Personeelsevenement Organiseren
Op zoek naar 'personeelsevenement organiseren'? In onze database vind je alle leveranciers die personeelsevenement organiseren aanbieden in België. Lees de talrijke reviews van de beste 'personeelsevenement organiseren'-bedrijven. Laat je inspireren en ontdek de leverancier die jou gaat ondersteunen bij de organisatie van jouw top evenement of onvergetelijk feest!
Voeg jouw bedrijf toe aan deze lijst en bereik in één klap duizenden opdrachtgevers en organisatoren van evenementen. Dat kan zelfs gratis!

Sylvester
Verhalen vertellen. Dat is wat we bij Sylvester doen. We combineren twee kernactiviteiten: televisie en filmpjes enerzijds, events anderzijds.

MaisonRouge
MaisonRouge is een people agency dat hardwerkende en opgeleide jongeren voorziet op catering- en eventopdrachten.

Challenge MC
Een professioneel onthaal op uw evenement, beurs, congres of seminarie? Onze hostesses en hosts staan klaar om uw bezoeker te ontvangen zoals u dat mag verwachten.

The Frontline Company
The Frontline Company is sinds jaar en dag een stevige referentie in het evenementenlandschap. Als uw promo/standpersoneel voor u echt belangrijk is, dan is er maar één adres ...

The Iconic Group
Met een hart voor gastvrijheid en de vreugde van het samen vieren, hebben we ons gespecialiseerd in het leveren van zowel volledige evenementenorganisatie als het verstrekken van kwalitatief personeel voor uw bestaande evenementen.

Parkingboys
Parkingboys is gespecialiseerd in het plannen en realiseren van de volledige organisatie van de parking tijdens uw event. Uw bezoekers worden op een professionele manier ontvangen en begeleid door onze volledig uitgeruste parkingboys.

Lust4Live - Eventbureau
Elke keer opnieuw de creatieve uitdaging aangaan om de ideale match te vinden, tussen uw merk/bedrijf en uw bezoekers/gasten met als resultaat een unieke belevenis en engagement.
No Photo Available
Hands 4 Events bvba
Hands 4 Events levert professionele stagehands, stewards, ticketcontroleurs, parkeerbegeleiders en hospitality medewerkers.

Studer Agency Events
De juiste evenemenSen voor jouw project!

Hostess4you
Hostess4you is een hostessservice waarbij de inzet van hostessen tijdens beurzen en evenementen van toepassing is. Hostess4you heeft een kantoor in Nederland en in Duitsland. Hostess4you werkt met ervaren mensen waarbij fotos voor het maken van een select

Hostess-Select bv
Agentschap van onthaalhostessen voor beurzen, congressen, evenementen, openingen, promoties, ...

First In Line
Na meer dan een decennium actief te zijn in de evenementensector, bulkt ons bedrijf van ervaring. Graag staan wij u dan ook bij in een consulterende rol om uw evenement, van feest tot festival, tot een goed einde te brengen.

Promotion Partners
Promotion Partners is dé personele dienstverlener voor (sales)promoties en events sinds 1978. Wij bieden ervaren en getraind verkooppersoneel op flexibele basis in de branches mode, cosmetica en retail.

Tentoo Payroll Services
Payrolling via Tentoo is een gemakkelijke en flexibele oplossing voor alle tijdelijke samenwerkingsverbanden, zowel voor werknemer als voor werkgever. Student, bediende of artiest? Binnen- of buitenland? Geen probleem: wij nemen de administratie over!
No Photo Available
artlogic bv
artlogic BV levert stagehands & evenementenpersoneel voor uw event of productie! Inzetbaar voor de op- en afbouw van licht, geluid, video- en podiumtechniek. U profiteert van onze heldere werkwijze, persoonlijke benadering en uitgebreide europese netwerk.
No Photo Available
Salto Marketing Industries
Salto Marketing Industries BeNeLux is een field activation en marketing agentschap.
No Photo Available
MM bvba
Wij zorgen voor toiletdames en vestiaire personeel voor alle evenementen. Geen zorgen meer ivm de sanitaire voorzieningen, we take care.
No Photo Available
Unity Event Crew
Unity Event Crew is een bedrijf welke crew levert aan evenementen. Crew welke inzetbaar zijn op de diverse facetten binnen de op en afbouw van een evenement.
No Photo Available
All inc events
Advies en realisatie van personeels- en marketingevents in binnen- en buitenland, op maat van uw bedrijf.
No Photo Available
EnjoyToday
Enjoytoday is een karaktervolle locatie met meeting, incentive en teambuilding faciliteiten.
No Photo Available
SAT Security Assistant Team bvba
No Photo Available
Increso, event industry solutions
Increso levert professionele diensten aan de congres & meeting industrie. Voor steden en congrescentra hebben wij ons gespecialiseerd in sales vertegenwoordiging binnen Europa.
Meer resultaten wereldwijd

Avonturenpark Hellendoorn
Uw feest in Avonturenpark Hellendoorn! Of had u een avontuurlijk presentje voor uw personeel en/of zakenrelatie in gedachten? Ons is niets te gek!

Promotiebureau Juice Promotions
Het promotiebureau voor opvallende promotieacties!

Events in Business
Hilversum Events is hét evenementenbureau van Hilversum en omstreken. Vanuit het Media Park organiseert en coördineert Hilversum Events al uw zakelijke en vermakelijke evenementen en biedt tal van verrassende arrangementen aan.

Tophostess
Op iedere beurs, congres, en ander evenement is een professionele hostess een waardevolle toevoeging aan de uitstraling van uw bedrijf en de boodschap die u wilt overbrengen. Tophostess beschikt over een snel groeiend netwerk professionele hostesses.
No Photo Available
Holland Hostess Service
Holland Hostess service is een professionele en complete dienstverlener op het gebied van hospitality. Wij zijn gespecialiseerd in hoogwaardige ondersteuning bij evenementen, beurzen en congressen en werken uitsluitend met ervaren gastvrouwen.
No Photo Available
Spirit Hosting & Promotions
Spirit Hosting & Promotions staat voor kwaliteit en aandacht. - Hostesses & Hosts - Promotie personeel - Receptionistes
No Photo Available
De Afrika Centrale
De Afrika Centrale verzorgt workshops en optredens West Afrikaanse dans en percussie en creatieve workshops in Afrikaanse stijl. Workshop Afrikaanse dans met opzwepende live percussie; Workshop Afrikaanse patronen schilderen op een mok of een sjaal,...
No Photo Available
Kronenburg Promotie & Begeleiding
Al ruim 18 jaar verzorgt Kronenburg Promotie & Begeleiding de gehele organisatie en afhandeling van het inzetten van medewerk(st)ers op het gebied van Hospitality & Sales Support. 1.250 medewerk(st)ers staan voor u klaar!
Jouw eventbedrijf aan deze lijst toevoegen?
Wist je dat je jouw eventbedrijf gratis aan deze pagina kunt toevoegen? Bereik duizenden organisatoren die op zoek zijn naar een leverancier zoals jij.
Bedrijf toevoegenMeest recente reviews
Gemiddelde review score 9.6/10. Gebaseerd op 181 reviews over bedrijven in de categorie 'personeelsevenement organiseren'.

The Frontline Company
Vlotte samenwerking
The Frontline Company ontzorgde ons tijdens de Kanaalfeesten door medewerkers te voorzien over ons hele festivalterrein alsook een coördinator ter plekke om alles in goede banen te leiden. Wij waren zeer tevreden van de vlotte samenwerking, zowel in aanloop als tijdens het evenement. De medewerkers waren zeer enthousiast en waren goed in hun job. Ik kan een samenwerking met The Frontline Company zeker aanraden.

The Frontline Company
Topteam van The Frontline Company op ons 90-jarig jubileum!
De hostesses en parkinghosts waren professioneel, vriendelijk en volledig afgestemd op ons event. Geen klachten, alleen lof!
Ze waren oprecht betrokken en hebben mee gezorgd voor een vlekkeloos en feestelijk verloop.
Dankjewel, jullie waren een echte meerwaarde! 🎉

The Frontline Company
Heel professioneel en aangenaam samenwerken
Prettige communicatie, alles altijd heel goed geregeld, en een heel professioneel team van hosts en hostessen!

The Frontline Company
10 jaar uitstekende service
We werken al meer dan 10 jaar met veel plezier samen met The Frontline Company en hun professionaliteit is altijd uitstekend geweest. Of het nu gaat om beurzen of zakelijke evenementen, ze leveren consistent hoogwaardige hostesses die ons merk met elegantie en betrouwbaarheid vertegenwoordigen. Het is een geruststelling om jaar na jaar op zo'n betrouwbare partner te kunnen rekenen. Ik beveel hun diensten van harte aan bij mijn collega's in de branche.
Personeelsevenement Organiseren
Op zoek naar 'personeelsevenement organiseren' voor zakelijke of privé-evenementen? Dan ben je aan het juiste adres. Op deze pagina vind je maar liefst 38 eventbedrijven om je hierbij te helpen. Deze betrouwbare eventleveranciers ondersteunen je graag bij de zorgeloze organisatie van jouw evenement, trouwfeest, bruiloft, feest of bedrijfsfeest in België.
Personeelsevenement organiseren: alles op één pagina
Wij hebben alle bedrijven voor personeelsevenement organiseren op een pagina geplaatst zodat je moeiteloos kunt selecteren. Ontdek onze partners en contacteer hen via de contactgegevens voor meer informatie. En om het je nog gemakkelijker te maken, kun je zelfs filteren op land en provincie. Handig, tock?
Voor zaken als personeelsevenement organiseren, evenementen personeel, personeelsevenement, personeelsevent, personeelsevents, personeelsevenementen, events personeel, event personeel, personeel event, ... hoef je voor de beste kwaliteit dus echt niet verder te zoeken. Ook voor andere event-gerelateerde services ben je bij eventplanner.be aan het juiste adres. Check snel de beschikbaarheid, vraag offertes of prijzen aan en boek/bestel meteen online. Wij maken jouw zoektocht graag gemakkelijk, zodat jij en je gasten binnenkort kunnen genieten van een onvergetelijk feest of evenement!
Eventbedrijf aanmelden
Voeg zelf gratis een bedrijf toe aan dit platform. Zo bereik je in één klap duizenden potentiële klanten die op zoek zijn naar personeelsevenement organiseren. Je vergroot dus niet alleen de bekendheid van je bedrijf, je inspireert ook onze bezoekers en je scoort leads.
Artikels

Educatieve app scoort op personeelsevent Amlin Europe
De Europese afdeling van Amlin wilde voor zijn jaarlijkse personeelsevent wel eens wat anders. Iets leukers en creatievers dan de traditionele CEO-speech, gevolgd door workshops en trainingssessies.

WKR update: Soepelere regeling voor personeelsfeesten op locatie
Sinds 1 januari 2015 is de WKR in Nederland van kracht. Deze regeling had als gevolg dat personeelsfeesten die je in je eigen bedrijf organiseert, fiscaal gunstiger worden behandeld dan op externe locaties. Nu komt daar dus verandering in.

Een check-in app, niet alleen voor grote events
Of het nu gaat om een concert, conferentie, personeelsevenement of festival, het belang van goed eventmanagement kan niet worden onderschat. Eén van de meest kritieke aspecten van evenementenbeheer is ...

30 jaar BBQ-ervaring voor jouw evenement
Op zoek naar een origineel personeels- of klantenevent? Dan is een initiatie, een razendsnelle race of zelfs een grand prix bij Inkart met een sublieme BBQ als afsluiter misschien een goed idee.

Een zee van evenementiële mogelijkheden tijdens Het vlot in Mu.ZEE
Het is bijna D-day! Op 20 oktober opent in Mu.ZEE in Oostende de tentoonstelling Het vlot.

Events die blijven nazinderen? Sylvester doet het met creativiteit!
Waarom zou je genoegen nemen met het zoveelste voorspelbare event voor je bedrijf? Zo’n tja-daar-kunnen-we-niet-omheen-even-praatje-maken-hapje-scoren-en-weer-naar-huis-gebeuren?

Gloednieuwe evenementenlocatie in Antwerpen
Easyfairs Belgium is een paradepaardje rijker. De nieuwbouw evenementenlocatie Avenue opent midden december 2019 op de site van Antwerp Expo.

Inkart viert zijn 25ste verjaardag en dat zal geweten zijn!
Inkart viert op 29 april 2019 zijn 25ste verjaardag. Het bekende kartingcenter langs de A12 in Puurs blijft immens populair.

Zijn jouw events een award waardig?
Als je je eigen evenement zou beoordelen, hoeveel punten zou je dan toekennen aan creativiteit & innovativiteit, executie, effectiviteit en communicatiestrategie?

Marketeers geloven massaal in groei van 'live communication'
Een onderzoek in opdracht van The Oval Office bij 1500 marketeers geeft aan dat het geloof in 'live communication sterk in de lift zit.