Personeelsevenement Organiseren

Op zoek naar 'personeelsevenement organiseren'? In onze database vind je alle leveranciers die personeelsevenement organiseren aanbieden in België. Lees de talrijke reviews van de beste 'personeelsevenement organiseren'-bedrijven. Laat je inspireren en ontdek de leverancier die jou gaat ondersteunen bij de organisatie van jouw top evenement of onvergetelijk feest!

Voeg jouw bedrijf toe aan deze lijst en bereik in één klap duizenden opdrachtgevers en organisatoren van evenementen. Dat kan zelfs gratis!

Sylvester

Sylvester

65 reviews Haacht

Verhalen vertellen. Dat is wat we bij Sylvester doen. We combineren twee kernactiviteiten: televisie en filmpjes enerzijds, events anderzijds.

Lust4Live - Eventbureau

Lust4Live - Eventbureau

34 reviews Mechelen

Elke keer opnieuw de creatieve uitdaging aangaan om de ideale match te vinden, tussen uw merk/bedrijf en uw bezoekers/gasten met als resultaat een unieke belevenis en engagement.

MaisonRouge

MaisonRouge

Schrijf review Gent

MaisonRouge is een people agency dat hardwerkende en opgeleide jongeren voorziet op catering- en eventopdrachten.

Challenge MC

Challenge MC

12 reviews Antwerpen

Een professioneel onthaal op uw evenement, beurs, congres of seminarie? Onze hostesses en hosts staan klaar om uw bezoeker te ontvangen zoals u dat mag verwachten.

The Frontline Company

The Frontline Company

50 reviews Wilrijk

The Frontline Company is sinds jaar en dag een stevige referentie in het evenementenlandschap. Als uw promo/standpersoneel voor u echt belangrijk is, dan is er maar één adres ...

The Iconic Group

The Iconic Group

Schrijf review Sint-Eloois-Winkel

Met een hart voor gastvrijheid en de vreugde van het samen vieren, hebben we ons gespecialiseerd in het leveren van zowel volledige evenementenorganisatie als het verstrekken van kwalitatief personeel voor uw bestaande evenementen.

Fashion hostess bvba

Fashion hostess bvba

Schrijf review Jabbeke

Fashion Hostess: uw event, onze hostess! Ons hostessenservice met stijlvolle hostessen en promogirls verzorgt al uw evenementen, bedrijfsfeesten, opendeurdagen en promowerk!

Parkingboys

Parkingboys

Schrijf review Wetteren

Parkingboys is gespecialiseerd in het plannen en realiseren van de volledige organisatie van de parking tijdens uw event. Uw bezoekers worden op een professionele manier ontvangen en begeleid door onze volledig uitgeruste parkingboys.

No Photo Available

Hands 4 Events bvba

Schrijf review Zoersel

Hands 4 Events levert professionele stagehands, stewards, ticketcontroleurs, parkeerbegeleiders en hospitality medewerkers.

Studer Agency Events

Studer Agency Events

Schrijf review Antwerpen

De juiste evenemenSen voor jouw project!

Hostess4you

Hostess4you

Schrijf review Haren

Hostess4you is een hostessservice waarbij de inzet van hostessen tijdens beurzen en evenementen van toepassing is. Hostess4you heeft een kantoor in Nederland en in Duitsland. Hostess4you werkt met ervaren mensen waarbij fotos voor het maken van een select

All Assistance Agency

All Assistance Agency

Schrijf review Hasselt

Tijdens uw marketingactiviteiten heeft u goede medewerkers nodig: dynamische, enthousiaste mensen met een goed voorkomen, die van aanpakken weten en die niet te veel kosten. Daarvoor bent u bij All Assistance Agency aan het juiste adres.

Hostess-Select bv

Hostess-Select bv

Schrijf review Lochristi

Agentschap van onthaalhostessen voor beurzen, congressen, evenementen, openingen, promoties, ...

First In Line

First In Line

Schrijf review Gent

Na meer dan een decennium actief te zijn in de evenementensector, bulkt ons bedrijf van ervaring. Graag staan wij u dan ook bij in een consulterende rol om uw evenement, van feest tot festival, tot een goed einde te brengen.

Promotion Partners

Promotion Partners

Schrijf review Amsterdam

Promotion Partners is dé personele dienstverlener voor (sales)promoties en events sinds 1978. Wij bieden ervaren en getraind verkooppersoneel op flexibele basis in de branches mode, cosmetica en retail.

Tentoo Payroll Services

Tentoo Payroll Services

Schrijf review Zaventem

Payrolling via Tentoo is een gemakkelijke en flexibele oplossing voor alle tijdelijke samenwerkingsverbanden, zowel voor werknemer als voor werkgever. Student, bediende of artiest? Binnen- of buitenland? Geen probleem: wij nemen de administratie over!

No Photo Available

artlogic bv

Schrijf review Amsterdam

artlogic BV levert stagehands & evenementenpersoneel voor uw event of productie! Inzetbaar voor de op- en afbouw van licht, geluid, video- en podiumtechniek. U profiteert van onze heldere werkwijze, persoonlijke benadering en uitgebreide europese netwerk.

No Photo Available

Salto Marketing Industries

Schrijf review Hemiksem

Salto Marketing Industries BeNeLux is een field activation en marketing agentschap.

No Photo Available

Creyf's

Schrijf review Brussel

Creyf's Horeca & Events heeft oplossingen voor een (tijdelijke) vraag naar personeel voor de horeca en voor evenementen. Niet alleen keuken- en zaalpersoneel, maar ook vestiairepersoneel, hostessen, VIP-begeleiders, chauffeurs, enzovoort.

No Photo Available

MM bvba

Schrijf review Opwijk

Wij zorgen voor toiletdames en vestiaire personeel voor alle evenementen. Geen zorgen meer ivm de sanitaire voorzieningen, we take care.

No Photo Available

Unity Event Crew

Schrijf review Eersel

Unity Event Crew is een bedrijf welke crew levert aan evenementen. Crew welke inzetbaar zijn op de diverse facetten binnen de op en afbouw van een evenement.

No Photo Available

All inc events

Schrijf review Rumst

Advies en realisatie van personeels- en marketingevents in binnen- en buitenland, op maat van uw bedrijf.

No Photo Available

EnjoyToday

Schrijf review Oudenaarde

Enjoytoday is een karaktervolle locatie met meeting, incentive en teambuilding faciliteiten.

No Photo Available

SAT Security Assistant Team bvba

Schrijf review Aarschot

No Photo Available

Increso, event industry solutions

Schrijf review Den Bosch

Increso levert professionele diensten aan de congres & meeting industrie. Voor steden en congrescentra hebben wij ons gespecialiseerd in sales vertegenwoordiging binnen Europa.

Meer resultaten wereldwijd

Avonturenpark Hellendoorn

Avonturenpark Hellendoorn

Schrijf review Hellendoorn

Uw feest in Avonturenpark Hellendoorn! Of had u een avontuurlijk presentje voor uw personeel en/of zakenrelatie in gedachten? Ons is niets te gek!

Promotiebureau Juice Promotions

Promotiebureau Juice Promotions

Schrijf review Amsterdam

Het promotiebureau voor opvallende promotieacties!

Events in Business

Events in Business

Schrijf review Hilversum

Hilversum Events is hét evenementenbureau van Hilversum en omstreken. Vanuit het Media Park organiseert en coördineert Hilversum Events al uw zakelijke en vermakelijke evenementen en biedt tal van verrassende arrangementen aan.

Tophostess

Tophostess

Schrijf review Zaltbommel

Op iedere beurs, congres, en ander evenement is een professionele hostess een waardevolle toevoeging aan de uitstraling van uw bedrijf en de boodschap die u wilt overbrengen. Tophostess beschikt over een snel groeiend netwerk professionele hostesses.

No Photo Available

Holland Hostess Service

Schrijf review Amsterdam

Holland Hostess service is een professionele en complete dienstverlener op het gebied van hospitality. Wij zijn gespecialiseerd in hoogwaardige ondersteuning bij evenementen, beurzen en congressen en werken uitsluitend met ervaren gastvrouwen.

Jouw eventbedrijf aan deze lijst toevoegen?

Wist je dat je jouw eventbedrijf gratis aan deze pagina kunt toevoegen? Bereik duizenden organisatoren die op zoek zijn naar een leverancier zoals jij.

Bedrijf toevoegen

Meest recente reviews

Gemiddelde review score 9.65/10. Gebaseerd op 161 reviews over bedrijven in de categorie 'personeelsevenement organiseren'.

Sylvester

Sylvester

Personeelsevent

|Lise Cox (Vlaamse Belastingdienst)|10/07/2024

We deden beroep op Sylvester voor de organisatie van ons personeelsevent voor 650 deelnemers. Hendrik en Lune hebben ons hier zeer goed in begeleid: we kregen duidelijke feedback op onze vragen, ze dachten constructief en proactief mee na over de opzet en deden ook voorstellen tot verbetering/aanpassing. Daarbij bekeken ze ook wat er mogelijk was om alles binnen ons budget te voorzien en zochten ze daarvoor naar alternatieven waar nodig. Bij de opbouw en tijdens het event hebben ze alles goed opgevolgd en hebben ze naar ons teruggekoppeld over de stand van zaken. Enkele praktische problemen met de catering hebben ze professioneel opgelost en nadien ook besproken met de cateraar. Het was een fijne samenwerking met een geslaagd event als resultaat.

Sylvester

Sylvester

Flexibel en proactief!

|Marian Vandenbossche (Agentschap Binnenlands Bestuur)|12/06/2024

We werkten samen met Sylvester voor de organisatie van een symposium rond de overgang/menopauze. Het moest snel gaan! De collega's Shannon en Gelein schakelden op flexibele en proactieve manier om al onze wensen te realiseren. Op zeer korte termijn een heel leuk event in elkaar gestoken, met niets dan felicitaties achteraf! Tot de volgende keer!

Sylvester

Sylvester

Bedankt, Sylvester!

|Machteld Ryckaert (Vlaamse overheid)|04/06/2024

We hebben met Sylvester samengewerkt voor de organisatie van onze Smart Shipping Conference in Antwerpen (16 mei 2024), die kaderde binnen het Belgische EU-voorzitterschap. Het event was van A tot Z in de puntjes uitgewerkt en voorbereid. De conferentie vond plaats aan boord van het schip 'Blue Rhapsody', wat heel wat logistieke en technische uitdagingen met zich meebrengt. En daar kwam Sylvester perfect in beeld. Niet alleen werden we als organisatie maximaal ontzorgd in de voorbereidingen, ook de communicatie voorafgaand aan het event en de dag zelf verliepen vlekkeloos en professioneel. Het contact met Femke, Randy en Jason van Sylvester was erg fijn, waardoor het op het einde echt aanvoelde alsof we één team waren. Dankjewel daarvoor!

The Frontline Company

The Frontline Company

Uitstekende gastvrouwdiensten

|Danielle Danielle Seeley (Approach Cyber)|04/06/2024

Voor een tweedaags evenement hebben we een gastvrouw ingehuurd om onze stand te helpen beheren. De gastvrouw was zeer efficiënt en bekwaam. Ze begon meteen te helpen met het opzetten en runde de stand perfect gedurende de twee dagen, zonder dat er voortdurend herinneringen of aanwijzingen nodig waren.
Zeer professioneel en vriendelijk, ik zou het zeker aanbevelen!

Personeelsevenement Organiseren

Op zoek naar 'personeelsevenement organiseren' voor zakelijke of privé-evenementen? Dan ben je aan het juiste adres. Op deze pagina vind je maar liefst 42 eventbedrijven om je hierbij te helpen. Deze betrouwbare eventleveranciers ondersteunen je graag bij de zorgeloze organisatie van jouw evenement, trouwfeest, bruiloft, feest of bedrijfsfeest in België.

Personeelsevenement organiseren: alles op één pagina

Wij hebben alle bedrijven voor personeelsevenement organiseren op een pagina geplaatst zodat je moeiteloos kunt selecteren. Ontdek onze partners en contacteer hen via de contactgegevens voor meer informatie. En om het je nog gemakkelijker te maken, kun je zelfs filteren op land en provincie. Handig, tock?

Voor zaken als personeelsevenement organiseren, evenementen personeel, personeelsevenement, personeelsevent, personeelsevents, personeelsevenementen, events personeel, event personeel, personeel event, ... hoef je voor de beste kwaliteit dus echt niet verder te zoeken. Ook voor andere event-gerelateerde services ben je bij eventplanner.be aan het juiste adres. Check snel de beschikbaarheid, vraag offertes of prijzen aan en boek/bestel meteen online. Wij maken jouw zoektocht graag gemakkelijk, zodat jij en je gasten binnenkort kunnen genieten van een onvergetelijk feest of evenement!

Eventbedrijf aanmelden

Voeg zelf gratis een bedrijf toe aan dit platform. Zo bereik je in één klap duizenden potentiële klanten die op zoek zijn naar personeelsevenement organiseren. Je vergroot dus niet alleen de bekendheid van je bedrijf, je inspireert ook onze bezoekers en je scoort leads.

Tags: evenementen personeel, personeelsevenement, personeelsevent, personeelsevents, personeelsevenementen, events personeel, event personeel, personeel event, ...

Artikels

Educatieve app scoort op personeelsevent Amlin Europe

Educatieve app scoort op personeelsevent Amlin Europe

De Europese afdeling van Amlin wilde voor zijn jaarlijkse personeelsevent wel eens wat anders. Iets leukers en creatievers dan de traditionele CEO-speech, gevolgd door workshops en trainingssessies.

WKR update: Soepelere regeling voor personeelsfeesten op locatie

WKR update: Soepelere regeling voor personeelsfeesten op locatie

Sinds 1 januari 2015 is de WKR in Nederland van kracht. Deze regeling had als gevolg dat personeelsfeesten die je in je eigen bedrijf organiseert, fiscaal gunstiger worden behandeld dan op externe locaties. Nu komt daar dus verandering in.

Een check-in app, niet alleen voor grote events

Een check-in app, niet alleen voor grote events

Of het nu gaat om een concert, conferentie, personeelsevenement of festival, het belang van goed eventmanagement kan niet worden onderschat. Eén van de meest kritieke aspecten van evenementenbeheer is ...

Beheer je event personeel met Forganiser

Beheer je event personeel met Forganiser

Vaste tewerkstelling is in de Benelux weinig flexibel. Met flexibele arbeid speel je snel en doeltreffend in op de schommelingen van vraag en aanbod. Forganiser HR Service beheert je flexibele ploeg.

30 jaar BBQ-ervaring voor jouw evenement

30 jaar BBQ-ervaring voor jouw evenement

Op zoek naar een origineel personeels- of klantenevent? Dan is een initiatie, een razendsnelle race of zelfs een grand prix bij Inkart met een sublieme BBQ als afsluiter misschien een goed idee.

Een zee van evenementiële mogelijkheden tijdens Het vlot in Mu.ZEE

Een zee van evenementiële mogelijkheden tijdens Het vlot in Mu.ZEE

Het is bijna D-day! Op 20 oktober opent in Mu.ZEE in Oostende de tentoonstelling Het vlot.

Volloffestival: als je vol lof(ve) bent over je team

Volloffestival: als je vol lof(ve) bent over je team

Wil je je personeel eens in het zonnetje zetten? Dan is het 'Volloffestival' het ideale festival, speciaal voor bedrijven.

Events die blijven nazinderen? Sylvester doet het met creativiteit!

Events die blijven nazinderen? Sylvester doet het met creativiteit!

Waarom zou je genoegen nemen met het zoveelste voorspelbare event voor je bedrijf? Zo’n tja-daar-kunnen-we-niet-omheen-even-praatje-maken-hapje-scoren-en-weer-naar-huis-gebeuren?

Gloednieuwe evenementenlocatie in Antwerpen

Gloednieuwe evenementenlocatie in Antwerpen

Easyfairs Belgium is een paradepaardje rijker. De nieuwbouw evenementenlocatie Avenue opent midden december 2019 op de site van Antwerp Expo.

Inkart viert zijn 25ste verjaardag en dat zal geweten zijn!

Inkart viert zijn 25ste verjaardag en dat zal geweten zijn!

Inkart viert op 29 april 2019 zijn 25ste verjaardag. Het bekende kartingcenter langs de A12 in Puurs blijft immens populair.