Alle feestzalen in Boom op een rij
De beste feestzalen in Boom vind je op eventplanner.be. Inspiratie nodig? We selecteerden voor jou 133+ unieke feestzalen in Boom. Aan jou om de mooiste locatie te kiezen en te boeken!

Congrescentrum De Pitte - APB De Schorre
Bent u op zoek naar een geschikte locatie voor uw volgende evenement? Bedrijfssportdag, avonturendag, familiehappening, festival, beurs,... Dan is Provinciaal Recreatiedomein De Schorre misschien wel net die locatie waar u naar op zoek bent!

Den Oven
U zoekt een nieuwe exclusieve eventlocatie? Maak een afspraak en bezoek dan meteen vrijblijvend 'Den Oven'!

Rederij Greenstarline
Greenstarline stelt voor Antverpia, restaurantschip en feesten tot 250 personen met of zonder rondvaart, culinair genieten.
No Photo Available
Club Luxx Karmaloog
De feestzaal van Club Luxx Karmaloog is de perfecte locatie voor jouw evenement of concept.

San Marco Village bv
Bent u op zoek naar een unieke locatie voor uw bedrijfsevent of personeelsfeest? San Marco Village biedt u bovenop de gethematiseerde zalen een perfecte service en een verzorgde catering voor uw evenement.

Inkart nv
In- & Outdoorkarting voor particulieren en bedrijven.

LesPlumes
Les Plumes is een full service event planning bureau met eigen event venues op unieke locaties en een eigen aanbod aan teambuildingsactiviteiten.

Willy's Moustache
Samen met Brasserie ’t Kasteeltje, biedt Willy’s Moustache een uniek kader aan voor al uw evenementen. Met een capaciteit van 50 tot 1000 personen.
No Photo Available
Hof Van Coolhem
De Tiendenschuur, die helemaal werd opgefrist, is nu voorzien van de nodige cateringfaciliteiten en gaat voortaan door het leven als een polyvalente vergader- en feestruimte zodat er zeer uiteenlopende activiteiten kunnen worden georganiseerd.

Hoek Ten EIken
Zaal Ten Eiken is gelegen in het groene Puurs, ideaal voor je kleine gelegenheden (communies, lentefeesten, verjaardagsfeestjes, geboortefeestjes, ...).

Arburo's Place
Arburo's Place, een unieke belevingslocatie met automatisch spelende muziekinstrumenten als rode draad.
No Photo Available
Meet Much More
Een nieuwe moderne feestzaal in het industriepark van Mechelen Noord.

Feestzaal Sportaria
Onze nieuwe zaak ligt op een privé-domein waar tal van sportfaciliteiten aanwezig zijn. Je kan bij ons ook terecht voor al uw feesten, recepties, seminaries, vergaderingen, bijeenkomsten en tal van evenementen.
No Photo Available
Project 13
Ons retro vintage interieur gaf het idee om een multi functionele zaal te maken, ideaal voor unieke feesten of activiteiten te organiseren.

Hotel & Congres Ter Elst
Welkom bij Ter Elst, uw hotel en congrescentrum in Edegem. Hier geniet u van de nodige rust in een groene omgeving, maar tegelijkertijd vertoeft u slechts op een boogscheut afstand van hartje Antwerpen.

Kasteel d'Ursel
De zalen in het kasteel d'Ursel worden verhuurd voor de organisatie van activiteiten. Recepties, diners, seminaries, concerten of een persvoorstelling: het kan allemaal! Ook fotoreportages voor huwelijken, communies of andere gelegenheden zijn mogelijk.

Carré
Ideale locatie tussen Brussel & Antwerpen (op de A12 ). Geschikte zaal voor groepen vanaf 100 tem 2000 personen. Er is een professionele licht –en geluidsinstallatie aanwezig.
No Photo Available
De Krone vzw
Fort van Duffel als unieke locatie voor al je events op maat! Een sociale onderneming die mensen met Autisme opleid en tewerk stelt. Net ietsjes anders, kwaliteit en toplocatie overgoeten met sociaal ondernemen.

Hofke van Bazel
Hofke van Bazel - Restaurant - feestzaal - Suite&B tussen Gent en Antwerpen

AED Studios
Welkom bij AED Studios, de ideale locatie voor uw volgende business event. AED Studios biedt alle faciliteiten om uw gasten te entertainen in het meest complete mediacenter van Europa.

Hof Ter Linden
Het kasteel en zijn omgeving biedt tal van mogelijkheden voor uw zakelijke of private bijeenkomsten en evenementen.

Kasteel Sint-Michiels
Kasteel Sint-Michiels is de ontmoetingsplaats bij uitstek gelegen in het centrum van Elzestraat, pittoreske deelgemeente van Sint-Katelijne-Waver. Het historische kasteel is dé plek voor bistronomie en de organisatie van seminaries, ...

Outfort
Outfort bevindt zich letterlijk in een oud fort: Fort 8 in Hoboken. Feesten, seminarie, incentive, training? Het kan allemaal op deze unieke locatie in het midden van de natuur, vlak bij maar toch ver weg van het drukke stadsleven.

Hangar 27
Hangar 27 is een moderne stijlvolle zaal met podium en met tuin, een volledige technische uitrusting die polyvalent inzetbaar is tot 750 personen. In Hangar 27 is het ‘plug & play’ voor elk type event!
No Photo Available
JDK Events

Feestzaal t' Lepeltje
De plaats voor al uw gelegenheden en volgens ieders budget meet een verzorgde, moderne tuin.

Martin's Patershof

Battlestation
BattleStation heeft een zaal van 200m² waar je allerlei kleine feesten kan organiseren. Dit volledig zelfstandig.
No Photo Available
Den Breckpot
Vergaderzalen en feestzalen met een culinair verhaal op een unieke locatie.

The Tree
Feestzaal The Tree in Lier biedt een warm modern interieur met veel hout en gezelligheid. Deze multifunctionele zaal beschikt over alle troeven voor een geslaagd feest.
Jouw eventbedrijf aan deze lijst toevoegen?
Wist je dat je jouw eventbedrijf gratis aan deze pagina kunt toevoegen? Bereik duizenden organisatoren die op zoek zijn naar een leverancier zoals jij.
Bedrijf toevoegenMeest recente reviews
Gemiddelde review score 9.65/10. Gebaseerd op 178 reviews over bedrijven in de categorie 'feestzalen in Boom'.

BluePoint Antwerpen
Zeer geschikte locatie voor duurzame evenementen!
BluePoint Antwerpen is een mooie en aantrekkelijke locatie wat een professionele uitstraling geeft aan je evenement. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. We hebben erg veel positieve reacties gekregen over de locatie en de catering (volledig vegetarisch). Zeker als je een duurzaam event wilt organiseren kan ik BluePoint aanraden. Ze zetten actief in op energiebesparing, waterbesparing, ecologisch schoonmaken, duurzame voeding, etc. en hebben hier ook het duurzaamheidslabel Green Key voor behaald. Hier wordt op verschillende plekken in het gebouw over gecommuniceerd, dus dat is zeker een meerwaarde van deze locatie.

BluePoint Antwerpen
Geslaagde jubilarissenviering
Met onze organisatie deden we beroep op BluePoint voor onze jubilarissenviering, waar medewerkers die X aantal jaar in dienst zijn in de bloemetjes worden gezet in het bijzijn van hun leidinggevende(n). Alles wat netjes verzorgd: de zaal was mooi ingericht, de hapjes waren heel lekker, vlotte en vriendelijke bediening en ook de photobooth viel in de smaak. Doordat de meeste van onze medewerkers uit het Antwerpse komen, was ook de ligging van de zaal ideaal. Onze aanwezigen hebben ervan genoten!
Ook de communicatie in de voorbereiding naar het evenement toe liep erg vlot. Wij komen graag terug!

Eventroom
Huwelijksfeest G&T
Dankjewel om van ons feest een MAGISCH feest te maken! We wisten wat we wilden en Eventroom zorgde ervoor dat we kregen wat we wilden. Onze wensen waren niet evident, maar Eventroom vulde ze allemaal in! Tijdens het huwelijksfeest zelf hebben wij alleen maar genoten en hoefden we ons nergens zorgen om te maken.
Zelfs last-minute bleven jullie ons bijstaan met raad en daad. Op die ene dag in oktober zullen we elk jaar opnieuw met een grote lach terugblikken! Dankjullie-heel-veel-wel Tom en Marijke!
Groetjes, Geert en Tineke

BluePoint Antwerpen
BluePoint synoniem voor een geslaagd feest!
Voor een evenement beroep gedaan op het team van BluePoint Antwerpen. Niet alleen is de locatie top, de catering was verzorgd tot in de puntjes net zoals alle andere details. Het team van BluePoint mist geen enkel detail (zowel technisch, als decoratief) en staat altijd klaar om advies en ideeën te geven.
Een evenement organiseren in BluePoint Antwerpen staat garant voor een maximum aan goede opvolging en een minimum aan stress door de zeer goede begeleiding.
Het team en de locatie van BluePoint Antwerpen staat synoniem voor een geslaagd feest!
Top feestzalen in Boom
De locatie van je feest of evenement bepaalt voor een groot deel de uitstraling en sfeer van je evenement, en dus de beleving die je voor je gasten wil creëren. Je kunt dus rustig stellen dat de feestzaal een event kan maken of kraken. Ben je op zoek naar de mooiste feestzalen in het centrum van Boom? Op eventplanner.be vind je inspiratie voor de beste locaties voor het organiseren van elk bedrijfsfeest, huwelijksfeest, productlancering, trouwfeest, ... in België of in elke gewenste regio. We tonen je een up-to-date selectie van originele eventlocaties voor elk type event.
Vergelijk eenvoudig alle feestzalen in Boom dankzij de reviews van onze gebruikers. Bekijk de verbluffende (360°) foto's. Filter snel op het aantal personen, bereikbaarheid, ligging en faciliteiten zoals wifi, catering, airco, parking, ... Maak gebruik van de filters om het aanbod te reduceren en selecteer zo de feestlocatie die voldoet aan al je wensen.
Huur de perfecte feestzaal in het centrum van Boom
In de eventplanner.be database vind je snel de meest geschikte zaal, die helemaal aansluit bij jouw wensen en voorkeuren, voor al je evenementen in de buurt van Boom. En er kan nog meer! Vraag eenvoudig een offerte of prijzen aan bij verschillende zalen, plan een locatiebezoek in om de multifunctionele ruimtes te ontdekken, check de beschikbaarheid en reserveer meteen online. Een feestzaal boeken in het centrum van Boom was nog nooit zo makkelijk. Heb je vragen over de organisatie in deze feestzalen? Neem dan rechtstreeks contact op via de contactgegevens van elke locatie.
Relevante links: Congreslocatie in Boom, Evenementenlocaties in Boom, Trouwlocaties in Boom, Vergaderzalen in Boom
Jouw feestzaal in Boom toevoegen
Goed nieuws! Baat je zelf een eventlocatie uit? Voeg jouw feestzaal toe aan dit overzicht met feestzalen in Boom. In slechts enkele minuten maak je een gratis bedrijfspagina aan en vergroot je de bekendheid van jouw eventlocatie: