BluePoint Brussels

BluePoint Brussels

  • Reyerslaan 80, B-1030 Brussel, België
  • vergunning (07/04/2017)

Evenementen van A tot Z of een unieke vergaderlocatie in Brussel - U vindt het allemaal bij BluePoint Brussels!

 

Algemene vergadering, business meetings, conferenties & congressen, opleidingen, product presentaties, personeelsevenementen, recepties of 'walking dinners' of zelf outdoor events op ons nieuw aangelegd terras en tuin, alles is mogelijk in BluePoint Brussels.

 

BluePoint Brussels biedt met zijn 20 moduleerbare en goed uitgeruste zalen tot 450 personen, de perfecte locatie naar ieders wens.


De diverse ruimtes beschikken over daglicht en airco een ook op technisch vlak vindt u er de nieuwste presentatiemogelijkheden gaande van projectoren over licht en geluid maar ook de meest geavanceerde internetverbindingen.


BluePoint stelt eveneens zeer gevarieerde cateringmogelijkheden voor en suggesties op maat van ieders bedrijf. Een uiterst professioneel team staat u bij voor en tijdens uw evenement en garandeert u een vlot en zorgeloos verloop ervan.


De centrale ligging van het gebouw kort bij alle invalswegen is zeker een bijkomende troef en bovendien is er een ondergrondse parking voor 150 wagens aanwezig. Het metrostation 'Diamant' bevindt zich op loopafstand van een gebouw.


Waar wacht u nog op?

BluePoint Brussels
RTBF - internal staff meetings
03 July 2020

Corona-proof staff meetings for RTBF.

We hosted several sessions for 60 attendants in our Einstein room at BluePoint Brussels

Like Reageer

37 reviews over BluePoint Brussels - 9.8/10

Edith Coune
New|Innovation Fund|

BluePoint Brussels: flexibiliteit door een fantastisch team

Zelfs in COVID-tijd biedt het team van BluePoint Brussels flexibele en aangepaste diensten aan die fysieke en digitale vergaderingen gemakkelijk en betrouwbaar maken.
Ze zijn bekwaam en behulpzaam, het maakt het verschil!

bekijk origineel

Like0 likes
Isabelle Descamps
Expert|essenscia|

Virtueel of face-to-face, alles is mogelijk bij Bluepoint Brussels!

Gewend aan fysieke evenementen bij Bluepoint, waagden we de sprong en organiseerden we vorige week ons eerste livestreaming-evenement.
Sommige sprekers waren aanwezig in de zaal, andere kwamen met ons mee voor een debat door Teams, video's, presentaties ... kortom een nogal ingewikkeld scenario waarvoor we een geweldig team nodig hadden!
Zoals altijd hebben we geprofiteerd van een onberispelijke ondersteuning en altijd met een glimlach.
Dankzij het hele team hebben we de ruimte al gereserveerd voor ons volgende evenement :-)
Goede voortzetting!

bekijk origineel

Reactie van BluePoint Brussels op deze review:

Hartelijk dank voor uw vertrouwen in de service en kwaliteit van BluePoint Bruxelles Isabelle!
Het is voor ons altijd een plezier om samen met u een mooie show te organiseren, zowel fysiek als virtueel!
We kijken alvast met enthousiasme uit naar het volgende evenement!

bekijk origineel

Like1 like
Cindy Culot
New|RTBF|

Vriendelijke en zeer professionele plek

Alle medewerkers van BluePoint Brussels luisteren altijd en geven goed advies. Ze zijn erg responsief en wendbaar.
Het is een gezellige plek met een zeer professionele infrastructuur.

bekijk origineel

Reactie van BluePoint Brussels op deze review:

Bedankt voor deze mooie evaluatie Cindy!
Een van de speerpunten van al onze medewerkers is om altijd ten dienste te staan van onze bezoekers om samen tot een mooi resultaat te komen.
Hoop je snel te zien !

bekijk origineel

Like1 like
Elke Delange
New|IT-Planet|

Dikke pluim voor onthaal

Ik schrijf normaal nooit een review, maar nu wou ik toch even de tijd nemen om een dikke pluim te geven aan de heren van het onthaal.
Keer op keer wordt je geholpen met een spontane glimlach waardoor je er meteen vrolijk van wordt.
Deze heren doen hun job duidelijk graag en stralen dat ook uit. Een aanwinst voor Bluepoint als je 't mij vraagt.

Reactie van BluePoint Brussels op deze review:

Hoi Elke,
Heel erg bedankt voor deze mooie review! Het doet ons als voltallige team heel veel plezier om deze prachtige boodschap te lezen!
We waarderen het enorm dat je even de tijd genomen hebt om jouw positieve ervaring te delen en hopen je snel weer te mogen verwelkomen bij BluePoint Venues!
Fijne dag!

Like1 like
Christiane Abele
New|ARTTIC|

Zeer professionele en goed uitgeruste locatie met een uiterst ondersteunend team

Ons evenement met 300 mensen gedurende 3 dagen werd een succes dankzij de grondige ondersteuning die we kregen bij BluePoint.
Zeer aangename, moderne, lichte zaal - dit werd door veel van onze deelnemers onderstreept.
Zeer modulaire kamers en zeer goede en ultramoderne technische apparatuur.
Uiterst professioneel en vriendelijk team: projectmanager, monteurs & catering en receptiemedewerkers. Er werd voor veel dingen gezorgd voordat we er aan hadden gedacht. Gemakkelijk aan te passen aan last-minute eisen, altijd glimlachend en klaar om te helpen.
Iets ver van het centrum, maar heel dicht bij tramstation. Dat was helemaal geen probleem.
We bevelen deze locatie ten zeerste aan en overwegen om daar nog meer evenementen te organiseren.

bekijk origineel

Like1 like
Julie Blaise
New|COVARTIM|

Een geweldige locatie en een efficiënt en flexibel team

Ik heb drie evenementen georganiseerd in BluePoint Brussel. Ze waren allemaal succesvol dankzij de geweldige steun van het team. De kamers zijn comfortabel en goed uitgerust en het eten is heerlijk! Het personeel is gastvrij, behulpzaam en bekwaam. Ze komen altijd met goede ideeën om uw evenement te verbeteren. Ik zal daar zeker toekomstige evenementen organiseren!

bekijk origineel

Like1 like
Cathy Cathy Tavernier
New|Biobased Industries Consortium|

Biobased Industries Consortium General Assembly & Match Making Event - February 2019

Voor de 5de maal organiseerden we in februari ons jaarlijkse tweedaagse event in BluePoint Brussels. Vanaf het ogenblik dat je BluePoint Brussels binnenkomt, voel je je welkom. Van de 1ste tot het laatste personeelslid dat je tegenkomt, krijg je een vriendelijk woord en is men heel hulpvaardig. De "goesting" om te werken, loopt eraf.
De voorbereiding verliep heel vlot en dankzij de aanwijzingen van Delphine Kelemen, werden onze leden van hun sokken geblazen door de walking dinner. Tevens is men heel behulpzaam en flexibel waar mogelijk, wat heel wat stress wegneemt bij onvoorziene "problemen".
Het was een 5de succesvolle editie met heel veel tevreden mensen. Volgend jaar komen we zeker terug!
Nogmaals hartelijk dank aan het ganse BluePoint Brussels-team!

Like3 likes
Hanne Van de Velde
Expert|HLB|

Bluepoint Brussel is zeker een aanrader!

Bluepoint brussels is een goede locatie met ruime, verzorgde vergaderzalen. Je kan er niet alleen vergaderen maar ook events organiseren. Het team dat hiervoor bij bluepoint alles in orde brengt, is goed op elkaar ingespeeld. Ze gaan tot het uiterste om de klant een aangename dag te bezorgen. Ook vriendelijk personeel, goede catering. Goede technische voorzieningen. Wij komen elk jaar terug.

Like2 likes
My-Van Thai
New|lifetech.brussels|

Jaarlijks evenement die naam waardig!

Reactievermogen, welkom, flexibiliteit, kwaliteit, kwantiteit, efficiëntie, professionaliteit.
Hier zijn de eerste kwalificatiewedstrijden die naar mij toe komen om de diensten van Blue Point Brussels te beschrijven.
Hartelijk dank aan Martin voor het beantwoorden / oplossen van al onze verzoeken / zorgen.
Voor het gemak van de organisatie van evenementen, raad ik deze plek ten zeerste aan!
Met hen worden veel evenementen gepland omdat het voor ons de garantie is van topservice.
Tot ziens!

bekijk origineel

Like2 likes
Shweta Kulkarni Van Biesen
New|Bridgestone|

Ondersteunend en leuk personeel en een geweldige locatie

Het organiseren van een evenement is geen grap, maar het wordt een leuke ervaring als je een fantastische staf aan je zijde hebt die je op weg helpt. Martin Libert en Laura Van Hoorick van BluePoint waren de mensen achter het succes van ons evenement. Ze waren creatief en speelden in op de behoeften van onze bezoekers. Wat kunnen we nog meer vragen ?!
De locatie is cool! De lobbyschermen zorgden voor een coole merkbeleving en zetten de toon voor het evenement. In de hoofdruimte werden onze video's op volledig scherm afgespeeld, waardoor het evenement een theatergevoel kreeg. Gechoreografeerde muziek en licht maakten er een funky en leuk evenement van.

bekijk origineel

Like3 likes
Ioana Oprisan
New|WssTP|

Geweldige locatie met een zeer professioneel team

BluePoint Brussels is echt een geweldige locatie, geschikt voor vele soorten evenementen, van zakelijke evenementen tot vergaderingen op hoog niveau tot meer informele teambuildingsevenementen en barbecues.
De ruimte is erg flexibel en het evenemententeam is zeer professioneel, staat altijd klaar om je te helpen en komt altijd met mooie arrangementen en suggesties voor een uniek evenement op maat.
Ons bedrijf is hier begonnen met het organiseren van één evenement en nu worden al onze evenementen en de evenementen van onze partners gehost door BluePoint Brussels. We raden deze plek van harte aan aan iedereen die geïnteresseerd is in evenementen van hoge kwaliteit.

bekijk origineel

Like1 like
Dirk Vermant
New|CxO Europe|

Meeting met captains of industry (CxO Leadership Forum)

Er zijn weinig event locaties waar technologie op zo een hoog niveau wordt ingeschakeld om je klanten/relaties/medewerkers een bijzondere dag te laten beleven. Technologie en de professionele ondersteuning ervan zorgen voor de 'personal touch' van je event.
Neem bijvoorbeeld de hologram met je logo als je de parking binnenrijdt. Of de logo's van je relaties op de screen in de inkomhal. Klanten spreken je daar over aan.
Ook de Tech Lounge op de vierde verdieping is top (co working space, brainstorm theater, classroom of the future en nog veel meer.... Neem bijvoorbeeld de videostudio. Nooit gedacht dat je als leek zelf je ronde tafel, panel gesprek, speech kon opnemen met green key en een half uurtje later als link in je mail naar al je relaties kan sturen. Bijvoorbeeld de deelnemers van je event. Op het einde van je event blik je vlug een video in om alle deelnemers te bedanken. Voor ze thuis zijn, zit jouw video al in hun mailbox. Nice!
Samengevat: err zijn weinig event locaties die zo volledig zijn uitgerust.
We zijn fan!
Het CxO Leadership Forum team

Like2 likes
Alain De Deken
New|Buy Way Personal Finance|

Partner Event 2018

Voor de vijfde keer hebben we ons partner-event georganiseerd in BluePoint Brussels. Iedereen was bijzonder verheugd over de algemene organisatie, waarin we zeer goed warden bijgestaan door de personen van BluePoint. De locatie heft jaar na jaar nieuwe mogelijkheden, zoals de videowall in de inkomhall. Met een dikke pluim en een special vermelding voor de walking diner in de tent, aan de achterkant van het gebouw. Echt een voltreffer.

Like3 likes
Pamela Weir
New|European Commission|

Fantastisch team op een geweldige locatie

We organiseerden een grote conferentie van drie dagen met 1500 deelnemers, waarbij we gebruik maakten van alle vergaderruimten van het BluePoint. De locatie is licht en modern, en de tuin en tent werden zeer gewaardeerd door onze deelnemers. De locatie is uitstekend, met openbaar vervoer in de buurt en parkeergelegenheid op eigen terrein; en de catering was fantastisch met veel verschillende keuzes. Het personeel was uiterst behulpzaam en behandelde alle verzoeken of problemen onmiddellijk, voor en tijdens het evenement. Vanaf het begin van het project heeft het BluePoint-team alle vragen en verzoeken beantwoord, vooral met betrekking tot catering, waarbij we specificeerden dat we geen plastic flessen wilden en dat het eten lokaal, duurzaam met vegetarische, veganistische en glutenvrije opties moet zijn. . Al met al een hele fijne ervaring, werken met een zeer professioneel team.
Van het EU Green Week-team.

bekijk origineel

Like3 likes
C. Clément
New|IPES-Food|

Uitstekende organisatie en communicatie

We organiseerden in mei 2018 een conferentie voor 250 personen gedurende 2 dagen in Bluepoint Brussel en konden niet gelukkiger zijn met het Bluepoint-team en de locatie. Ze waren geweldige gastheren vanaf onze eerste interactie maanden vóór het evenement totdat het was afgelopen. Het ondersteuningsteam reageerde snel op onze zorgen bij de voorbereiding op het evenement en voldeed enthousiast aan onze (vrij strenge) eisen op het gebied van catering (geen verpakking, duurzaam, lokaal, biologisch - met een verscheidenheid aan dieetbeperkingen, waaronder vegetarisch, veganistisch en glutenvrij) -vrij). Tijdens het evenement zelf was het personeel altijd beschikbaar, vriendelijk en regelmatig ingecheckt om te controleren of alles op rolletjes liep. Nogmaals bedankt aan Bluepoint voor uw flexibiliteit, professionaliteit en efficiëntie!

bekijk origineel

Like3 likes
Tristan Suffys
New|Eurofuel|

Geweldige vergaderruimtes en perfecte service

We organiseerden een internationale workshop bij BluePoint Brussel en alles verliep vlekkeloos. De Archimèdes-kamer is licht en heeft een gemakkelijke toegang tot het terras. De audiovisuele apparatuur werkt perfect. Het team is erg behulpzaam en zorgt ervoor dat alles in orde is - van de zaalopstelling tot de catering. Ik hoorde alleen positieve reacties van alle deelnemers, die ook de gunstige ligging, dicht bij de snelweg en de luchthaven, goed vonden.
We zullen BluePoint zeker weer overwegen voor toekomstige evenementen.

bekijk origineel

Like3 likes
Francois Francois de Hemptinne
New|Agoria|

Top event lokalen in Brussel

Elk jaar kies ik voor BluePoint om mijn evenementen te organiseren en ik ben nog nooit teleurgesteld! Het team is zeer flexibel en voldoet op briljante wijze aan al onze eisen. De feedback van mijn publiek, vaak internationaal, is altijd erg positief. De catering is netjes, verfijnd en er wordt altijd rekening gehouden met onze wensen. Een ander voordeel bij BluePoint is de aanwezigheid van een audiovisuele specialist ter plaatse. Wij hoeven ons nergens zorgen over te maken want alles is voor ons tot in de puntjes geregeld! Ik raad de BluePoint-ruimtes ten zeerste aan!

bekijk origineel

Like3 likes
Diego Algaba
New|Sports & Entertainment Technology Club|

Werken met BluePoint is een waar genoegen!

Werken met BluePoint is een waar genoegen!
Onze evenementen zijn meestal specifieke evenementen en het flexibele ondersteuningsteam slaagt er altijd in om onze behoeften en eisen te overtreffen.
De lunches en cocktails zijn voortreffelijk, innovatief en overtreffen zeker onze eisen.
Onze speciale dank gaat uit naar de AV-specialist van BluePoint, Philippe Sanders, die altijd zorgt voor extra aandacht en op maat gemaakte oplossingen.
We kijken uit naar onze volgende samenwerking!
Diego Algaba, directeur Agoria Sports & Entertainment Technology Club

bekijk origineel

Like4 likes
Jim Ongena
New|Biwug vzw|

Professionaliteit met een hart

Als IT-ondersteunende organisatie zoeken wij naar interessante locaties die onze deelnemers kunnen bekoren. Vorig jaar werkten we samen met BluePoint om ons SharePoint Saturday-evenement te organiseren. De manier waarop onze contactpersoon bij BluePoint open stond voor ons verzoek en hoe ze problemen aanpakken tijdens de voorbereidingsfase, was voorbeeldig. De dag ging vlot voorbij dankzij de gemotiveerde medewerkers die altijd met een glimlach bereikbaar waren.

bekijk origineel

Like4 likes
David Van Aerde
New|Balthazar Events|

Super locatie!

Super locatie die voorzien is van alle hedendaagse noden! De service is uitstekend, heel behulpzaam en vriendelijk.
Tot nog eens!

Like3 likes
Stein Vermeulen
New|Microsoft|

Uitstekende locatie gecombineerd met solide event coordinatie

We hebben genoten van een zeer aangename samenwerking voor de organisatie van ons bedrijfsevenement.

Like4 likes
Matthias Lannoy
New|Microsoft|

Uitstekend event bijgewoond

In Februari 2016 een off-site event meegemaakt dat tot in de puntjes georganiseerd was op een voldoende ruime, goed bereikbare, en moderne locatie. Alle voorzieningen voor workshops en meetings staan ter beschikking. Catering was heel goed, en personeel zeer vriendelijk, hulpvaardig en professioneel.

Like4 likes
Leah Leah
New|Vlaams-Europees verbindingsagentschap|

Top event! Top Locatie!

We hebben hier ons netwerkevent georganiseerd begin juni.
Vanaf het eerste contact verliep alles naar behoren. De locatie is prima gelegen. Ons event vond plaats vanachter in de aangename tuin & grote ‘party’ tent. De samenwerking met het personeel op de avond zelf verliep perfect. Niets was teveel gevraagd en alles was op maat aangepast. Catering was super, heel lekker eten, ze kwamen vaak rond met drank. Geweldige organisatie.
We moesten ons helemaal geen zorgen maken, alles was tot in de puntjes georganiseerd zoals wij het vroegen.
Parking ook aanwezig wat zeker een plus was voor ons event.

Like4 likes
Diane Van Muysen
New|ABInBev|

Een echte diamant

We hebben verschillende bijeenkomsten georganiseerd in Diamant Brussel en het was altijd een succes. Makkelijk bereikbaar, goede parkeergelegenheid, prima catering en het personeel was altijd erg vriendelijk, behulpzaam en flexibel. We komen zeker terug!

bekijk origineel

Like3 likes
Piet Van Eenooghe
Expert|Onafhankelijke Ziekenfondsen|

Betrouwbare en superdegelijke partner!

Diamant Brussels is prima bereikbaar in Brussel en beschikt ook over alle logistieke middelen die een veeleisende klant vraagt. Succesvolle events verzekerd! Het vriendelijk personeel weet om te gaan met event managers die een behoorlijke portie stress hebben, voor en tijdens het evenement. Wij waren super tevreden van de 2 edities van ons debat in Diamant Brussels en kijken uit naar een nieuwe samenwerking!

Like3 likes
Vinciane Musin
New|Bidvest|

Een uitzonderlijk personeelsfeest

Alles was aanwezig om ons evenement tot een succes te maken:
- een schitterende omgeving: het terras en de tuin van Diamant Brussels en zijn zeer gezellige inrichting: tuinfauteuils, ontvangstruimte buiten onder een zeer mooi ingerichte tent.
- een perfecte organisatie: het personeel van Diamant Brussels doet er alles aan om op alle verzoeken in te gaan zowel voor als tijdens het evenement, de catering is van zeer goede kwaliteit en de bediening zeer aangenaam.
- zonder een hele reeks kleine extra's te vergeten die het verschil maken: voldoende parkeerplaatsen beschikbaar, extra plaatsen voor de organisatie, mogelijkheid om het geplande evenement buiten over te brengen naar een binnenkamer als het weer niet is gunstig een paar dagen voor het evenement, ...
Dit alles heeft ongetwijfeld bijgedragen aan het succes van ons evenement en aan de geweldige sfeer die alle deelnemers zich herinneren!

bekijk origineel

Like3 likes
Conny Goethals
New|Belgian Pain Society vzw/asbl|

Diamant Brussels: de sleutel tot succes voor uw evenementen

Al jaren organiseren we onze jaarlijkse wetenschappelijke bijeenkomst in Diamant Brussel. We raden deze locatie ten zeerste aan, aangezien het een centraal gelegen plek is met voldoende parkeergelegenheid. Bovendien is het team van Diamant flexibel en staat ze altijd graag direct professioneel bij, ook bij last-minute vragen! Hun catering is jaar na jaar uitstekend geweest. We kijken uit naar het congres van volgend jaar in Diamant!

bekijk origineel

Like2 likes
Äda Suy
New|Agoria|

The place to be

Diamant Building is de ideale locatie voor het organiseren van vergaderingen, opleidingen, seminaries en ook personeelsfeesten. Goede opvolging vanaf het eerste contact tot het einde van het evenement. Samen met het professionele, vriendelijke en toegewijde team wordt uw evenement een top event tot in de puntjes en doen ze 120% hun best om uw vragen te kunnen uitvoeren en dit op alle mogelijke gebieden, van inrichting zaal, geluid, projecties, eventuele decoratie of verlichting alsook de verschillende mogelijkheden qua catering. Vooral niet te vergeten dat er achter het gebouw een prachtige tuin is voor een BBQ, walking dinner, ... Gebouw is dicht bij de premetro en ander openbaar vervoer en ook met de wagen gemakkelijk te bereiken met parking onder het gebouw.

Like2 likes
Jean-Claude DE GREEF
New|Fondation contre le Cancer|

Diamant Brussels: een vertrouwde partner

De Fondation contre le Cancer organiseert al jaren 2 à 3 symposia per jaar in de gebouwen van Diamant Brussel.
Uitstekende modulaire ruimte (Einstein) met hoogwaardige technische apparatuur.
Efficiënte en aanwezige technische ondersteuning.
Mogelijkheid tot simultaanvertaling met inschakeling van vertalers
Interessante ligging door nabijheid van de Brusselse ring, parking beschikbaar en 50 meter van een metrostation.
Catering van goede kwaliteit en flexibel in de geboden keuzes.
Efficiënt, beschikbaar en vrolijk personeel.
Realistische prijzen.
Alle elementen zijn aanwezig om deze samenwerking uit te breiden.

bekijk origineel

Like2 likes
Filip Muyllaert
New|The Communication Group bvba|

Great job!

Ik heb al vaker trainings georganiseerd in Diamant Brussels en ik ben bijzonder tevreden over de service, de zalen en de catering! Een vriendelijke, correcte en toegewijde ploeg. Ook heel handig trouwens dat er ter plaatse kan geparkeerd worden.

Like2 likes
charlotte hens
New|Sweco Belgium nv|

Top organisatie!

Wat de meeste mensen niet weten is dat je naast vergaderingen en congressen ook bij het Diamant Center terecht kunt voor feesten en in het bijzonder voor een tuinfeest!
Het Diamant Center beschikt over een fantastische tuin en terras waarop een zeer mooie sterrentent geplaatst staat. In het hartje van Brussel is dit een uniek gegeven! Bovendien is er aan parking geen gebrek en ben je meteen aan de autostrade.
Sweco Belgium nv heeft zijn jaarlijkse BBQ hier georganiseerd. Laten we het eerlijk het zeggen: het was een schot in de roos. Eén van onze betere edities.
We wisten al eerder dat de catering hier dik in orde is. Toch zijn we aangenaam verrast door de unieke setting en aankleding. Zonder vragen hebben zij zo een ongelooflijke sfeer gecreëerd die volledig aansloot bij ons concept. Onze collega's zijn goed onthaald en hebben gedanst tot in de vroege uurtjes. Qua ambiance was het dik in orde.
Als event organisator werd ik zowel in voorbereiding als op de dag zelf goed geïnformeerd van de stand van zaken. Ik heb kunnen bijsturen waar nodig. Zo'n opvolging heb ik zelden meegemaakt. Iets wat ik ten zeerste apprecieer.

Like2 likes
Marie-Pierre Baerts
New|FEBELIEC|

Review Diamant Brussel

Febeliec is gevestigd op de 2de verdieping van het Diamant Brussels Centrum en doet regelmatig een beroep op de expertise van Diamant Brussels om haar evenementen, meetings en infosessies te helpen organiseren.
We willen de volgende items benadrukken:
- We krijgen waar voor uw geld: de vergaderruimten zijn goed uitgerust, ruim en licht.
- Het team is flexibel en professioneel, staat altijd klaar om onze problemen op te lossen en is ook erg toegankelijk.
- Locatie: het Diamant Brussels Center is vlot bereikbaar en goed gelegen voor onszelf en onze bezoekers (openbaar vervoer, parking).

bekijk origineel

Like2 likes
An Gijs
New|Nyrstar NV|

Betrouwbare partner

Diamant Brussels is ondertussen een vertrouwde en erg betrouwbare partner. De service is onberispelijk. Het personeel is erg vriendelijk en flexibel. Men speelt goed in op last minute wijzigingen/benodigdheden.

Like2 likes
Alain Renier
New|Top Management Europe|

Top management bij Diamant Center

Al jaren organiseren wij verschillende evenementen per jaar in het Diamant Center.
Als we niet tevreden waren, zouden we geen klant meer zijn… We hebben verschillende locaties uitgeprobeerd voorafgaand aan de keuze van het Diamant Center.
De organisatie en de opvolging door Delphine: een vriendelijk persoon, die naar ons luistert,die altijd probeert ons te plezieren en ons tevreden te stellen, kortom een heel goede organisatrice.
De techniek dankzij Philippe : wat een geluk Philippe bij jou te hebben wanneer je een PowerPoint presentatie moet beheren en tegelijkertijd volgen wat er op de podium en in de zaal gebeurt. Heel vriendelijk, zoekt naar de oplossing voor de problemen en vindt ze snel, heeft zijn vak onder de knie.
Dit vormt een meerwaarde ten opzichte van andere zalen : de techniek is er up to date en efficiënt. Het is niet nodig om projectors, beamers enz. ter plaatse te laten leveren: ... alles is er!
De catering is dik in orde en de prijs kwaliteitverhouding is uitstekend ! De hoofdkelner houdt zich heel strak aan het tijdschema …soms beter dan wij !!!
Er is maar één probleem: we zijn beperkt tot 250 personen in de Einstein zaal (banketinrichting met ronde tafels. Met een theaterintichting passen wel 450 personen)...

Like2 likes
Wendy Van Dam
New|PNO Consultants/PNO Innovation NV|

Diamant Brussels:The place to be voor elk event.

De accommodatie en ligging van het Diamant center is TOP.
Vlot bereikbaar met openbaarvervoer en ze hebben ook een ondergrondse parking.
De personeelsleden van de opkuis tot keuken, van zaal tot receptie zijn allemaal heel gedienstig en goedlachs.
De mensen achter de schermen die de reservaties en het event opvolgen verdienen een pluim, niets is hen teveel en vriendelijkheid is hun prioriteit .
Wij boekten al meermaals het Diamant center en gaan dit in de toekomst zeker nog doen.
Bedankt en doe zo verder.

Like2 likes
Joan Drake
New|CEEMET|

Ideale evenementenlocatie om vele redenen!

Wij maken al jaren gebruik van het Diamant Conference Centre. Ik kan hun diensten om tal van redenen aanbevelen, waarvan de belangrijkste zijn:
Zeer professioneel en flexibel ondersteunend personeel met uitstekende catering en kamerkeuze, onze voorkeur gaat uit naar degenen op de begane grond met grote ramen!
Mogelijkheid om een meeting op zeer hoog niveau te combineren met de lunch in een aparte ruimte dichtbij de meeting room.

bekijk origineel

Like2 likes
New|Bloovi|

Top locatie met vriendelijke assistentie

Diamant is een top locatie omdat je een relatief grote zaal (tot 450 pers) kan afwisselen met verschillende kleine zalen. Allemaal uitgerust met goede techniek en apparatuur, wat de organisatie en de kost ervan ten goede komt.
Na 3 jaar hier events te organiseren kan ik zeggen dat het een van mijn leukste locaties is. De catering en grote aantallen parkeerplaatsen zijn een groot pluspunt.
+ Ideale prijs/kwaliteits verhouding voor dergelijke locatie in Brussel
+ vriendelijkheid
+ flexibiliteit
+ parking
+ catering
+ verschillende zalen
- ligt niet bij een groot station
- zaal tot maximaal 450 deelnemers

Like2 likes

Kenmerken BluePoint Brussels

Wifi

gratis 

Aantal personen

2 - 450 

Bereikbaarheid

auto 

openbaar vervoer 

parking - betalend 

parking - gratis 

Omgeving

groen (bos, ...) 

vlakbij snelweg 

stad (centrum) 

Catering locatie

eigen catering locatie 

vaste cateraar(s) 

Faciliteiten

airco 

geluidsinstallatie 

projectie 

Nieuws

BluePoint Brussels
Hier is een glimp van hoe een live streaming-evenement in BluePoint Brussels wordt georganiseerd!
23 September 2020

Afgelopen dinsdag waren we vereerd om het livestreaming-evenement van Essenscia en Lineas te hosten, met de steun van Eyes-Up. Bedankt voor uw vertrouwen in BluePoint! Wilt u uw evenement ook live streamen naar uw doelgroep? Neem contact op met onze BluePoint-experts die u graag bij elke stap ondersteunen! Meer info: https://bit.ly/35EiiAc Contacteer ons: https://bit.ly/32sC2VC

Lees meer

bekijk origineel

Like Reageer
BluePoint Brussels
N'annulez pas votre événement, découvrez le monde virtuel ! Conférence virtuelle à BluePoint Venues !
22 September 2020

Vous avez prévu un événement à l'automne mais vous avez actuellement des doutes quant à son annulation ou à son report à une date ultérieure ? Et s'il y avait une autre solution ?


BluePoint vous offre désormais la possibilité d'organiser votre événement de manière totalement virtuelle ! Vous n'êtes pas très à l'aise avec la technologie ? Pas de soucis, les ...

Lees meer

Like Reageer
BluePoint Brussels
Annuleer je evenement niet maar ga virtueel! Virtuele conferenties op BluePoint-locaties!
22 September 2020

Heeft u in het najaar een evenement gepland, maar twijfelt u er momenteel over om dit te annuleren of uit te stellen naar een latere datum? 𝗪𝗵𝗮𝘁 𝗶𝗳 𝘁𝗵𝗲𝗿𝗲 𝗶𝘀 𝗮𝗻𝗼𝘁𝗵𝗲𝗿 𝘀𝗼𝗹𝘂𝘁𝗶𝗼𝗻? 𝗕𝗹𝘂𝗲𝗣𝗼𝗶𝗻𝘁 biedt u nu de mogelijkheid om 𝗼𝗿𝗴𝗮𝗻𝗶𝘇𝗲 𝘆𝗼𝘂𝗿 𝗲𝘃𝗲𝗻𝘁 𝗰𝗼𝗺𝗽𝗹𝗲𝘁𝗲𝗹𝘆 𝘃𝗶𝗿𝘁𝘂𝗮𝗹𝗹𝘆! Niet zo technisch onderlegd? Geen zorgen, de BluePoint-experts begeleiden u bij elke stap! 𝗠𝗼𝗿𝗲 𝗶𝗻𝗳𝗼: ...

Lees meer

bekijk origineel

Like Reageer
BluePoint Brussels
Uniek België - Kick-Off 2020
24 January 2020

#BeYouBeUnique #BeYouBeALeader

bekijk origineel

Like Reageer
BluePoint Brussels
Séminaire Acheter pour Louer
02 November 2019

Séminaire Acheter pour louer dans la salle Einstein à BluePoint Bruxelles


Like Reageer
BluePoint Brussels
Golden Generation Arena Seminar
08 November 2019

Agoria nodigt u uit voor een seminar over de nieuwe Golden Generation Arena, dat we op 8 november samen met de Belgische Voetbalbond en de  Memorial Van Damme organiseren.

Like Reageer