
Beste vergaderzalen in Nijlen
No Photo Available
Slootjenshoeve

Aldhem Hotel ****
Congres hotel met gratis parking in een groene omgeving op een unieke ligging (pal naast afrit 20 E313).

De Schuur - Meetingrooms

Conventus - Jig Technologies bv
No Photo Available
Domein Martinus

Art Center Hugo Voeten

APB Kamp C Congrescentrum De Basis

Kasteel Hallehof
No Photo Available
Grow Coaching, Coaching & Training

Kasteel Fruithof
Kasteel Fruithof. Grandeur en authenticiteit met een eigenwijs karakter voor elk evenement. Verborgen parel in een groene oase van rust.

AED Studios
Welkom bij AED Studios, de ideale locatie voor uw volgende business event. AED Studios biedt alle faciliteiten om uw gasten te entertainen in het meest complete mediacenter van Europa.
No Photo Available
Music Hall
No Photo Available
De Krone vzw
No Photo Available
de groene kaai

Kasteel Sint-Michiels

Het Melkhuisje
Business as usual? Niet bij ons! Plan je binnenkort een vergadering, presentatie, product launch of ander event dan is het Melkhuisje de perfecte locatie voor elk bedrijf.

The Park

Hof Ter Linden
Het kasteel en zijn omgeving biedt tal van mogelijkheden voor uw zakelijke of private bijeenkomsten en evenementen.
No Photo Available
Montreal Parkhotel

La Source

Nekkerhal - Brussels North
Nekkerhal Brussels North is een multifunctionele beurshal met een oppervlakte van meer dan 18.000 m².
No Photo Available
E-Lounge

De Oude Weverij feestzalen Mechelen
No Photo Available
Ter Elst Hotel

Nai Zaal Huren

Antwerps Uitvaartcentrum

Corsendonk Hooge Heyde
Corsendonk Hooge Heyde werd helemaal getransformeerd tot boutique hotel. De kamers, lobby, restaurant, feestzaal en vergaderzalen kregen al een volledige make-over.

BluePoint Antwerpen
BluePoint - Dé seminarie- en eventlocatie in Antwerpen. BluePoint, verhuurt al jaren functionele vergaderzalen en comfortabele ruimtes voor congressen, beurzen, events, opleidingen, seminaries, workshops enzovoort.
No Photo Available
Meet Much More
No Photo Available
Kazerne Dossin vzw
Meest recente reviews
BluePoint Antwerpen
Op het laatste moment een lunchbox voorzien tijdens een digitale meeting met managers.
Bluepoint heeft alles op korte tijd kunnen regelen.
Alles werd zeer professioneel aangepakt en steeds bereikbaar voor bijkomende vragen. Zowel de levering als het eten was tot in de puntjes afgewerkt. Het eten op zich was een fijne delicatesse wat iedereen in de smaak viel.
Kortom fantastisch.Tanja Geeraerts - TUC RAIL NV - 08/12/2020
BluePoint Antwerpen
Het was niet eenvoudig, en toegegeven, er liep wel wat mis op dag 1 van ons livestreaming event. Het strakke budget, bijzonder gevarieerde publiek en de korte voorbereidingstijd hadden daar zeker ook wat mee te maken. Bluepoint heeft zich echter uiterst flexibel opgesteld, dacht in oplossingen en dat vertaalde zich in een dag 2 die al stukken vlotter liep. Als one stop shop leverde ze ons pre-recorded content, live tolken, catering en cadeau's aan huis geleverd (njam!), een webpage die het geheel aan elkaar bond en uitstekende opvolging. Samen hebben we veel geleerd!
Kim Leysen - Dyson - 17/11/2020
APB Vormingscentrum
Proficiat voor de veiligheidsmaatregelen die jullie overal voorzagen ifv Corona. Zowel in de gebouwen, gangen, toiletten, als in de eetzaal werden de nodige voorzieningen getroffen. Tijdens onze telefonische contacten (met de leerkrachten zelf) werd telkens op een vriendelijke en duidelijke wijze rekening gehouden met onze wensen. De aanpassingen voor de maaltijden voor sommige kinderen was prima in orde.
De kamers en toiletten waren proper en netjes. De werknemers aan onthaal, poetsdienst, klusjesmannen, koks en keukenpersoneel waren steeds heel vriendelijk.
We konden na 3 dagen weer zeer tevreden naar huis met heel wat mooie herinneringen. Dankjewel om dit mee mogelijk te maken.Brigitte Mijten - Vrije basisschool De Ark - Tiensesteenweg 190 - 30 - 19/10/2020
BluePoint Antwerpen
Heel vlotte en gemakkelijke samenwerking met de hele team in het voorbereiden van ons laatste event bij BluePoint Antwerpen. Nogmaals bedankt voor jullie beschikbaarheid en flexibiliteit,
T. dT. - Vertigo Events - 29/09/2020
Top vergaderzalen in Nijlen
De locatie van je feest of evenement bepaalt voor een groot deel de uitstraling en sfeer van je evenement, en dus de beleving die je voor je gasten wil creëren. Je kunt dus rustig stellen dat de vergaderzaal een event kan maken of kraken. Ben je op zoek naar de mooiste vergaderzalen in het centrum van Nijlen? Op eventplanner.be vind je inspiratie voor de beste locaties voor het organiseren van elk bedrijfsfeest, huwelijksfeest, productlancering, trouwfeest, ... in België of in elke gewenste regio. We tonen je een up-to-date selectie van originele eventlocaties voor elk type event.
Vergelijk eenvoudig alle vergaderzalen in Nijlen dankzij de reviews van onze gebruikers. Bekijk de verbluffende (360°) foto's. Filter snel op het aantal personen, bereikbaarheid, ligging en faciliteiten zoals wifi, catering, airco, parking, ... Maak gebruik van de filters om het aanbod te reduceren en selecteer zo de feestlocatie die voldoet aan al je wensen.
Huur de perfecte vergaderzaal in het centrum van Nijlen
In de eventplanner.be database vind je snel de meest geschikte zaal, die helemaal aansluit bij jouw wensen en voorkeuren, voor al je evenementen in de buurt van Nijlen. En er kan nog meer! Vraag eenvoudig een offerte of prijzen aan bij verschillende zalen, plan een locatiebezoek in om de multifunctionele ruimtes te ontdekken, check de beschikbaarheid en reserveer meteen online. Een vergaderzaal boeken in het centrum van Nijlen was nog nooit zo makkelijk. Heb je vragen over de organisatie in deze vergaderzalen? Neem dan rechtstreeks contact op via de contactgegevens van elke locatie.
Relevante links: Vergaderzalenin de provincieAntwerpen, Congreslocatie in Nijlen, Evenementenlocaties in Nijlen, Feestzalen in Nijlen, Trouwlocaties in Nijlen
Jouw vergaderzaal in Nijlen toevoegen
Goed nieuws! Baad je zelf een eventlocatie uit? Voeg jouw vergaderzaal toe aan dit overzicht met vergaderzalen in Nijlen. In slechts enkele minuten maak je een gratis bedrijfspagina aan en vergroot je de bekendheid van jouw eventlocatie: