Alle vergaderzalen in Nijlen op een rij

De beste vergaderzalen in Nijlen vind je op eventplanner.be. Inspiratie nodig? We selecteerden voor jou 59+ unieke vergaderzalen in Nijlen. Aan jou om de mooiste locatie te kiezen en te boeken!

Octo baby spa bv

Octo baby spa bv

Schrijf review Kessel (4.6 km)

Wij verhuren een polyvalente ruimte op de eerste verdieping boven onze baby spa. De ruimte is geschikt voor een maximum van 35 personen en dit alle dagen van de week van 9.00 tot 22.00 uur.

No Photo Available

Slootjenshoeve

Schrijf review Berlaar (4.8 km)

Feest voor 5 zintuigen. De bekoorlijke landelijke rust van Slootjenshoeve.

Aldhem Hotel ****

Aldhem Hotel ****

Schrijf review Grobbendonk (7.1 km)


Congres hotel met gratis parking in een groene omgeving op een unieke ligging (pal naast afrit 20 E313).

Afspanning De Hoeve bv

Afspanning De Hoeve bv

Schrijf review Emblem (7.5 km)

Feestzaal in Ranst. Gelegen in het groen. Groot terras met speeltuin. Eigen catering is toegestaan.

Frame21 Herentals

Frame21 Herentals

Schrijf review Herentals (9 km)

De Frame21-vestiging in Herentals beschikt over 10.000 m2 inspirerende werkomgeving. Elk van onze locaties beschikt over modern uitgeruste vergaderzalen, stuk voor stuk smaakvol ingericht.

House of Meetings

House of Meetings

Schrijf review Duffel (9.9 km)

Vergader- en eventlocatie, verscholen in de bezadigde groene rand van de gemeente Duffel. Onbegrensde charme en een tijdloos design omringd door uitzonderlijk heerlijke natuur. Welkom Hôme.

De Stal

De Stal

Schrijf review Ranst (10 km)

De STAL biedt ruimte voor verschillende gelegenheden. Het authentieke karakter zorgt voor een inspirerende, rustige en warme uitstraling.

KookeenY - Jig Technologies bv

KookeenY - Jig Technologies bv

Schrijf review Ranst (11.6 km)

Where Business meets Fun. Kom eens Alternatief vergaderen, trainen, brainstormen, elkaar ontmoeten onder de vleugels van een attente gastvrouw! Wij ontvangen slechts één groep per dagdeel. Privacy verzekerd.

No Photo Available

Domein Martinus

Schrijf review Halle-Zoersel (11.8 km)

Domein Martinus staat garant voor kwaliteit. De zalen hebben een capaciteit van 7 tot 700 personen. Feestzalen en seminarieruimten met daglicht en directe toegang tot de tuin. Hotel met 38 kamers verdeeld over het hoofdgebouw en de luxueuze villa.

Art Center Hugo Voeten

Art Center Hugo Voeten

Schrijf review Herentals (11.8 km)

Het Art Center is een multi-inzetbare en flexibele locatie die zich perfect leent tot het onderbrengen van een breed scala aan bedrijfsevents. Door grote karaktervolle ruimtes is het Art Center uitermate geschikt voor uw events.

APB Kamp C  Congrescentrum De Basis

APB Kamp C Congrescentrum De Basis

Schrijf review Westerlo (12.5 km)

Het energielaag conferentiecentrum De Basis is gelegen midden in het groene Westerlo op slechts twee kilometer van de E313. Het is de ideale locatie voor studiedagen, vergaderingen, teambuildings en opleidingen.

Kasteel Hallehof

Kasteel Hallehof

Schrijf review Halle (Zoersel) (13.2 km)

Vesela Subotic en haar gezin hebben het kasteel onlangs een volledige renovatiebeurt gegeven en zorgen voor een nieuwe invulling van het kasteel, namelijk verhuur van zalen voor: private dining, product presentatie, huwelijks feesten, fotoshoots etc.

Weilandshof-W&S feestservice

Weilandshof-W&S feestservice

Schrijf review Wijnegem (13.8 km)

Het Weilandshof. Onze feestzaal die luxe en comfort uitstraalt is ideaal gelegen tussen Antwerpen en Turnhout.

No Photo Available

Grow Coaching, Coaching & Training

Schrijf review Antwerpen (14.2 km)

Leuke rustige zaal voor vergaderingen, yoga les, .... in St Antonius-Zoersel. Beamer, geluidsinstallatie, stoelen, tafels, matjes, kussens, meditatiebankjes, .... aanwezig.

Kasteel Fruithof

Kasteel Fruithof

Schrijf review Boechout (14.2 km)

Kasteel Fruithof. Grandeur en authenticiteit met een eigenwijs karakter voor elk evenement. Verborgen parel in een groene oase van rust.

AED Studios

AED Studios

10 reviews Lint (14.2 km)

Welkom bij AED Studios, de ideale locatie voor uw volgende business event. AED Studios biedt alle faciliteiten om uw gasten te entertainen in het meest complete mediacenter van Europa.

No Photo Available

Blauwe Regen

Schrijf review Mortsel (14.9 km)

Op het prachtige domein Blauwe Regen in Mortsel - vlakbij Antwerpen - vind je de unieke combinatie van feesten en sporten.

No Photo Available

De Krone vzw

Schrijf review Duffel (15 km)

Fort van Duffel als unieke locatie voor al je events op maat! Een sociale onderneming die mensen met Autisme opleid en tewerk stelt. Net ietsjes anders, kwaliteit en toplocatie overgoeten met sociaal ondernemen.

No Photo Available

de groene kaai

Schrijf review Zoersel (15.2 km)

De groene kaai is een kleinschalig maar zeer smaakvol ingerichte multifunctionele ruimte, welke kan afgehuurd worden voor vergaderingen, seminaries en feesten tot ca. 40 personen. Naast de groene kaai is een verbonden creatief bloemenatelier gevestigd.

Kasteel Sint-Michiels

Kasteel Sint-Michiels

Schrijf review Sint-Katelijne-Waver (16.1 km)

Kasteel Sint-Michiels is de ontmoetingsplaats bij uitstek gelegen in het centrum van Elzestraat, pittoreske deelgemeente van Sint-Katelijne-Waver. Het historische kasteel is dé plek voor bistronomie en de organisatie van seminaries, ...

Het Melkhuisje

Het Melkhuisje

Schrijf review Bonheiden (16.1 km)

Business as usual? Niet bij ons! Plan je binnenkort een vergadering, presentatie, product launch of ander event dan is het Melkhuisje de perfecte locatie voor elk bedrijf.

@The Park

@The Park

Schrijf review Deurne (16.5 km)

Een uniek concept midden in het Boekenbergpark in Deurne. In het groene kader, kunnen particulieren terecht om één van onze zalen te huren voor feesten of andere activiteiten.

Hof Ter Linden

Hof Ter Linden

Schrijf review Edegem (16.8 km)

Het kasteel en zijn omgeving biedt tal van mogelijkheden voor uw zakelijke of private bijeenkomsten en evenementen.

Bush-Bush

Bush-Bush

Schrijf review Deurne (16.8 km)

Bush-Bush is een huurlocatie voor fotoshoots, workshops, vergaderingen, tentoonstelling, receptie, feesten,...

La Source

La Source

Schrijf review Westerlo (17 km)

La Source is een state-of-the-art bistro/restaurant en eventlocatie in Westerlo langs de autosnelweg Antwerpen-Hasselt, en via de fly-over in Geel ook vanuit Leuven of Turnhout makkelijk toegankelijk.

Nekkerhal - Brussels North

Nekkerhal - Brussels North

Schrijf review Mechelen (17.2 km)

Nekkerhal Brussels North is een multifunctionele beurshal met een oppervlakte van meer dan 18.000 m².

No Photo Available

E-Lounge

Schrijf review Antwerpen (17.2 km)

Een inspirerende zaal met een uniek zicht op het platform en de vliegtuigen van Antwerp Airport.

De Oude Weverij feestzalen Mechelen

De Oude Weverij feestzalen Mechelen

Schrijf review Mechelen (17.3 km)

Op zoek naar een Feestzaal met en zonder podium / Fuifzaal / Evenementenzaal / Vergaderzaal / Eetfestijnen / Verjaardagfeest / Babyborrel / Rommelmarkt / Communiefeest / Repeteren van dans - Modeshow's.

Hotel & Congres Ter Elst

Hotel & Congres Ter Elst

Schrijf review Edegem (17.4 km)

Welkom bij Ter Elst, uw hotel en congrescentrum in Edegem. Hier geniet u van de nodige rust in een groene omgeving, maar tegelijkertijd vertoeft u slechts op een boogscheut afstand van hartje Antwerpen.

Antwerps Uitvaartcentrum

Antwerps Uitvaartcentrum

Schrijf review Borgerhout (17.8 km)

Het Antwerps Uitvaartcentrum is een hedendaags gebouw dat zich leent tot afscheid nemen. Buiten dit, bieden we expositieruimte aan voor kunstenaars, ruimtes voor seminaries of workshops en ruimtes voor bedrijfsvoorstellingen, productvoorstellingen e.d.

Jouw eventbedrijf aan deze lijst toevoegen?

Wist je dat je jouw eventbedrijf gratis aan deze pagina kunt toevoegen? Bereik duizenden organisatoren die op zoek zijn naar een leverancier zoals jij.

Bedrijf toevoegen

Meest recente reviews

Gemiddelde review score 9.5/10. Gebaseerd op 135 reviews over bedrijven in de categorie 'vergaderzalen in Nijlen'.

BluePoint Antwerpen

BluePoint Antwerpen

Professionele samenwerking

|Ilse Saerens (ING)|22/11/2022

Wij kozen Bluepoint als locatie voor een groots klantenevent. Wij blikken terug op een zeer professionele en héél correcte samenwerking. Gezien de niet alledaagse setting die nodig was voor dit event, zorgden een goede briefing, regelmatige stand van zaken, correcte budgetafspraken en een vlotte communicatie met de Sales Coordinator voor een schitterend en geslaagd event! Wij komen heel graag terug naar Bluepoint!

BluePoint Antwerpen

BluePoint Antwerpen

Google Cloud NEXT Benelux, november 2022

|Evelien Lens (2Bcome Events BV)|22/11/2022

We mochten als 2Bcome Events, vorige week voor Google Cloud Next Benelux 2022, een 3 -daags event organiseren in Antwerpen. We hebben voor Bluepoint gekozen vanwege het grote aantal zalen waarover Bluepoint beschikt en de ideale ligging.
We zijn gestart zonder een extra opbouwdag, dus een opbouw in de nacht met veel decor en fraaie bomen van Faek & Classic Design & techniek van Blue Moon, ook alle 3 topbedrijven J. Toen wij aankwamen had het team van Bluepoint alle ‘hardware’ voor de catering bars/buffetten/meubilair al op de juiste plekken klaar staan, zodat we ruim op tijd klaar waren voor de ontvangst van de gasten. Dat was fantastisch en we hebben met elkaar 3 mooie event dagen gecreëerd. Mede dankzij de flexibele, professionele en transparante houding van het Bluepoint team stond alles op tijd klaar, was de Food & Beverage perfect en was iedereen ‘engard’ ook tijdens de event dagen om oplossingen te bieden en daar waar nodig mee te werken aan het intensieve programma. Werkelijk een goed team met oog voor ieder detail. We hebben het ervaren als super fijne samenwerking en het resultaat mag er zijn ! Dank jullie wel met name Julie Mirzabekian! & Abel, Eline, Liesbeth, Laure & Danny ! Thank YOU ! Hopelijk tot de volgende keer !

BluePoint Antwerpen

BluePoint Antwerpen

Trouwfeest 19 november 2022

|Walter Cuylaerts|21/11/2022

Op 19 nov 22 vierden wij onze trouw (130p) in de zalen van Bluepoint en werden aangenaam verrast door de kwaliteit van de zaal (verlichting, de tafelschikking en de verwarming, faciliteiten) en bovenal de vriendelijkheid en attentie van het personeel. De restauratie (diner en avondfeest) was voortreffelijk en de bediening snel en vlekkeloos. Danny en Liesbeth hebben alles in goede banen geleid tot in de vroege uurtjes. We hadden onze keuze natuurlijk al gemaakt op basis van de uitstekende ligging, parkeermogelijkheid en mooie zalen. De uitstekende coördinatie door Jona Van Noten heeft alles nog meer glans gegeven. Alle gasten van het feest geven enkel positieve feed back. Bedankt om dit feest mee te doen slagen.

Linkdistrict Haacht

Linkdistrict Haacht

Teamdag

|Tim Colphijn (Inetum-Realdolmen)|02/11/2022

Samen met collega's hebben we een dag teambuilding gehouden bij Linkdistrict. Het is een prachtige, strakke en moderne locatie. Super goede ontvangst van de gastvrouw Inge en ook voor voorbereidingen communiceerde ze duidelijk en snel. Ontbijt kwam vers van de bakker en ook broodjes bij de lunch waren in orde. Bij vraag naar mogelijkheden voor een extra teamactiviteit stelde Inge een golfinitiatie voor bij de golfclub in Keerbergen, waarop ze ook zelf het nodige deed om dit vast te leggen. Algemeen een topdag!

Top vergaderzalen in Nijlen

De locatie van je feest of evenement bepaalt voor een groot deel de uitstraling en sfeer van je evenement, en dus de beleving die je voor je gasten wil creëren. Je kunt dus rustig stellen dat de vergaderzaal een event kan maken of kraken. Ben je op zoek naar de mooiste vergaderzalen in het centrum van Nijlen? Op eventplanner.be vind je inspiratie voor de beste locaties voor het organiseren van elk bedrijfsfeest, huwelijksfeest, productlancering, trouwfeest, ... in België of in elke gewenste regio. We tonen je een up-to-date selectie van originele eventlocaties voor elk type event.

Vergelijk eenvoudig alle vergaderzalen in Nijlen dankzij de reviews van onze gebruikers. Bekijk de verbluffende (360°) foto's. Filter snel op het aantal personen, bereikbaarheid, ligging en faciliteiten zoals wifi, catering, airco, parking, ... Maak gebruik van de filters om het aanbod te reduceren en selecteer zo de feestlocatie die voldoet aan al je wensen.

Huur de perfecte vergaderzaal in het centrum van Nijlen

In de eventplanner.be database vind je snel de meest geschikte zaal, die helemaal aansluit bij jouw wensen en voorkeuren, voor al je evenementen in de buurt van Nijlen. En er kan nog meer! Vraag eenvoudig een offerte of prijzen aan bij verschillende zalen, plan een locatiebezoek in om de multifunctionele ruimtes te ontdekken, check de beschikbaarheid en reserveer meteen online. Een vergaderzaal boeken in het centrum van Nijlen was nog nooit zo makkelijk. Heb je vragen over de organisatie in deze vergaderzalen? Neem dan rechtstreeks contact op via de contactgegevens van elke locatie.

Relevante links: Congreslocatie in Nijlen, Evenementenlocaties in Nijlen, Feestzalen in Nijlen, Trouwlocaties in Nijlen

Jouw vergaderzaal in Nijlen toevoegen

Goed nieuws! Baat je zelf een eventlocatie uit? Voeg jouw vergaderzaal toe aan dit overzicht met vergaderzalen in Nijlen. In slechts enkele minuten maak je een gratis bedrijfspagina aan en vergroot je de bekendheid van jouw eventlocatie: