BluePoint Brussels

BluePoint Brussels

  • Reyerslaan 80, B-1030 Brussel
  • vergunning (07/04/2017)

Evenementen van A tot Z of een unieke vergaderlocatie in Brussel - U vindt het allemaal bij Bluepoint Brussels!

 

Algemene vergadering, business meetings, conferenties & congressen, opleidingen, product presentaties, personeelsevenementen, recepties of 'walking dinners' of zelf outdoor events op ons nieuw aangelegd terras en tuin, alles is mogelijk in Bluepoint Brussels.

 

Bluepoint Brussels biedt met zijn 20 moduleerbare en goed uitgeruste zalen tot 450 personen, de perfecte locatie naar ieders wens.


De diverse ruimtes beschikken over daglicht en airco een ook op technisch vlak vindt u er de nieuwste presentatiemogelijkheden gaande van projectoren over licht en geluid maar ook de meest geavanceerde internetverbindingen.


Bluepoint stelt eveneens zeer gevarieerde cateringmogelijkheden voor en suggesties op maat van ieders bedrijf. Een uiterst professioneel team staat u bij voor en tijdens uw evenement en garandeert u een vlot en zorgeloos verloop ervan.


De centrale ligging van het gebouw kort bij alle invalswegen is zeker een bijkomende troef en bovendien is er een ondergrondse parking voor 150 wagens aanwezig. Het metrostation 'Bluepoint' bevindt zich op loopafstand van een gebouw.


Waar wacht u nog op?

17 reviews over BluePoint Brussels - 9.8/10

  • Uitstekende locatie gecombineerd met solide event coordinatie

    We hebben genoten van een zeer aangename samenwerking voor de organisatie van ons bedrijfsevenement.

    - Microsoft ()

  • Uitstekend event bijgewoond

    In Februari 2016 een off-site event meegemaakt dat tot in de puntjes georganiseerd was op een voldoende ruime, goed bereikbare, en moderne locatie. Alle voorzieningen voor workshops en meetings staan ter beschikking. Catering was heel goed, en personeel zeer vriendelijk, hulpvaardig en professioneel.

    - Microsoft ()

  • Top event! Top Locatie!

    We hebben hier ons netwerkevent georganiseerd begin juni.
    Vanaf het eerste contact verliep alles naar behoren. De locatie is prima gelegen. Ons event vond plaats vanachter in de aangename tuin & grote ‘party’ tent. De samenwerking met het personeel op de avond zelf verliep perfect. Niets was teveel gevraagd en alles was op maat aangepast. Catering was super, heel lekker eten, ze kwamen vaak rond met drank. Geweldige organisatie.
    We moesten ons helemaal geen zorgen maken, alles was tot in de puntjes georganiseerd zoals wij het vroegen.
    Parking ook aanwezig wat zeker een plus was voor ons event.

    - Vlaams-Europees verbindingsagentschap ()

  • A true Diamond

    We organized several meetings at Diamant Brussels and it was always a success. Easy to reach, good parking, excellent catering and the staff was always very friendly, helpful and flexible. We will surely be back!

    - ABInBev ()

  • Betrouwbare en superdegelijke partner!

    Diamant Brussels is prima bereikbaar in Brussel en beschikt ook over alle logistieke middelen die een veeleisende klant vraagt. Succesvolle events verzekerd! Het vriendelijk personeel weet om te gaan met event managers die een behoorlijke portie stress hebben, voor en tijdens het evenement. Wij waren super tevreden van de 2 edities van ons debat in Diamant Brussels en kijken uit naar een nieuwe samenwerking!

    - Onafhankelijke Ziekenfondsen ()

  • Une fête du personnel exceptionnelle

    Tout était au rendez-vous pour que notre événement soit une réussite:
    - un superbe cadre: la terrasse et le jardin de Diamant Brussels et ses aménagements très cosy: fauteuils de jardin, salle de réception à l'extérieur sous une tente très joliment aménagée.
    - une organisation parfaite: le personnel de Diamant Brussels se coupe en 4 pour répondre à toutes les demandes aussi bien avant que durant l'événement, le catering est de très bonne qualité et le service très agréable.
    - sans oublier toute une série de petits plus qui font la différence: places de parking disponibles en suffisance, espaces supplémentaires pour l'organisation, possibilité de transférer l'événement prévu à l'extérieur dans une salle intérieure si la météo n'est pas favorable quelques jours avant l'événement,...
    Tout cela a sans conteste participé à la réussite de notre événement et à la chouette atmosphère dont tous les participants se souviennent!

    - Bidvest ()

  • Diamant Brussels: The key to success for your events

    For many years we have been organising our annual scientific meeting at Diamant Brussels. We highly recommend this venue as it is a centrally located place with sufficient parking. Furthermore, the team of Diamant is flexible and always happy to assist immediately in a professional way, even with last-minute queries! Their catering has year-on-year been excellent. We are looking forward to our next year’s congress at Diamant!

    - Belgian Pain Society vzw/asbl ()

  • The place to be

    Diamant Building is de ideale locatie voor het organiseren van vergaderingen, opleidingen, seminaries en ook personeelsfeesten. Goede opvolging vanaf het eerste contact tot het einde van het evenement. Samen met het professionele, vriendelijke en toegewijde team wordt uw evenement een top event tot in de puntjes en doen ze 120% hun best om uw vragen te kunnen uitvoeren en dit op alle mogelijke gebieden, van inrichting zaal, geluid, projecties, eventuele decoratie of verlichting alsook de verschillende mogelijkheden qua catering. Vooral niet te vergeten dat er achter het gebouw een prachtige tuin is voor een BBQ, walking dinner, ... Gebouw is dicht bij de premetro en ander openbaar vervoer en ook met de wagen gemakkelijk te bereiken met parking onder het gebouw.

    - Agoria ()

  • Diamant Brussels: un partenaire de confiance

    Cela fait plusieurs années que la Fondation contre le Cancer organise 2 à 3 symposia par an dans les bâtiments du Diamant Brussels.
    Excellente salle modulable (Einstein) avec un équipement technique de qualité.
    Soutien technique efficace et présent.
    Possibilité de traduction simultanée avec engagement des traducteurs
    Localisation intéressante car proximité du ring de Bruxelles, parking disponible et à 50 mètres d'une station de métro.
    Catering de bonne qualité et souple dans les choix offerts.
    Personnel efficace , disponible et souriant.
    Des prix réalistes.
    Tous les éléments sont réunis pour prolonger cette collaboration.

    - Fondation contre le Cancer ()

  • Great job!

    Ik heb al vaker trainings georganiseerd in Diamant Brussels en ik ben bijzonder tevreden over de service, de zalen en de catering! Een vriendelijke, correcte en toegewijde ploeg. Ook heel handig trouwens dat er ter plaatse kan geparkeerd worden.

    - The Communication Group bvba ()

  • Top organisatie!

    Wat de meeste mensen niet weten is dat je naast vergaderingen en congressen ook bij het Diamant Center terecht kunt voor feesten en in het bijzonder voor een tuinfeest!
    Het Diamant Center beschikt over een fantastische tuin en terras waarop een zeer mooie sterrentent geplaatst staat. In het hartje van Brussel is dit een uniek gegeven! Bovendien is er aan parking geen gebrek en ben je meteen aan de autostrade.
    Sweco Belgium nv heeft zijn jaarlijkse BBQ hier georganiseerd. Laten we het eerlijk het zeggen: het was een schot in de roos. Eén van onze betere edities.
    We wisten al eerder dat de catering hier dik in orde is. Toch zijn we aangenaam verrast door de unieke setting en aankleding. Zonder vragen hebben zij zo een ongelooflijke sfeer gecreëerd die volledig aansloot bij ons concept. Onze collega's zijn goed onthaald en hebben gedanst tot in de vroege uurtjes. Qua ambiance was het dik in orde.
    Als event organisator werd ik zowel in voorbereiding als op de dag zelf goed geïnformeerd van de stand van zaken. Ik heb kunnen bijsturen waar nodig. Zo'n opvolging heb ik zelden meegemaakt. Iets wat ik ten zeerste apprecieer.

    - Sweco Belgium nv ()

  • Review Diamant Brussels

    Febeliec is located on the 2nd floor of the Diamant Brussels Center and regularly calls upon Diamant Brussels' expertise to help organise its events, meetings and infosessions.
    We would like to highlight the following items:
    - We get value for money: the meeting rooms are well-equipped, spacious and luminous.
    - The team is flexible and professional, always ready to solve our problems and very accessible too.
    - Location: the Diamant Brussels Center is easy to reach and well located for ourselves and our visitors (public transport, parking availability).

    - FEBELIEC ()

  • Betrouwbare partner

    Diamant Brussels is ondertussen een vertrouwde en erg betrouwbare partner. De service is onberispelijk. Het personeel is erg vriendelijk en flexibel. Men speelt goed in op last minute wijzigingen/benodigdheden.

    - Nyrstar NV ()

  • Top management bij Diamant Center

    Al jaren organiseren wij verschillende evenementen per jaar in het Diamant Center.
    Als we niet tevreden waren, zouden we geen klant meer zijn… We hebben verschillende locaties uitgeprobeerd voorafgaand aan de keuze van het Diamant Center.
    De organisatie en de opvolging door Delphine: een vriendelijk persoon, die naar ons luistert,die altijd probeert ons te plezieren en ons tevreden te stellen, kortom een heel goede organisatrice.
    De techniek dankzij Philippe : wat een geluk Philippe bij jou te hebben wanneer je een PowerPoint presentatie moet beheren en tegelijkertijd volgen wat er op de podium en in de zaal gebeurt. Heel vriendelijk, zoekt naar de oplossing voor de problemen en vindt ze snel, heeft zijn vak onder de knie.
    Dit vormt een meerwaarde ten opzichte van andere zalen : de techniek is er up to date en efficiënt. Het is niet nodig om projectors, beamers enz. ter plaatse te laten leveren: ... alles is er!
    De catering is dik in orde en de prijs kwaliteitverhouding is uitstekend ! De hoofdkelner houdt zich heel strak aan het tijdschema …soms beter dan wij !!!
    Er is maar één probleem: we zijn beperkt tot 250 personen in de Einstein zaal (banketinrichting met ronde tafels. Met een theaterintichting passen wel 450 personen)...

    - Top Management Europe ()

  • Diamant Brussels:The place to be voor elk event.

    De accommodatie en ligging van het Diamant center is TOP.
    Vlot bereikbaar met openbaarvervoer en ze hebben ook een ondergrondse parking.
    De personeelsleden van de opkuis tot keuken, van zaal tot receptie zijn allemaal heel gedienstig en goedlachs.
    De mensen achter de schermen die de reservaties en het event opvolgen verdienen een pluim, niets is hen teveel en vriendelijkheid is hun prioriteit .
    Wij boekten al meermaals het Diamant center en gaan dit in de toekomst zeker nog doen.
    Bedankt en doe zo verder.

    - PNO Consultants/PNO Innovation NV ()

  • Ideal Event Venue for many reasons!

    We have been using the Diamant Conference Centre for many years. I can recommend their services for lots of reasons, the main ones being:
    Very professional and flexible support staff with excellent catering and choice of rooms, our preference are the ones on the ground floor with big windows!
    Possibility of combining a very high level meeting and having the lunch in a separate room close to the meeting room.

    - CEEMET ()

  • Top locatie met vriendelijke assistentie

    Diamant is een top locatie omdat je een relatief grote zaal (tot 450 pers) kan afwisselen met verschillende kleine zalen. Allemaal uitgerust met goede techniek en apparatuur, wat de organisatie en de kost ervan ten goede komt.
    Na 3 jaar hier events te organiseren kan ik zeggen dat het een van mijn leukste locaties is. De catering en grote aantallen parkeerplaatsen zijn een groot pluspunt.
    + Ideale prijs/kwaliteits verhouding voor dergelijke locatie in Brussel
    + vriendelijkheid
    + flexibiliteit
    + parking
    + catering
    + verschillende zalen
    - ligt niet bij een groot station
    - zaal tot maximaal 450 deelnemers

    - Bloovi ()

Kenmerken BluePoint Brussels

Wifi
gratis 
Aantal personen
2 - 450 
Bereikbaarheid
auto 
openbaar vervoer 
parking - betalend 
parking - gratis 
Omgeving
vlakbij snelweg 
stad (centrum) 
Catering locatie
eigen catering locatie 
vaste cateraar(s) 
Faciliteiten
 

Activiteiten BluePoint Brussels