijf toevoegenMeest recente reviews
Gemiddelde review score 9.65/10. Gebaseerd op 156 reviews over bedrijven in de categorie 'personeelsevenement organiseren'.
The Frontline Company
Flyeren
Op vrij korte termijn nog promomensen ingepland voor een klus in Luxemburg. Helemaal goed geregeld en een eindklant die zeer tevreden was over de mensen.
Het regelen vooraf ging ook heel fijn: super snelle reactie op mails. Communicatie liep heel soepel. Ga dit bureau voor Belgie en Luxemburg zeker vaker inzetten.
Sylvester
Europees event in goede banen met Sylvester
In het kader van het Europese Voorzitterschap van de Raad van de Europese Unie organiseerde PMV samen met Wallonie Entreprendre, SFPIM en finance&invest.brussels een event in de Brusselse Bozar. Daarvoor deden we een beroep op Sylvester, die dit voortreffelijk heeft uitgevoerd: zeer hands on en altijd luisterbereid en zoekend naar oplossingen.
Omdat het een event in co-organisatie was met 4 partijen, was dit communicatief niet altijd een even gemakkelijke opgave, maar gezien de goede meertaligheid van het team hebben ze dit ook op een uitstekende manier in goede bane geleid. Aanbevelenswaardig!
Sylvester
Geslaagde nieuwjaarsreceptie
De nieuwjaarsreceptie van PMV is voor velen in de investeringswereld hét netwerkmoment van het jaar. Meer dan 800 bankiers, ondernemers, advocaten en financiers kijken elk jaar weer uit naar ons event. Uiteraard moet alles op wieltjes verlopen. Voor de eerste keer deden we een beroep op Sylvester en dat hebben we ons niet beklaagd: het Sylvester-team had het hele event volledig onder controle en wist enkele aspecten van het gebeuren nog te verbeteren.
The Frontline Company
Dikke pluim!
Super fijne communicatie, nette correcte hostesses en keurige after sales
Personeelsevenement Organiseren
Op zoek naar 'personeelsevenement organiseren' voor zakelijke of privé-evenementen? Dan ben je aan het juiste adres. Op deze pagina vind je maar liefst 42 eventbedrijven om je hierbij te helpen. Deze betrouwbare eventleveranciers ondersteunen je graag bij de zorgeloze organisatie van jouw evenement, trouwfeest, bruiloft, feest of bedrijfsfeest in België.
Personeelsevenement organiseren: alles op één pagina
Wij hebben alle bedrijven voor personeelsevenement organiseren op een pagina geplaatst zodat je moeiteloos kunt selecteren. Ontdek onze partners en contacteer hen via de contactgegevens voor meer informatie. En om het je nog gemakkelijker te maken, kun je zelfs filteren op land en provincie. Handig, tock?
Voor zaken als personeelsevenement organiseren, evenementen personeel, personeelsevenement, personeelsevent, personeelsevents, personeelsevenementen, events personeel, event personeel, personeel event, ... hoef je voor de beste kwaliteit dus echt niet verder te zoeken. Ook voor andere event-gerelateerde services ben je bij eventplanner.be aan het juiste adres. Check snel de beschikbaarheid, vraag offertes of prijzen aan en boek/bestel meteen online. Wij maken jouw zoektocht graag gemakkelijk, zodat jij en je gasten binnenkort kunnen genieten van een onvergetelijk feest of evenement!
Eventbedrijf aanmelden
Voeg zelf gratis een bedrijf toe aan dit platform. Zo bereik je in één klap duizenden potentiële klanten die op zoek zijn naar personeelsevenement organiseren. Je vergroot dus niet alleen de bekendheid van je bedrijf, je inspireert ook onze bezoekers en je scoort leads.
Artikels
Educatieve app scoort op personeelsevent Amlin Europe
De Europese afdeling van Amlin wilde voor zijn jaarlijkse personeelsevent wel eens wat anders. Iets leukers en creatievers dan de traditionele CEO-speech, gevolgd door workshops en trainingssessies.
WKR update: Soepelere regeling voor personeelsfeesten op locatie
Sinds 1 januari 2015 is de WKR in Nederland van kracht. Deze regeling had als gevolg dat personeelsfeesten die je in je eigen bedrijf organiseert, fiscaal gunstiger worden behandeld dan op externe locaties. Nu komt daar dus verandering in.
Een check-in app, niet alleen voor grote events
Of het nu gaat om een concert, conferentie, personeelsevenement of festival, het belang van goed eventmanagement kan niet worden onderschat. Eén van de meest kritieke aspecten van evenementenbeheer is ...
Beheer je event personeel met Forganiser
Vaste tewerkstelling is in de Benelux weinig flexibel. Met flexibele arbeid speel je snel en doeltreffend in op de schommelingen van vraag en aanbod. Forganiser HR Service beheert je flexibele ploeg.
30 jaar BBQ-ervaring voor jouw evenement
Op zoek naar een origineel personeels- of klantenevent? Dan is een initiatie, een razendsnelle race of zelfs een grand prix bij Inkart met een sublieme BBQ als afsluiter misschien een goed idee.
Een zee van evenementiële mogelijkheden tijdens Het vlot in Mu.ZEE
Het is bijna D-day! Op 20 oktober opent in Mu.ZEE in Oostende de tentoonstelling Het vlot.
Volloffestival: als je vol lof(ve) bent over je team
Wil je je personeel eens in het zonnetje zetten? Dan is het 'Volloffestival' het ideale festival, speciaal voor bedrijven.
Events die blijven nazinderen? Sylvester doet het met creativiteit!
Waarom zou je genoegen nemen met het zoveelste voorspelbare event voor je bedrijf? Zo’n tja-daar-kunnen-we-niet-omheen-even-praatje-maken-hapje-scoren-en-weer-naar-huis-gebeuren?
Gloednieuwe evenementenlocatie in Antwerpen
Easyfairs Belgium is een paradepaardje rijker. De nieuwbouw evenementenlocatie Avenue opent midden december 2019 op de site van Antwerp Expo.
Inkart viert zijn 25ste verjaardag en dat zal geweten zijn!
Inkart viert op 29 april 2019 zijn 25ste verjaardag. Het bekende kartingcenter langs de A12 in Puurs blijft immens populair.