Alle feestzalen in Nijlen op een rij

De beste feestzalen in Nijlen vind je op eventplanner.be. Inspiratie nodig? We selecteerden voor jou 71+ unieke feestzalen in Nijlen. Aan jou om de mooiste locatie te kiezen en te boeken!

Het Netepaleis te Kessel

Het Netepaleis te Kessel

Schrijf review Kessel-Nijlen (2 km)

Het Netepaleis is een prachtige transparante ruimte met binnen- en butentuinen, waar je onthaald kan worden met muziek, en veel meerwaarde kan geven aan je congres door tussendoor van plaats te wisselen, te bewegen, ...

Octo baby spa bv

Octo baby spa bv

Schrijf review Kessel (4.6 km)

Wij verhuren een polyvalente ruimte op de eerste verdieping boven onze baby spa. De ruimte is geschikt voor een maximum van 35 personen en dit alle dagen van de week van 9.00 tot 22.00 uur.

No Photo Available

Slootjenshoeve

Schrijf review Berlaar (4.8 km)

Feest voor 5 zintuigen. De bekoorlijke landelijke rust van Slootjenshoeve.

De Wimpe

De Wimpe

Schrijf review Herenthout (5.7 km)

Wij zijn een feestlocatie in de Antwerpse Kempen, heel rustig gelegen in het groen.

Feest en Vergaderzalen Hof Van Beatrijs

Feest en Vergaderzalen Hof Van Beatrijs

Schrijf review Lier (6.9 km)

Hof Van Beatrijs, feestzalen gelegen te midden van 70 hectaren groen,... Eén van de mooiste plekjes van Lier. De ideale locatie voor het organiseren van feesten.

Aldhem Hotel ****

Aldhem Hotel ****

Schrijf review Grobbendonk (7.1 km)


Congres hotel met gratis parking in een groene omgeving op een unieke ligging (pal naast afrit 20 E313).

Buf-Fête

Buf-Fête

Schrijf review Pulle (7.5 km)

Wat als hobby en passie begon groeit dagelijks verder naar een gedreven catering locatie. Buf-fête heeft een mooie locatie te Pulderbos ter beschikking "De Voort", waar je in alle rust en groene omegeving kan komen genieten. 

Afspanning De Hoeve bv

Afspanning De Hoeve bv

Schrijf review Emblem (7.5 km)

Feestzaal in Ranst. Gelegen in het groen. Groot terras met speeltuin. Eigen catering is toegestaan.

No Photo Available

Hof van Aragon

Schrijf review Lier (7.6 km)

Het 'Hof van Aragon' is een koninklijke lokatie om de huwelijksdag met een hoogtepunt af te sluiten. In een sfeer- en stijlvol kader kunnen bruidspaar en ouders er hun familie, vrienden, kennissen en collega's ontvangen.

Klooster12

Klooster12

Schrijf review Lier (8.2 km)

Een prachtige authentieke locatie voor feesten en fotoshoots! #barnwedding #fotoshoot #interior

No Photo Available

Evenementenzaal de Dreef - Vorselaar

Schrijf review Vorselaar (9.7 km)

Zaal de Dreef is een moderne eventlocatie gelegen in de Kempense gemeente Vorselaar. De polyvalente indeling maakt de zaal bruikbaar voor verschillende events. Ideaal voor grote feesten, optredens en fuiven, theater en bedrijfsevenementen.

No Photo Available

Huis Van Dijck

Schrijf review Duffel (9.9 km)

Huis Van Dijck staat garant om van elke gelegenheid een unieke en onvergetelijke dag te maken. Niet alleen verzorgen wij alle feesten voor zowel particulier als bedrijf, we denken samen met u mee en nemen, indien gewenst, de totale organisatie over.

No Photo Available

Bistro Julienne

Schrijf review Noorderwijk (10.9 km)

Daemshof, Wanneer u uw feest tot in de kleinste details perfect verzorgd wilt hebben dan moet u kiezen voor Daemshof. Het is er bij Marcella en Wilfried -de eigenaars- aan gelegen dat u de dag van uw leven zult beleven.

De Schuur

De Schuur

Schrijf review Oelegem (11.2 km)

Prachtig groene locatie voor uw recepties, privé feesten, seminars, workshops...

The Tree

The Tree

3 reviews Lier (11.3 km)

Feestzaal The Tree in Lier biedt een warm modern interieur met veel hout en gezelligheid. Deze multifunctionele zaal beschikt over alle troeven voor een geslaagd feest.

KookeenY - Jig Technologies bv

KookeenY - Jig Technologies bv

Schrijf review Ranst (11.6 km)

Where Business meets Fun. Kom eens Alternatief vergaderen, trainen, brainstormen, elkaar ontmoeten onder de vleugels van een attente gastvrouw! Wij ontvangen slechts één groep per dagdeel. Privacy verzekerd.

No Photo Available

Domein Martinus

Schrijf review Halle-Zoersel (11.8 km)

Domein Martinus staat garant voor kwaliteit. De zalen hebben een capaciteit van 7 tot 700 personen. Feestzalen en seminarieruimten met daglicht en directe toegang tot de tuin. Hotel met 38 kamers verdeeld over het hoofdgebouw en de luxueuze villa.

No Photo Available

Rio Club

Schrijf review Sint-Katelijne-Waver (12.9 km)

Rio club is al 95 jaar synoniem voor ambiance! En dat is de essentie voor alle feesten in deze discoteek gaande van personeelsfeesten en modeshows, een buffet op de 360° draaiende dansvloer, alles kan.

Kasteel Hallehof

Kasteel Hallehof

Schrijf review Halle (Zoersel) (13.2 km)

Vesela Subotic en haar gezin hebben het kasteel onlangs een volledige renovatiebeurt gegeven en zorgen voor een nieuwe invulling van het kasteel, namelijk verhuur van zalen voor: private dining, product presentatie, huwelijks feesten, fotoshoots etc.

Feestzaal t' Lepeltje

Feestzaal t' Lepeltje

Schrijf review Duffel (13.2 km)

De plaats voor al uw gelegenheden en volgens ieders budget meet een verzorgde, moderne tuin.

No Photo Available

's Graevenhof

Schrijf review Schilde (13.6 km)

Het 's Graevenhof is een feestzalencomplex in Louis XIV stijl en is gelegen vlak buiten het centrum van Schilde. Wij verzorgen allerhande feesten zoals jubileums, themafeesten, huwelijken, ...

Weilandshof-W&S feestservice

Weilandshof-W&S feestservice

Schrijf review Wijnegem (13.8 km)

Het Weilandshof. Onze feestzaal die luxe en comfort uitstraalt is ideaal gelegen tussen Antwerpen en Turnhout.

Kasteel Fruithof

Kasteel Fruithof

Schrijf review Boechout (14.2 km)

Kasteel Fruithof. Grandeur en authenticiteit met een eigenwijs karakter voor elk evenement. Verborgen parel in een groene oase van rust.

Hof Van Reyen

Hof Van Reyen

Schrijf review Boechout (14.2 km)

Hof Van Reyen staat, naast een gemoedelijke ontvangst en een prachtig decor , ook bekend omwille van haar keuken van hoog culinair niveau. Typische bij het ‘Hof Van Reyen’ is de ruime keuze all-in formules van verschillende prijsklassen. Ook walking d

AED Studios

AED Studios

10 reviews Lint (14.2 km)

Welkom bij AED Studios, de ideale locatie voor uw volgende business event. AED Studios biedt alle faciliteiten om uw gasten te entertainen in het meest complete mediacenter van Europa.

No Photo Available

Blauwe Regen

Schrijf review Mortsel (14.9 km)

Op het prachtige domein Blauwe Regen in Mortsel - vlakbij Antwerpen - vind je de unieke combinatie van feesten en sporten.

No Photo Available

De Krone vzw

Schrijf review Duffel (15 km)

Fort van Duffel als unieke locatie voor al je events op maat! Een sociale onderneming die mensen met Autisme opleid en tewerk stelt. Net ietsjes anders, kwaliteit en toplocatie overgoeten met sociaal ondernemen.

No Photo Available

Cafetaria Ter Smisse

Schrijf review Borsbeek (15 km)

Een leuke locatie voor een feest aan de rand van het park. Een mooi speeltuin voor de kindjes. Kom eens babbelen om de mogelijkheden te bespreken.

The Hill

The Hill

Schrijf review Keerbergen (15.1 km)

David Reheul toverde het toprestaurant Hof Van Craynbergh in Keerbergen om tot The Hill restaurant & conceptstore en wil vooral verjongen en de zaak toegankelijker maken voor iedereen.

Lindenhof

Lindenhof

Schrijf review Baal (Tremelo) (15.1 km)

Wij streven ernaar om van uw huwelijksfeest, communie- of familiefeest, receptie of bedrijfsseminarie een geslaagd evenement te maken. Onze 4 feestzalen bieden plaats van 20 tot 200 personen en geven direct toegang tot onze prachtige tuin.

Jouw eventbedrijf aan deze lijst toevoegen?

Wist je dat je jouw eventbedrijf gratis aan deze pagina kunt toevoegen? Bereik duizenden organisatoren die op zoek zijn naar een leverancier zoals jij.

Bedrijf toevoegen

Meest recente reviews

Gemiddelde review score 9.36/10. Gebaseerd op 119 reviews over bedrijven in de categorie 'feestzalen in Nijlen'.

BluePoint Antwerpen

BluePoint Antwerpen

Geslaagde jubilarissenviering

|Astrid Schoenmaeckers (GZA Ziekenhuizen)|23/01/2023

Met onze organisatie deden we beroep op BluePoint voor onze jubilarissenviering, waar medewerkers die X aantal jaar in dienst zijn in de bloemetjes worden gezet in het bijzijn van hun leidinggevende(n). Alles wat netjes verzorgd: de zaal was mooi ingericht, de hapjes waren heel lekker, vlotte en vriendelijke bediening en ook de photobooth viel in de smaak. Doordat de meeste van onze medewerkers uit het Antwerpse komen, was ook de ligging van de zaal ideaal. Onze aanwezigen hebben ervan genoten!
Ook de communicatie in de voorbereiding naar het evenement toe liep erg vlot. Wij komen graag terug!

BluePoint Antwerpen

BluePoint Antwerpen

BluePoint synoniem voor een geslaagd feest!

|Eva DB (Agoria)|02/12/2022

Voor een evenement beroep gedaan op het team van BluePoint Antwerpen. Niet alleen is de locatie top, de catering was verzorgd tot in de puntjes net zoals alle andere details. Het team van BluePoint mist geen enkel detail (zowel technisch, als decoratief) en staat altijd klaar om advies en ideeën te geven.
Een evenement organiseren in BluePoint Antwerpen staat garant voor een maximum aan goede opvolging en een minimum aan stress door de zeer goede begeleiding.
Het team en de locatie van BluePoint Antwerpen staat synoniem voor een geslaagd feest!

BluePoint Antwerpen

BluePoint Antwerpen

Colloquium 2022

|Gaétan Bascourt (Universha)|30/11/2022

Net een halve dag 180 genodigden mogen ontvangen bij BluePoint Antwerpen. Goede begeleiding van BluePoint om het event te organiseren, tijdens het event prima ondersteuning en de nodige flexibiliteit om de koffiepauze en netwerkreceptie op het moment zelf te kunnen schuiven vanwege sprekers die te snel of te laat klaar waren. En zeer lekkere hapjes. Een zeer geslaagd event dankzij een goede werking van BluePoint.

BluePoint Antwerpen

BluePoint Antwerpen

Professionele samenwerking

|Ilse Saerens (ING)|22/11/2022

Wij kozen Bluepoint als locatie voor een groots klantenevent. Wij blikken terug op een zeer professionele en héél correcte samenwerking. Gezien de niet alledaagse setting die nodig was voor dit event, zorgden een goede briefing, regelmatige stand van zaken, correcte budgetafspraken en een vlotte communicatie met de Sales Coordinator voor een schitterend en geslaagd event! Wij komen heel graag terug naar Bluepoint!

Top feestzalen in Nijlen

De locatie van je feest of evenement bepaalt voor een groot deel de uitstraling en sfeer van je evenement, en dus de beleving die je voor je gasten wil creëren. Je kunt dus rustig stellen dat de feestzaal een event kan maken of kraken. Ben je op zoek naar de mooiste feestzalen in het centrum van Nijlen? Op eventplanner.be vind je inspiratie voor de beste locaties voor het organiseren van elk bedrijfsfeest, huwelijksfeest, productlancering, trouwfeest, ... in België of in elke gewenste regio. We tonen je een up-to-date selectie van originele eventlocaties voor elk type event.

Vergelijk eenvoudig alle feestzalen in Nijlen dankzij de reviews van onze gebruikers. Bekijk de verbluffende (360°) foto's. Filter snel op het aantal personen, bereikbaarheid, ligging en faciliteiten zoals wifi, catering, airco, parking, ... Maak gebruik van de filters om het aanbod te reduceren en selecteer zo de feestlocatie die voldoet aan al je wensen.

Huur de perfecte feestzaal in het centrum van Nijlen

In de eventplanner.be database vind je snel de meest geschikte zaal, die helemaal aansluit bij jouw wensen en voorkeuren, voor al je evenementen in de buurt van Nijlen. En er kan nog meer! Vraag eenvoudig een offerte of prijzen aan bij verschillende zalen, plan een locatiebezoek in om de multifunctionele ruimtes te ontdekken, check de beschikbaarheid en reserveer meteen online. Een feestzaal boeken in het centrum van Nijlen was nog nooit zo makkelijk. Heb je vragen over de organisatie in deze feestzalen? Neem dan rechtstreeks contact op via de contactgegevens van elke locatie.

Relevante links: Congreslocatie in Nijlen, Evenementenlocaties in Nijlen, Trouwlocaties in Nijlen, Vergaderzalen in Nijlen

Jouw feestzaal in Nijlen toevoegen

Goed nieuws! Baat je zelf een eventlocatie uit? Voeg jouw feestzaal toe aan dit overzicht met feestzalen in Nijlen. In slechts enkele minuten maak je een gratis bedrijfspagina aan en vergroot je de bekendheid van jouw eventlocatie: