Lapin Quotidien
- Hazegrasstraat 20a, 8300 Knokke-Heist, België
Premium. Rebels. Elegant. We houden van kwaliteit en klasse. Maar dan met de voetjes op de grond, toegankelijk en betaalbaar.
Als premium evenementenbureau staan wij borg voor een uitgekiende mix van topkwaliteit, creativiteit en budgettaire efficiëntie.
U kan bij ons terecht voor de volledige organisatie van zowel corporate events als privé-evenementen.
Als u op zoek bent naar dat tikkeltje meer service, creativiteit en kwaliteit binnen uw vooropgesteld budget bent u bij ons op het juiste adres...
Lapin Quotidien kan alle types evenementen aan: meetings, incentives, congressen, roadshows, sport events, beurzen, modeshows, product launches, store openings, samplings, PR events, conceptuele standenbouw, brand activation, ... En uiteraard ook voor de organisatie van uw huwelijksfeest, verjaardag of communie zijn wij de perfecte event planner!
Het feit dat onze aanpak werkt, is bewezen door het winnen van een Benelux Event Award in 2014. Onze winnende case heeft zelfs het VRT Journaal gehaald!
Klanten: Yves Rocher, Porsche, Deutsche Bank, Jaguar, Stanley Black&Decker, VOKA West-Vlaanderen, Business For Charleroi, Mania-K, RR Interieur, De Persgroep en vele anderen.
Let's Talk!
Reviews over Lapin Quotidien
Er zijn (nog) geen reviews over Lapin Quotidien. Ben jij de eerste die er één deelt?
Schrijf als eerste een reviewActiviteiten Lapin Quotidien
- Activiteitsregio's:
- Antwerpen | Vlaams-Brabant [+Brussel] | Oost-Vlaanderen | West-Vlaanderen | Limburg | Waals-Brabant [+Bruxelles] | Belgium
- Activiteiten:
- Evenementenbureaus | Productlanceringen | Organisatie congressen en seminaries
- Trefwoorden:
- event marketing | evenementenbureau | organisatie evenementen | organisatie bedrijfsevenementen | bedrijfsevenement organiseren | congressen | corporate events | creatief evenementenbureau | wedding planner | product launches | event agency | brand activation | store openings | roadshows | entertainment marketing | high end evenementenbureau | premium event agency | pr events