Babyborrel Organiseren
Op zoek naar 'babyborrel organiseren'? In onze database vind je alle leveranciers die babyborrel organiseren aanbieden in België. Lees de talrijke reviews van de beste 'babyborrel organiseren'-bedrijven. Laat je inspireren en ontdek de leverancier die jou gaat ondersteunen bij de organisatie van jouw top evenement of onvergetelijk feest!
Voeg jouw bedrijf toe aan deze lijst en bereik in één klap duizenden opdrachtgevers en organisatoren van evenementen. Dat kan zelfs gratis!
Silverspoon Exclusive Catering
Silverspoon organiseert uw event met de grootste toewijding!
BIZZevents bv
BIZZevents organiseert bedrijfsevenementen, opendeurdagen, productvoorstellingen, recepties, themafeesten, familiefeesten, ... en dit op maat en volgens uw budget.
Vannuchi Events
Vannuchi Events, professionals in Exclusieve Totaalconcepten! Wilt u een evenement om nooit te vergeten? Een themafeest dat barst van de creativiteit? Een sprookjesachtig huwelijk?
Feestburo
Het Feestburo, UW Feestpartner. Wij verhuren exclusief feestmateriaal voor elk event, huwelijken, communies, bedrijfsfeesten, seminaries, babyborrels enz...
den Eyck
Huwelijksfeest, familiefeest, bedrijfsfeest, seminarie, ... door onze jarenlange ervaring maken wij voor u steeds de perfecte offerte op maat. Pure gezelligheid, verwennerij en hooggewaardeerde gastronomie, dat is waar het in den Eyck om draait.
Creakleur bv
Creakleur, zorgt voor animatie op maat! Je kan er terecht voor alles wat kinderen gelukkig maakt! Evenementen, babyborrel, schoolfeest, verjaardagsfeestjes, communie, beurzen overal waar kinderen aanwezig zijn kan je op creakleur rekenen!
Mint&Memories Eventplanning
Mint&Memories Eventplanning is een Wedding- en een Personal Eventplanningservice voor elke mijlpaal in uw leven.
't Ijshoorntje Tielt
T Ijshoorntje, uw feestspecialist! U kan bij ons terecht voor de volledige organisatie van uw feest: Concept, Locatie, Decoratie, Animatie, BBQ/Grill Catering, Dessert Catering.
Eventcoach / bvba Pikland
Eventcoach is de creatieve oplossing voor decoratie of organisatie van al uw feestjes/evenementen.
Blender Events bv
Een trouwfeest, party, bedrijfsactiviteit ? Met veel plezier staan we jullie bij! Bij Blender Events zijn we gepassioneerd over het creëren van buitengewone evenementen die u of u uw bedrijf laten schitteren.
aMuSe events
Bij aMuSe events kan je terecht voor het organiseren van al je feesten (Bruiloft, babyborrel, communie, verjaardag, ...).
Grand Events
Grand Events is een eigen-wijs eventbureau voor bedrijfsevenementen en privéfeesten. Eigen-wijs betekent op eigen wijze.
Poefie Entertainment
Clown Poefie: Een supergekke ballonnenclown, die écht alles kan plooien, en waarbij de kinderen zich gegarandeerd een deuk lachen. Clown Poefie is gekend van TV Oost en samen met zijn crew bezorgt hij jullie een ongekende namiddag om niet snel te vergeten
Charmehotel Kruishof LuXus
Genieten in stijl in een landelijke omgeving. De ideale locatie voor elk type feest, meeting of vergadering. Zaalverhuur: 60 zittende pers. of 80 staande personen. Sfeervolle zaal met professioneel ingerichte keuken, bar, terras en tuin.
Traiteur Didier
Ben je op zoek naar een goede pastamobiel, mobiele frituur, 'cateringdienst' voor een feest? Traiteur Didier verzorgt de catering op alle feesten.
Stienel
Stienel kinderanimatie verzorgt voor jou het ballonplooien op verjaardagsfeestjes, babyborrels, schoolfeesten of een opening van een winkel.
Party Perfection
Party Perfection is een professionele service die je helpt om van jouw feest een onvergetelijke ervaring te maken. Wij zorgen voor de juiste sfeer en stijl met onze unieke decoraties, verlichting en meubilair.
Maka-Maka Tiki Bar
Op zoek naar een stukje paradijs? Zeg Aloha tegen onze mobiele Tiki cocktail bar Maka-Maka die de tropische eiland vibes rechtstreeks naar jouw event brengt.
Dream Party
Dream Party is dé partner als het gaat over feest- en eventorganisatie. We organiseren elk soort event op elke gewenste locatie én op maat uw normen en wensen!
t Westgoet
Vanaf 2014 snijdt 't Westgoet, een historische hoeve die haar eigen lange geschiedenis heeft geschreven, een nieuw hoofdstuk aan.
2Organise
2Organise is een jonge en dynamische onderneming. Wij, Julie Descheemaeker en Tine Vandeputte, willen een kwalitatieve en exclusieve service aanbieden, waarin onze creativiteit uitblinkt en onze betrokkenheid en betrouwbaarheid verweven worden.
Van Der Weyden Hostessen & Feestarchitekt
Van der Weyden Hostessen en Feestarchitekt bestaat uit een vrouwenteam Martine en Celine. Met meer dan 15 jaar ervaring in B-to-B en B-to-C omgeving en als weddingplanner streven zij er naar onvergetelijke momenten te creeren.
Studio Inviteme
Ik ben Imke, geboren om feestjes te organiseren tot in de puntjes. Een netwerkevent, babyborrel, pensioenviering, communie, verjaardag, kortom: een reden voor een feestje!
Instyle Catering & Events
Samen met ons professioneel team verzorgen wij catering op maat voor al uw evenementen. Wij denken met u mee en stellen uw aan de hand van uw persoonlijke wensen, verlangens maar vooral aangepast aan het budget uw feest samen.
Domein Margaille
Ons privé-domein is te gebruiken per dag voor al uw familiefeesten, koffietafels, bedrijfsbijeenkomsten, teambuilding, barbecueparty... Vrije keuze van traiteur, evenmentenorganisatie, drankenleverancier, discobar.
Amuse Amusant (TIVA bvba)
'AMUSE', verwijst naar de heerlijke hapjes en gerechten die we voor jouw feest bereiden & 'AMUSANT' naar de sfeer die we daar rond creëren. Unieke concepten voor uw feest: van intiem privédiner tot groot event.
Meer resultaten wereldwijd
A. Everts h.o.d.n. The Seasons Art Class
Allemaal hebben we regelmatig iets te vieren. Deze bijzondere gelegenheid kun je uitstekend vieren in de vorm van ArtheArtpArty (kunst uit het hart feest), een leuke schilderworkshop van Seasons Art Class Almere.
Fabulous Festivities
Met mijn perfectionisme en betrokkenheid organiseer ik zakelijke en sociale evenementen waarbij de wensen van de klant voorop staan. De planning en de uitvoering worden op deze manier uit handen genomen waardoor de klant alleen maar hoeft te genieten.
FeestHoorn ballondecoraties
FeestHoorn ballondecoraties verzorgt exclusieve ballondecoraties met bijzondere creaties van balonnen, fraaie ballonstyling in de vorm van ballonboeketten, ballonpilaren, huldebogen, erehagen of ballon guirlandes, ...
Amazed Events
Amazed Events is een jong, innovatief en creatief evenementenbureau in Almere en omstreken.
Jouw eventbedrijf aan deze lijst toevoegen?
Wist je dat je jouw eventbedrijf gratis aan deze pagina kunt toevoegen? Bereik duizenden organisatoren die op zoek zijn naar een leverancier zoals jij.
Bedrijf toevoegenMeest recente reviews
Gemiddelde review score 9.9/10. Gebaseerd op 89 reviews over bedrijven in de categorie 'babyborrel organiseren'.
BIZZevents bv
HMEL Aalst - St Elooi 2023
Wederom een geslaagd personeelsfeest ! Thema was Hollywood ... en het was al goud die blonk ! Mooie omkadering en aankleding met oog voor detail.
Het eten was subliem. Vriendelijk en spontaan personeel , vlotte bediening ... een TOP TEAM !
Ook op de dansvloer was er vuurwerk ... dank zij een enthousiaste DJ !
BIZZevents bv
60ste verjaardag
We hebben een schitterend feest gehad dankzij BIZZ-events! Zowel jong als oud hebben genoten van de service, de schitterende dranken, lekkere eten en de ambiance: Absoluut een aanrader voor iedereen die zorgeloos iets te vieren heeft!
BIZZevents bv
woodfest 30+30
Wij beleefden samen met onze klanten een onvergetelijke namiddag via de top organisatie van bizz events.
BIZZevents bv
Feestje van Topklasse ??
Wow, wat een avond op 18/08 in Ternat! Luc heeft echt alles uit de kast gehaald. De ontvangst voelde warm en welkom, de inrichting was spot-on, en het diner met een kok aan huis? Het gevoel van een klasserestaurant, op je eigen terras, gewoonweg heerlijk! De bediening was vlekkeloos en de party was de kers op de taart. Echt alles in één woord: TOP! Een dikke dankjewel aan Luc en zijn team! 🎉🍽️🕺
Babyborrel Organiseren
Zoek je naar 'babyborrel organiseren' voor zakelijke of privé-evenementen? Dan heb je geluk. Op eventplanner.be vind je maar liefst 31 leveranciers om je hierbij te helpen. Deze betrouwbare eventleveranciers ondersteunen je graag bij de perfecte organisatie van jouw evenement, trouwfeest, bruiloft, feest of bedrijfsfeest in België.
Babyborrel organiseren: alles op één pagina
Wij hebben alle bedrijven voor babyborrel organiseren op een pagina geplaatst zodat je eenvoudig kunt selecteren. Neem een kijkje naar onze partners en contacteer hen via de contactgegevens voor meer informatie. En om het je nog gemakkelijker te maken, kun je zelfs filteren op locatie. Handig, tock?
Voor diensten als babyborrel organiseren, babyborrel, babyshower, babyborrels, babyshowers, organisatie babyborrel, kraamfeest, baby borrel, baby borrels, ... hoef je voor de beste kwaliteit dus echt niet verder te zoeken. Ook voor andere event-gerelateerde services ben je bij eventplanner.be aan het juiste adres. Check snel de beschikbaarheid, vraag offertes of prijzen aan en boek/bestel meteen online. Wij maken jouw zoektocht graag gemakkelijk, zodat jij en je gasten binnenkort kunnen genieten van een onvergetelijk feest of evenement!
Eventbedrijf aanmelden
Voeg zelf kosteloos een bedrijf toe aan deze lijst. Zo bereik je in één klap duizenden potentiële klanten die op zoek zijn naar babyborrel organiseren. Je vergroot dus niet alleen de bekendheid van je bedrijf, je inspireert ook onze bezoekers en je scoort leads.
Artikels
10 tips voor een originele babyborrel
Een babyborrel is de perfecte gelegenheid om zowel vrienden als familie op één dag uit te nodigen om je baby aan hen voor te stellen. Zo verminder je het aantal kraam- of thuisbezoekjes en bespaar je dus veel tijd en energie.
Luiers & bier: dad-chelor parties zijn de babyshowers voor mannen
Minder roze, meer bier! Een dad-chelor is de beste manier om je laatste kinderloze maanden in te zetten.
Populaire tv-serie brengt eventplanner.be in beeld
Ook Jan Van den Bossche uit de populaire tv-serie 'Familie' op VTM gebruikt eventplanner.be /.nl. In prime time ging hij op zoek naar tips voor het organiseren van een babyborrel.
Creatief feesten zonder zorgen
Organiseer je een feest, dan draag je een grote verantwoordelijkheid. Het succes van het feest hangt af van jouw creativiteit en coördinatie. En misschien vergeet je dan zelf van het feest te genieten. Met Double You Consult wordt dat anders.
Dansen op trouwfeest? Vanaf september mag het mogelijk weer
Kan er binnenkort weer naar hartenlust gedanst worden op (trouw)feesten? Belgisch minister Annelies Verlinden (CD&V) wil vanaf september kleinschalige activiteiten liefst 'zonder al te veel regels' laten doorgaan, andere politici zouden liever toch de coronapas verplichten.
Volgens mij zijn ze de beurzensector gewoon vergeten
Sinds enkele weken kennen we een geleidelijke heropstart van de economie. Eerst de industrie. Een week later de winkels. Nu de contactberoepen. En een eerstvolgende...