Alle vergaderzalen in Boom op een rij

De beste vergaderzalen in Boom vind je op eventplanner.be. Inspiratie nodig? We selecteerden voor jou 122+ unieke vergaderzalen in Boom. Aan jou om de mooiste locatie te kiezen en te boeken!

Congrescentrum De Pitte - APB De Schorre

Congrescentrum De Pitte - APB De Schorre

8 reviews Boom (0.5 km)

Bent u op zoek naar een geschikte locatie voor uw volgende evenement? Bedrijfssportdag, avonturendag, familiehappening, festival, beurs,... Dan is Provinciaal Recreatiedomein De Schorre misschien wel net die locatie waar u naar op zoek bent!

Den Oven

Den Oven

Schrijf review Boom (1.1 km)

U zoekt een nieuwe exclusieve eventlocatie? Maak een afspraak en bezoek dan meteen vrijblijvend 'Den Oven'!

Rederij Greenstarline

Rederij Greenstarline

Schrijf review Puurs (2 km)

Greenstarline stelt voor Antverpia, restaurantschip en feesten tot 250 personen met of zonder rondvaart, culinair genieten.

Niel am See

Niel am See

Schrijf review Niel (2.5 km)

CNR Records Belgium, B&ML en Tousensemble Publishing doopten de nieuwe kantoren in Niel eind 2018 om tot 'Niel am See'. De bovenverdieping van deze unieke locatie is ondertussen omgevormd tot een grote keynote, inspiratie , brainstorm- en meeting locatie.

Zeilschip Vrouwe Nele

Zeilschip Vrouwe Nele

Schrijf review Willebroek (2.9 km)

Vrouwe Nele is een authentiek zeilschip (tweemaster zeil klipper) uit 1896. Dobberend op het water vormt dit schip de ideale locatie voor jouw event.

San Marco Village bv

San Marco Village bv

12 reviews Schelle (3 km)

Bent u op zoek naar een unieke locatie voor uw bedrijfsevent of personeelsfeest? San Marco Village biedt u bovenop de gethematiseerde zalen een perfecte service en een verzorgde catering voor uw evenement.

Inkart nv

Inkart nv

3 reviews Puurs (3.1 km)

In- & Outdoorkarting voor particulieren en bedrijven.

LesPlumes

LesPlumes

Schrijf review Rumst (3.7 km)

Les Plumes is een full service event planning bureau met eigen event venues op unieke locaties en een eigen aanbod aan teambuildingsactiviteiten.

Willy's Moustache

Willy's Moustache

Schrijf review Willebroek (4.8 km)

Samen met Brasserie ’t Kasteeltje, biedt Willy’s Moustache een uniek kader aan voor al uw evenementen. Met een capaciteit van 50 tot 1000 personen.

No Photo Available

Hof Van Coolhem

Schrijf review Puurs-Sint-Amands (Kalfort) (5.3 km)

De Tiendenschuur, die helemaal werd opgefrist, is nu voorzien van de nodige cateringfaciliteiten en gaat voortaan door het leven als een polyvalente vergader- en feestruimte zodat er zeer uiteenlopende activiteiten kunnen worden georganiseerd.

Arburo's Place

Arburo's Place

Schrijf review Tisselt (6.1 km)

Arburo's Place, een unieke belevingslocatie met automatisch spelende muziekinstrumenten als rode draad.

No Photo Available

Meet Much More

Schrijf review Mechelen (7 km)

Een nieuwe moderne feestzaal in het industriepark van Mechelen Noord.

Feestzaal Sportaria

Feestzaal Sportaria

Schrijf review Edegem (7.1 km)

Onze nieuwe zaak ligt op een privé-domein waar tal van sportfaciliteiten aanwezig zijn. Je kan bij ons ook terecht voor al uw feesten, recepties, seminaries, vergaderingen, bijeenkomsten en tal van evenementen.

Benelux Businesscenter

Benelux Businesscenter

Schrijf review Wilrijk (7.3 km)

Het businesscenter biedt volledig ingerichte kantoren van 9 tot 180 m2 aan, evenals vergaderzalen en leslokalen voor 2 tot 60 personen aan zeer competitieve prijzen. Mogelijk op maand- of dagbasis.

No Photo Available

Project 13

Schrijf review Bornem (7.5 km)

Ons retro vintage interieur gaf het idee om een multi functionele zaal te maken, ideaal voor unieke feesten of activiteiten te organiseren.

Hotel & Congres Ter Elst

Hotel & Congres Ter Elst

Schrijf review Edegem (7.5 km)

Welkom bij Ter Elst, uw hotel en congrescentrum in Edegem. Hier geniet u van de nodige rust in een groene omgeving, maar tegelijkertijd vertoeft u slechts op een boogscheut afstand van hartje Antwerpen.

Syneton Building

Syneton Building

Schrijf review Bornem (8 km)

Zoekt u een exclusieve multifunctionele locatie voor: een vergadering, receptie, seminarie, klantenevent, opleiding, training of personeelsfeest? Vraag onze verhuurbrochure op of bel voor meer info!

No Photo Available

De Krone vzw

Schrijf review Duffel (8.1 km)

Fort van Duffel als unieke locatie voor al je events op maat! Een sociale onderneming die mensen met Autisme opleid en tewerk stelt. Net ietsjes anders, kwaliteit en toplocatie overgoeten met sociaal ondernemen.

AED Studios

AED Studios

10 reviews Lint (8.4 km)

Welkom bij AED Studios, de ideale locatie voor uw volgende business event. AED Studios biedt alle faciliteiten om uw gasten te entertainen in het meest complete mediacenter van Europa.

Hof Ter Linden

Hof Ter Linden

Schrijf review Edegem (8.4 km)

Het kasteel en zijn omgeving biedt tal van mogelijkheden voor uw zakelijke of private bijeenkomsten en evenementen.

Kasteel Sint-Michiels

Kasteel Sint-Michiels

Schrijf review Sint-Katelijne-Waver (8.5 km)

Kasteel Sint-Michiels is de ontmoetingsplaats bij uitstek gelegen in het centrum van Elzestraat, pittoreske deelgemeente van Sint-Katelijne-Waver. Het historische kasteel is dé plek voor bistronomie en de organisatie van seminaries, ...

Outfort

Outfort

Schrijf review Hoboken (8.5 km)

Outfort bevindt zich letterlijk in een oud fort: Fort 8 in Hoboken. Feesten, seminarie, incentive, training? Het kan allemaal op deze unieke locatie in het midden van de natuur, vlak bij maar toch ver weg van het drukke stadsleven.

Wijndomein Valke Vleug

Wijndomein Valke Vleug

Schrijf review Liezele (8.7 km)

Een unieke belevenis op Wijndomein Valke Vleug, te midden van de wijngaarden en aardse architectuur van Vincent Van Duysen. Verschillende ruimtes voor een invulling op maat en van de hoogste kwaliteit.

No Photo Available

Kazerne Dossin vzw

Schrijf review Mechelen (9.6 km)

Kazerne Dossin is een memoriaal, museum en documentatiecentrum over holocaust en mensenrechten op een unieke 'lieu de mémoire' in Mechelen.

Campus Kastanjehof

Campus Kastanjehof

Schrijf review Hove (9.6 km)

Zoekt U een rustige en inspirerende plek voor uw vergadering, workshop of training? Dan is Campus Kastanjehof uw plek!

No Photo Available

Hotel Elisabeth

Schrijf review Mechelen (9.9 km)

Hotel Elisabeth is een voormalig ziekenhuis dat dateert uit het interbellum.

Ontpop Events

Ontpop Events

Schrijf review Mechelen (10 km)

Ontpop Events biedt in samenwerking met Maneblusser City een flexibele en moderne eventruimte aan in Mechelen voor bedrijven.

Martin's Patershof

Martin's Patershof

Schrijf review Mechelen (10 km)

No Photo Available

Stroyland bv

Schrijf review Hove (10 km)

Een unieke authentieke, discrete locatie in een 19 eeuws gerestaureerd boerderijtje.

Hotel Mercure Vé

Hotel Mercure Vé

3 reviews Mechelen (10.1 km)

Op zoek naar een originele en functionele locatie voor uw seminarie? Wij bieden u in Vé de ideale start voor een succesvolle meeting. We beschikken over 2 unieke vergaderzalen; De Vis en De Sigaar, beiden gesitueerd in oude fabriekspanden.

Jouw eventbedrijf aan deze lijst toevoegen?

Wist je dat je jouw eventbedrijf gratis aan deze pagina kunt toevoegen? Bereik duizenden organisatoren die op zoek zijn naar een leverancier zoals jij.

Bedrijf toevoegen

Meest recente reviews

Gemiddelde review score 9.69/10. Gebaseerd op 167 reviews over bedrijven in de categorie 'vergaderzalen in Boom'.

BluePoint Antwerpen

BluePoint Antwerpen

Zeer geschikte locatie voor duurzame evenementen!

|Jorine Vermeer (GoodPlanet Belgium)|31/01/2023

BluePoint Antwerpen is een mooie en aantrekkelijke locatie wat een professionele uitstraling geeft aan je evenement. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. We hebben erg veel positieve reacties gekregen over de locatie en de catering (volledig vegetarisch). Zeker als je een duurzaam event wilt organiseren kan ik BluePoint aanraden. Ze zetten actief in op energiebesparing, waterbesparing, ecologisch schoonmaken, duurzame voeding, etc. en hebben hier ook het duurzaamheidslabel Green Key voor behaald. Hier wordt op verschillende plekken in het gebouw over gecommuniceerd, dus dat is zeker een meerwaarde van deze locatie.

BluePoint Antwerpen

BluePoint Antwerpen

Geslaagde jubilarissenviering

|Astrid Schoenmaeckers (GZA Ziekenhuizen)|23/01/2023

Met onze organisatie deden we beroep op BluePoint voor onze jubilarissenviering, waar medewerkers die X aantal jaar in dienst zijn in de bloemetjes worden gezet in het bijzijn van hun leidinggevende(n). Alles wat netjes verzorgd: de zaal was mooi ingericht, de hapjes waren heel lekker, vlotte en vriendelijke bediening en ook de photobooth viel in de smaak. Doordat de meeste van onze medewerkers uit het Antwerpse komen, was ook de ligging van de zaal ideaal. Onze aanwezigen hebben ervan genoten!
Ook de communicatie in de voorbereiding naar het evenement toe liep erg vlot. Wij komen graag terug!

Eventroom

Eventroom

Huwelijksfeest G&T

|Geert en Tineke De Clerck - Stroobant|15/12/2022

Dankjewel om van ons feest een MAGISCH feest te maken! We wisten wat we wilden en Eventroom zorgde ervoor dat we kregen wat we wilden. Onze wensen waren niet evident, maar Eventroom vulde ze allemaal in! Tijdens het huwelijksfeest zelf hebben wij alleen maar genoten en hoefden we ons nergens zorgen om te maken.
Zelfs last-minute bleven jullie ons bijstaan met raad en daad. Op die ene dag in oktober zullen we elk jaar opnieuw met een grote lach terugblikken! Dankjullie-heel-veel-wel Tom en Marijke!
Groetjes, Geert en Tineke

BluePoint Antwerpen

BluePoint Antwerpen

BluePoint synoniem voor een geslaagd feest!

|Eva DB (Agoria)|02/12/2022

Voor een evenement beroep gedaan op het team van BluePoint Antwerpen. Niet alleen is de locatie top, de catering was verzorgd tot in de puntjes net zoals alle andere details. Het team van BluePoint mist geen enkel detail (zowel technisch, als decoratief) en staat altijd klaar om advies en ideeën te geven.
Een evenement organiseren in BluePoint Antwerpen staat garant voor een maximum aan goede opvolging en een minimum aan stress door de zeer goede begeleiding.
Het team en de locatie van BluePoint Antwerpen staat synoniem voor een geslaagd feest!

Top vergaderzalen in Boom

De locatie van je feest of evenement bepaalt voor een groot deel de uitstraling en sfeer van je evenement, en dus de beleving die je voor je gasten wil creëren. Je kunt dus rustig stellen dat de vergaderzaal een event kan maken of kraken. Ben je op zoek naar de mooiste vergaderzalen in het centrum van Boom? Op eventplanner.be vind je inspiratie voor de beste locaties voor het organiseren van elk bedrijfsfeest, huwelijksfeest, productlancering, trouwfeest, ... in België of in elke gewenste regio. We tonen je een up-to-date selectie van originele eventlocaties voor elk type event.

Vergelijk eenvoudig alle vergaderzalen in Boom dankzij de reviews van onze gebruikers. Bekijk de verbluffende (360°) foto's. Filter snel op het aantal personen, bereikbaarheid, ligging en faciliteiten zoals wifi, catering, airco, parking, ... Maak gebruik van de filters om het aanbod te reduceren en selecteer zo de feestlocatie die voldoet aan al je wensen.

Huur de perfecte vergaderzaal in het centrum van Boom

In de eventplanner.be database vind je snel de meest geschikte zaal, die helemaal aansluit bij jouw wensen en voorkeuren, voor al je evenementen in de buurt van Boom. En er kan nog meer! Vraag eenvoudig een offerte of prijzen aan bij verschillende zalen, plan een locatiebezoek in om de multifunctionele ruimtes te ontdekken, check de beschikbaarheid en reserveer meteen online. Een vergaderzaal boeken in het centrum van Boom was nog nooit zo makkelijk. Heb je vragen over de organisatie in deze vergaderzalen? Neem dan rechtstreeks contact op via de contactgegevens van elke locatie.

Relevante links: Congreslocatie in Boom, Evenementenlocaties in Boom, Feestzalen in Boom, Trouwlocaties in Boom

Jouw vergaderzaal in Boom toevoegen

Goed nieuws! Baat je zelf een eventlocatie uit? Voeg jouw vergaderzaal toe aan dit overzicht met vergaderzalen in Boom. In slechts enkele minuten maak je een gratis bedrijfspagina aan en vergroot je de bekendheid van jouw eventlocatie: