Alle vergaderzalen in Borsbeek op een rij
De beste vergaderzalen in Borsbeek vind je op eventplanner.be. Inspiratie nodig? We selecteerden voor jou 112+ unieke vergaderzalen in Borsbeek. Aan jou om de mooiste locatie te kiezen en te boeken!

@The Park
Een uniek concept midden in het Boekenbergpark in Deurne. In het groene kader, kunnen particulieren terecht om één van onze zalen te huren voor feesten of andere activiteiten.
No Photo Available
Blauwe Regen
Op het prachtige domein Blauwe Regen in Mortsel - vlakbij Antwerpen - vind je de unieke combinatie van feesten en sporten.

Bush-Bush
Bush-Bush is een huurlocatie voor fotoshoots, workshops, vergaderingen, tentoonstelling, receptie, feesten,...
No Photo Available
E-Lounge
Een inspirerende zaal met een uniek zicht op het platform en de vliegtuigen van Antwerp Airport.

Antwerps Uitvaartcentrum
Het Antwerps Uitvaartcentrum is een hedendaags gebouw dat zich leent tot afscheid nemen. Buiten dit, bieden we expositieruimte aan voor kunstenaars, ruimtes voor seminaries of workshops en ruimtes voor bedrijfsvoorstellingen, productvoorstellingen e.d.

Kasteel Fruithof
Kasteel Fruithof. Grandeur en authenticiteit met een eigenwijs karakter voor elk evenement. Verborgen parel in een groene oase van rust.

Van der Valk Hotel Antwerpen
Van der valk Hotel Antwerpen specialiseert zich in zakelijke ontmoetingen. Een ruime gratis parking en een zeer centrale ligging staan garant voor een uitstekende bereikbaarheid.

BluePoint Antwerpen
BluePoint - Dé seminarie- en eventlocatie in Antwerpen. BluePoint, verhuurt al jaren functionele vergaderzalen en comfortabele ruimtes voor congressen, beurzen, events, opleidingen, seminaries, workshops enzovoort.

Baron Osy
Vergader in alle rust in een stijlvol kader die geschiedenis ademt. Bij Baron Osy heeft u net dat tikkeltje extra, voor al uw vergaderingen, meetings, demonstraties, proeverijen, productvoorstellingen, workshops, events, ...

Campus Kastanjehof
Zoekt U een rustige en inspirerende plek voor uw vergadering, workshop of training? Dan is Campus Kastanjehof uw plek!

KookeenY - Jig Technologies bv
Where Business meets Fun. Kom eens Alternatief vergaderen, trainen, brainstormen, elkaar ontmoeten onder de vleugels van een attente gastvrouw! Wij ontvangen slechts één groep per dagdeel. Privacy verzekerd.

Studio Stoef
Studio Stoef is een unieke daglichtstudio en creatieve ruimte met vele opties binnen én buiten. Een verborgen parel op 8 min wandelen van Berchem station.

Red Fish Factory
Inspirerende ruimtes voor kunst, mode, design, productpresentaties, recepties, fotoshoots, showrooms, filmopnames, vergaderingen, persevenementen, ...

Vestar
Vestar is een state-of-the-art event- en congrescentrum met vergaderfaciliteiten in het centrum van Antwerpen.

The Floor
Ben je op zoek naar een kleine zaal in Antwerpen-Berchem voor maximaal 49 personen? Welkom bij The Floor, gelegen in de leukste wijk van de stad: Berchem.

Hof Ter Linden
Het kasteel en zijn omgeving biedt tal van mogelijkheden voor uw zakelijke of private bijeenkomsten en evenementen.

Greenhouse Antwerp
Greenhouse is het antwoord van Intervest op dat nieuwe werken. Drie unieke werklocaties op de strategische economische as Antwerpen-Mechelen-Brussel.

De Koninck - Antwerp City Brewery
Stadsbrouwerij De Koninck opent graag haar deuren voor jouw business-events. Onze verrassend ruimtes lenen zich uitstekend tot alle soorten gelegenheden: presentaties, cocktails, walking dinners, ...

Lindner Hotel Antwerp
Kent u de 12th floor al? Deze exclusieve locatie is ideaal voor al uw evenementen tot 350 personen. Kom en ontdek deze zaal met panoramisch uitzicht over Antwerpen. Uw gasten zullen versteld staan!

Salons De Boeck
Van een huwelijksfeest tot de nieuwjaarsreceptie op de Grote Markt of een productlancering: Salons De Boeck is in meerdere markten thuis

KAVA Congres Centrum (KCC)
Congreszaal in het hartje van Antwerpen en verschillende vergaderzalen. Ruime ondergrondse parking, rustgevende tuin.

Sportpaleis Antwerpen
Tachtig jaar oud, maar energieker dan ooit. Als muziek- en evenemententempel heeft het Antwerps Sportpaleis geen introductie meer nodig.

Lotto Arena
Even succesvol als het Sportpaleis is de veel jongere Lotto Arena, die niet voor haar buur hoeft onder te doen.
No Photo Available
Mercure Antwerpen centrum
Het Leopold Hotel is de ideale keuze voor alle vormen van vergaderingen, trainingen of presentaties.
No Photo Available
ZOO Antwerpen
Geef karakter aan uw congres, seminarie en event! Zalen van de ZOO biedt maar liefst 8 unieke zalen in een historisch kader met modern comfort en uitstekende in-house cateringmogelijkheden.

De Winkelhaak | House of C
Het gebouw beschikt over een multifunctionele zaal van 250 m² die zich uitstekend leent voor de organisatie van allerhande evenementen en tentoonstellingen.

Sundē
Sundē is een slow event space voor shoots, workshops en meetings in het hartje van Antwerpen, vlakbij het centraal station.

Queloffice
Een discrete vergaderlocatie in een exclusief jasje mét mogelijkheid tot all-in service voor creatieve meetings, de voorstelling van uw nieuwe product of een workshop. Meet
No Photo Available
Crowne Plaza Antwerpen

Hyllit Hotel Antwerpen
Op de prestigieuze wandelboulevard De Keyserlei, in het hart van het bekende diamantdistrict en op 100m van het verbluffende Centraal Station in ‘Kathedraalstijl’, vindt u het recent uitgebreide en gerenoveerde Hyllit Hotel.
Jouw eventbedrijf aan deze lijst toevoegen?
Wist je dat je jouw eventbedrijf gratis aan deze pagina kunt toevoegen? Bereik duizenden organisatoren die op zoek zijn naar een leverancier zoals jij.
Bedrijf toevoegenMeest recente reviews
Gemiddelde review score 9.64/10. Gebaseerd op 136 reviews over bedrijven in de categorie 'vergaderzalen in Borsbeek'.

BluePoint Antwerpen
Zeer geschikte locatie voor duurzame evenementen!
BluePoint Antwerpen is een mooie en aantrekkelijke locatie wat een professionele uitstraling geeft aan je evenement. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. We hebben erg veel positieve reacties gekregen over de locatie en de catering (volledig vegetarisch). Zeker als je een duurzaam event wilt organiseren kan ik BluePoint aanraden. Ze zetten actief in op energiebesparing, waterbesparing, ecologisch schoonmaken, duurzame voeding, etc. en hebben hier ook het duurzaamheidslabel Green Key voor behaald. Hier wordt op verschillende plekken in het gebouw over gecommuniceerd, dus dat is zeker een meerwaarde van deze locatie.

BluePoint Antwerpen
Geslaagde jubilarissenviering
Met onze organisatie deden we beroep op BluePoint voor onze jubilarissenviering, waar medewerkers die X aantal jaar in dienst zijn in de bloemetjes worden gezet in het bijzijn van hun leidinggevende(n). Alles wat netjes verzorgd: de zaal was mooi ingericht, de hapjes waren heel lekker, vlotte en vriendelijke bediening en ook de photobooth viel in de smaak. Doordat de meeste van onze medewerkers uit het Antwerpse komen, was ook de ligging van de zaal ideaal. Onze aanwezigen hebben ervan genoten!
Ook de communicatie in de voorbereiding naar het evenement toe liep erg vlot. Wij komen graag terug!

BluePoint Antwerpen
BluePoint synoniem voor een geslaagd feest!
Voor een evenement beroep gedaan op het team van BluePoint Antwerpen. Niet alleen is de locatie top, de catering was verzorgd tot in de puntjes net zoals alle andere details. Het team van BluePoint mist geen enkel detail (zowel technisch, als decoratief) en staat altijd klaar om advies en ideeën te geven.
Een evenement organiseren in BluePoint Antwerpen staat garant voor een maximum aan goede opvolging en een minimum aan stress door de zeer goede begeleiding.
Het team en de locatie van BluePoint Antwerpen staat synoniem voor een geslaagd feest!

BluePoint Antwerpen
Colloquium 2022
Net een halve dag 180 genodigden mogen ontvangen bij BluePoint Antwerpen. Goede begeleiding van BluePoint om het event te organiseren, tijdens het event prima ondersteuning en de nodige flexibiliteit om de koffiepauze en netwerkreceptie op het moment zelf te kunnen schuiven vanwege sprekers die te snel of te laat klaar waren. En zeer lekkere hapjes. Een zeer geslaagd event dankzij een goede werking van BluePoint.
Top vergaderzalen in Borsbeek
De locatie van je feest of evenement bepaalt voor een groot deel de uitstraling en sfeer van je evenement, en dus de beleving die je voor je gasten wil creëren. Je kunt dus rustig stellen dat de vergaderzaal een event kan maken of kraken. Ben je op zoek naar de mooiste vergaderzalen in het centrum van Borsbeek? Op eventplanner.be vind je inspiratie voor de beste locaties voor het organiseren van elk bedrijfsfeest, huwelijksfeest, productlancering, trouwfeest, ... in België of in elke gewenste regio. We tonen je een up-to-date selectie van originele eventlocaties voor elk type event.
Vergelijk eenvoudig alle vergaderzalen in Borsbeek dankzij de reviews van onze gebruikers. Bekijk de verbluffende (360°) foto's. Filter snel op het aantal personen, bereikbaarheid, ligging en faciliteiten zoals wifi, catering, airco, parking, ... Maak gebruik van de filters om het aanbod te reduceren en selecteer zo de feestlocatie die voldoet aan al je wensen.
Huur de perfecte vergaderzaal in het centrum van Borsbeek
In de eventplanner.be database vind je snel de meest geschikte zaal, die helemaal aansluit bij jouw wensen en voorkeuren, voor al je evenementen in de buurt van Borsbeek. En er kan nog meer! Vraag eenvoudig een offerte of prijzen aan bij verschillende zalen, plan een locatiebezoek in om de multifunctionele ruimtes te ontdekken, check de beschikbaarheid en reserveer meteen online. Een vergaderzaal boeken in het centrum van Borsbeek was nog nooit zo makkelijk. Heb je vragen over de organisatie in deze vergaderzalen? Neem dan rechtstreeks contact op via de contactgegevens van elke locatie.
Relevante links: Congreslocatie in Borsbeek, Evenementenlocaties in Borsbeek, Feestzalen in Borsbeek, Trouwlocaties in Borsbeek
Jouw vergaderzaal in Borsbeek toevoegen
Goed nieuws! Baat je zelf een eventlocatie uit? Voeg jouw vergaderzaal toe aan dit overzicht met vergaderzalen in Borsbeek. In slechts enkele minuten maak je een gratis bedrijfspagina aan en vergroot je de bekendheid van jouw eventlocatie: