Alle congreslocaties in Brussel op een rij
De beste congreslocaties in Brussel vind je op eventplanner.be. Inspiratie nodig? We selecteerden voor jou 36+ unieke congreslocaties in Brussel. Aan jou om de mooiste locatie te kiezen en te boeken!
![Floreal group](https://cdn.eventplanner.be/imgs/adv-5325/11594-thumb-desktop-floreal-group.jpg)
Floreal group
Vier leuke locaties voor bedrijfsevenementen, seminaries, congressen, vergaderingen maar ook feestelijke evenementen zoals bedrijfsfeesten of een trouwfeest van 10 tot 700 personen met goede eigen catering en verschillende verblijfsmogelijkheden.
No Photo Available
Halles Des Tanneurs
De “Halles des Tanneurs” zorgt voor een volledige service voor uw privé- of professionele Events.
No Photo Available
Conservatoire Royal Brussel
De Régence campus, gelegen in de Brusselse kunstenwijk, organiseert evenementen voor het Conservatoire Royal de Bruxelles, maar de twee zalen zijn ook te huur voor het publiek.
No Photo Available
Square - Brussels Meeting Centre
SQUARE, uw vergadercentrum in het hart van Europa. Een spectaculair, state-of-the-art podium voor internationale conferenties, topbijeenkomsten en congressen, productlanceringen, tentoonstellingen, galadiners, prijsavonden.
No Photo Available
Le Plaza Hotel Brussels
Op zoek naar dè plek in Brussel om een vergadering, congres, feest of evenement te organiseren? Hotel Le Plaza Brussels, bevindt zich in het hart van de Europese hoofdstad en beschikt over 10 conferentiezalen en een theaterzaal in een historisch kader.
No Photo Available
Claridge
Een zaal boordevol geschiedenis, volledig gerestaureerd en voorzien van de beste technologische snufjes. De Claridge zal zowel de stijlvolle flegmatici als de technofielen kunnen bekoren.
No Photo Available
Manos Conference Centre
Het Manos Conference Centre biedt een ruime keuze aan vergaderzalen, ondersteund door de zeer efficiënte Manos Premier en Manos Stéphanie hotels, die de ideale plek vormen voor het organiseren van seminars en bijeenkomsten in Brussel.
![La Tricoterie](https://cdn.eventplanner.be/imgs/adv-13439/64658-thumb-desktop-la-tricoterie.jpg)
La Tricoterie
La Tricoterie is een cultuur- en evenementenlocatie van 1600 m², opgericht in 2010 door burgers die de wereld wilden veranderen door een droom waar te maken: het creëren van een unieke plek gericht op cultuur, het ontmoeten van publiek en duurzaamheid.
![Le Châtelain Brussels Hotel](https://cdn.eventplanner.be/imgs/adv-13595/65384-thumb-desktop-pdg-co-sa-le-chatelain-brussels-hotel.jpg)
Le Châtelain Brussels Hotel
Le Châtelain Brussels Hotel combineert met succes de privacy van een luxe hotel met de eindeloze persoonlijke service die u verdient, gelegen in het hart van de Brusselse entertainment-, winkel- en zakelijke activiteiten.
![The EGG Brussels](https://cdn.eventplanner.be/imgs/adv-4757/2221-thumb-desktop-the-egg-brussels.jpg)
The EGG Brussels
The Egg Brussels is een unieke en volledig modulair infrastructuur die ongetwijfeld uw project zal transformeren in een originele en succesvolle ervaring, vanaf 2 tot 999 personen.
![Martin's Brussels EU](https://cdn.eventplanner.be/imgs/adv-6865/14727-thumb-desktop-martins-brussels-eu.jpg)
Martin's Brussels EU
Martin’s Brussels EU is a trendy hotel, ideally located in the middle of Brussels’ European district and five minutes by metro from the historic city centre.
![ACE events](https://cdn.eventplanner.be/imgs/adv-10597/59994-thumb-desktop-ace-events.jpg)
ACE events
![Albert Hall Brussels](https://cdn.eventplanner.be/imgs/adv-13649/65568-thumb-desktop-albert-hall-complex.jpg)
Albert Hall Brussels
Gelegen in het hart van Brussel, op een steenworp afstand van de Europese instellingen en gemakkelijk bereikbaar vanaf de kleine ring rond het stadscentrum, is het Albert Hall-complex de ideale plek om uw evenementen te organiseren.
![BluePoint Brussels](https://cdn.eventplanner.be/imgs/adv-2393/50155-thumb-desktop-bluepoint-brussels.jpg)
BluePoint Brussels
BluePoint Brussels Conference & Business Centre is de ideale locatie voor seminaries, vergaderingen, presentaties, opleidingen en bedrijfsevenementen: 25 aanpasbare zalen van 2 tot 350 personen, eigen audiovisueel materiaal, ...
No Photo Available
Crèche Le Lapin Blanc
La salle "Le Lapin Blanc" est idéalement située à UCCLE (entre l'Observatoire et l'avenue de Fré) et offre un cadre idéal pour vos conférences, séminaires et évènements (jusqu'à 200 personnes).
![Dome Eventhall](https://cdn.eventplanner.be/imgs/adv-6620/66781-thumb-desktop-dome-eventhall.jpg)
Dome Eventhall
Betreed een milieubewuste locatie met haar opvallende architectuur. Dome Eventhall staat, met een uitstekend ontwerp, een ruime hoofdzaal, twee panoramische terrassen en een integrale toegankelijkheid, garant voor onvergetelijke momenten.
![Kinepolis Brussel](https://cdn.eventplanner.be/imgs/adv-3278/6609-thumb-desktop-kinepolis-brussel.jpg)
Kinepolis Brussel
Op zoek naar dé perfecte eventlocatie in Brussel, ideaal gelegen en makkelijk bereikbaar met wagen en openbaar vervoer? Zoek dan niet verder en ontdek hier wat Kinepolis Brussel te bieden heeft.
![Electrolux Experience Center](https://cdn.eventplanner.be/imgs/adv-6218/7512-thumb-desktop-ohchef.jpg)
Electrolux Experience Center
Evenementenzaal te huur voor uw culinaire evenementen.
![Atomium vzw](https://cdn.eventplanner.be/imgs/adv-5270/3969-thumb-desktop-atomium-vzw.jpg)
Atomium vzw
Uw event organiseren in het symbool van België? Dat kan! Op een boogscheut van Brussels Expo, biedt het internationale symbool van de hoofdstad van België u een uitzonderlijk en uniek kader van glas en staal voor elk type evenement.
![Brussels Expo](https://cdn.eventplanner.be/imgs/adv-4894/12982-thumb-desktop-brussels-expo.jpg)
Brussels Expo
Brussels Expo is uniek! Achter de historische architectuur van Brussels Expo, schuilt er een succesvolle mix innovatieve technologieën uit de 21e eeuw.
No Photo Available
E-Health Valley
E-Health Valley: een unieke en innovatieve locatie voor onvergetelijke evenementen.
![Quartier Papier](https://cdn.eventplanner.be/imgs/adv-6277/8687-thumb-desktop-quartier-papier.jpg)
Quartier Papier
Quartier Papier is een voormalige papierfabriek in het hartje van Zaventem die volledig gerenoveerd is en omgebouwd tot een unieke, industriële evenementenlocatie!
![Sheraton Brussels Airport Hotel](https://cdn.eventplanner.be/imgs/adv-13855/66831-thumb-desktop-sheraton-brussels-airport-hotel.jpg)
Sheraton Brussels Airport Hotel
Bent u op zoek naar een vergaderzaal in de buurt van Brussels Zaventem Airport? Zoek dan niet verder en reserveer één van onze vele boardrooms of maatwerkkamers.
![Brabantse Golf](https://cdn.eventplanner.be/imgs/adv-6210/7445-thumb-desktop-brabantse-golf.jpg)
Brabantse Golf
De Brabantse Golf in Melsbroek beschikt over een 18-holes, par 72, viersterren eco-golfbaan met volledige oefeninfrastructuur en een restaurant met bar en vergaderzalen in een prachtig kasteeldecor.
![Asiat Park](https://cdn.eventplanner.be/imgs/adv-11972/54048-thumb-desktop-asiat-park.jpg)
Asiat Park
In de schaduw van de koeltorens van Vilvoorde vind je Asiat Park, een plek die buiten de normen van de klassieke eventspace valt, maar waar des te meer magische mogelijkheden voor het grijpen liggen.
No Photo Available
Dolce La Hulpe Brussels
Met een 4.500 m². aan ruimte presenteert Dolce La Hulpe Brussels IACC (International Association of Certified Coaches) gecertificeerde vergaderingen die comfort, professionaliteit en rust bieden.
![Parochiezaal Moorsel (Tervuren)](https://cdn.eventplanner.be/imgs/adv-12072/54932-thumb-desktop-parochiezaal-moorsel-tervuren.jpg)
Parochiezaal Moorsel (Tervuren)
Voor al uw vergaderingen, (privé)feesten, eetfestijnen & meer, in en rond Tervuren, de rand van Brussel of de Druivenstreek, is dit uw ideale eventlocatie.
No Photo Available
Kasteel Ter Ham
Zoekt u een unieke locatie voor een bedrijfs- of privé evenement? Deze vijftiende-eeuwse waterburcht met prachtige zalen tovert uw event ongetwijfeld om in een succesverhaal.
![Van der Valk Hotel Waterloo](https://cdn.eventplanner.be/imgs/adv-12822/61355-thumb-desktop-van-der-valk-hotel-waterloo.jpg)
Van der Valk Hotel Waterloo
Van der Valk Hotel Waterloo beschikt over 4 vergaderzalen die plaats bieden aan groepen tot maximaal 56 personen.
![De Montil](https://cdn.eventplanner.be/imgs/adv-6043/15675-thumb-desktop-de-montil-nv.jpg)
De Montil
De Montil is al meer dan 40 jaar de ideale locatie voor grote en kleine evenementen. Mensen delen hier hun vreugde en enthousiasme binnen de context van hun bedrijf of privé-aangelegenheden.
Jouw eventbedrijf aan deze lijst toevoegen?
Wist je dat je jouw eventbedrijf gratis aan deze pagina kunt toevoegen? Bereik duizenden organisatoren die op zoek zijn naar een leverancier zoals jij.
Bedrijf toevoegenMeest recente reviews
Gemiddelde review score 9.55/10. Gebaseerd op 160 reviews over bedrijven in de categorie 'congreslocaties in Brussel'.
![Kinepolis Braine](https://cdn.eventplanner.be/imgs/adv-3282/17721-thumb-desktop-kinepolis-braine.jpg)
Kinepolis Braine
Succesvol professioneel evenement!
Eerste organisatie van een informatiebijeenkomst bij Kinepolis Imagibraine... een groot succes! Dank aan Cynthia voor de zeer goede voorbereiding en opvolging voorafgaand aan het evenement, de assistentie en de beschikbaarheid tijdens het evenement. De locatie leent zich bijzonder goed voor dit soort bijeenkomsten, niet alleen qua bereikbaarheid en parkeergelegenheid, maar ook qua inrichting ter plaatse (comfort van de zaal, techniek ter plaatse, private netwerkruimte, etc.). ).
Onberispelijke service en catering ook. Bedankt aan de CateringCom-teams!
![Kinepolis Brussel](https://cdn.eventplanner.be/imgs/adv-3278/6609-thumb-desktop-kinepolis-brussel.jpg)
Kinepolis Brussel
Proximus ePro League @ Kinepolis
Heel goede ontvangst en opvolging
![Kinepolis Brussel](https://cdn.eventplanner.be/imgs/adv-3278/6609-thumb-desktop-kinepolis-brussel.jpg)
Kinepolis Brussel
Familiedag van de Federale Pensioendienst
Uitstekende opvolging, geweldige setting. Ideaal voor familietijd
![Kinepolis Braine](https://cdn.eventplanner.be/imgs/adv-3282/17721-thumb-desktop-kinepolis-braine.jpg)
Kinepolis Braine
Éditions Plantyn-evenement in Kinépolis
Ons evenement was een succes dankzij Cynthia en haar hele team. Bedankt!
Top congreslocaties in Brussel
De locatie van je feest of evenement bepaalt voor een groot deel de uitstraling en sfeer van je evenement, en dus de beleving die je voor je gasten wil creëren. Je kunt dus rustig stellen dat de congreslocatie een event kan maken of kraken. Ben je op zoek naar de mooiste congreslocaties in het centrum van Brussel? Op eventplanner.be vind je inspiratie voor de beste locaties voor het organiseren van elk bedrijfsfeest, huwelijksfeest, productlancering, trouwfeest, ... in België of in elke gewenste regio. We tonen je een up-to-date selectie van originele eventlocaties voor elk type event.
Vergelijk eenvoudig alle congreslocaties in Brussel dankzij de reviews van onze gebruikers. Bekijk de verbluffende (360°) foto's. Filter snel op het aantal personen, bereikbaarheid, ligging en faciliteiten zoals wifi, catering, airco, parking, ... Maak gebruik van de filters om het aanbod te reduceren en selecteer zo de feestlocatie die voldoet aan al je wensen.
Huur de perfecte congreslocatie in het centrum van Brussel
In de eventplanner.be database vind je snel de meest geschikte zaal, die helemaal aansluit bij jouw wensen en voorkeuren, voor al je evenementen in de buurt van Brussel. En er kan nog meer! Vraag eenvoudig een offerte of prijzen aan bij verschillende zalen, plan een locatiebezoek in om de multifunctionele ruimtes te ontdekken, check de beschikbaarheid en reserveer meteen online. Een congreslocatie boeken in het centrum van Brussel was nog nooit zo makkelijk. Heb je vragen over de organisatie in deze congreslocaties? Neem dan rechtstreeks contact op via de contactgegevens van elke locatie.
Relevante links: Evenementenlocaties in Brussel, Feestzalen in Brussel, Trouwlocaties in Brussel, Vergaderzalen in Brussel
Jouw congreslocatie in Brussel toevoegen
Goed nieuws! Baat je zelf een eventlocatie uit? Voeg jouw congreslocatie toe aan dit overzicht met congreslocaties in Brussel. In slechts enkele minuten maak je een gratis bedrijfspagina aan en vergroot je de bekendheid van jouw eventlocatie: