Alle vergaderzalen in Bredene op een rij
De beste vergaderzalen in Bredene vind je op eventplanner.be. Inspiratie nodig? We selecteerden voor jou 41+ unieke vergaderzalen in Bredene. Aan jou om de mooiste locatie te kiezen en te boeken!

Meeting- en Eventcentrum Staf Versluys
Het Meeting- en Eventcentrum Staf Versluys ligt precies in het midden van de kust, in Bredene, op 100 meter van zee, fijnzandstranden en ongerepte duinen.

Bluebridge Incubatie-en Innovatiecentrum
Voor blauwe groei gerelateerde bedrijven of organisaties biedt GreenBridge moderne vergader- en seminariefaciliteiten aan in een uitgesproken tech-research kader met een capaciteit tot 200 personen.

Fort Napoleon
Het Fort Napoleon kan de ideale setting zijn voor uw evenement. De unieke locatie, de rijke geschiedenis en haar authenticiteit zorgen voor een extra beleving van uw evenement.

Hotel Bero Oostende
Comfortabel vergaderen tijdens een intensieve brainstorming of een interessante opleiding, leidt ongetwijfeld tot productievere resultaten. Hotel Bero in Oostende is dan ook het perfecte adres voor vergaderingen of kleine en middelgrote seminaries aan de

De Grote Post
De Grote Post opende in 2012 als cultuurcentrum de deuren in het gerestaureerde postgebouw van Gaston Eysselinck. Je kunt bij ons terecht voor het huren van verschillende ruimtes voor congressen, bedrijfsfeesten en workshops.

Duinhof
Hotel Duinhof is gelegen in De-Haan-aan-Zee. Het dorp is nog zo'n echt gezellig ouderwetse badplaats met mooie belle-époque villa's, leuke restaurantjes én de befaamde ruim 100 jaar oude Royal Golf Club Oostende.

Kursaal Oostende
Business en entertainment met zicht op zee.

C Hotels Andromeda
Hotel Andromeda is het hotel bij uitstek om uw seminarie, opleiding of voordracht te organiseren. Ruime, aangename vergaderzalen met zicht op zee of stadszicht, allen uitgerust met audio visuele benodigdheden en een uitstekende service maken van uw semina

Le Chatelet Oostende
Een unieke locatie voor uw uniek event.

Hotel Royal Astrid
Uw seminarie of vergadering in Hotel Royal Astrid*** een unieke locatie voor elk evenement in Oostende met tal van mogelijkheden op wandelafstand van strand en zee!
No Photo Available
Venetiaanse Gaanderijen
Ooit het toneel van flanerende vorsten en andere edellieden, vandaag een stijlvol ingerichte locatie met de excellente keuken. De Venetiaanse Gaanderijen biedt mogelijkheden voor het organiseren van walking dinners tot banketten.

Hotel Astoria De Haan
Het Hotel Astoria De Haan is een riant gebouw in Belle Epoque stijl met zijn imposante hal en bar die uitgeeft op het zonnig terras en tuin.

Thermae Palace Hotel
Thermae Palace is met zijn authentieke feestzalen en zijn bijhorende comfortabele kamers dé ideale uitvalsbasis voor het houden van een bedrijfs- of familiefeest. Het gezellig interieur, de smaakvolle aankleding, ruime mogelijkheden, aanwezigheid van dans

Kinepolis Oostende
Op zoek naar dé perfecte eventlocatie in 'de koningin der badsteden' Oostende, ideaal gelegen en makkelijk te bereiken, ook met het openbaar vervoer? Verken dan hier alle pluspunten van Kinepolis Oostende.
No Photo Available
Diaz Arena
Het stadion van KV Oostende is een unieke locatie voor alle types evenementen.

ibis De Haan
Bij ibis De Haan koppel je het aangename aan het nuttige: vergaderen aan zee. De seminariefaciliteiten bieden alle comfort en verzekeren een zorgeloos verblijf. Het hotel beschikt over 1 vergaderzaal.

Center Parcs Meetings & Events de Haan aan Zee
Zakelijk, informeel, of beide: wij stellen voor u het ideale programma samen.

Charmehotel Kruishof LuXus
Genieten in stijl in een landelijke omgeving. De ideale locatie voor elk type feest, meeting of vergadering. Zaalverhuur: 60 zittende pers. of 80 staande personen. Sfeervolle zaal met professioneel ingerichte keuken, bar, terras en tuin.

Vayamundo
Wist je dat Vayamundo Oostende niet alleen een vakantieclub is maar ook het grootste congres- en meetingcenter op de Belgisch Zeedijk?

Surfing Elephant
Surfing Elephant surfclub ligt in Wenduine (deelgemeente van De Haan). Het prachtige houten gebouw ligt op het strand en heeft een ruim terras waar je met de voeten in het zand kan genieten van een hapje en een drankje.

WP Hotels & Events
Zoekt u een stijlvol kader voor een professionele meeting van uw bedrijf of wenst u een themacongres/teambuilding te organiseren aan zee, waar iedereen nog lang van nageniet? Ontdek WP Hotels & Events te Blankenberge, de perfecte locatie.

Het Witte Paard Theater
Het Witte Paard zorgt al sinds 1936 elke zomer voor een authentieke revueshow. Sinds enkele jaren is het Witte Paard uitgebreid met het 4-sterren hotel Pantheon Palace en het restaurant De Kotee Jardin. Samen vormen ze Het Witte Paard Facility Center.

Kusttheater 't Colisée
Het Kusttheater 't Colisée is een opvallende en speciale locatie in Blankenberge die tot de verbeelding spreekt. Deze in eer herstelde theaterzaal is zoveel meer dan een gewoon theater, het is feestlocatie met twee polyvalente zalen.

'de 555'
Onze polyvalente ruimte kan gereserveerd worden voor ontmoeting, workshops, vormingen, lezingen, familiefeest, afscheid, vergadering, ...

EventHouse
EventHouse is een de gloednieuwe en residentiële Meeting Venue in het hart van West-Vlaanderen. Op korte afstand van Brugge, Oostende en Kortrijk vind je het uniek concept van EventHouse terug.

Pastorie Leke
De Pastoriesite wordt voor het publiek opengesteld als event venue en professioneel kader voor vergaderingen, bijeenkomsten, teamoverleg en coworking met flexplekken en afzonderruimtes.

Kinepolis Brugge
Op zoek naar dé perfecte eventlocatie in Brugge, ideaal gelegen en makkelijk bereikbaar met wagen en openbaar vervoer? Ontdek dan hier wat Kinepolis Brugge in petto heeft voor jouw evenement.

The Student Village
Wij beschikken over verschillende vergaderruimtes en een studio die op voorhand gereserveerd kunnen worden voor events, meetings, workshops, lezingen, etc.

Guideline Belgium
Aan de rand van Sint-Michiels, in het 'bosje van de Baron' de Roode Poort aan de Rijselstraat ligt het authentieke Koetshuis.
No Photo Available
site 'Oud Sint-Jan'
Sec@Bruges, The Art of Organising Seminaries, Evenementen, Congressen.
Jouw eventbedrijf aan deze lijst toevoegen?
Wist je dat je jouw eventbedrijf gratis aan deze pagina kunt toevoegen? Bereik duizenden organisatoren die op zoek zijn naar een leverancier zoals jij.
Bedrijf toevoegenMeest recente reviews
Gemiddelde review score 9.55/10. Gebaseerd op 19 reviews over bedrijven in de categorie 'vergaderzalen in Bredene'.

Bluebridge Incubatie-en Innovatiecentrum
Goede locatie en goede ontvangst
We waren zeer tevreden over het opmaak van de kleine zalen, alsook de grote vergaderzaal. Met de 3 projectieschermen kon iedereen de vergadering voor een grote VME goed volgen.
Mooie grote zalen met prima begeleiding waar nodig. Alles is dus goed verlopen. Ook meer dan voldoende parkeerplaatsen aanwezig.

Bluebridge Incubatie-en Innovatiecentrum
Uitstekende organisatie en locatie
Een klanten-event georganiseerd in Bluebridge te Oostende. De communicatie verliep heel vlot tijdens zowel de voorbereiding als het event zelf. Alles verliep prima in de goed uitgeruste vergaderzalen, incl de catering! Een aanrader!

Bluebridge Incubatie-en Innovatiecentrum
Goed en locatie en zeer goede evenementenplanning
We gebruikten de Mercator-ruimte voor een partnerbijeenkomst en een internationale onderzoeksconferentie. Er zijn voldoende kamers beschikbaar, veel licht en een goede akoestiek. Vlotte service, goede verzorging en flexibiliteit. We hebben ook vooraf een technologietest kunnen doen, wat ons enorm heeft geholpen bij het plannen van onze conferentie. Aan het begin van onze internationale onderzoeksconferentie waren er enkele technische problemen, maar deze werden snel opgelost door de verantwoordelijke technici.

Bluebridge Incubatie-en Innovatiecentrum
Gewaardeerde locatie
Voor onze inspriatiedag met leidinggevenden maakten wij gebruik van de zaal Mercator.
Voldoende faciliteiten zijn aanwezig, veel licht en goede akoestiek.
Wij deden beroep op de catering en ook hierover zijn wij zeer tevreden.
Vlotte service, goede ondersteuning en flexibiliteit bij de reservering.
Top vergaderzalen in Bredene
De locatie van je feest of evenement bepaalt voor een groot deel de uitstraling en sfeer van je evenement, en dus de beleving die je voor je gasten wil creëren. Je kunt dus rustig stellen dat de vergaderzaal een event kan maken of kraken. Ben je op zoek naar de mooiste vergaderzalen in het centrum van Bredene? Op eventplanner.be vind je inspiratie voor de beste locaties voor het organiseren van elk bedrijfsfeest, huwelijksfeest, productlancering, trouwfeest, ... in België of in elke gewenste regio. We tonen je een up-to-date selectie van originele eventlocaties voor elk type event.
Vergelijk eenvoudig alle vergaderzalen in Bredene dankzij de reviews van onze gebruikers. Bekijk de verbluffende (360°) foto's. Filter snel op het aantal personen, bereikbaarheid, ligging en faciliteiten zoals wifi, catering, airco, parking, ... Maak gebruik van de filters om het aanbod te reduceren en selecteer zo de feestlocatie die voldoet aan al je wensen.
Huur de perfecte vergaderzaal in het centrum van Bredene
In de eventplanner.be database vind je snel de meest geschikte zaal, die helemaal aansluit bij jouw wensen en voorkeuren, voor al je evenementen in de buurt van Bredene. En er kan nog meer! Vraag eenvoudig een offerte of prijzen aan bij verschillende zalen, plan een locatiebezoek in om de multifunctionele ruimtes te ontdekken, check de beschikbaarheid en reserveer meteen online. Een vergaderzaal boeken in het centrum van Bredene was nog nooit zo makkelijk. Heb je vragen over de organisatie in deze vergaderzalen? Neem dan rechtstreeks contact op via de contactgegevens van elke locatie.
Relevante links: Congreslocatie in Bredene, Evenementenlocaties in Bredene, Feestzalen in Bredene, Trouwlocaties in Bredene
Jouw vergaderzaal in Bredene toevoegen
Goed nieuws! Baat je zelf een eventlocatie uit? Voeg jouw vergaderzaal toe aan dit overzicht met vergaderzalen in Bredene. In slechts enkele minuten maak je een gratis bedrijfspagina aan en vergroot je de bekendheid van jouw eventlocatie: