Alle vergaderzalen in Zandvliet op een rij
De beste vergaderzalen in Zandvliet vind je op eventplanner.be. Inspiratie nodig? We selecteerden voor jou 68+ unieke vergaderzalen in Zandvliet. Aan jou om de mooiste locatie te kiezen en te boeken!
Monnikenhoeve
Een vergaderlocatie gelegen tussen de Antwerpse haven en de Kalmthoutse heide ligt de Monnikenhoeve. Ideale setting voor een grote of kleine meeting of event.
De oude brouwerij
De Oude Brouwerij is een feest- en evenementenlocatie in een authentiek kader. Een ode aan de verdwenen Vlaamse dorpscafés. Het borrelt en bruist er zoals de pintjes van weleer.
Factory hotel bv
Factory Hotel beschikt over een charmante polyvalente zaal van 90M² mét extra mezzanine van 20M² én buitenterras van 50M². Ideaal voor een groep tot 40 personen.
Novotel Antwerpen
Novotel Antwerpen ligt in het havengebied. Gratis parkeren en wifi. Gemakkelijk bereikbaar en dus de ideale locatie voor een vergadering.
Dema hotels
Hof ter Delft
Indien u op zoek was naar een niet-alledaagse vergaderzaal met een exclusief entourage en een smaakvolle bediening, dan heeft u die nu gevonden!
Indoor Golfclub
We brengen golf letterlijk tot bij de mensen met ons event concept: een zeecontainer omgebouwd tot digitale driving range met bar en dj booth.
KAS - Kunst aan de Stroom
KAS is een multifunctionele evenementenzaal die uitermate geschikt is om bedrijfsevents te organiseren zoals: personeelsfeesten, vergaderingen, seminaries, productvoorstellingen, beurzen, etc.
Club Cabane
Aan de meest groene oeverkant van de Schelde, die dwars door de havenstad Antwerpen stroomt, ligt deze unieke event locatie: Club Cabane. Deze originele plek, ooit een bekende tennisclub, is de afgelopen jaren uitgegroeid tot een gekende feest locatie.
Kinepolis Antwerpen
Op zoek naar dé perfecte eventlocatie in Antwerpen, ideaal gelegen en makkelijk bereikbaar met wagen en openbaar vervoer? Laat je dan verrassen door alles wat Kinepolis Antwerpen te bieden heeft.
Luxe Boutique Hotel Logan Landing
Meeste unieke locatie in Zeeland.
Royal Yacht Club van België
De Royal Yacht Club van België is een watersportvereniging. Het design clubhuis staat op Linkeroever en kijkt uit over de Schelde en de skyline van Antwerpen. Het complex met eigen parking bevat bar, restaurant en vergader- en feestzalen.
Waagnatie Expo & Events
Waagnatie Expo & Events is een karaktervolle oude opslagloods die oneindig veel mogelijkheden biedt: een ideaal blanco canvas voor uw event!
Kasteel van Brasschaat
Achter de statige gevel van het Kasteel van Brasschaat, midden van één der mooiste parken in Vlaanderen, schuilt een bruisende onderneming.
One Eighty MAS
Onze meeting- en eventroom bevinden zich aan de noordkant van de 9de verdieping van het MAS te Antwerpen.
Red&Blue Cargo Club Antwerp
Cargo Club Antwerp is een evenementenlocatie die voor verschillende soorten events van toepassing kan zijn. Doordat het Industriële van vroeger behouden is zorgt dit voor een unieke ervaring. Alsook parking en bereikbaarheid zijn ideaal.
MINO Agency
Wij bieden een multifunctionele ruimte met alle voorzieningen en een daktuin tot uw beschikking. Gelegen op slechts vijf minuten lopen van Park Spoor Noord en met uitstekende parkeermogelijkheden.
Friday Cowork
Op zoek naar een vergaderzaal of praktijkruimte nabij het Eilandje en het historisch centrum van Antwerpen? Bij Friday Cowork Ankerrui kan je vergaderen tot 20 personen.
BelRoy's MAS
Op het Antwerpse Eilandje, tegenover het MAS, staat het historische pakhuis 'Rubens Noord'. Het is in de schitterende, gewelfde kelder van dit pakhuis dat cocktailbar BelRoy’s u en uw gasten ontvangt voor cocktails en meer.
Spark9
Gelegen in het hart van de oude stad van Antwerpen ligt Spark9. Een evenementenlocatie waar innovatie en creativiteit gedijen.
Jacques
Jacob of eigenlijk Jacques Jordaens was een kunstschilder uit de Antwerpse School. Het Jordaenshuis is het ouderlijke huis van Jacques Jordaens. Het sympathieke binnenplein en het historische pand vormen samen een nieuwe eventlocatie in Antwerpen.
Petit Jaques
Jacques is de nieuwe, trendy eventlocatie “In the heART of Antwerp”. Het historische pand is het ouderlijke huis van kunstschilder Jacob, of zoals het in het doopregister staat, Jacques Jordaens.
Hilton Antwerp Old Town
Hilton hotel Antwerpen is gelegen in het hartje van de stad Antwerpen. Het hotel beschikt over diverse zalen en mogelijkheden voor feesten, evenementen, seminaries, vergaderingen,...
Roast
Welkom bij ROAST Antwerp - een gezellige plek voor uw apero, borrel, kleine vergadering, workshop of tastings.
Sinners Dollhouse
Antwerp Dollhouse staat voor zalenverhuur voor ieders budget vanaf 20€ per uur. Een plaats gebouwd door en voor dansende zielen en creatieve geesten.
Sportpaleis Antwerpen
Tachtig jaar oud, maar energieker dan ooit. Als muziek- en evenemententempel heeft het Antwerps Sportpaleis geen introductie meer nodig.
Lotto Arena
Even succesvol als het Sportpaleis is de veel jongere Lotto Arena, die niet voor haar buur hoeft onder te doen.
AMUZ (Festival van Vlaanderen Antwerpen) vzw
De Antwerpse Kammenstraat is niet alleen the place to be voor trendy shopping en leuke winkeltjes met vintage spullen, je vindt er ook een unieke concertzaal ondergebracht in de voormalige St.-Augustinuskerk, een prachtig staaltje barok uit de 17de eeuw.
The Market
A combination of multiple spaces and expertise in hospitality result in great events. The Market aims to be Antwerp’s number one high-end venue.
Zaal AthenA - Koninklijk Atheneum Antwerpen
Elk evenement vraagt om een speciale aankleding, een buitengewoon decor. In Zaal AthenA is elke investering op dit gebied overbodig. Deze zaal is een perfect huwelijk tussen een gewaagde en actuele opvatting over kunst én architectuur.
Jouw eventbedrijf aan deze lijst toevoegen?
Wist je dat je jouw eventbedrijf gratis aan deze pagina kunt toevoegen? Bereik duizenden organisatoren die op zoek zijn naar een leverancier zoals jij.
Bedrijf toevoegenMeest recente reviews
Gemiddelde review score 9.63/10. Gebaseerd op 112 reviews over bedrijven in de categorie 'vergaderzalen in Zandvliet'.
BluePoint Antwerpen
Koffietafel
BluePoint heeft tijdens de eindejaarsfeesten voor ons een koffietafel (receptie na plechtigheid) georganiseerd. Op zeer korte termijn hebben zij bijgedragen aan een zeer mooi afscheid. Er werd zeer snel en oplossingsgericht meegedacht toen bleek dat het aantal aanwezigen hoger was dan voorzien. Deze receptie was perfect tot in het kleinste detail geregeld.
BluePoint Antwerpen
Topfeest bij Bluepoint!
Dikke duim aan het team van Bluepoint dat ons een onvergetelijk nieuwjaarsfeest heeft bezorgd. Fijn om samen te werken met een professionele partner, die je zowel tijdens de voorbereiding als tijdens het event volledig ontzorgt. Ook een dikke pluim aan de zaalmanager Danny, aan wiens aandacht niets ontsnapt.
Verder is het ook erg handig dat de locatie over een eigen ruime en gratis parking beschikt, wat uitzonderlijk is voor een locatie vlakbij Antwerpen.
Kinepolis Antwerpen
Prima locatie voor jouw B2B event!
We zijn al jaren client bij Amber en haar team. Zowel de commmunicatie voor, tijdens àls na het event lopen perfect. Geen vraag is te veel. Heerlijk samenwerken zo! Kijken al uit naar next time :-)
BluePoint Antwerpen
Geweldige locatie en vriendelijk personeel
We hebben onlangs de BluePoint-locatie in Antwerpen gebruikt voor een community-based, regionaal evenement, dat kaartenmakers van over de hele wereld samenbrengt. Het was voor ons een hele leuke ervaring om met BluePoint en hun hoofdcontactpersoon Julie samen te werken. We waren van mening dat de locatie de nodige faciliteiten, innovatieve ruimtes voor branding tijdens het evenement en voldoende ruimte bood om ons programma te hosten, dat uit meer dan 100 sessies gedurende 2,5 dag bestond. Het personeel van BluePoint was professioneel, reageerde snel en proactief in hun aanpak. Het was echt een genoegen om met hen aan dit evenement samen te werken en we vonden dat de prijs-kwaliteitverhouding uitstekend was. Wij waarderen de extra inspanningen die zij hebben geleverd om ons evenement tot een succes te maken. Bedankt aan BluePoint en al het personeel dat dit evenement ondersteunde!
Top vergaderzalen in Zandvliet
De locatie van je feest of evenement bepaalt voor een groot deel de uitstraling en sfeer van je evenement, en dus de beleving die je voor je gasten wil creëren. Je kunt dus rustig stellen dat de vergaderzaal een event kan maken of kraken. Ben je op zoek naar de mooiste vergaderzalen in het centrum van Zandvliet? Op eventplanner.be vind je inspiratie voor de beste locaties voor het organiseren van elk bedrijfsfeest, huwelijksfeest, productlancering, trouwfeest, ... in België of in elke gewenste regio. We tonen je een up-to-date selectie van originele eventlocaties voor elk type event.
Vergelijk eenvoudig alle vergaderzalen in Zandvliet dankzij de reviews van onze gebruikers. Bekijk de verbluffende (360°) foto's. Filter snel op het aantal personen, bereikbaarheid, ligging en faciliteiten zoals wifi, catering, airco, parking, ... Maak gebruik van de filters om het aanbod te reduceren en selecteer zo de feestlocatie die voldoet aan al je wensen.
Huur de perfecte vergaderzaal in het centrum van Zandvliet
In de eventplanner.be database vind je snel de meest geschikte zaal, die helemaal aansluit bij jouw wensen en voorkeuren, voor al je evenementen in de buurt van Zandvliet. En er kan nog meer! Vraag eenvoudig een offerte of prijzen aan bij verschillende zalen, plan een locatiebezoek in om de multifunctionele ruimtes te ontdekken, check de beschikbaarheid en reserveer meteen online. Een vergaderzaal boeken in het centrum van Zandvliet was nog nooit zo makkelijk. Heb je vragen over de organisatie in deze vergaderzalen? Neem dan rechtstreeks contact op via de contactgegevens van elke locatie.
Relevante links: Congreslocatie in Zandvliet, Evenementenlocaties in Zandvliet, Feestzalen in Zandvliet, Trouwlocaties in Zandvliet
Jouw vergaderzaal in Zandvliet toevoegen
Goed nieuws! Baat je zelf een eventlocatie uit? Voeg jouw vergaderzaal toe aan dit overzicht met vergaderzalen in Zandvliet. In slechts enkele minuten maak je een gratis bedrijfspagina aan en vergroot je de bekendheid van jouw eventlocatie: