
Beste vergaderzalen in Borsbeek

The Park
No Photo Available
E-Lounge

Antwerps Uitvaartcentrum

Van der Valk Hotel Antwerpen

BluePoint Antwerpen
BluePoint - Dé seminarie- en eventlocatie in Antwerpen. BluePoint, verhuurt al jaren functionele vergaderzalen en comfortabele ruimtes voor congressen, beurzen, events, opleidingen, seminaries, workshops enzovoort.

Nai Zaal Huren

Baron Osy

Conventus - Jig Technologies bv

Stokers nv

Red Fish Factory

The Floor

Intervest Offices & Warehouses

De Koninck - Antwerp City Brewery
Stadsbrouwerij De Koninck opent graag haar deuren voor jouw business-events. Onze verrassend ruimtes lenen zich uitstekend tot alle soorten gelegenheden: presentaties, cocktails, walking dinners, ...

Lindner WTC Hotel & City Lounge Antwerp
No Photo Available
Salons De Boeck

KAVA Congres Centrum (KCC)

Comics Station Antwerp

Sportpaleis Antwerpen
Tachtig jaar oud, maar energieker dan ooit. Als muziek- en evenemententempel heeft het Antwerps Sportpaleis geen introductie meer nodig.

Lotto Arena
Even succesvol als het Sportpaleis is de veel jongere Lotto Arena, die niet voor haar buur hoeft onder te doen.
No Photo Available
Mercure Antwerpen centrum
No Photo Available
ZOO Antwerpen

De Winkelhaak | House of C
No Photo Available
Crowne Plaza Antwerpen

Hyllit Hotel Antwerpen

Zaal AthenA - Koninklijk Atheneum Antwerpen
No Photo Available
Ter Elst Hotel

Stadsschouwburg Antwerpen
Wist u dat u de Stadsschouwburg Antwerpen kan afhuren voor seminaries, congressen, bedrijfs- feesten, meetings, workshops of private events?

Antwerp Expo
Antwerp Expo Meeting Center, ruimte voor zaken... en zoveel meer. Hier worden ideeën werkelijkheid. Wij bieden u een sfeervol kader dat zich perfect leent voor zowel zakelijke als ontspannende activiteiten.

Botanic Sanctuary Antwerp

Bourla Schouwburg (De Foyer)
Meest recente reviews
BluePoint Antwerpen
Op het laatste moment een lunchbox voorzien tijdens een digitale meeting met managers.
Bluepoint heeft alles op korte tijd kunnen regelen.
Alles werd zeer professioneel aangepakt en steeds bereikbaar voor bijkomende vragen. Zowel de levering als het eten was tot in de puntjes afgewerkt. Het eten op zich was een fijne delicatesse wat iedereen in de smaak viel.
Kortom fantastisch.Tanja Geeraerts - TUC RAIL NV - 08/12/2020
BluePoint Antwerpen
Het was niet eenvoudig, en toegegeven, er liep wel wat mis op dag 1 van ons livestreaming event. Het strakke budget, bijzonder gevarieerde publiek en de korte voorbereidingstijd hadden daar zeker ook wat mee te maken. Bluepoint heeft zich echter uiterst flexibel opgesteld, dacht in oplossingen en dat vertaalde zich in een dag 2 die al stukken vlotter liep. Als one stop shop leverde ze ons pre-recorded content, live tolken, catering en cadeau's aan huis geleverd (njam!), een webpage die het geheel aan elkaar bond en uitstekende opvolging. Samen hebben we veel geleerd!
Kim Leysen - Dyson - 17/11/2020
BluePoint Antwerpen
Heel vlotte en gemakkelijke samenwerking met de hele team in het voorbereiden van ons laatste event bij BluePoint Antwerpen. Nogmaals bedankt voor jullie beschikbaarheid en flexibiliteit,
T. dT. - Vertigo Events - 29/09/2020
De Koninck - Antwerp City Brewery
Omdat mijn man en ik verliefd zijn op Antwerpen, zochten we een typisch Antwerpen locatie voor ons huwelijk. Trouwen in de stadsbrouwerij met een bolleke in ons hand, leek voor ons perfect! En dat was het ook! Het is een uniek kader. Onze receptie ging door in het brouwershuis, de zaal op de eerste verdieping met prachtige kroonluchters waar je tijdens de rondleiding ook passeert. Ons avondfeest ging door in de Duvel bar en De Koninck Bar. Beide zalen geven de perfectie combinatie voor je gasten om ze de keuze te laten om enkel "toog te hangen" en te genieten van alle lekkere bieren die te verkrijgen zijn in de De Koninck bar of volledig los te gaan op de dansvloer in de Duvel bar. De service van de event coördinators, Thomas en Chiara, was ook geweldig! Geen enkele vraag was teveel. Voor ons was alles tot in de puntjes geregeld! Heel erg bedankt hiervoor!
Julie & Maarten Elst - 06/04/2020
Top vergaderzalen in Borsbeek
De locatie van je feest of evenement bepaalt voor een groot deel de uitstraling en sfeer van je evenement, en dus de beleving die je voor je gasten wil creëren. Je kunt dus rustig stellen dat de vergaderzaal een event kan maken of kraken. Ben je op zoek naar de mooiste vergaderzalen in het centrum van Borsbeek? Op eventplanner.be vind je inspiratie voor de beste locaties voor het organiseren van elk bedrijfsfeest, huwelijksfeest, productlancering, trouwfeest, ... in België of in elke gewenste regio. We tonen je een up-to-date selectie van originele eventlocaties voor elk type event.
Vergelijk eenvoudig alle vergaderzalen in Borsbeek dankzij de reviews van onze gebruikers. Bekijk de verbluffende (360°) foto's. Filter snel op het aantal personen, bereikbaarheid, ligging en faciliteiten zoals wifi, catering, airco, parking, ... Maak gebruik van de filters om het aanbod te reduceren en selecteer zo de feestlocatie die voldoet aan al je wensen.
Huur de perfecte vergaderzaal in het centrum van Borsbeek
In de eventplanner.be database vind je snel de meest geschikte zaal, die helemaal aansluit bij jouw wensen en voorkeuren, voor al je evenementen in de buurt van Borsbeek. En er kan nog meer! Vraag eenvoudig een offerte of prijzen aan bij verschillende zalen, plan een locatiebezoek in om de multifunctionele ruimtes te ontdekken, check de beschikbaarheid en reserveer meteen online. Een vergaderzaal boeken in het centrum van Borsbeek was nog nooit zo makkelijk. Heb je vragen over de organisatie in deze vergaderzalen? Neem dan rechtstreeks contact op via de contactgegevens van elke locatie.
Relevante links: Vergaderzalen in de provincie Antwerpen, Congreslocatie in Borsbeek, Evenementenlocaties in Borsbeek, Feestzalen in Borsbeek, Trouwlocaties in Borsbeek
Jouw vergaderzaal in Borsbeek toevoegen
Goed nieuws! Baad je zelf een eventlocatie uit? Voeg jouw vergaderzaal toe aan dit overzicht met vergaderzalen in Borsbeek. In slechts enkele minuten maak je een gratis bedrijfspagina aan en vergroot je de bekendheid van jouw eventlocatie: